Ben ook serieus. Mocht het geld er ooit zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:33 schreef Tjacka het volgende:
ik ben serieus joh
neem toch geen kinderen dan kan z4 of z5 van 8 jaar oud nog best betaalbaar zijn
sorryquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook serieus. Mocht het geld er ooit zijn.
Zo'n Z kan idd wel betaalbaar zijn, uit Duitsland halen
Vind alleen de lijnen op die je post niet zo mooi..
en dan werken in nlquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel om in Duitsland te gaan wonen.
Geen grap.
Waarvoorquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen grap.
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.quote:
als ik niet alles achter mij zou moeten laten had ik het ook gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.
Groot gelijk heb je. Je zou mal zijn als je het niet zou doen. Dief van je eigen portemonnee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. Nordhorn is hier vlak over de grens. Alles is daar goedkoper wat betreft wonen. Wat ik daar voor een prima appartement betaal kan ik in NL niet betalen.
Yep! Alleen 1 nadeel, er zit bijna nergens een keuken in de appartementen. Dus moet geduld en goed zoeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Je zou mal zijn als je het niet zou doen. Dief van je eigen portemonnee.
Ja voor jou is he tanders ,je zit te ver van de grens. Woon al zo goed als in Duitsland, dus sjaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik niet alles achter mij zou moeten laten had ik het ook gedaan
daar is helemaal geen werkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja voor jou is he tanders ,je zit te ver van de grens. Woon al zo goed als in Duitsland, dus sja. Als ik geen werk had was ik verder gegaan, Spanje ofzo.
Neem de tijd en zoek tot je er een met keuken hebt gevonden. En dan kan je als Scrumgod in Duitsland levenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Alleen 1 nadeel, er zit bijna nergens een keuken in de appartementen. Dus moet geduld en goed zoeken.
ANSCHLUSSquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen grap.
Ja, beetje daar de fuhrer uit hangen. Of zou dat verkeerd vallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem de tijd en zoek tot je er een met keuken hebt gevonden. En dan kan je als Scrumgod in Duitsland leven
Je kan je opwerpen als plaatselijke gids natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, beetje daar de fuhrer uit hangen. Of zou dat verkeerd vallen.
Alleen jammer dat ze er Duits pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Duitsland is wel chill om te wonen scrummie
goedkopere waggies
goedkopere benzine
goedkopere eten
goedkopere casas
Mooie dames gidsen. Prima primaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan je opwerpen als plaatselijke gids natuurlijk.
Ja daarom, dat zou er nog bij komen als ik daar zou wonen; nieuwe auto, want moet. Ga m'n ouwe brakbakkie niet lopen invoerenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Duitsland is wel chill om te wonen scrummie
goedkopere waggies
goedkopere benzine
goedkopere eten
goedkopere casas
koop je een z5quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zou er nog bij komen als ik daar zou wonen; nieuwe auto, want moet. Ga m'n ouwe brakbakkie niet lopen invoeren.
Und links um die ecke sehen Sie ein groses doppelbett.quote:
wonderbar wonderbar meine divolettequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Und links um die ecke sehen Sie ein groses doppelbett.
mijn duits is slecht, ik weet het.
ja, audi bij voorkeur, maar die zijn denk ik te duur voor mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komop in Duitsland ga je toch een Duitser rijden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wonderbar wonderbar meine divolette
of sie wurst luschen.
Vast wel ergens een goedkope Audi S3 te vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja, audi bij voorkeur, maar die zijn denk ik te duur voor mij.
Ik zie nog Louis staan schreeuwen op dat balkonquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal is mooi daar hoor. En goekdoop
Weet ik, wedstrijdjes mee pakken lijkt me wel tof, maar sk gaat me te ver.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal is mooi daar hoor. En goekdoop
NICHT NUR VON MUNCHENquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie nog Louis staan schreeuwen op dat balkon
je mag ook wel iets anders slikken hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog veel pijn aan de speekselklier. Thank God voor ibuprofen.
Het mag wel eens stoppen hoor.
nou nou nou nouquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag ook wel iets anders slikken hoor
Haha ja. Ik heb de Bof of wist je dat al?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag ook wel iets anders slikken hoor
nee dacht dat dat alleen voor kleine kinderen wasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Haha ja. Ik heb de Bof of wist je dat al?
Rusten en pijnstillers.
gaat broer. gelukkig leuke zomer voor de boeg.quote:
nee nog nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat broer. gelukkig leuke zomer voor de boeg.
daar
p al in zicht
wat doe je nu dan voor werkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
maar gaat goed hoor
ook weer een beetje knap werk dus dat is ook wel fijn
ben surveillant bij toetsenquote:
beterquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben surveillant bij toetsen
gewoon op de hva of de uni
verdient goed hoor
doe patatleef alleen nog op zondag
Indexquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week alquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:19 schreef theguyver het volgende:
mooie afspeel lijst voor volgende week gevonden
quote:
Volgende week al? Ben je niet op van de zenuwen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:19 schreef theguyver het volgende:
mooie afspeel lijst voor volgende week gevonden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week al? Ben je niet op van de zenuwen?
Zet deze er ook bij !
Oei das ook spannendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]ja nog een weekje! morgen vrijgezelfeescht ik word 0m 10 uur opgehaald.
And thats it..
Zelfs geen cos-play stripper?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
zolang ze maar niet met strippers aan komen kakken
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelfs geen cos-play stripper?In zo'n Misty pakje..
Ik herinner me daar iets over.. Of was dat nou Bulma..
leuke tent hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]Allemaal
En nee, en ik heb geen idee wie er morgen mee gaan, of het nou puur de jongens zijn of alle dames, als de dames mee gaan zal het me weinig verbazen dat die allemaal cosplay gaan XD van steampunk tot gothic etc..
Heb tig meer vrouwelijke vrienden dan mannen..
Mijn meisie zit momenteel in Luxemburg voor het weekend, haar vrijgezellen feest ..
[..]
leuke tent hoor
Helemaal niks, niet wie er mee gaan of wat we gaan doen, normaal worden dingen vanuit mijn huis geplanned, bijna alles!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet je nog helemaal niets over het feestje zelf? Of wel waar jullie naar toe gaan enzo?
Haha leuk leuk. Hopen op een typisch Guyver feestquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helemaal niks, niet wie er mee gaan of wat we gaan doen, normaal worden dingen vanuit mijn huis geplanned, bijna alles!
bedoel vorige woning hadden 12 vrienden gewoon een sleutel nu woont maatje van me er dus zit er alsnog veel, en ik heb niks gmerkt, geen geheimzinigheid of iets..
ben erg benieuwd wat ze gaan doen!
zuipen en de tent afbreken, en later personen weg geveegd zien worden door een veegploeg..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha leuk leuk. Hopen op een typisch Guyver feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
zuipen en de tent afbreken, en later personen weg geveegd zien worden door een veegploeg..
nah die tijd heb ik gehad..Ziet er gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach, voor een allerlaatste keer zo'n feest moet kunnen tochdaarna is het over met de fun en ben je getrouwd!
oh ah toma toma vem vem vem vem
sssssssssssssssssst...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
En ach, voor een allerlaatste keer zo'n feest moet kunnen tochdaarna is het over met de fun en ben je getrouwd!
Die wordt wakker de dag van de bruiloft ergens in een weiland. Gekleed in een string.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha leuk leuk. Hopen op een typisch Guyver feest
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wordt wakker de dag van de bruiloft ergens in een weiland. Gekleed in een string.
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wordt wakker de dag van de bruiloft ergens in een weiland. Gekleed in een string.
Enjoy!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:47 schreef theguyver het volgende:
owwwww..... shit... div.. jij met je cosplay dinges, je had gelijk... ik word blijkbaar nu al opgehaald..
doeg!
Prachtigquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt wat.![]()
Kan niet wachten op de verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |