Waarom geen gepelde?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijken hoe hij die pelt met zijn klauwtjes
Ik zie ze graag tobbenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom geen gepelde?
Anders word je huis zo'n troep.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat is ook de reden dat ik hier kom
Die metafoor gebruikte jouw vrouw toen ze je kunsten in de slaapkamer beschreef.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijken hoe hij die pelt met zijn klauwtjes
ja godverdomme... stop nou eens met bellen met haar ja.. dit is echt a-relaxedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die metafoor gebruikte jouw vrouw toen ze je kunsten in de slaapkamer beschreef.
Delen jullie dezelfde vrouw?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mag de zijne niet ontmoeten
Ze ziet Frank toch ook dagelijksquote:
Ik denk dat de boel vastgeklonterd zit in het doucheputjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:22 schreef HPLC het volgende:
Hermann is wel lang weg voor een fap-, poep- en douchebeurt
Ik lig al. Dat is het hele probleem.quote:
huehuequote:
was hermann weer te snel klaar?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al. Dat is het hele probleem.
Vermaakt.quote:
Geen Herman hierquote:
wij zijn weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nee ik verveel me echt vet hard man. Niemand om iets mee te gaan doen. Niemand om mee te praten. Dit is echt een fucking lonely weekend. Ben ik niet gewend
.
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.quote:
durven ze toch nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.
die pesten we wel wegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik mag niet buiten komen van mijn begeleiders sinds het kleuterschool incidentjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhww cuties. Wanneer biertjes doen dan?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mag niet buiten komen van mijn begeleiders sinds het kleuterschool incidentje
Geen billenkoek nee?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou zo deden die ouders anders niet ;'(
Zeg dat je niet meer langs een kleuterschool zal gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou zo deden die ouders anders niet ;'(
Ik ga alleen als Hermann gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhww cuties. Wanneer biertjes doen dan?
IK GA SCOREN JONGENS ZIEN JULLIE DATquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
WCH jij bent wel echt een baas he. Ik bedoel ik ken meer mensen van rond jouw leeftijd (dit is geen belediging, pak het aub niet zo op) hier op het forum en die posten dan alleen maar dingen zoals lekker tuinieren, lekker kopje koffie, lekker boekje lezen. Jij bent echt baas dat je nog gewoon een beetje yolo en jong bent.
Nou, waar is die man. Snel optrommelen, de treinen rijden niet lang meer.quote:
Schat je hem nu niet iets teveel richting pensioenleeftijd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
WCH jij bent wel echt een baas he. Ik bedoel ik ken meer mensen van rond jouw leeftijd (dit is geen belediging, pak het aub niet zo op) hier op het forum en die posten dan alleen maar dingen zoals lekker tuinieren, lekker kopje koffie, lekker boekje lezen. Jij bent echt baas dat je nog gewoon een beetje yolo en jong bent.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK GA SCOREN JONGENS ZIEN JULLIE DAT
Nope, het is echt zo erg helaasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat je hem nu niet iets teveel richting pensioenleeftijd?
Jouw opmerking richting niels over 21 en kaal maakt dat ik je haat...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat je hem nu niet iets teveel richting pensioenleeftijd?
Oké, nou dan ga ik wel weer lekker met al mijn vrienden hier een borrel doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, waar is die man. Snel optrommelen, de treinen rijden niet lang meer.
Ach ik kom hier voor de lol, ik lach wat en heb een leuke tijd met mensen van wie ik soms weet hoe oud ze zijn en soms niet... van sommige weet ik hoe ze eruit zien, de meeste weten hoe ik eruit zie... maar het boeit niet... het is alleen tekstquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nope, het is echt zo erg helaas. Mensen met pensioenleeftijd ben ik nooit echt tegengekomen hier.
opbokken ze is van mijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK GA SCOREN JONGENS ZIEN JULLIE DAT
ken ik alquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
http://agar.io/
kom dan
hoerenzonen
kk tof spel
Ik gun hermann een mooi en lief meisje met dezelfde interesse'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik droom al lang over een trio maar nooit over eentje met een kale oude vent
bwehehehehequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik droom al lang over een trio maar nooit over eentje met een kale oude vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |