Eigenlijk ging het al mis vanaf 3-1* 30-30 in de tweede set, toen had ze op BP moeten komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:56 schreef DO2 het volgende:
Ja, knappe overwinning. Maar Azarenka was toen het 2-2 werd ook opeens de weg kwijt.
Ja, ze had Serena bijna op haar knieen, maar ze choked dan toch n beetje, blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het al mis vanaf 3-1* 30-30 in de tweede set, toen had ze op BP moeten komen.
Mooi programma.quote:
Ja, zeker, was erg erg blij mee. Heb niet heel veel met Serena, maar ik vind Azarenka zo erg dat ik Serena in vergelijking met haar heel sympathiek vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Knappe overwinning van Serena, ze flikt het toch maar weer mooi!
Kvitova speelde prima, zie haar zomaar het hele toernooi winnen. Bacszinsky speelde wel prima, maar had ook het geluk dat Keys haar de helft van de punten gewoon gaf door de bal in het net/uit te jagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeilijk om captain te kiezen voor volgende ronde.. Neig naar Bacszinsky, vond Kvitova niet zo sterk.. Maar ja het blijft wel een goede tennister
Scorito.comquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wat voor spel spelen jullie? Gewoon een FOK-spel? Helaas wist ik t niet anders deed ik mee
Ze spelen bijna altijd een let bij dat soort punten, in het merendeel van de gevallen onterecht imo.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
Net in Studio Sport de samenvatting van Williams - Azarenka gezien
Die umpire moet zich echt kapot schamen, wat een schande
Dat ze een let spelen betekent natuurlijk niet dat het terecht is, zoals jij het ook onterecht vindt.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze spelen bijna altijd een let bij dat soort punten, in het merendeel van de gevallen onterecht imo.
De Kreun van Azarenka was wel hilarisch trouwens, in de vertraging bij Studio Sport
Ja was ook ter aanvulling, en niet ter aanvechting van jouw puntquote:Op zondag 31 mei 2015 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ze een let spelen betekent natuurlijk niet dat het terecht is, zoals jij het ook onterecht vindt.
Maar ja, dat gekreun. Je leert ermee leven zal ik maar zeggen, zeker nu sommige mannen ook niet vies zijn van een flinke kreun zo af en toe
Alhoewel die van Schiavone het toppunt blijft. Godverdomme man
Gelukkig zitten we op één lijnquote:Op zondag 31 mei 2015 00:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja was ook ter aanvulling, en niet ter aanvechting van jouw punt
Ik zal mijn connecties in Londen eens raadplegenquote:Op zondag 31 mei 2015 00:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is het een kwestie van tijd tot er iets aan veranderd
quote:Op zondag 31 mei 2015 10:47 schreef TheArt het volgende:
https://vine.co/v/ehuqJzL19iX
Schiavone kreunt zonder de bal te raken. Misa moet lachen
wat was dat voor geluidquote:Op zondag 31 mei 2015 10:47 schreef TheArt het volgende:
https://vine.co/v/ehuqJzL19iX
Schiavone kreunt zonder de bal te raken. Misa moet lachen
Echt he, genoeg tijd om alles kijken... gaat het regenenquote:
morgenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Echt he, genoeg tijd om alles kijken... gaat het regenen
Iemand hier enig idee wanneer het stopt?
Het lijkt me niet dat Federer altijd een blik beveiligers bij zich heeft. Die zullen van de organisatie zijn. Hij zal wel een strakkere beveiliging hebben aangevraagd naar aanleiding van dat incident.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:23 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vraag me af of dat federer's eigen beveiligers zijn of vooral van de organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |