Wie?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je mij haat dan haat je Skye ook
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je mij haat dan haat je Skye ook
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zeer teleurstellend dat mijn reeks van Skye [insert romeinse cijfer] niet wordt doorgezet
Trek je je ook wel eens af op haarquote:
Omdat antithese.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom geen geile Patricia Paay plaatjes?
TR gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb altijd heel lange tijd gedacht dat ze Patty Paay heette.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat noem je toch niet een antithese?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat woord niet kennenBlijf maar lekker in Portugal
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel lange tijd gedacht dat ze Patty Paay heette.
Ben je trouwens alweer terug? Ik ga over 3 weken op vakantiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doen ze constant hier, tegelijkertijd, voor de webcam.
Bestaan nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel lange tijd gedacht dat ze Patty Paay heette.
Ja sinds donderdag alweer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je trouwens alweer terug? Ik ga over 3 weken op vakantie
Nee, jij bent oud. Ik ben een een jonge god, met al mijn zwartgekleue haren nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jij bent zo oud dat kijken naar huidige plaatjes van haar onder pedofilie valt
Alsof je een lada uit 1943 hebt laten overspuitenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, jij bent oud. Ik ben een een jonge god, met al mijn zwartgekleue haren nog.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lapaay in een kwaad daglicht stellen, TR
Ik snap dat jij jaloers bent op mijn volle bos, mijn favoriete, doch bijzonder glad biljartballetje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof je een lada uit 1943 hebt laten overspuiten
Alanya voor 2 weekjesquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap dat jij jaloers bent op mijn volle bos, mijn favoriete, doch bijzonder glad biljartballetje.
Behalve deze:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Alle smileys lijken ook echt op mij
Misschien moet mevr. WCH eens dat klein-Borneo beneden kappen, dan associeer je een harige kat daar niet meer mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pussy post, TR
dit is KPD niet he
boven de rivieren, daar wonen pas downiesquote:
He wat leuk, een debieltjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
boven de rivieren, daar wonen pas downies
KOM DAN GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
He wat leuk, een debieltjemag ik hem voeren?
trquote:
Ik heb aan de hand van dat soort programma's een nieuw soort concept verzonnen: 'Sterren worden gefusilleerd', waarbij iedere week een handjevol BN'ers tegen de muur wordt gezet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Gvd nu zit ik dat programma weer te kijken.
ik hoop dat ze je permaban gevenquote:
Praat je ook met een zachte Gquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
boven de rivieren, daar wonen pas downies
uiteraardquote:
Liever nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
He wat leuk, een debieltjemag ik hem voeren?
Oefenen in een band voor speciale mensenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme ik ben weer in de minderheid zie ik. Waar zijn hermann etto en guus?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oefenen in een band voor speciale mensen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oefenen in een band voor speciale mensen
Ben je erquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AlanyaLekker tussen allerlei Russen en Britten
lul, dat wil ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
HPLC begint mijn favo user te worden
Ik kies altijd voor de underdog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme ik ben weer in de minderheid zie ik. Waar zijn hermann etto en guus?
Nee, dat is gewoon het algemene en accurate beeld van het toeristenleef in Alanya. Beetje zelfde als ieder badplaats in Turkije, Antalya ook bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben je er
Geweest? Zijn die Russische meisjes een beetje makkelijk of niet?
Asielzoeker gespotquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
POL / Willen we meer of minder vluchtelingen?
wtf is dezen
Er is weer een hoorde scholieren door een één of andere incompetente docent op het forum losgelaten. Is heel de week al zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
POL / Willen we meer of minder vluchtelingen?
wtf is dezen
Oh, Hanzehogeschool weer zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is weer een hoorde scholieren door een één of andere incompetente docent op het forum losgelaten. Is heel de week al zo.
Toch niet weer dezelfde docent als vorig jaar oidquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is weer een hoorde scholieren door een één of andere incompetente docent op het forum losgelaten. Is heel de week al zo.
Spijtigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon het algemene en accurate beeld van het toeristenleef in Alanya. Beetje zelfde als ieder badplaats in Turkije, Antalya ook bijvoorbeeld
Examens zijn weer voorbijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan zou Nederland verloren zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
alsof wij representatief zijn voor het maatschappij
quote:
Dat weet ik niet. Al zou het me niet verbazen, docenten die zulk soort opdrachten verzinnen zijn niet alleen oliedom, maar in de regel ook zo koppig als een ezel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch niet weer dezelfde docent als vorig jaar oidAllemaal domme stuudjes enquetes proberen af te nemen op FOK!, alsof wij representatief zijn voor het maatschappij
Ik denk dat doodstraf dan weer ingevoerd wordtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan zou Nederland verloren zijn.
Geen flauw idee, maar ik vind het altijd zo flauw om allerlei mensen erbij te halen die hier zelden tot niet komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dit te ver gaat Frank, dan verwijder ik het wel
Ik zag het, screenshot gemaakt en in dm naar danny verstuurdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dit te ver gaat Frank, dan verwijder ik het wel
Smeer de screenshot in je haar, dan krijg je krullen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag het, screenshot gemaakt en in dm naar danny verstuurd
Dat doe jij dus met mijn picsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Smeer de screenshot in je haar, dan krijg je krullen.
Daar doe ik veel meer mee. :quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doe jij dus met mijn pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |