Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af waar die arrogantie vandaan komt dat mensen schijnen te denken dat hun leven zo interessant is dat het een eigen profielpagina op het web verdient.
je hoeft er niet naar te kijken toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af waar die arrogantie vandaan komt dat mensen schijnen te denken dat hun leven zo interessant is dat het een eigen profielpagina op het web verdient.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef zineb_zineb het volgende:
[..]
Ik was lid van FOK zoveel jaren voordat jij, W_C en Frank bekend waren met dit forum.
Nee.quote:
Ik heb kloontjes die ouder zijn dan jijzelfquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef zineb_zineb het volgende:
[..]
Ik was lid van FOK zoveel jaren voordat jij, W_C en Frank bekend waren met dit forum.
Dat heb ik aangemaakt omdat ik gezemel kreeg dat ik geen FoBo had. Ik zie dat toto en WCH er ook in hebben gepost, kijk er eigenlijk zelden in.quote:
Oké, Hans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb kloontjes die ouder zijn dan jijzelf
nee dan blijft ie terugkomenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat wil dit debieltje? Mag ik hem voeren?
Ben gewoon moe.quote:
Aan wie?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat wil dit debieltje? Mag ik hem voeren?
Hoi Drank_Frebinquote:
Bijna nooit eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |