alsof er bij jou nog wat uikomtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee... sowieso... maar mijn vrouw des te meer
hahahah raap me op xDquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedsonic is nu douchen maar zn kachel deed het eerst niet dus hij leek net kees kachel
Ga eens weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef zineb_zineb het volgende:
Ik ben overigens wel een kleurling. En ik lust ook wel een stevig bakkie pleur. Soit, ik houd het wel meestal bij een bekertje. Die twee bekers was een beetje aangedikt maar jullie homies weten hoe dat gaat. Een beetje man dikt alles wat zijn e-pielie kan vergroten aan.
TRquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:48 schreef zineb_zineb het volgende:
Ik ben overigens wel een kleurling. En ik lust ook wel een stevig bakkie pleur. Soit, ik houd het wel meestal bij een bekertje. Die twee bekers was een beetje aangedikt maar jullie homies weten hoe dat gaat. Een beetje man dikt alles wat zijn e-pielie kan vergroten aan.
De topics zijn ook goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook aardige mensen kunnen kuttopics maken.
Morgen begint de echte leef weerquote:
Dat was ook wel een inkoppertje hoor.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Morgen begint de echte leef weerDoei vakantie.
Japquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was ook wel een inkoppertje hoor.
Oh ja kut jij hebt me op fbquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Bedankt Toto, nu kan ik SV stalken op Facebook.
Wat leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef zineb_zineb het volgende:
[..]
Ik was lid van FOK zoveel jaren voordat jij, W_C en Deadprez bekend waren met dit forum.
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af waar die arrogantie vandaan komt dat mensen schijnen te denken dat hun leven zo interessant is dat het een eigen profielpagina op het web verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |