Het was 30-05-2015 rond een uurtje of 8, mijn vrienden stonden voor de deur.
Ik zag een busje voor rijden en vrienden in erg rare outfits uitstappen.
Ik was de sjaak vluchten kon niet meer, Ik werd achterin het busje gezet en we reden weg, vrienden zagen me apjes sturen en pakten mijn telefoon af.
We stopten op een gegeven moment bij een tank station en ik kon even naar de wc de rest bleef geheimzinnig doen en hadden de grootste lol natuurlijk.
Achterin stond een kratje van mijn favo pils

We reden verder en stopten bij een discotheek, het was onder tussen een paar uur verder.
Ze hadden onderweg wat andere mensen opgehaald om mee te gaan, rienden van me die in het westen woonden en zelfs een paar vrienden uit noorwegen en Oostenrijk waren over gekomen.
Vrienden die ik al jaren niet had gezien.
Ik kreeg een net pak aan
Op de voorkant stond ik ben een LUL!! en een bordje op mijn rug met de tekst.
Deze Lul gaat trouwen hij was een feestbeest!
Een ruige Chick wist hem te Temmen maar voor vanavondleent ze hem voor deze keer weer uit aan een feest tent.
Bezorg hem een onvergetelijke avond!
Ik kreeg een speech in de toko met een oproep aan alle dames daar om me van gedachten veranderd te krijgen!
De meiden ginegn er voor en stond om de haveklap met een andere meid te dansen.
En ik kan je verzekeren er zaten zeer sexy dames tussen.
Ik kreeg vanuit alle hoeken de meest vage drankjes en ik heb geen benul meer hoe laat het was, en hoeveel ik gezopen had.
Het was awesome!
Ze hadden achterin de bus een soort van bed voor me gemaakt waar ik uiteindelijk weer in ben beland, Ik dacht dat ze me weer terug naar huis brachten, maar in plaatst daarvan hebben ze me vandaag dus naar mijn meisjes gebracht die schijnbaar bij een pretpark was over de grens..
Met de melding dat ik de beproeving met vlag en wimpel had doorstaan!
Vandaag dus met vrienden en schatjes een leuke dag gehad bij het pretpark (gelukkig heb ik nooit last van een kater!)
Anders ging dat wel mis in de achtbaan.
Ik zit nog een nachtje in een hotel en we gaan morgen weer naar huis!
=D