Wie?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je mij haat dan haat je Skye ook
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je mij haat dan haat je Skye ook
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zeer teleurstellend dat mijn reeks van Skye [insert romeinse cijfer] niet wordt doorgezet
Trek je je ook wel eens af op haarquote:
Omdat antithese.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom geen geile Patricia Paay plaatjes?
TR gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb altijd heel lange tijd gedacht dat ze Patty Paay heette.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat noem je toch niet een antithese?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat woord niet kennenBlijf maar lekker in Portugal
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel lange tijd gedacht dat ze Patty Paay heette.
Ben je trouwens alweer terug? Ik ga over 3 weken op vakantiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doen ze constant hier, tegelijkertijd, voor de webcam.
Bestaan nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel lange tijd gedacht dat ze Patty Paay heette.
Ja sinds donderdag alweer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je trouwens alweer terug? Ik ga over 3 weken op vakantie
Nee, jij bent oud. Ik ben een een jonge god, met al mijn zwartgekleue haren nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jij bent zo oud dat kijken naar huidige plaatjes van haar onder pedofilie valt
Alsof je een lada uit 1943 hebt laten overspuitenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, jij bent oud. Ik ben een een jonge god, met al mijn zwartgekleue haren nog.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lapaay in een kwaad daglicht stellen, TR
Ik snap dat jij jaloers bent op mijn volle bos, mijn favoriete, doch bijzonder glad biljartballetje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof je een lada uit 1943 hebt laten overspuiten
Alanya voor 2 weekjesquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap dat jij jaloers bent op mijn volle bos, mijn favoriete, doch bijzonder glad biljartballetje.
Behalve deze:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Alle smileys lijken ook echt op mij
Misschien moet mevr. WCH eens dat klein-Borneo beneden kappen, dan associeer je een harige kat daar niet meer mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pussy post, TR
dit is KPD niet he
boven de rivieren, daar wonen pas downiesquote:
He wat leuk, een debieltjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
boven de rivieren, daar wonen pas downies
KOM DAN GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
He wat leuk, een debieltjemag ik hem voeren?
trquote:
Ik heb aan de hand van dat soort programma's een nieuw soort concept verzonnen: 'Sterren worden gefusilleerd', waarbij iedere week een handjevol BN'ers tegen de muur wordt gezet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Gvd nu zit ik dat programma weer te kijken.
ik hoop dat ze je permaban gevenquote:
Praat je ook met een zachte Gquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
boven de rivieren, daar wonen pas downies
uiteraardquote:
Liever nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
He wat leuk, een debieltjemag ik hem voeren?
Oefenen in een band voor speciale mensenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme ik ben weer in de minderheid zie ik. Waar zijn hermann etto en guus?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oefenen in een band voor speciale mensen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oefenen in een band voor speciale mensen
Ben je erquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AlanyaLekker tussen allerlei Russen en Britten
lul, dat wil ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
HPLC begint mijn favo user te worden
Ik kies altijd voor de underdog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme ik ben weer in de minderheid zie ik. Waar zijn hermann etto en guus?
Nee, dat is gewoon het algemene en accurate beeld van het toeristenleef in Alanya. Beetje zelfde als ieder badplaats in Turkije, Antalya ook bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je er
Geweest? Zijn die Russische meisjes een beetje makkelijk of niet?
Asielzoeker gespotquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
POL / Willen we meer of minder vluchtelingen?
wtf is dezen
Er is weer een hoorde scholieren door een één of andere incompetente docent op het forum losgelaten. Is heel de week al zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
POL / Willen we meer of minder vluchtelingen?
wtf is dezen
Oh, Hanzehogeschool weer zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is weer een hoorde scholieren door een één of andere incompetente docent op het forum losgelaten. Is heel de week al zo.
Toch niet weer dezelfde docent als vorig jaar oidquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is weer een hoorde scholieren door een één of andere incompetente docent op het forum losgelaten. Is heel de week al zo.
Spijtigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon het algemene en accurate beeld van het toeristenleef in Alanya. Beetje zelfde als ieder badplaats in Turkije, Antalya ook bijvoorbeeld
Examens zijn weer voorbijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan zou Nederland verloren zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
alsof wij representatief zijn voor het maatschappij
quote:
Dat weet ik niet. Al zou het me niet verbazen, docenten die zulk soort opdrachten verzinnen zijn niet alleen oliedom, maar in de regel ook zo koppig als een ezel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch niet weer dezelfde docent als vorig jaar oidAllemaal domme stuudjes enquetes proberen af te nemen op FOK!, alsof wij representatief zijn voor het maatschappij
Ik denk dat doodstraf dan weer ingevoerd wordtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan zou Nederland verloren zijn.
Geen flauw idee, maar ik vind het altijd zo flauw om allerlei mensen erbij te halen die hier zelden tot niet komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dit te ver gaat Frank, dan verwijder ik het wel
Ik zag het, screenshot gemaakt en in dm naar danny verstuurdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dit te ver gaat Frank, dan verwijder ik het wel
Smeer de screenshot in je haar, dan krijg je krullen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag het, screenshot gemaakt en in dm naar danny verstuurd
Dat doe jij dus met mijn picsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Smeer de screenshot in je haar, dan krijg je krullen.
Daar doe ik veel meer mee. :quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doe jij dus met mijn pics
test envelopje verstuurdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doet bij iedereen trouwens de DM het niet - als je op die envelop klikt zeg maar?
quote:
Dat is vast niet die van WCH, die zijn vaak van minder degelijke aard.quote:
bullshitquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is vast niet die van WCH, die zijn vaak van minder degelijke aard.
Salma leeft nog. Mooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:32 schreef Salmannassar het volgende:
Frankie! Nothing 2 see here expept a fresHley stuffed beaver. Enjoy! Buonavista amigomattiemiosemperfi? Or just bbf?
Waar het hart, of in dit geval de neus, van vol is hè.quote:
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar het hart, of in dit geval de neus, van vol is hè.
ja ik quote jou tochquote:
Nice.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ewa
Ja prima, over 2 uur ofz stappen
Daar?
Gras is groen.quote:
Hoe is ie met sonic en toto (Afrika)?quote:
Toto is inmiddels zwangerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe is ie met sonic en toto (Afrika)?
Ja was ff confused hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik quote jou toch
maar had het over salman
expept
Zelfs topics van vogeltjesdans zijn grappiger.quote:
Joellie is joellie.quote:
Vogel is een aardige man.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs topics van vogeltjesdans zijn grappiger.
Goedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe is ie met sonic en toto (Afrika)?
Ook aardige mensen kunnen kuttopics maken.quote:
Ow hij was er alquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
KLB / Witcher 3 zwaar overrated en WRPGs/Europese games in het algemeen
Hey Hermann
heeft hij al gepostquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
KLB / Witcher 3 zwaar overrated en WRPGs/Europese games in het algemeen
Hey Hermann
Beterquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice.
Goed, ik ga straks mijn zolderkamertje ook maar eens verlaten.
Heb jij nooit last van hè.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sperma in je haar is een bitch
Kalequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sperma in je haar is een bitch
Geen aansteker meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice.
Goed, ik ga straks mijn zolderkamertje ook maar eens verlaten.
alsof er bij jou nog wat uikomtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee... sowieso... maar mijn vrouw des te meer
hahahah raap me op xDquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedsonic is nu douchen maar zn kachel deed het eerst niet dus hij leek net kees kachel
Ga eens weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef zineb_zineb het volgende:
Ik ben overigens wel een kleurling. En ik lust ook wel een stevig bakkie pleur. Soit, ik houd het wel meestal bij een bekertje. Die twee bekers was een beetje aangedikt maar jullie homies weten hoe dat gaat. Een beetje man dikt alles wat zijn e-pielie kan vergroten aan.
TRquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef zineb_zineb het volgende:
Ik ben overigens wel een kleurling. En ik lust ook wel een stevig bakkie pleur. Soit, ik houd het wel meestal bij een bekertje. Die twee bekers was een beetje aangedikt maar jullie homies weten hoe dat gaat. Een beetje man dikt alles wat zijn e-pielie kan vergroten aan.
De topics zijn ook goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook aardige mensen kunnen kuttopics maken.
Morgen begint de echte leef weerquote:
Dat was ook wel een inkoppertje hoor.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Morgen begint de echte leef weerDoei vakantie.
Japquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was ook wel een inkoppertje hoor.
Oh ja kut jij hebt me op fbquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Bedankt Toto, nu kan ik SV stalken op Facebook.
Wat leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef zineb_zineb het volgende:
[..]
Ik was lid van FOK zoveel jaren voordat jij, W_C en Deadprez bekend waren met dit forum.
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af waar die arrogantie vandaan komt dat mensen schijnen te denken dat hun leven zo interessant is dat het een eigen profielpagina op het web verdient.
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af waar die arrogantie vandaan komt dat mensen schijnen te denken dat hun leven zo interessant is dat het een eigen profielpagina op het web verdient.
je hoeft er niet naar te kijken toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef zineb_zineb het volgende:
[..]
Ik was lid van FOK zoveel jaren voordat jij, W_C en Frank bekend waren met dit forum.
Nee.quote:
Ik heb kloontjes die ouder zijn dan jijzelfquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef zineb_zineb het volgende:
[..]
Ik was lid van FOK zoveel jaren voordat jij, W_C en Frank bekend waren met dit forum.
Dat heb ik aangemaakt omdat ik gezemel kreeg dat ik geen FoBo had. Ik zie dat toto en WCH er ook in hebben gepost, kijk er eigenlijk zelden in.quote:
Oké, Hans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb kloontjes die ouder zijn dan jijzelf
nee dan blijft ie terugkomenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat wil dit debieltje? Mag ik hem voeren?
Ben gewoon moe.quote:
Aan wie?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat wil dit debieltje? Mag ik hem voeren?
Hoi Drank_Frebinquote:
Bijna nooit eigenlijkquote:
Waarom geen gepelde?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijken hoe hij die pelt met zijn klauwtjes
Ik zie ze graag tobbenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom geen gepelde?
Anders word je huis zo'n troep.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat is ook de reden dat ik hier kom
Die metafoor gebruikte jouw vrouw toen ze je kunsten in de slaapkamer beschreef.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijken hoe hij die pelt met zijn klauwtjes
ja godverdomme... stop nou eens met bellen met haar ja.. dit is echt a-relaxedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die metafoor gebruikte jouw vrouw toen ze je kunsten in de slaapkamer beschreef.
Delen jullie dezelfde vrouw?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mag de zijne niet ontmoeten
Ze ziet Frank toch ook dagelijksquote:
Ik denk dat de boel vastgeklonterd zit in het doucheputjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:22 schreef HPLC het volgende:
Hermann is wel lang weg voor een fap-, poep- en douchebeurt
Ik lig al. Dat is het hele probleem.quote:
huehuequote:
was hermann weer te snel klaar?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al. Dat is het hele probleem.
Vermaakt.quote:
Geen Herman hierquote:
wij zijn weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nee ik verveel me echt vet hard man. Niemand om iets mee te gaan doen. Niemand om mee te praten. Dit is echt een fucking lonely weekend. Ben ik niet gewend
.
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.quote:
durven ze toch nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.
die pesten we wel wegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik mag niet buiten komen van mijn begeleiders sinds het kleuterschool incidentjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhww cuties. Wanneer biertjes doen dan?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mag niet buiten komen van mijn begeleiders sinds het kleuterschool incidentje
Geen billenkoek nee?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou zo deden die ouders anders niet ;'(
Zeg dat je niet meer langs een kleuterschool zal gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou zo deden die ouders anders niet ;'(
Ik ga alleen als Hermann gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhww cuties. Wanneer biertjes doen dan?
IK GA SCOREN JONGENS ZIEN JULLIE DATquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
WCH jij bent wel echt een baas he. Ik bedoel ik ken meer mensen van rond jouw leeftijd (dit is geen belediging, pak het aub niet zo op) hier op het forum en die posten dan alleen maar dingen zoals lekker tuinieren, lekker kopje koffie, lekker boekje lezen. Jij bent echt baas dat je nog gewoon een beetje yolo en jong bent.
Nou, waar is die man. Snel optrommelen, de treinen rijden niet lang meer.quote:
Schat je hem nu niet iets teveel richting pensioenleeftijd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
WCH jij bent wel echt een baas he. Ik bedoel ik ken meer mensen van rond jouw leeftijd (dit is geen belediging, pak het aub niet zo op) hier op het forum en die posten dan alleen maar dingen zoals lekker tuinieren, lekker kopje koffie, lekker boekje lezen. Jij bent echt baas dat je nog gewoon een beetje yolo en jong bent.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK GA SCOREN JONGENS ZIEN JULLIE DAT
Nope, het is echt zo erg helaasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat je hem nu niet iets teveel richting pensioenleeftijd?
Jouw opmerking richting niels over 21 en kaal maakt dat ik je haat...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat je hem nu niet iets teveel richting pensioenleeftijd?
Oké, nou dan ga ik wel weer lekker met al mijn vrienden hier een borrel doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, waar is die man. Snel optrommelen, de treinen rijden niet lang meer.
Ach ik kom hier voor de lol, ik lach wat en heb een leuke tijd met mensen van wie ik soms weet hoe oud ze zijn en soms niet... van sommige weet ik hoe ze eruit zien, de meeste weten hoe ik eruit zie... maar het boeit niet... het is alleen tekstquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nope, het is echt zo erg helaas. Mensen met pensioenleeftijd ben ik nooit echt tegengekomen hier.
opbokken ze is van mijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK GA SCOREN JONGENS ZIEN JULLIE DAT
ken ik alquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
http://agar.io/
kom dan
hoerenzonen
kk tof spel
Ik gun hermann een mooi en lief meisje met dezelfde interesse'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik droom al lang over een trio maar nooit over eentje met een kale oude vent
bwehehehehequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik droom al lang over een trio maar nooit over eentje met een kale oude vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |