Guyv zijn dag kan dan helemaal niet meer stuk denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan de bruid een luchtig gevalletje aan
Die kan niet wachten tot alle gasten weg zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Guyv zijn dag kan dan helemaal niet meer stuk denk ik
'Ja gezellig dat u er was tante Beb, ja leuk hoor, ja is goed, oke is goed tante Beb'quote:Op maandag 1 juni 2015 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kan niet wachten tot alle gasten weg zijn
"..dahaaag tante" . "Uw bus komt er net aan. Rennen!"quote:Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'Ja gezellig dat u er was tante Beb, ja leuk hoor, ja is goed, oke is goed tante Beb'![]()
Het zijn altijd dezelfde die (te) lang blijven hangen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"..dahaaag tante" . "Uw bus komt er net aan. Rennen!"
En subtiele hints zoals alvast een beetje glazen gaan ruimen helpt ook niet. Plakkers gonna plak.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde die (te) lang blijven hangen.
Of van die gevallen die weggaan, maar nog een half uur staan te lullen bij de deur, wij hier noemen dat mensen met de deurklink in hun hand.
Plakkers gonna plak ga ik even onthoudenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En subtiele hints zoals alvast een beetje glazen gaan ruimen helpt ook niet. Plakkers gonna plak.
Ja .. maar het is zaterdag, en heb mooi donkerblauw pak, zal me de pleuris zweten, ben echt benieuwd of ze in een urberleipe jurk??? zal komen gemaakt door haar beste vriendin.. dt zou uberleip zijn!quote:
Ik zal even de weer apps checken voor je.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja .. maar het is zaterdag, en heb mooi donkerblauw pak, zal me de pleuris zweten, ben echt benieuwd of ze in een urberleipe jurk??? zal komen gemaakt door haar beste vriendin.. dt zou uberleip zijn!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Nog een leuk nummer voor na de bruiloft, of tijdens
sorry NL talig komt er niet in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry NL talig komt er niet in!Ik maakte een grapje joh, we weten allemaal zo langzamerhand wel dat jij niets van Nederlandstalig moet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, ik als muziek liefhebber wel moet zeggen dat er een verschil is.
Frans Bauer en geheime zender muziek is ook geen muziek, klopt.
Er zijn naast die categorie echt wel Nederlandstalige nummer die tekstueel goed in elkaar steken en qua muziek.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje joh, we weten allemaal zo langzamerhand wel dat jij niets van Nederlandstalig moet hebben.
Alhoewel, ik als muziek liefhebber wel moet zeggen dat er een verschil is.
Frans Bauer en geheime zender muziek is ook geen muziek, klopt.
Er zijn naast die categorie echt wel Nederlandstalige nummer die tekstueel goed in elkaar steken en qua muziek.
Ja die is ook wel goed, kan hem alleen niet meer horen, iemand draaide hem tot oorbloedingen aan toequote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]ow er zijn wel degelijk nl nummers die ik kan waarderen hoor.
kippenvel
Max maar 4 koppen koffie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die is ook wel goed, kan hem alleen niet meer horen, iemand draaide hem tot oorbloedingen aan toe![]()
En wat is dit voor onzin!
Ik blijf gewoon mijn koffie drinken in de vroege morgen, al die onderzoeken tegenwoordig...
Wakker worden met een kopje koffie? Slecht idee
Oh shit, bescherm je trommelvliezen !quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:45 schreef theguyver het volgende:
en schoomel, ik draai hem ook maar 1 x per week dan blijft ie lekker hangen..
Ik weet btw wel dat ze een nummer gaan draaien op mijn feestje, aangezien dit nummer altijd word gedraaid als ik naar het cafe ga..
Heb pleuris hekel aan het nummer dus vinden ze het leuk om dat natuurlijk ook even op mijn bruiloft te draaien!
Ja stom hé!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Het lijkt verdorie wel herfst
Dat laatste klinkt helemaal goed! En dan is het ook prima weer hebben ze ons beloofd .quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja stom hé!
Ik moet er nu doorheen!
Maar één troost, donderdag avond eigen vuurtje maken bij de rietplas voor een bbq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |