Ja, maar het ziet er niet naar uit.quote:
Als Svitolina uitserveert (quote:Op zondag 31 mei 2015 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet naar uit.
Heb jij die smiley erin gezet of heeft FOK! dat automatisch gedaan?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Als Svitolina uitserveert () kan Tsonga - Berdych in ieder geval beginnen.
Ieder bericht over damestennis wordt automatisch voorzien van eenquote:Op zondag 31 mei 2015 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij die smiley erin gezet of heeft FOK! dat automatisch gedaan?
Wist ik niet, maar ik post eigenlijk nooit iets over de dames.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Ieder bericht over damestennis wordt automatisch voorzien van een
Geen idee, welke wil jij zien?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:10 schreef Grutsk het volgende:
Gaat NOS zo Tsonga - Berdych of Nishikori - Gabashvili uitzenden?
Ik ook. Maar ik zit vooral te wachten op Monfils-Federer.quote:
Ja klopt, maar die is ook op de andere baan geloof ik. Dus hoop dat ze even overschakelen nadat de vrouwen klaar zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik zit vooral te wachten op Monfils-Federer.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
Als we geluk hebben mag Svitolina het straks opnieuw uitserveren ()
Di is na Tsonga-Berdych.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die is ook op de andere baan geloof ik. Dus hoop dat ze even overschakelen nadat de vrouwen klaar zijn
Ik vind het heel handig.quote:
3x is scheepsrecht ?? Hahaquote:Op zondag 31 mei 2015 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
Als we geluk hebben mag Svitolina het straks opnieuw uitserveren ()
Zij is zo irritant..quote:Op zondag 31 mei 2015 15:22 schreef Max23 het volgende:
Haha die Cornet, ruzie zoeken met de scheids![]()
"You look in my eyes and you know it"![]()
Ik op de Eurosport Player.quote:
Lijkt me de enige logische keuze ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:43 schreef Grutsk het volgende:
Yes, ze switchen op NOS straks naar de andere baan dus Tsonga - Berdych en Monfils - Federer
Mooi.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:43 schreef Grutsk het volgende:
Yes, ze switchen op NOS straks naar de andere baan dus Tsonga - Berdych en Monfils - Federer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |