Snap niet waar mensen zich zo druk om maken. Waarom zijn Europese games altijd hetzelfde. En Japanse games zijn dat vaak ook, vaak altijd dezelfde animu en Tokio/school cr@p maar wel vaker origineler en inventiever en diepgaander en fantasierijker en futuristisch en verfrissend qua verhaal en personages en settings. Japanse ontwikkelaars denken vaker buiten de doos en creëren nieuwe werelden met nieuwe culturen en architecturen en kleding en monsters en wapens en vervoersmiddelen en landschappen en jobs en gevechtssystemen en frisse designs voor dingen in het algemeen. Deze Witcher game en elke andere Europese game is gewoon wéér hetzelfde middeleeuws Europa en een boel hoeren en paarden en zwaarden en gemuteerde dieren voor monsters

en de personages zijn altijd zo lelijk, pfoeeeei. Wel meer open-world/vrijheid dan in de meer lineaire Japanese games maar dat is het zo'n beetje. Koreaanse ontwikkelaars zijn ook meer in opkomst maar hun games zijn te grindy en repetitief.
Europese games in het algemeen zouden zoveel beter zijn als er nou eens wat meer nadruk wordt gelegd op creativiteit en originaliteit. Dofus (een Franse MMORPG) is een goed voorbeeld maar niet aantrekkelijk voor de grafix whores uiteraard