Ben ook serieus. Mocht het geld er ooit zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:33 schreef Tjacka het volgende:
ik ben serieus joh
neem toch geen kinderen dan kan z4 of z5 van 8 jaar oud nog best betaalbaar zijn
sorryquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook serieus. Mocht het geld er ooit zijn.
Zo'n Z kan idd wel betaalbaar zijn, uit Duitsland halen
Vind alleen de lijnen op die je post niet zo mooi..
en dan werken in nlquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel om in Duitsland te gaan wonen.
Geen grap.
Waarvoorquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen grap.
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.quote:
als ik niet alles achter mij zou moeten laten had ik het ook gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.
Groot gelijk heb je. Je zou mal zijn als je het niet zou doen. Dief van je eigen portemonnee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.
Yep! Alleen 1 nadeel, er zit bijna nergens een keuken in de appartementen. Dus moet geduld en goed zoeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Je zou mal zijn als je het niet zou doen. Dief van je eigen portemonnee.
Ja voor jou is he tanders ,je zit te ver van de grens. Woon al zo goed als in Duitsland, dus sjaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik niet alles achter mij zou moeten laten had ik het ook gedaan
daar is helemaal geen werkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja voor jou is he tanders ,je zit te ver van de grens. Woon al zo goed als in Duitsland, dus sja. Als ik geen werk had was ik verder gegaan, Spanje ofzo.
Neem de tijd en zoek tot je er een met keuken hebt gevonden. En dan kan je als Scrumgod in Duitsland levenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Alleen 1 nadeel, er zit bijna nergens een keuken in de appartementen. Dus moet geduld en goed zoeken.
ANSCHLUSSquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen grap.
Ja, beetje daar de fuhrer uit hangen. Of zou dat verkeerd vallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem de tijd en zoek tot je er een met keuken hebt gevonden. En dan kan je als Scrumgod in Duitsland leven
Je kan je opwerpen als plaatselijke gids natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, beetje daar de fuhrer uit hangen. Of zou dat verkeerd vallen.
Alleen jammer dat ze er Duits pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Duitsland is wel chill om te wonen scrummie
goedkopere waggies
goedkopere benzine
goedkopere eten
goedkopere casas
Mooie dames gidsen. Prima primaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan je opwerpen als plaatselijke gids natuurlijk.
Ja daarom, dat zou er nog bij komen als ik daar zou wonen; nieuwe auto, want moet. Ga m'n ouwe brakbakkie niet lopen invoerenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Duitsland is wel chill om te wonen scrummie
goedkopere waggies
goedkopere benzine
goedkopere eten
goedkopere casas
koop je een z5quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zou er nog bij komen als ik daar zou wonen; nieuwe auto, want moet. Ga m'n ouwe brakbakkie niet lopen invoeren.
Und links um die ecke sehen Sie ein groses doppelbett.quote:
wonderbar wonderbar meine divolettequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Und links um die ecke sehen Sie ein groses doppelbett.
mijn duits is slecht, ik weet het.
ja, audi bij voorkeur, maar die zijn denk ik te duur voor mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komop in Duitsland ga je toch een Duitser rijden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wonderbar wonderbar meine divolette
of sie wurst luschen.
Vast wel ergens een goedkope Audi S3 te vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja, audi bij voorkeur, maar die zijn denk ik te duur voor mij.
Ik zie nog Louis staan schreeuwen op dat balkonquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal is mooi daar hoor. En goekdoop
Weet ik, wedstrijdjes mee pakken lijkt me wel tof, maar sk gaat me te ver.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal is mooi daar hoor. En goekdoop
NICHT NUR VON MUNCHENquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie nog Louis staan schreeuwen op dat balkon
je mag ook wel iets anders slikken hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog veel pijn aan de speekselklier. Thank God voor ibuprofen.
Het mag wel eens stoppen hoor.
nou nou nou nouquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag ook wel iets anders slikken hoor
Haha ja. Ik heb de Bof of wist je dat al?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag ook wel iets anders slikken hoor
nee dacht dat dat alleen voor kleine kinderen wasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Haha ja. Ik heb de Bof of wist je dat al?
Rusten en pijnstillers.
gaat broer. gelukkig leuke zomer voor de boeg.quote:
nee nog nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat broer. gelukkig leuke zomer voor de boeg.
daar
p al in zicht
wat doe je nu dan voor werkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
maar gaat goed hoor
ook weer een beetje knap werk dus dat is ook wel fijn
ben surveillant bij toetsenquote:
beterquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben surveillant bij toetsen
gewoon op de hva of de uni
verdient goed hoor
doe patatleef alleen nog op zondag
Indexquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week alquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:19 schreef theguyver het volgende:
mooie afspeel lijst voor volgende week gevonden
quote:
Volgende week al? Ben je niet op van de zenuwen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:19 schreef theguyver het volgende:
mooie afspeel lijst voor volgende week gevonden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week al? Ben je niet op van de zenuwen?
Zet deze er ook bij !
Oei das ook spannendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]ja nog een weekje! morgen vrijgezelfeescht ik word 0m 10 uur opgehaald.
And thats it..
Zelfs geen cos-play stripper?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
zolang ze maar niet met strippers aan komen kakken
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelfs geen cos-play stripper?In zo'n Misty pakje..
Ik herinner me daar iets over.. Of was dat nou Bulma..
leuke tent hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]Allemaal
En nee, en ik heb geen idee wie er morgen mee gaan, of het nou puur de jongens zijn of alle dames, als de dames mee gaan zal het me weinig verbazen dat die allemaal cosplay gaan XD van steampunk tot gothic etc..
Heb tig meer vrouwelijke vrienden dan mannen..
Mijn meisie zit momenteel in Luxemburg voor het weekend, haar vrijgezellen feest ..
[..]
leuke tent hoor
Helemaal niks, niet wie er mee gaan of wat we gaan doen, normaal worden dingen vanuit mijn huis geplanned, bijna alles!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet je nog helemaal niets over het feestje zelf? Of wel waar jullie naar toe gaan enzo?
Haha leuk leuk. Hopen op een typisch Guyver feestquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helemaal niks, niet wie er mee gaan of wat we gaan doen, normaal worden dingen vanuit mijn huis geplanned, bijna alles!
bedoel vorige woning hadden 12 vrienden gewoon een sleutel nu woont maatje van me er dus zit er alsnog veel, en ik heb niks gmerkt, geen geheimzinigheid of iets..
ben erg benieuwd wat ze gaan doen!
zuipen en de tent afbreken, en later personen weg geveegd zien worden door een veegploeg..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha leuk leuk. Hopen op een typisch Guyver feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
zuipen en de tent afbreken, en later personen weg geveegd zien worden door een veegploeg..
nah die tijd heb ik gehad..Ziet er gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach, voor een allerlaatste keer zo'n feest moet kunnen tochdaarna is het over met de fun en ben je getrouwd!
oh ah toma toma vem vem vem vem
sssssssssssssssssst...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
En ach, voor een allerlaatste keer zo'n feest moet kunnen tochdaarna is het over met de fun en ben je getrouwd!
Die wordt wakker de dag van de bruiloft ergens in een weiland. Gekleed in een string.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha leuk leuk. Hopen op een typisch Guyver feest
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wordt wakker de dag van de bruiloft ergens in een weiland. Gekleed in een string.
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wordt wakker de dag van de bruiloft ergens in een weiland. Gekleed in een string.
Enjoy!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef theguyver het volgende:
owwwww..... shit... div.. jij met je cosplay dinges, je had gelijk... ik word blijkbaar nu al opgehaald..
doeg!
Prachtigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt wat.![]()
Kan niet wachten op de verhalen
Daar heb je wel een punt idd Schommelquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Ik vraag mij wel af of hij ze zal onthouden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef theguyver het volgende:
owwwww..... shit... div.. jij met je cosplay dinges, je had gelijk... ik word blijkbaar nu al opgehaald..
doeg!
Ik pas me aan het niveau aan.quote:
Hoe voelt dat? Wat doet het met je? Wil je erover praten? Ik nietquote:
Mooi dan zijn we uitgeluld, ik kan prima slap lullen hoor. Maar BNW is over het algemeen niet het forum voor koetjes en kalfjes praat.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Wat doet het met je? Wil je erover praten? Ik niet
Mehverveel me. Hou me er wel weer buiten
Ben goed bekend met BNW hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 11:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we uitgeluld, ik kan prima slap lullen hoor. Maar BNW is over het algemeen niet het forum voor koetjes en kalfjes praat.
Ik snap het, heb zelf ook niet altijd zin om te posten. Je krijgt vaak de wind van voren idd. maar geeft niet. Het is maar een forum. Niemand kent me hier.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben goed bekend met BNW hoor
Voel alleen niet de drang om daadwerkelijk te posten in topics hier, maar er zijn wel veel interessante topics om te lezen. Tussen al het gekibbel en uitspraken die nergens op slaan door.
Blijf erbij, het zou voor sommige eens goed zijn in de spiegel te kijken ipv altijd maar af te geven op anderen
Mjah, was meer in het algemeen. Niet direct naar jou gericht. Is ook meer iets voor FB.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik snap het, heb zelf ook niet altijd zin om te posten. Je krijgt vaak de wind van voren idd. maar geeft niet. Het is maar een forum. Niemand kent me hier.![]()
Wat je met dat laatste bedoeld is me niet helemaal duidelijk. (persoonlijk houd ik er helemaal niet van om op anderen af te geven) Maar af en toe moet je een keer terugslaan.
Ok, ik snap em. Mwah heb wel weer genoeg geschreven op FB vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, was meer in het algemeen. Niet direct naar jou gericht. Is ook meer iets voor FB.
ff lezenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Boycot FIFA sponsoren!
ik doe hieraan mee
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef theguyver het volgende:
doeg!
Dat met die meiden was zwaar overdreven hoor haha..quote:Op zondag 31 mei 2015 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
wow guyvie wat een tof feest !
![]()
(en is het de dames nog gelukt om je van gedachten te doen veranderen?)
Het wordt vast een geweldige week voor je met als hoogtepunt de trouwerij. Hoop dat het weer ook meewerktquote:Op maandag 1 juni 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat met die meiden was zwaar overdreven hoor haha..
Ben weer thuis heerlijk weekend gehad!
Meld gelijk ff dat ik waarschijnlijk niet zo veel aanwezig ben de komende tijd, aangezien een paar buitenlandse vrienden ook blijven crashen de komende week!
En hoop ook op prachtig weer komend weekend
Vrijdag kans op 30 gradenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt vast een geweldige week voor je met als hoogtepunt de trouwerij. Hoop dat het weer ook meewerkt
Guyv zijn dag kan dan helemaal niet meer stuk denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan de bruid een luchtig gevalletje aan
Die kan niet wachten tot alle gasten weg zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Guyv zijn dag kan dan helemaal niet meer stuk denk ik
'Ja gezellig dat u er was tante Beb, ja leuk hoor, ja is goed, oke is goed tante Beb'quote:Op maandag 1 juni 2015 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kan niet wachten tot alle gasten weg zijn
"..dahaaag tante" . "Uw bus komt er net aan. Rennen!"quote:Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'Ja gezellig dat u er was tante Beb, ja leuk hoor, ja is goed, oke is goed tante Beb'![]()
Het zijn altijd dezelfde die (te) lang blijven hangen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"..dahaaag tante" . "Uw bus komt er net aan. Rennen!"
En subtiele hints zoals alvast een beetje glazen gaan ruimen helpt ook niet. Plakkers gonna plak.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde die (te) lang blijven hangen.
Of van die gevallen die weggaan, maar nog een half uur staan te lullen bij de deur, wij hier noemen dat mensen met de deurklink in hun hand.
Plakkers gonna plak ga ik even onthoudenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En subtiele hints zoals alvast een beetje glazen gaan ruimen helpt ook niet. Plakkers gonna plak.
Ja .. maar het is zaterdag, en heb mooi donkerblauw pak, zal me de pleuris zweten, ben echt benieuwd of ze in een urberleipe jurk??? zal komen gemaakt door haar beste vriendin.. dt zou uberleip zijn!quote:
Ik zal even de weer apps checken voor je.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja .. maar het is zaterdag, en heb mooi donkerblauw pak, zal me de pleuris zweten, ben echt benieuwd of ze in een urberleipe jurk??? zal komen gemaakt door haar beste vriendin.. dt zou uberleip zijn!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Nog een leuk nummer voor na de bruiloft, of tijdens
sorry NL talig komt er niet in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry NL talig komt er niet in!Ik maakte een grapje joh, we weten allemaal zo langzamerhand wel dat jij niets van Nederlandstalig moet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, ik als muziek liefhebber wel moet zeggen dat er een verschil is.
Frans Bauer en geheime zender muziek is ook geen muziek, klopt.
Er zijn naast die categorie echt wel Nederlandstalige nummer die tekstueel goed in elkaar steken en qua muziek.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje joh, we weten allemaal zo langzamerhand wel dat jij niets van Nederlandstalig moet hebben.
Alhoewel, ik als muziek liefhebber wel moet zeggen dat er een verschil is.
Frans Bauer en geheime zender muziek is ook geen muziek, klopt.
Er zijn naast die categorie echt wel Nederlandstalige nummer die tekstueel goed in elkaar steken en qua muziek.
Ja die is ook wel goed, kan hem alleen niet meer horen, iemand draaide hem tot oorbloedingen aan toequote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]ow er zijn wel degelijk nl nummers die ik kan waarderen hoor.
kippenvel
Max maar 4 koppen koffie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die is ook wel goed, kan hem alleen niet meer horen, iemand draaide hem tot oorbloedingen aan toe![]()
En wat is dit voor onzin!
Ik blijf gewoon mijn koffie drinken in de vroege morgen, al die onderzoeken tegenwoordig...
Wakker worden met een kopje koffie? Slecht idee
Oh shit, bescherm je trommelvliezen !quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef theguyver het volgende:
en schoomel, ik draai hem ook maar 1 x per week dan blijft ie lekker hangen..
Ik weet btw wel dat ze een nummer gaan draaien op mijn feestje, aangezien dit nummer altijd word gedraaid als ik naar het cafe ga..
Heb pleuris hekel aan het nummer dus vinden ze het leuk om dat natuurlijk ook even op mijn bruiloft te draaien!
Ja stom hé!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Het lijkt verdorie wel herfst
Dat laatste klinkt helemaal goed! En dan is het ook prima weer hebben ze ons beloofd .quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja stom hé!
Ik moet er nu doorheen!
Maar één troost, donderdag avond eigen vuurtje maken bij de rietplas voor een bbq
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
Mogguh
+goeie
Wat een wind hier zeg, bij jullie ook?
Ik moet er zo doorheen, hopelijk blijft het droog.
Ja het is erg bagger, mja ik ga lekker winkelen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Het lijkt verdorie wel herfst
Ik vond het gisteren bij tijd en wijle tenenkrommend. Denk dat het heel goed is, die zomerstop.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Lav, wat vind jij nou van VI de laatste tijd?
Ik denk er echt over om niet meer te gaan kijken tenzij Boskamp te gast is.
Gelukkig binnenkort zomerstop, misschien is het volgend seizoen weer als vanouds.
Ja he? Plaatsvervangende schaamte bij dat stukje waar ze die huilende speler af gingen kraken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren bij tijd en wijle tenenkrommend. Denk dat het heel goed is, die zomerstop.
Dat was echt te erg . Dan gaat het een grens overquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja he? Plaatsvervangende schaamte bij dat stukje waar ze die huilende speler af gingen kraken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:54 schreef Izzy73 het volgende:
Had ie dat niet voor de verkiezing kunnen bedenken?
Dat klopt allemaal wel, maar mijn BNW antenne zegt dat er misschien een andere rede is dat hij nu ineens opstapt. Er is al jaren gezeik rond zijn persoontje, en van de week deed hij nog net alsof er niets aan de hand was en hij de FIFA weer op het rechte pad wilde helpen. Ik vermoed dat er ook bewijzen rondom Blatter naar buiten gaan komen en hoe langer hij nu blijft liegen des te belachelijker hij er uitziet wanneer dit naar buiten komt. Maar we zullen zien dit gaat nog wel een staartje krijgen de komende tijdquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]nee natuurlijk niet, de grootste concurentie moest hij eerst het nakijken geven , maar de klachten en gezeik werd alleen maar erger!
En dat is ook niet vreemd alleen azie en afrika had op hem gestemd de rest op de arabier, hij zal zich wel achter het hoofd hebben gekrabt, en te naief zijn geweest..,
Ze hebben ooit een film gemaakt over de oprichting van de fifa en heel vreemd werd die slecht ontvangen!
United Passions (2014) - IMDb
klopt ook hoor, maar goed hoop doet leven!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar mijn BNW antenne zegt dat er misschien een andere rede is dat hij nu ineens opstapt. Er is al jaren gezeik rond zijn persoontje, en van de week deed hij nog net alsof er niets aan de hand was en hij de FIFA weer op het rechte pad wilde helpen. Ik vermoed dat er ook bewijzen rondom Blatter naar buiten gaan komen en hoe langer hij nu blijft liegen des te belachelijker hij er uitziet wanneer dit naar buiten komt. Maar we zullen zien dit gaat nog wel een staartje krijgen de komende tijd
Absoluut.Tis 20jaar+ al bekend dat er waren duistere praktijken bij FIFA,topsports enz.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:54 schreef Izzy73 het volgende:
Had ie dat niet voor de verkiezing kunnen bedenken?
Hehe, de reden werd vanavond al snel duidelijk: FBI gaat achter Blatter aan werd bekend.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar mijn BNW antenne zegt dat er misschien een andere rede is dat hij nu ineens opstapt. Er is al jaren gezeik rond zijn persoontje, en van de week deed hij nog net alsof er niets aan de hand was en hij de FIFA weer op het rechte pad wilde helpen. Ik vermoed dat er ook bewijzen rondom Blatter naar buiten gaan komen en hoe langer hij nu blijft liegen des te belachelijker hij er uitziet wanneer dit naar buiten komt. Maar we zullen zien dit gaat nog wel een staartje krijgen de komende tijd
Dat zal de enige reden zijn geweest vermoed ik. Anders was hij gewoon gebleven hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, de reden werd vanavond al snel duidelijk: FBI gaat achter Blatter aan werd bekend.
Haha, yes same old song.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut.Tis 20jaar+ al bekend dat er waren duistere praktijken bij FIFA,topsports enz.
aan de gang.Waar er is grote geld is er bijna altijd corruptie.
Wat er echt aan de gang is wil ik ook niet weten.
'Where there's muck, there's brass' zeggen ze.
Where there's brass, there's muck ook, denk ik.
Maar sinds 't begin tijd van professionele voetbal is er ook duistere praktijken geweest.
Mensen(gewone,echte volk) wilden dat iemand gaat winnen in 't zelfde manier.
Maar nu zijn er biljoenen in internationale gok geld enz. dus ik vrees me dat er is meer match-fixing,chantage,omkopen, dan wat we denken.
Mooi, die wil ik wel in een politiebusje gesmeten zien worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, de reden werd vanavond al snel duidelijk: FBI gaat achter Blatter aan werd bekend.
doet me denken aan Spore!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef Scrummie het volgende:
mensen, ga dit NIET spelen. Verslavend![]()
http://agar.io
De Womens World Cup komt eraan....misscien is dat wat minder corrupt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, yes same old song.
Wel jammer dat ook de sport en met name het voetbal helemaal verziekt is door corruptie, gokken en het grote geld. Ik houd echt wel van voetbal, maar de laatste jaren kijk ik steeds minder.
Met name omdat je nooit weet of een wedstrijd gekocht is en ook de enorme budgetverschillen tussen teams en de enorme salarissen is niet leuk meer. Barcelona e.d. zijn gewoon all-star teams tegenwoordig.
Ik kijk liever naar het WK en interlands, daar is een veel eerlijkere competitie. Jammer, hopelijk gaat er nu iets veranderen maar dat is waarschijnlijk wishfull thinking.
Valcke is al drie keer weggestuurd door de FIFA vanwege niet fijne redenen. Toch komt hij telkens terug in een hogere functie. Hij heeft waarschijnlijk iets om Blatter te chanteren. Zo denk ik althans .quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoezo dat? ik las er wel enigsinds iet over..
Dat is gewoon van de fifa.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
De Womens World Cup komt eraan....misscien is dat wat minder corrupt.
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
De Womens World Cup komt eraan....misscien is dat wat minder corrupt.
Dat zou best kunnen. Ze weten daar allemaal genoeg van elkaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Valcke is al drie keer weggestuurd door de FIFA vanwege niet fijne redenen. Toch komt hij telkens terug in een hogere functie. Hij heeft waarschijnlijk iets om Blatter te chanteren. Zo denk ik althans .
Nee.quote:
preciesquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ze weten daar allemaal genoeg van elkaar.
meen je?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Maradonna kandidaat voorzitter van de FIFA?
Hoorde het net op het RTL nieuws. Hij wordt genoemd als kandidaat.quote:
BIzarquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:35 schreef Tjacka het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)558?playlist=7.39483![]()
dit is dat valcke verhaal
Fogel?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoorde het net op het RTL nieuws. Hij wordt genoemd als kandidaat.
Ik las: doe dan maar Fogel![]()
Best een goed idee eigenlijk![]()
zeker welquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:35 schreef Tjacka het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)558?playlist=7.39483![]()
dit is dat valcke verhaal
Middag Lquote:
Dat lijkt me nou zó leuk he B. Alleen maar blije mensen die genieten van zon zee en strand. Dat is te zeggen als die koperen ploert schijntquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Middag L![]()
kheb maar weer eens ander werk gezocht haha.
Op een bungalowpark/hotel en camping. Beetje vanalles wat doen
30 meter achter de duinen bij het strand van Renesse. Dit wordt een mooie zomer
Ja het lijkt mij ook heel leuk. Leuk park ook. Ziet er mooi uit en en veel afwisseling.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zó leuk he B. Alleen maar blije mensen die genieten van zon zee en strand. Dat is te zeggen als die koperen ploert schijnt.
Dagen zoals vandaag moet je hebben B. En dat drie maanden lang.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook heel leuk. Leuk park ook. Ziet er mooi uit en en veel afwisseling.
Kan ik m'n duits weer bij spijkeren.
zoiets:quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dagen zoals vandaag moet je hebben B. En dat drie maanden lang.
Ja ik zat er net ook weer en dacht wat is dit super. Leuke strandtent ook heel dichtbij.quote:
In the bag!quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik zat er net ook weer en dacht wat is dit super. Leuke strandtent ook heel dichtbij.
Ging ook weer zo snel.....zag de advertentie eergisteren. Nou ja ik bellen(ben niet zo van schrijven als het geen vereiste is)
Vandaag op gesprek, maandag contract tekenen
En was ie lekker?quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:00 schreef theguyver het volgende:
Nice Blaadjes gefeliciteerd!, ik proost er straks even 1tje op je!
Lekker B.! Congratsquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik zat er net ook weer en dacht wat is dit super. Leuke strandtent ook heel dichtbij.
Ging ook weer zo snel.....zag de advertentie eergisteren. Nou ja ik bellen(ben niet zo van schrijven als het geen vereiste is)
Vandaag op gesprek, maandag contract tekenen
Een vriendin wordt gechanteerd door een vriend van mijquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er raar dan?
Ja goed hoor, zometeen naar verjaardag.
Oh wat een nare situatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriendin wordt gechanteerd door een vriend van mij
ben heel boos geworden op die vriendin maar ik wist het niet
Pics? alsin, chantagemiddel? da's altijd smerigquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriendin wordt gechanteerd door een vriend van mij
ben heel boos geworden op die vriendin maar ik wist het niet
jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Pics? alsin, chantagemiddel? da's altijd smerig
jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een nare situatie.
Je was dus boos op de verkeerde persoon.
Pff, klote Tjacksquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
nu heeft ze mij geblokkeerd
als ik bel hangt ze op
Nee, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, klote Tjacks
Probeer het haar later eens uit te leggen, maar laat het nu ff rusten. Komt wel goed
't Zal voor haar ook niet makkelijk zijn..
Begrijpelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk.
Voel mij wel slecht nu.
Ze blokt mij met alles.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Begrijpelijkmaar meestal is er (mijn ervaring hoor!
dus pin je daar niet op vast
) niet te praten met vrouwen 'in the heat of the moment' zeg maar. Even 2-3 dagen rust en dan eens praten
Kan altijd morgen even vragen hoe het met haar is, en als ze dan wil praten, gewoon doen!
disclaimer: ik ben slecht met vrouwen, dus neem dit advies met een korreltje zout
#struggle iddquote:Op zondag 7 juni 2015 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze blokt mij met alles.![]()
Ik zit niet in een team dat wil ik niet. Maar gaat wel zo.
helaas barca won!quote:Op zondag 7 juni 2015 00:56 schreef Divje het volgende:
[..]
#struggle idd
Sterkte Tjack, ik ga slapen.. En hopen dat Juve de CL wint in m'n dromen.
Mr. TheGuyverquote:Op zondag 7 juni 2015 05:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
helaas barca won!
mensen vanaf vandaag is het MIjnheer Theguyver![]()
Ik ga het vliegtuig pakken en naar denemarken , op huwlijksreis!
Tot over een paar dagen![]()
Typte ik vliegtuig haha ik was zeker erg dronkenquote:Op zondag 7 juni 2015 10:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Mr. TheGuyvernice nice nice
Maar er een mooie trip van
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Typte ik vliegtuig haha ik was zeker erg dronken, nee we pakken gewoon de auto
![]()
Je bent geen vliegtuig, je bent getróuwdquote:Op zondag 7 juni 2015 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Typte ik vliegtuig haha ik was zeker erg dronken, nee we pakken gewoon de auto
![]()
after party he, hahaquote:Op zondag 7 juni 2015 11:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie nu het tijdstip dat je het postte.
Mooie dag gehad gisteren?
quote:Op zondag 7 juni 2015 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent geen vliegtuig, je bent getróuwd![]()
Feli Guyvie, dat jullie maar heel gelukkig mogen worden
Nicequote:Op zondag 7 juni 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
after party he, haha
[..]![]()
ajuus peeps
Texelquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Tjacka het volgende:
ik wil er de 26e paar dagen tussenuit twee nachtjes
hotel is erg duur natuurlijk
dus ik wil kamperen
weten jullie leuke plekken in Nederland
texel, scheveningen, Zandvoort, Terschelling, staan al op het lijstje
maak wel even in trvquote:Op zondag 7 juni 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
TexelLekker met een tentje in de duinen
Scheveningenbier en lachen om Hagenezen
Andere 2 plekken nog niet geweest. En ben niet zo van het kamperen dus weet ook geen leuke plekjes..
Texel . Niet zo ver en hartstikke leuk eiland.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Tjacka het volgende:
ik wil er de 26e paar dagen tussenuit twee nachtjes
hotel is erg duur natuurlijk
dus ik wil kamperen
weten jullie leuke plekken in Nederland
texel, scheveningen, Zandvoort, Terschelling, staan al op het lijstje
wel al vaak geweestquote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Texel . Niet zo ver en hartstikke leuk eiland.
Ik ben niet paranoïde, maar op dit moment denk ik nog 'dit komt bij mij nooit 24/7 aangesloten in mijn huis te staan'quote:* Information, music, news, weather, and more—instantly
* Controlled by your voice for hands-free convenience
* Voice recognition hears you from across the room
* Connected to the cloud so it's always getting smarter
Ik ben niet paranoïde, maar op dit moment denk ik nog 'dit komt bij mij nooit 24/7 aangesloten in mijn huis te staan'quote:Op zondag 7 juni 2015 19:53 schreef Resistor het volgende:
http://www.amazon.com/oc/echo/
Waarom zou je als overheidsinstelling moeilijk afluisterapparatuur in huizen verbergen of brakke telefoonmicrofoontjes aan moeten zetten als je mensen ook zo gek kan krijgen dat ze afluisterapparatuur kopen? Volledig connected, geen gedoe, goede geluidskwaliteit. Dit gaat een marathon verder dan een babyfoon in de kinderkamer.
[..]
Werkt fijn toch juistquote:Op zondag 7 juni 2015 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook een chromebook dus dat is vast ook slecht. Ach.
Er is ook gewoon niet aan te ontkomen anders kun je al je phone's, tablets en de hele rataplan wel wegdoen en nooit meer google of the cloud gebruiken.quote:
Maar sommige mensen willen niks met Google te maken hebben, en ergens valt daar natuurlijk wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is ook gewoon niet aan te ontkomen anders kun je al je phone's, tablets en de hele rataplan wel wegdoen en nooit meer google of the cloud gebruiken.
Te laat. Dat had ik me eerder moeten bedenken en met mij miljoenen mensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar sommige mensen willen niks met Google te maken hebben, en ergens valt daar natuurlijk wel wat voor te zeggen.
Tenzij het jou niet boeit dat je sociale contacten en persoonlijke gegevens hier terecht komen.
[ afbeelding ]
Dat was patat met pindasausquote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
vandaag diarree tijdens het werk
alles in mijn broek![]()
![]()
katers
je deed toch kantoorwerkquote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
alles in mijn broek![]()
![]()
katers
Godverquote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
alles in mijn broek![]()
![]()
katers
kon toch als bijbaantjequote:Op zondag 7 juni 2015 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al weet ik veel hoe lang terug joh
ga allang weer naar school
werk nu als surveillant bij toetsen op de hvaquote:Op zondag 7 juni 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
kon toch als bijbaantje
je bent wel arrogant geworden zeg jeetje ;s
Volgens mij is die persoon al een half jaar niet meer thuis geweest. Dus... tjahquote:Op maandag 8 juni 2015 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is bijzonder pijnlijk ja. Al ligt het wel aan wie en waarom.
Het gaat hard tegenwoordig. Las laatst al bericht dat er hier in de regio paar jaar terug 60 mensen bij stadsbank zaten, nu 360.. bizarre stijging.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij is die persoon al een half jaar niet meer thuis geweest. Dus... tjahniet echt het idee dat die persoon erom zal malen
maar toch. Heel apart maar is nu al de 3de die ik in een jaar heb mogen aanschouwen
Dat gaat hier in de gemeente ook rap omhoog wat er in de schuldhulp of onder bewind komt. Terwijl de gemeente de schuldhulp heeft gehalveerdquote:Op maandag 8 juni 2015 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hard tegenwoordig. Las laatst al bericht dat er hier in de regio paar jaar terug 60 mensen bij stadsbank zaten, nu 360.. bizarre stijging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met Scrum? Nog steeds van plan naast Ze Germanss te wonen?
oh ah toma toma vem vem vem vem
Hallo, hoe is het hier? Ik heb verdomme last van haaruitval, reden: Mijn zus smeerde me een chemische behandeling aan voor mn haar, (ze is kapper) en nu verlies ik haar verdomme.quote:
Goed goed. Wat voor behandeling is dat dan? Kleur? Zonde van je haarquote:Op maandag 8 juni 2015 11:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het hier? Ik heb verdomme last van haaruitval, reden: Mijn zus smeerde me een chemische behandeling aan voor mn haar, (ze is kapper) en nu verlies ik haar verdomme.
Om je hoofdhuid schoon te maken en aan te dikken.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed goed. Wat voor behandeling is dat dan? Kleur? Zonde van je haar
Watquote:Op maandag 8 juni 2015 11:56 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Om je hoofdhuid schoon te maken en aan te dikken.
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat hier in de gemeente ook rap omhoog wat er in de schuldhulp of onder bewind komt. Terwijl de gemeente de schuldhulp heeft gehalveerdje wordt dus eigenlijk direct doorverwezen naar bewindvoering.
Yep, qua maatregelen doet de overheid zijn best om het allemaal zo moeilijk mogelijk te maken, om gek van te worden voor de hulpbehoevenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met Scrum? Nog steeds van plan naast Ze Germanss te wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Duitsland lijkt erop dat het gaat gebeuren ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste laag word misschien van mij, van de week hopelijk even kijken en dan kan ik per 1 juli erin.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En Duitsland lijkt erop dat het gaat gebeuren ja.
Wow wat een schitterend huis Scrum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste laag word misschien van mij, van de week hopelijk even kijken en dan kan ik per 1 juli erin.![]()
Je hebt niet toevallig ruzie met je zus?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het hier? Ik heb verdomme last van haaruitval, reden: Mijn zus smeerde me een chemische behandeling aan voor mn haar, (ze is kapper) en nu verlies ik haar verdomme.![]()
Dag Div tot laterquote:Op maandag 8 juni 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat
Schoonmaken kan ook gewoon onder de douche toch(al zullen kappers daar wel weer anders over denken)
Kga maar eens douchenen naar afspraken toe, tot laters
![]()
![]()
Nee, ik heb in 2009 ruzie gehad met dr omdat ze loog over bepaalde dingen, en pas Oktober 2014 heb ik haar weer gezien.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig ruzie met je zus?![]()
Ze is kapster dus ze zou toch moeten weten hoe slecht dit voor je haar was?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee, ik heb in 2009 ruzie gehad met dr omdat ze loog over bepaalde dingen, en pas Oktober 2014 heb ik haar weer gezien.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, qua maatregelen doet de overheid zijn best om het allemaal zo moeilijk mogelijk te maken, om gek van te worden voor de hulpbehoevenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Duitsland lijkt erop dat het gaat gebeuren ja.
Het is ook om gek van te worden. Hoorde wel dingen van vrienden enzo maar nu ik zelf in die mallemolen zit weet ik weer precies wat 'van 't kastje naar de muur' inhoudt. Gadverdegadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste laag word misschien van mij, van de week hopelijk even kijken en dan kan ik per 1 juli erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een kasteeltjeprachtig!
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is ook om gek van te worden. Hoorde wel dingen van vrienden enzo maar nu ik zelf in die mallemolen zit weet ik weer precies wat 'van 't kastje naar de muur' inhoudt. Gadverdegadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een kasteeltjeprachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he! Bovenste verdieping word de BNW verdieping dus.
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he! Bovenste verdieping word de BNW verdieping dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu even te kijken, heb je dan de verdieping onder het schuine dak, zeg maar het middelste? Of de zolder?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]Echt de bovenste, met het schuine dak dus. Zit te wachten op afspraak want als het allemaal erg klein en gebukt uitvalt gaat het feest niet door natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu even te kijken, heb je dan de verdieping onder het schuine dak, zeg maar het middelste? Of de zolder?.
En geen balkon is een dikke min, maar goed, moeten niet al te kritisch zijn voor de prijs/budget.![]()
Ahzoquote:Op maandag 8 juni 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt de bovenste, met het schuine dak dus. Zit te wachten op afspraak want als het allemaal erg klein en gebukt uitvalt gaat het feest niet door natuurlijk.
En geen balkon is een dikke min, maar goed, moeten niet al te kritisch zijn voor de prijs/budget.
Als je bij de bezichtiging al spontaan rugklachten krijgt zou het wel erg jammer zijn, zo'n leuk pand.
Maar op de foto lijkt het wel een hoog plafond te hebben, als ik het goed inschaten weet niet hoe het er aan de achterkant uit ziet.
Misschien is het wel hartstikke ruim en mooi
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat hier in de gemeente ook rap omhoog wat er in de schuldhulp of onder bewind komt. Terwijl de gemeente de schuldhulp heeft gehalveerdje wordt dus eigenlijk direct doorverwezen naar bewindvoering.
ik ga denk ik stagelopen bij een bewindvoerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met Scrum? Nog steeds van plan naast Ze Germanss te wonen?
en als ik het leuk vind ga ik zelf een beginnen
gouden tijdenGroot fan van User Wotte![]()
Kan je beter advocaat worden en al die asielzoekers bijstaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga denk ik stagelopen bij een bewindvoerder
en als ik het leuk vind ga ik zelf een beginnen
gouden tijdenoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
ik wil niet meer naar schoolquote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je beter advocaat worden en al die asielzoekers bijstaan.Groot fan van User Wotte![]()
Voor zo'n verdieping zou je hier in Nederland zomaar 1100 voor moeten neertellen. Of meer.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi he. Zag vanochtend de foto van de buitenkant voor 't eerst, was onder de indruk
.
![]()
Ja precies!quote:Op maandag 8 juni 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor zo'n verdieping zou je hier in Nederland zomaar 1100 voor moeten neertellen. Of meer.. Nu rond de 400
.
Maar goed, eerst nog afwachten hoe het in het echt is enzo. Kan nog dik tegenvallen natuurlijk![]()
![]()
De buitenkant is prachtig iig. Duimen dan maar dat het binnen ook naar je zin is Scrum. Morgen ga je kijken?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies!. Nu rond de 400
.
Maar goed, eerst nog afwachten hoe het in het echt is enzo. Kan nog dik tegenvallen natuurlijk![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De buitenkant is prachtig iig. Duimen dan maar dat het binnen ook naar je zin is Scrum. Morgen ga je kijken?. Nog niet bekend, zit te wachten tot die duitse makelaar reageert op afspraak. Deze week zal het wel gaan gebeuren.
![]()
ik bedoel na deze school hahaquote:Op maandag 8 juni 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff doorzetten hoor Tjack. Eeuwig zonde als je nu stoptGroot fan van User Wotte![]()
Bij nader inzien zou ik ook voor bewindvoering gaan idd, mooie damesquote:
niks racistisch ofzo, maar die zitten er vaak niet bij bij die vluchtelingen
Goede morgen peeps![]()
vandaag nog even naar tivolien vanavond/vanacht weer naar huis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tivoli_%28Kopenhagen%29Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Geniet er nog even van Guyviequote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:13 schreef theguyver het volgende:
Goede morgen peeps![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tivoli_%28Kopenhagen%29![]()
![]()
Probeer ook www.glyptoteket.dk mee te pakken, ligt er vlakbij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:13 schreef theguyver het volgende:
Goede morgen peeps![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tivoli_%28Kopenhagen%29I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hallooquote:
Wel goed, een week lang elke dag iets gedaan in huis en nu is alles weer spik & span
En ben mezelf weer aan het volproppen met lekker etenvrij vreemd, want zit toch weer in zo'n manische stress-periode. Normaal gesproken wordt er dan 1 à 2 x gegeten in de week
En roken als een ketter hemaar da's standaard..
Hoe is het met jouu
Goed bezig jij! Fijn is dat he, als je huis schoon en opgeruimd is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Halloo
Wel goed, een week lang elke dag iets gedaan in huis en nu is alles weer spik & span
En ben mezelf weer aan het volproppen met lekker etenvrij vreemd, want zit toch weer in zo'n manische stress-periode. Normaal gesproken wordt er dan 1 à 2 x gegeten in de week
En roken als een ketter hemaar da's standaard..
Hoe is het met jouu
En goed aan het eten dus. Top![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: