Texelquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Tjacka het volgende:
ik wil er de 26e paar dagen tussenuit twee nachtjes
hotel is erg duur natuurlijk
dus ik wil kamperen
weten jullie leuke plekken in Nederland
texel, scheveningen, Zandvoort, Terschelling, staan al op het lijstje
maak wel even in trvquote:Op zondag 7 juni 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
TexelLekker met een tentje in de duinen
Scheveningenbier en lachen om Hagenezen
Andere 2 plekken nog niet geweest. En ben niet zo van het kamperen dus weet ook geen leuke plekjes..
Texel . Niet zo ver en hartstikke leuk eiland.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Tjacka het volgende:
ik wil er de 26e paar dagen tussenuit twee nachtjes
hotel is erg duur natuurlijk
dus ik wil kamperen
weten jullie leuke plekken in Nederland
texel, scheveningen, Zandvoort, Terschelling, staan al op het lijstje
wel al vaak geweestquote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Texel . Niet zo ver en hartstikke leuk eiland.
Ik ben niet paranoïde, maar op dit moment denk ik nog 'dit komt bij mij nooit 24/7 aangesloten in mijn huis te staan'quote:* Information, music, news, weather, and more—instantly
* Controlled by your voice for hands-free convenience
* Voice recognition hears you from across the room
* Connected to the cloud so it's always getting smarter
Ik ben niet paranoïde, maar op dit moment denk ik nog 'dit komt bij mij nooit 24/7 aangesloten in mijn huis te staan'quote:Op zondag 7 juni 2015 19:53 schreef Resistor het volgende:
http://www.amazon.com/oc/echo/
Waarom zou je als overheidsinstelling moeilijk afluisterapparatuur in huizen verbergen of brakke telefoonmicrofoontjes aan moeten zetten als je mensen ook zo gek kan krijgen dat ze afluisterapparatuur kopen? Volledig connected, geen gedoe, goede geluidskwaliteit. Dit gaat een marathon verder dan een babyfoon in de kinderkamer.
[..]
Werkt fijn toch juistquote:Op zondag 7 juni 2015 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook een chromebook dus dat is vast ook slecht. Ach.
Er is ook gewoon niet aan te ontkomen anders kun je al je phone's, tablets en de hele rataplan wel wegdoen en nooit meer google of the cloud gebruiken.quote:
Maar sommige mensen willen niks met Google te maken hebben, en ergens valt daar natuurlijk wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is ook gewoon niet aan te ontkomen anders kun je al je phone's, tablets en de hele rataplan wel wegdoen en nooit meer google of the cloud gebruiken.
Te laat. Dat had ik me eerder moeten bedenken en met mij miljoenen mensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar sommige mensen willen niks met Google te maken hebben, en ergens valt daar natuurlijk wel wat voor te zeggen.
Tenzij het jou niet boeit dat je sociale contacten en persoonlijke gegevens hier terecht komen.
[ afbeelding ]
Dat was patat met pindasausquote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
vandaag diarree tijdens het werk
alles in mijn broek![]()
![]()
katers
je deed toch kantoorwerkquote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
alles in mijn broek![]()
![]()
katers
Godverquote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
alles in mijn broek![]()
![]()
katers
kon toch als bijbaantjequote:Op zondag 7 juni 2015 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al weet ik veel hoe lang terug joh
ga allang weer naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |