quote:Op maandag 8 juni 2015 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he! Bovenste verdieping word de BNW verdieping dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu even te kijken, heb je dan de verdieping onder het schuine dak, zeg maar het middelste? Of de zolder?oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]Echt de bovenste, met het schuine dak dus. Zit te wachten op afspraak want als het allemaal erg klein en gebukt uitvalt gaat het feest niet door natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu even te kijken, heb je dan de verdieping onder het schuine dak, zeg maar het middelste? Of de zolder?.
En geen balkon is een dikke min, maar goed, moeten niet al te kritisch zijn voor de prijs/budget.
Ahzoquote:Op maandag 8 juni 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt de bovenste, met het schuine dak dus. Zit te wachten op afspraak want als het allemaal erg klein en gebukt uitvalt gaat het feest niet door natuurlijk.
En geen balkon is een dikke min, maar goed, moeten niet al te kritisch zijn voor de prijs/budget.
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat hier in de gemeente ook rap omhoog wat er in de schuldhulp of onder bewind komt. Terwijl de gemeente de schuldhulp heeft gehalveerdje wordt dus eigenlijk direct doorverwezen naar bewindvoering.
ik ga denk ik stagelopen bij een bewindvoerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met Scrum? Nog steeds van plan naast Ze Germanss te wonen?
en als ik het leuk vind ga ik zelf een beginnen
gouden tijdenGroot fan van User Wotte
Kan je beter advocaat worden en al die asielzoekers bijstaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga denk ik stagelopen bij een bewindvoerder
en als ik het leuk vind ga ik zelf een beginnen
gouden tijden
ik wil niet meer naar schoolquote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je beter advocaat worden en al die asielzoekers bijstaan.
Voor zo'n verdieping zou je hier in Nederland zomaar 1100 voor moeten neertellen. Of meer.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi he. Zag vanochtend de foto van de buitenkant voor 't eerst, was onder de indruk
.
Ja precies!quote:Op maandag 8 juni 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor zo'n verdieping zou je hier in Nederland zomaar 1100 voor moeten neertellen. Of meer.
De buitenkant is prachtig iig. Duimen dan maar dat het binnen ook naar je zin is Scrum. Morgen ga je kijken?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies!. Nu rond de 400
.
Maar goed, eerst nog afwachten hoe het in het echt is enzo. Kan nog dik tegenvallen natuurlijk
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De buitenkant is prachtig iig. Duimen dan maar dat het binnen ook naar je zin is Scrum. Morgen ga je kijken?
ik bedoel na deze school hahaquote:Op maandag 8 juni 2015 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff doorzetten hoor Tjack. Eeuwig zonde als je nu stopt
Bij nader inzien zou ik ook voor bewindvoering gaan idd, mooie damesquote:
Geniet er nog even van Guyviequote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:13 schreef theguyver het volgende:
Goede morgen peeps![]()
vandaag nog even naar tivolien vanavond/vanacht weer naar huis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tivoli_%28Kopenhagen%29
Probeer ook www.glyptoteket.dk mee te pakken, ligt er vlakbij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:13 schreef theguyver het volgende:
Goede morgen peeps![]()
vandaag nog even naar tivolien vanavond/vanacht weer naar huis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tivoli_%28Kopenhagen%29
Hallooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |