Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych geeft op begrijp ik hieruit? Ik bedoel, de umpire bepaalt toch of er wordt gespeeld, niet de spelers?
Heeft ze ook weleens gezegd in een interview.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:34 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Marcella nog nooit serieus kunnen nemen. Die zegt maar wat.
Dan heeft ze iig zelfkennis.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft ze ook weleens gezegd in een interview.
Sorry, was een grap.quote:
Tenzij de tegenstander opgeeft natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga wint de eerste set: 6-4. Maar er is een oude tenniswijsheid die zegt dat je als je in een best-of-fivepartij de eerste set wint er nog steeds twee moet winnen.
Er is nog weleens wat af te dingen op die oude tenniswijsheden ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tenzij de tegenstander opgeeft natuurlijk
Ja, je ziet überhaupt niet vaak dat iemand zo goed speelt als Tsonga nu.quote:
Die is zich al mentaal aan het voorbereiden op de 3e set.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Maar wat is Berdych ook aan het doen...?
Ze heeft Tsonga ook al als winnaar uitgeroepen, want ,,vanwege het tempo van deze wedstrijd komen Federer en Monfils ook nog wel op de baan."quote:Op zondag 31 mei 2015 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
"Tsonga heeft gravel in zijn oog, maar dat maakt niet zoveel uit want hij staat 5-1* voor", aldus Marcella. Ja, want als je ruim voor staat, maakt het niet uit als je niks kunt zien.
Gezien het gestuntel van Berdych en het solide spel van Tsonga + Frans publiek lijkt me dat een voor de hand liggende conclusie.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze heeft Tsonga ook al als winnaar uitgeroepen, want ,,vanwege het tempo van deze wedstrijd komen Federer en Monfils ook nog wel op de baan."
Het kan nog zijn dat ze bedoelt dat het sowieso geen lange wedstrijd wordt, omdat er snel gespeeld wordt.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze heeft Tsonga ook al als winnaar uitgeroepen, want ,,vanwege het tempo van deze wedstrijd komen Federer en Monfils ook nog wel op de baan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |