Was net een mooi punt van Kuznetsovquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een break en *4-1 Nadal. Niet erg boeiend allemaal.
Ja, klopt.quote:
Raar inderdaad, mja dat heb je in het weekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
Slaat toch nergens op dat de NOS weggaat bij het tennis om handbal te laten zien. Wie kijkt daar nou naar.
Nja hopelijk verbetert hij die nog in het toernooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is jammer dat Nadal relatief makkelijk gebroken word. Service toch nog steeds niet geweldig. Hij heeft een periode gehad dat zn service wel erg sterk was.
Als Nadal nou wat meer aces zou kunnen slaan...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja hopelijk verbetert hij die nog in het toernooi.
6-1 *2-0 inmiddels.
Ja, hij krijgt weinig vrije punten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Nadal nou wat meer aces zou kunnen slaan...
Dat is wel groot voordeel van Djoko.
Tja, het gaat bij tennis vaak om kleine verschillen. 1 keer breaken is voldoende. Maar 56% is wel meer dan het lijkt. Dat betekent namelijk dat Nadal op elke 100 punten er gemiddeld 12 meer maakt dan z'n tegenstander. Daar win je uiteindelijk je wedstrijden wel mee, ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
6-1 Nadal.
Interessante statistische analyse van Nadal op RG.
Ja, dat klinkt meer dan 56%.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Tja, het gaat bij tennis vaak om kleine verschillen. 1 keer breaken is voldoende. Maar 56% is wel meer dan het lijkt. Dat betekent namelijk dat Nadal op elke 100 punten er gemiddeld 12 meer maakt dan z'n tegenstander. Daar win je uiteindelijk je wedstrijden wel mee, ja.
Wat wel grappig is bij tennis, is dat je in theorie kan verliezen terwijl je de meeste punten gemaakt hebt.quote:
In theorie en in de praktijk. Gebeurt best nog weleens. Dan merk je dat het erom gaat wélke punten je maakt en niet hoe veel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat wel grappig is bij tennis, is dat je in theorie kan verliezen terwijl je de meeste punten gemaakt heb.
Als Nadal wint, moet hij tegen Sock (die heeft vandaag in straight sets van Coric gewonnen).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Tegen wie kan Rafa in de volgende ronde komen?
Ai, dat gaat een hele lastige worden voor Rafa (mocht hij winnen)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Nadal wint, moet hij tegen Sock (die heeft vandaag in straight sets van Coric gewonnen).
Waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai, dat gaat een hele lastige worden voor Rafa (mocht hij winnen)
Ik ken Sock niet zo goed, maar als hij zo overtuigend van Coric wint zal het zeker een hele goede zijn. Nadal verloor even geleden nog van Coric namelijk.quote:
Zo werkt het niet natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ken Sock niet zo goed, maar als hij zo overtuigend van Coric wint zal het zeker een hele goede zijn. Nadal verloor even geleden nog van Coric namelijk.
Ik weet wel dat Sock daarom niet zomaar van Nadal wint. Maar hij komt ook niet zomaar in de vierde ronde.quote:
Nja, dat zou ik niet zo zeggen. Heb je Dzumhur gezien tegen Federer of Kuznetsov nu tegen Nadal? Dat is weliswaar de derde ronde, maar het zegt niet zo veel. Soms staan de grootste stuntels in de vierde ronde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Sock daarom niet zomaar van Nadal wint. Maar hij komt ook niet zomaar in de vierde ronde.
Het is gewoon op Sporza.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
Meteen de break voor Nadal: *2-1.
Heren, voor wie het interesseert: handbal op Nederland 1 hè.
Weer lekker volgespoten voor RG.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt toch eigenlijk gewoon als vanouds? Snap dat Kuznetsov niet veel druk geeft, maar die onzekerheid die ik in de voorbereidingstoernooien ook zag tegen de mindere goden zie ik niet meer.
Nee, dit ziet er een stuk beter uit. Zal het in Parijs dan toch makkelijker zijn om zijn goede spel te spelen dan elders?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt toch eigenlijk gewoon als vanouds? Snap dat Kuznetsov niet veel druk geeft, maar die onzekerheid die ik bij Nadal in de voorbereidingstoernooien ook zag tegen de mindere goden zie ik niet meer.
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dit ziet er een stuk beter uit. Zal het in Parijs dan toch makkelijker zijn om zijn goede spel te spelen dan elders?
Zou best kunnen. Misschien dat alleen al de wetenschap dat het BO5 is helpt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dit ziet er een stuk beter uit. Zal het in Parijs dan toch makkelijker zijn om zijn goede spel te spelen dan elders?
Vanwege de banen of de BO5?quote:
Nadalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu kan Ferrer het opeens wel.. Spanjolen... Verdasco
Aan.quote:
Sinds wanneer is ie uit de kast gekomen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weer lekker volgespoten voor RG.
Hij won dan wel weer in straight sets.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ie uit de kast gekomen?
Gasquet of Andersonquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:57 schreef GwaiLow het volgende:
Djoko moet zeker tegen Chardy? Jammer, dat is niet iemand die eventueel voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Oh? Gasquet 2-1 voor en een break voor in de vierde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai, en die spelen een pittige 5 setter. Dan maar op Gasguet hopen.
Schaars hoogtepuntje!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:53 schreef hhh38 het volgende:
Mijn scoritovrouwen
Suarez, Petkovic en Mladenovic
O ik keek verkeerd hehe.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh? Gasquet 2-1 voor en een break voor in de vierde.
Ik baal dat jij ook stephens hebt, anders zou ik 1e komenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een saaie wedstrijd is Pironkova - Stephens
Allebei komen niet verder dan hun baseline, gewoon maar hitten en hopen op een fout van de ander
Een tientje?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik heb vandaag een hoop geld op Azarenka staan.
Hehe nee, ik leef al een hele tijd van Sportsbetten. Dat kan overigens ook met tientjes, maar wel iets lastiger.quote:
Op dit moment krijg je nog maar 7,5 voor je tientje bij inzet op Azarenkaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:18 schreef DO2 het volgende:
Je leeft ervan? Ok. Dat hoor je ook niet dagelijks. Wat zijn de odds voor deze partij, eigenlijk?
En hoeveel krijg jij voor je tientje?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:22 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Op dit moment krijg je nog maar 7,5 voor je tientje bij inzet op Azarenka
Stephensquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:27 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ik baal dat jij ook stephens hebt, anders zou ik 1e komen
Vooraf kreeg ik voor elk ingezette euro 3 euro terug voor Azarenka.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:18 schreef DO2 het volgende:
Je leeft ervan? Ok. Dat hoor je ook niet dagelijks. Wat zijn de odds voor deze partij, eigenlijk?
Dan doe je goeie zaken, vandaag. Of ze moet gaan choken,quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vooraf kreeg ik voor elk ingezette euro 3 euro terug voor Azarenka.
Serena zal uiteindelijk vast winnen, maar de odd is te goed om te laten liggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dan doe je goeie zaken, vandaag. Of ze moet gaan choken,.
Zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Serena zal uiteindelijk vast winnen, maar de odd is te goed om te laten liggen.
Eigenlijk ging het al mis vanaf 3-1* 30-30 in de tweede set, toen had ze op BP moeten komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef DO2 het volgende:
Ja, knappe overwinning. Maar Azarenka was toen het 2-2 werd ook opeens de weg kwijt.
Ja, ze had Serena bijna op haar knieen, maar ze choked dan toch n beetje, blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het al mis vanaf 3-1* 30-30 in de tweede set, toen had ze op BP moeten komen.
Mooi programma.quote:
Ja, zeker, was erg erg blij mee. Heb niet heel veel met Serena, maar ik vind Azarenka zo erg dat ik Serena in vergelijking met haar heel sympathiek vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Knappe overwinning van Serena, ze flikt het toch maar weer mooi!
Kvitova speelde prima, zie haar zomaar het hele toernooi winnen. Bacszinsky speelde wel prima, maar had ook het geluk dat Keys haar de helft van de punten gewoon gaf door de bal in het net/uit te jagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeilijk om captain te kiezen voor volgende ronde.. Neig naar Bacszinsky, vond Kvitova niet zo sterk.. Maar ja het blijft wel een goede tennister
Scorito.comquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wat voor spel spelen jullie? Gewoon een FOK-spel? Helaas wist ik t niet anders deed ik mee
Ze spelen bijna altijd een let bij dat soort punten, in het merendeel van de gevallen onterecht imo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
Net in Studio Sport de samenvatting van Williams - Azarenka gezien
Die umpire moet zich echt kapot schamen, wat een schande
Dat ze een let spelen betekent natuurlijk niet dat het terecht is, zoals jij het ook onterecht vindt.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze spelen bijna altijd een let bij dat soort punten, in het merendeel van de gevallen onterecht imo.
De Kreun van Azarenka was wel hilarisch trouwens, in de vertraging bij Studio Sport
Ja was ook ter aanvulling, en niet ter aanvechting van jouw puntquote:Op zondag 31 mei 2015 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ze een let spelen betekent natuurlijk niet dat het terecht is, zoals jij het ook onterecht vindt.
Maar ja, dat gekreun. Je leert ermee leven zal ik maar zeggen, zeker nu sommige mannen ook niet vies zijn van een flinke kreun zo af en toe
Alhoewel die van Schiavone het toppunt blijft. Godverdomme man
Gelukkig zitten we op één lijnquote:Op zondag 31 mei 2015 00:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja was ook ter aanvulling, en niet ter aanvechting van jouw punt
Ik zal mijn connecties in Londen eens raadplegenquote:Op zondag 31 mei 2015 00:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is het een kwestie van tijd tot er iets aan veranderd
quote:Op zondag 31 mei 2015 10:47 schreef TheArt het volgende:
https://vine.co/v/ehuqJzL19iX
Schiavone kreunt zonder de bal te raken. Misa moet lachen
wat was dat voor geluidquote:Op zondag 31 mei 2015 10:47 schreef TheArt het volgende:
https://vine.co/v/ehuqJzL19iX
Schiavone kreunt zonder de bal te raken. Misa moet lachen
Echt he, genoeg tijd om alles kijken... gaat het regenenquote:
morgenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Echt he, genoeg tijd om alles kijken... gaat het regenen
Iemand hier enig idee wanneer het stopt?
Het lijkt me niet dat Federer altijd een blik beveiligers bij zich heeft. Die zullen van de organisatie zijn. Hij zal wel een strakkere beveiliging hebben aangevraagd naar aanleiding van dat incident.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:23 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vraag me af of dat federer's eigen beveiligers zijn of vooral van de organisatie.
Ja, maar het ziet er niet naar uit.quote:
Als Svitolina uitserveert (quote:Op zondag 31 mei 2015 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet naar uit.
Heb jij die smiley erin gezet of heeft FOK! dat automatisch gedaan?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Als Svitolina uitserveert () kan Tsonga - Berdych in ieder geval beginnen.
Ieder bericht over damestennis wordt automatisch voorzien van eenquote:Op zondag 31 mei 2015 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij die smiley erin gezet of heeft FOK! dat automatisch gedaan?
Wist ik niet, maar ik post eigenlijk nooit iets over de dames.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Ieder bericht over damestennis wordt automatisch voorzien van een
Geen idee, welke wil jij zien?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:10 schreef Grutsk het volgende:
Gaat NOS zo Tsonga - Berdych of Nishikori - Gabashvili uitzenden?
Ik ook. Maar ik zit vooral te wachten op Monfils-Federer.quote:
Ja klopt, maar die is ook op de andere baan geloof ik. Dus hoop dat ze even overschakelen nadat de vrouwen klaar zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik zit vooral te wachten op Monfils-Federer.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
Als we geluk hebben mag Svitolina het straks opnieuw uitserveren ()
Di is na Tsonga-Berdych.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die is ook op de andere baan geloof ik. Dus hoop dat ze even overschakelen nadat de vrouwen klaar zijn
Ik vind het heel handig.quote:
3x is scheepsrecht ?? Hahaquote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
Als we geluk hebben mag Svitolina het straks opnieuw uitserveren ()
Zij is zo irritant..quote:Op zondag 31 mei 2015 15:22 schreef Max23 het volgende:
Haha die Cornet, ruzie zoeken met de scheids![]()
"You look in my eyes and you know it"![]()
Ik op de Eurosport Player.quote:
Lijkt me de enige logische keuze ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:43 schreef Grutsk het volgende:
Yes, ze switchen op NOS straks naar de andere baan dus Tsonga - Berdych en Monfils - Federer
Mooi.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:43 schreef Grutsk het volgende:
Yes, ze switchen op NOS straks naar de andere baan dus Tsonga - Berdych en Monfils - Federer
Hoe laat gaat de NOS weer naar het tennis?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:43 schreef Grutsk het volgende:
Geen idee, maar aangezien het roeien direct gevolgd wordt door het tennis neem ik aan dat ze bij het begin beginnen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de NOS weer naar het tennis?
?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wegens het weer gaat de organisatie meten door met de volgende wedstrijd.
De weersomstandigheden staan het vervolg niet in de weg, bedoelt ie.quote:
Ja, het klonk wel goed, al doen ze dat volgens mij anders ook.quote:
Nee, ik denk dat ze het publiek meestal nog even een minuut of vijf laten bijkomen of iets dergelijks voordat ze de volgende partij de baan op laten gaan maar dat ze dat nu wegens het weer niet doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
De weersomstandigheden staan het vervolg niet in de weg, bedoelt ie.
Que?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het klonk wel goed, al dan ze dat volgens mij anders ook.
Sorry, dan is doen. Snap je het dan?quote:
ik dacht dat het een slechte grap was, maar het is dus echt zo?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze het publiek meestal nog even een minuut of vijf laten bijkomen of iets dergelijks voordat ze de volgende partij de baan op laten gaan maar dat ze dat nu wegens het weer niet doen.
Klopt, was geen (slechte) grap.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:01 schreef luckass het volgende:
[..]
ik dacht dat het een slechte grap was, maar het is dus echt zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsonga-Berdych nu op de NOS.
Iemand enig idee hoe het weer de rest van de dag in Parijs is?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat ziet er niet best uit.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:07 schreef Grutsk het volgende:
Als ik google moet geloven is er vanavond nog wel kans op regen, helaas.
Edit: http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Parijs/4266446, zie neerslag bij 48 uur.
Dat is geen sulplise.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
Gabashvili gaat er vooralsnog keihard af.
No supplies.quote:
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych geeft op begrijp ik hieruit? Ik bedoel, de umpire bepaalt toch of er wordt gespeeld, niet de spelers?
Heeft ze ook weleens gezegd in een interview.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:34 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Marcella nog nooit serieus kunnen nemen. Die zegt maar wat.
Dan heeft ze iig zelfkennis.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft ze ook weleens gezegd in een interview.
Sorry, was een grap.quote:
Tenzij de tegenstander opgeeft natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga wint de eerste set: 6-4. Maar er is een oude tenniswijsheid die zegt dat je als je in een best-of-fivepartij de eerste set wint er nog steeds twee moet winnen.
Er is nog weleens wat af te dingen op die oude tenniswijsheden ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tenzij de tegenstander opgeeft natuurlijk
Ja, je ziet überhaupt niet vaak dat iemand zo goed speelt als Tsonga nu.quote:
Die is zich al mentaal aan het voorbereiden op de 3e set.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Maar wat is Berdych ook aan het doen...?
Ze heeft Tsonga ook al als winnaar uitgeroepen, want ,,vanwege het tempo van deze wedstrijd komen Federer en Monfils ook nog wel op de baan."quote:Op zondag 31 mei 2015 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
"Tsonga heeft gravel in zijn oog, maar dat maakt niet zoveel uit want hij staat 5-1* voor", aldus Marcella. Ja, want als je ruim voor staat, maakt het niet uit als je niks kunt zien.
Gezien het gestuntel van Berdych en het solide spel van Tsonga + Frans publiek lijkt me dat een voor de hand liggende conclusie.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze heeft Tsonga ook al als winnaar uitgeroepen, want ,,vanwege het tempo van deze wedstrijd komen Federer en Monfils ook nog wel op de baan."
Het kan nog zijn dat ze bedoelt dat het sowieso geen lange wedstrijd wordt, omdat er snel gespeeld wordt.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze heeft Tsonga ook al als winnaar uitgeroepen, want ,,vanwege het tempo van deze wedstrijd komen Federer en Monfils ook nog wel op de baan."
My thoughts exactly.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
6-3 6-2 Tsonga. Hoop dat de derde set ook zo gaat en dat we naar Monfils-Federer kunnen.
Altijd hetzelfde met die jongenquote:Op zondag 31 mei 2015 19:01 schreef Gruisman het volgende:
Had aan het begin van het jaar het gevoel dat Berdych wellicht definitief zou meestrijden om de slams, maar man wat valt die weer tegen
Gaat alleen niet vandaag afgerond kunnen worden als het 4 of 5 sets worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:14 schreef DO2 het volgende:
Op naar de volgende. Kan een mooie partij worden.
Tot hoe laat spelen ze, eigenlijk? 9 uur?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat alleen niet vandaag afgerond kunnen worden als het 4 of 5 sets worden.
Andere dagen meestal tot tegen 21.30, maar het is vrij bewolkt, dus het zou me niet verbazen als dat nu een kwartiertje eerder is.quote:
Waarom, omdat het dan spannend blijft?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom, omdat het dan spannend blijft?
Voor Federer, maar ik ben het meest fan van Nadal.quote:
quote:
Oh hahah, Was die username al bezet?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor Federer, maar ik ben het meest fan van Nadal.![]()
Nee, ik heb me in de loop van de tijd bedacht.quote:
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 31 mei 2015 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Als ze de partij vanavond maar kunnen uitspelen.
Nee, wordt wel krap inderdaad. Kan eigenlijk alleen als Federer deze en de volgende set wint.quote:
Wil je die gedachtegang uitleggen?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik heb me in de loop van de tijd bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |