Ik lig al. Dat is het hele probleem.quote:
huehuequote:
was hermann weer te snel klaar?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al. Dat is het hele probleem.
Vermaakt.quote:
Geen Herman hierquote:
wij zijn weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nee ik verveel me echt vet hard man. Niemand om iets mee te gaan doen. Niemand om mee te praten. Dit is echt een fucking lonely weekend. Ben ik niet gewend
.
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.quote:
durven ze toch nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.
die pesten we wel wegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier kan ik niet alles neerplempen, want dan komen er mensen (uit andere SC's) haten en me belachelijk maken.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik mag niet buiten komen van mijn begeleiders sinds het kleuterschool incidentjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhww cuties. Wanneer biertjes doen dan?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik mag niet buiten komen van mijn begeleiders sinds het kleuterschool incidentje
Geen billenkoek nee?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou zo deden die ouders anders niet ;'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |