abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 mei 2015 @ 18:49:39 #101
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153134505
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als ik inga op dit soort gestook en leugens, krijg je idd een flameboard.
Bovendien is natrappen niet echt relevant of constructief.
Ik trap niet na, ik reageer alleen op het constante ondermijnen van de nieuwe mod zoals je hier laat zien:

Niet per sé incapabel. Het flexibel toepassen van de policy om wat voor reden dan ook en het 'slordig' modden en het min of meer beschermen van bepaalde mensen die het forum 'kleur' zouden moeten geven werkt mi. averechts. De praktijk lijkt dat te bewijzen. Wat hier gebeurt is echt niet de normale frictie bij een wisseling van de wacht.
Dat is de kern van mijn kritiek, eigenlijk.


Wat nou precies gestook, leugens en totaal niet constructief is van jou kant. En dat is het laatste wat ik erover zeg.
Feyenoord!
  zondag 31 mei 2015 @ 18:50:40 #102
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153134535
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 13:05 schreef jogy het volgende:
Ik mod hoe mij het beste lijkt en dat is op een zo rechtlijnige manier als ik kan, of ik het nou eens ben met iemands inhoud of niet maakt dan niet uit, ik ga uit van het gedrag.
quote:
3s.gif Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef jogy het volgende:
Tuurlijk moet er een niveau van beschaafdheid gehandhaafd worden die nu zoek is maar die is veelal zoek bij alle betrokkenen.
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 14:26 schreef Fogel het volgende:
Ik zal het nog maar een keer herhalen: "een beter BNW begint bij jezelf".
Dus, geen gezuig in je post zetten, niet bij voorbaat aannames over mogelijke reacties van anderen doen, niet schelden, niet jezelf in een slachtofferrol duwen, etc etc.
Het is echt niet zo moeilijk om een goede en normale discussie te hebben, maar dan moet die wil er wel zijn en die wil lijkt voor een groot aantal users helaas te ontbreken. Dat vind ik nog steeds erg jammer, komt BNW niet ten goede.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Hou op zeg. Vooral doorgaan met dit soort opmerkingen, krijg je vrienden van.

Ik ga denk weer beginnen met het wegzetten van jou als idioot.
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:31 schreef Scrummie het volgende:
_O-

Je hebt zelf echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet he? :')
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat kinderachtig is? Dat er godverdomme door telkens dezelfde mongolen word geëmmerd over de vorige mod. Dat constante gedram en gejank van jullie moet kappen. Stelletje kleuters man, ga wat anders doen ofzo.
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:37 schreef Treinhomo het volgende:

_O-
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je niet voor idioot of complotgekkie uitgemaakt wil worden moet je je niet als idioot gedragen
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:

Jankbal.
Dit soort opmerkingen zijn wat mij betreft het probleem op BNW. Zolang dit mag zal er hier weinig veranderen. Totaal inhoudsloze onbeschofte opmerkingen enkel met de bedoeling om anderen af te zeiken.
Ik ga er verder niet op in ook niet, het lijkt me duidelijk. Is niet bedoeld als slachtofferrol maar in het algemeen, dit zie ik telkens weer gebeuren in diverse topics. Users die vaak zelf geen stelling innemen maar er enkel op uit zijn om te schofferen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_153134721
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit soort opmerkingen zijn wat mij betreft het probleem op BNW. Zolang dit mag zal er hier weinig veranderen. Totaal inhoudsloze onbeschofte opmerkingen enkel met de bedoeling om anderen af te zeiken.
Ik ga er verder niet op in ook niet, het lijkt me duidelijk. Is niet bedoeld als slachtofferrol maar in het algemeen, dit zie ik telkens weer gebeuren in diverse topics. Users die vaak zelf geen stelling innemen maar er enkel op uit zijn om te schofferen.
Dat is wel heel kort door de bocht. Deze mensen gedroegen zich voorheen beter. Wellicht zijn ze ergens boos over?
Wellicht is de eerste quote die je aanhaalt niet altijd even waar geweest, of werd niet zo ervaren, bv.
  zondag 31 mei 2015 @ 18:58:58 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153134794
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit soort opmerkingen zijn wat mij betreft het probleem op BNW. Zolang dit mag zal er hier weinig veranderen. Totaal inhoudsloze onbeschofte opmerkingen enkel met de bedoeling om anderen af te zeiken.
Ik ga er verder niet op in ook niet, het lijkt me duidelijk. Is niet bedoeld als slachtofferrol maar in het algemeen, dit zie ik telkens weer gebeuren in diverse topics. Users die vaak zelf geen stelling innemen maar er enkel op uit zijn om te schofferen.
Als iemand volledig uit zijn nek kletst, onzin post en niet inhoudelijk de discussie wil maar als er wat van gezegd wordt wegloopt als lamenterend dat de anderen schuld zijn, dan gedraag je je als een idioot en ik zie niet in wat daar mis mee is dat zo te benoemen.
Het schofferen zie ik vooral door een klein kliekje rond lambiekje gebeuren die iedere inhoudelijke discussie mijdt maar wel artsen en wetenschappers uit loopt te schelden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:04:06 #105
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153134940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand volledig uit zijn nek kletst, onzin post en niet inhoudelijk de discussie wil maar als er wat van gezegd wordt wegloopt als lamenterend dat de anderen schuld zijn, dan gedraag je je als een idioot en ik zie niet in wat daar mis mee is dat zo te benoemen.
Het schofferen zie ik vooral door een klein kliekje rond lambiekje gebeuren die iedere inhoudelijke discussie mijdt maar wel artsen en wetenschappers uit loopt te schelden
Dus artsen en wetenschappers uitschelden mag niet maar andere users uitschelden mag wel?

Ok......
Feyenoord!
pi_153134966
Edit: nee.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 31-05-2015 19:45:32 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153135003
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik trap niet na, ik reageer alleen op het constante ondermijnen van de nieuwe mod zoals je hier laat zien:

Niet per sé incapabel. Het flexibel toepassen van de policy om wat voor reden dan ook en het 'slordig' modden en het min of meer beschermen van bepaalde mensen die het forum 'kleur' zouden moeten geven werkt mi. averechts. De praktijk lijkt dat te bewijzen. Wat hier gebeurt is echt niet de normale frictie bij een wisseling van de wacht.
Dat is de kern van mijn kritiek, eigenlijk.


Wat nou precies gestook, leugens en totaal niet constructief is van jou kant. En dat is het laatste wat ik erover zeg.
Hoe is de post die je aanhaalt gestook? En wat is er aan gelogen?
  zondag 31 mei 2015 @ 19:07:10 #108
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153135021
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht. Deze mensen gedroegen zich voorheen beter. Wellicht zijn ze ergens boos over?
Wellicht is de eerste quote die je aanhaalt niet altijd even waar geweest, of werd niet zo ervaren, bv.
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens, dit soort gedrag is er al zolang ik op BNW post.
En hoe het er daarvoor aan toe ging weet ik niet. Dat je boos bent wil niet zeggen dat je je onbeschoft moet gaan gedragen toch?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:09:20 #109
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153135078
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand volledig uit zijn nek kletst, onzin post en niet inhoudelijk de discussie wil maar als er wat van gezegd wordt wegloopt als lamenterend dat de anderen schuld zijn, dan gedraag je je als een idioot en ik zie niet in wat daar mis mee is dat zo te benoemen.
Het schofferen zie ik vooral door een klein kliekje rond lambiekje gebeuren die iedere inhoudelijke discussie mijdt maar wel artsen en wetenschappers uit loopt te schelden
Ik begrijp best dat Lambiekje extreme woorden gebruikt en dat sommige users daar een probleem mee hebben. Maar jij post net een opmerking in zijn algemeen hier dus kan iedereen zich daardoor aangesproken voelen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:15:21 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153135245
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat Lambiekje extreme woorden gebruikt en dat sommige users daar een probleem mee hebben. Maar jij post net een opmerking in zijn algemeen hier dus kan iedereen zich daardoor aangesproken voelen.
Het is niet alleen Lambiekje, het is ook bv Control Alt Delete die met poppen gaat gooien een dikke vinger geeft en wegrent bij een inhoudelijke discussie waar ze tegenspraak krijgt, Japie77 net zo goed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:15:45 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153135256
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus artsen en wetenschappers uitschelden mag niet maar andere users uitschelden mag wel?

Ok......
Een idioot een idioot noemen is geen uitschelden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:19:55 #112
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153135384
Het is de toon die de muziek maakt. :) Bij slechte muziek blijf ik ook niet staan luisteren.
Fijne avond verder allemaal. :W
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:23:29 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153135501
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit soort opmerkingen zijn wat mij betreft het probleem op BNW. Zolang dit mag zal er hier weinig veranderen. Totaal inhoudsloze onbeschofte opmerkingen enkel met de bedoeling om anderen af te zeiken.
Ik ga er verder niet op in ook niet, het lijkt me duidelijk. Is niet bedoeld als slachtofferrol maar in het algemeen, dit zie ik telkens weer gebeuren in diverse topics. Users die vaak zelf geen stelling innemen maar er enkel op uit zijn om te schofferen.
Schelden is voor mensen die woorden tekort komen, die het verbaal niet redden.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is niet alleen Lambiekje, het is ook bv Control Alt Delete die met poppen gaat gooien een dikke vinger geeft en wegrent bij een inhoudelijke discussie waar ze tegenspraak krijgt, Japie77 net zo goed.
Zo veel post ik niet meer, mijn interesse is een beetje over en als ik iets post is heb ik niet altijd de tijd om er op terug te komen. Erna denk ik; laat gaan ook, want het levert alleen maar weer hetzelfde commentaar op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:25:02 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153135553
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Schelden is voor mensen die woorden tekort komen, die het verbaal niet redden.


Zo veel post ik niet meer, mijn interesse is een beetje over en als ik iets post is heb ik niet altijd de tijd om er op terug te komen. Erna denk ik; laat gaan ook, want het levert alleen maar weer hetzelfde commentaar op.
Tja. Dat zeg je altijd, maar de inhoudelijke discussie mijdt je. Tegelijk klaag je dat er hier mensen met andere meningen zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_153135687
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat Lambiekje extreme woorden gebruikt en dat sommige users daar een probleem mee hebben. Maar jij post net een opmerking in zijn algemeen hier dus kan iedereen zich daardoor aangesproken voelen.
Ik voel me niet aangesproken. Jij wel?
  zondag 31 mei 2015 @ 19:31:54 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153135813
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja. Dat zeg je altijd, maar de inhoudelijke discussie mijdt je. Tegelijk klaag je dat er hier mensen met andere meningen zijn.
Ik heb geen behoefte aan die (eindeloze) discussie. Dit heb ik al zo vaak gezegd en al helemaal niet aan een discussie waar men de ander voor weet ik wat uitmaakt zo tussendoor. Nu ga ik wat anders doen dus niet miepen als ik niet snel genoeg reageer. Fijne avond nog ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153135896
quote:
12s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:32 schreef Fogel het volgende:
Luister naar Synthercell, laat je niet meeslepen door emotie!
_O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_153136271
edit:ook onnodig

[ Bericht 50% gewijzigd door jogy op 31-05-2015 19:48:23 ]
  zondag 31 mei 2015 @ 19:45:10 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153136318
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Eens. Ik post niet tot zelden maar lees wel erg veel.
En het is m.i. erg duidelijk dat het de laatste tijd zeker niet ten positieve is veranderd.

En vooral veel minder uitnodigend is geworden voor buitenstaanders om normale discussies te voeren.

Maar soit, je ziet het al.
Meneer de blauwe edit liever kritiek op hem weg dan dat ie dingen doet om BNW vooruit te helpen

Chapeau.
Ik weet niet of je uberhaupt gelezen hebt in dit topic, blijkbaar niet zo te zien. Ik heb geen enkel probleem met kritiek zolang het maar niet één of andere droevige oneliner is wat niets toevoegt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153136442
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit soort opmerkingen zijn wat mij betreft het probleem op BNW.
Welnee, het probleem is dat mensen FOK!ken veel te serieus nemen.

Het is maar een forumpje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 31 mei 2015 @ 19:50:30 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153136533
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand volledig uit zijn nek kletst, onzin post en niet inhoudelijk de discussie wil maar als er wat van gezegd wordt wegloopt als lamenterend dat de anderen schuld zijn, dan gedraag je je als een idioot en ik zie niet in wat daar mis mee is dat zo te benoemen.
Het schofferen zie ik vooral door een klein kliekje rond lambiekje gebeuren die iedere inhoudelijke discussie mijdt maar wel artsen en wetenschappers uit loopt te schelden
En als iemand een post maakt en meteen vanuit de heup als gek behandelt wordt dan nodigt het ook niet uit tot een discussie. Dus als je wil discussiëren moet het wel uitnodigen tot discussie. De excessen worden dan vanzelf duidelijk en daar kan op gemodereerd worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 31 mei 2015 @ 19:54:33 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153136688
En kunnen We ALSJEBLIEFT het verleden laten rusten. Dat vroeger alles beter/slechter was en de modjes slechter/beter kunnen we nu helemaal niets meer mee.

Jammer als je mij kut vind, bedankt als je me geweldig vind en alle respect voor lavenderr wat ze hier al die jaren heeft gedaan.

Klaar. Ogen vooruit en niet achterom kijken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 31 mei 2015 @ 19:56:12 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153136741
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:19 schreef Izzy73 het volgende:
Het is de toon die de muziek maakt. :) Bij slechte muziek blijf ik ook niet staan luisteren.
Fijne avond verder allemaal. :W
Helemaal mee eens. Er zitten een paar figuren op FOK! die zo goed kunnen zuigen dat een zwart gat er nog in kan verdwijnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 31 mei 2015 @ 19:56:24 #124
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153136750
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:54 schreef jogy het volgende:
En kunnen We ALSJEBLIEFT het verleden laten rusten. Dat vroeger alles beter/slechter was en de modjes slechter/beter kunnen we nu helemaal niets meer mee.

Jammer als je mij kut vind, bedankt als je me geweldig vind en alle respect voor lavenderr wat ze hier al die jaren heeft gedaan.

Klaar. Ogen vooruit en niet achterom kijken.
Hoppa. Helemaal mee eens. ^O^
Feyenoord!
  zondag 31 mei 2015 @ 19:58:14 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153136826
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand tegen jou vreselijke onzin verteld, zeg je daar niets van?
Het is hoe dan ook een wisselwerking, zeg op een normale manier wat er mis mee is en voor degene die aangesproken wordt op zijn of haar mogelijke misvattingen is het zaak om daar in ieder geval naar te luisteren en er normaal antwoord op te geven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153136943
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoppa. Helemaal mee eens. ^O^
edit: nou nou hey.

Verder; ik ben niet boos, ik neem het allemaal niet zo serieus eigenlijk. Alleen de mensen die er toe doen. En over slechte mods, die waren er in het verleden niet, en nu ook niet in mijn mening, ondanks een verschil van mening.

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 31-05-2015 20:05:10 ]
pi_153136965
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:50 schreef jogy het volgende:

[..]

En als iemand een post maakt en meteen vanuit de heup als gek behandelt wordt dan nodigt het ook niet uit tot een discussie. Dus als je wil discussiëren moet het wel uitnodigen tot discussie. De excessen worden dan vanzelf duidelijk en daar kan op gemodereerd worden.
Ik denk dat je moet modereren volgens het eerste stuk van je betoog. Als iedereen zich gedraagt zijn er ook geen excessen meer en hoeft er ook niet gemodereerd te worden. Of mis ik nu iets?
  zondag 31 mei 2015 @ 20:04:22 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153137024
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 16:23 schreef agter het volgende:
Ik ben wel blij met Jogy. Maar is Jogy dat ook met ons?
Hahaha, ja hoor :P.

Als laatste dingetje blijft het een zaak dat ik netto minder uren op BNW zit (nog steeds wel 40 tot 60+ uur per week makkelijk dus vergis je er niet in :P ) dus dan zijn de teugels wat minder strak dan voorheen. Als ik in een topic zit en ik zie het fout gaan dan reageer ik erop als ik achteraf anderhalf deel van een reeks verneukt zie zijn en er zijn nog een paar andere topics aan het smeulen dan ga ik naar de andere topics toe en verscherp ik mijn toezicht weer. Dus ja, het is puur het aantal handelingen per dag wat de parten speelt wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 31 mei 2015 @ 20:06:12 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153137089
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat je moet modereren volgens het eerste stuk van je betoog. Als iedereen zich gedraagt zijn er ook geen excessen meer en hoeft er ook niet gemodereerd te worden. Of mis ik nu iets?
Dan hoeft er minder gemodereerd te worden en het ideale forum is er ééntje die enigszins zelfredzaam is, of niet?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 31 mei 2015 @ 20:08:38 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153137171
Dus het komt er op neer dat ik niet enkel reactief wil modereren maar dat er ook heel nodig een verandering van de algehele houding in BNW nodig is. Genoeg fora waar tegengestelde houdingen goed met elkaar op kunnen schieten buiten hun onenigheden om, laat dat hier ook weer eens mogelijk zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153138318
edit:we houden het weer even serieus.

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 31-05-2015 21:18:01 ]
pi_153139503
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:08 schreef jogy het volgende:
Dus het komt er op neer dat ik niet enkel reactief wil modereren maar dat er ook heel nodig een verandering van de algehele houding in BNW nodig is. Genoeg fora waar tegengestelde houdingen goed met elkaar op kunnen schieten buiten hun onenigheden om, laat dat hier ook weer eens mogelijk zijn.
Dat kun je roepen, maar ik vrees dat dat niet als bij toverslag gaat gebeuren.
Je zou kunnen beginnen met het natrappen net zo vlot aan te pakken als je met kritiek op jezelf lijkt te doen. Dan kan dit gedoe idd tot het verleden gaan behoren. En verder denk ik dat je heel actief moet gaan modden. Alle topics lezen en niet wachten op tr's, bv, want dan is er vaak al heel wat aan de hand. Dat zou de sfeer naar mijn bescheiden mening ten goede komen. Zomaar een algehele andere houding verwachten omdat je dat zegt gaat hier niet gebeuren. Daar is een aantal users te gecompliceerd voor. Maar goed, dat is slechts mijn inzicht.
pi_153139652
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat kun je roepen, maar ik vrees dat dat niet als bij toverslag gaat gebeuren.
Je zou kunnen beginnen met het natrappen net zo vlot aan te pakken als je met kritiek op jezelf lijkt te doen. Dan kan dit gedoe idd tot het verleden gaan behoren. En verder denk ik dat je heel actief moet gaan modden. Alle topics lezen en niet wachten op tr's, bv, want dan is er vaak al heel wat aan de hand. Dat zou de sfeer naar mijn bescheiden mening ten goede komen. Zomaar een algehele andere houding verwachten omdat je dat zegt gaat hier niet gebeuren. Daar is een aantal users te gecompliceerd voor. Maar goed, dat is slechts mijn inzicht.
Volgens mij zijn mods gewoon vrijwilligers die het er voor de gezelligheid bij doen ?
Of is het een vak ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153140213
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]
En verder denk ik dat je heel actief moet gaan modden. Alle topics lezen en niet wachten op tr's, bv, want dan is er vaak al heel wat aan de hand.
jij snapt er ook al niks van
quote:
Maar goed, dat is slechts mijn inzicht.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:21:58 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153140249
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat kun je roepen, maar ik vrees dat dat niet als bij toverslag gaat gebeuren.
Je zou kunnen beginnen met het natrappen net zo vlot aan te pakken als je met kritiek op jezelf lijkt te doen. Dan kan dit gedoe idd tot het verleden gaan behoren. En verder denk ik dat je heel actief moet gaan modden. Alle topics lezen en niet wachten op tr's, bv, want dan is er vaak al heel wat aan de hand. Dat zou de sfeer naar mijn bescheiden mening ten goede komen. Zomaar een algehele andere houding verwachten omdat je dat zegt gaat hier niet gebeuren. Daar is een aantal users te gecompliceerd voor. Maar goed, dat is slechts mijn inzicht.
Daarom moet er gewoon iemand bij. Simpeler kan ik het ook echt niet maken. En dat dik gedrukte is totale onzin, dus die opmerkingen mag je in het vervolg voor je houden, ik blijf niet aan de gang met die beleeft verpakte sneren van je. Het is wat het nu is en dat heb je maar te accepteren, begin daar maar eens mee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153140325
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat kun je roepen, maar ik vrees dat dat niet als bij toverslag gaat gebeuren.
Je zou kunnen beginnen met het natrappen net zo vlot aan te pakken als je met kritiek op jezelf lijkt te doen. Dan kan dit gedoe idd tot het verleden gaan behoren. En verder denk ik dat je heel actief moet gaan modden. Alle topics lezen en niet wachten op tr's, bv, want dan is er vaak al heel wat aan de hand. Dat zou de sfeer naar mijn bescheiden mening ten goede komen. Zomaar een algehele andere houding verwachten omdat je dat zegt gaat hier niet gebeuren. Daar is een aantal users te gecompliceerd voor. Maar goed, dat is slechts mijn inzicht.
Dus hij zou zijn baan op moeten zeggen, zijn vriendin de deur uit trappen, alle contact met zijn vrienden moeten verbreken zodat die meer tijd heeft om BNW beter te modden _O- _O- |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 31 mei 2015 @ 21:25:28 #137
45833 crew  Fogel
pi_153140424
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dus hij zou zijn baan op moeten zeggen, zijn vriendin de deur uit trappen, alle contact met zijn vrienden moeten verbreken zodat die meer tijd heeft om BNW beter te modden _O- _O- |:(
Sommigen lijken dat inderdaad te denken en snappen niet dat ze gewoon hun eigen postgedrag aan moeten passen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 31 mei 2015 @ 21:31:27 #138
6941 APK
Factual, I think.
pi_153140703
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

En verder denk ik dat je heel actief moet gaan modden. Alle topics lezen en niet wachten op tr's, bv, want dan is er vaak al heel wat aan de hand.
Dat valt natuurlijk niet mee als je enorm veel tijd moet steken in het -overigens uiterst correct- reageren op voortdurend gezuig in een FB-topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_153141598
Edit:en ook dat dus niet.

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 31-05-2015 21:52:46 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153142056
Nee stel je voor dat Mata een tegenwoord krijgt :')
Of mag ik geen namen noemen van mensen die weigeren naar hun eigen postgedrag te kijken? Of mag dat pas als ik actief mee ga posten in topics die door die mensen verstierd worden?

;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153142439
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dus hij zou zijn baan op moeten zeggen, zijn vriendin de deur uit trappen, alle contact met zijn vrienden moeten verbreken zodat die meer tijd heeft om BNW beter te modden _O- _O- |:(
Kletskoek. Ik deed dat, Lavenderr deed dat. We werken en hebben een privéleven. Het vergt wat toewijding en een pro-actieve houding. Dit is wel een van de moeilijkste fora om te modden. Maar dat is toch allang bekend?
pi_153142478
[edit: Mompel dat maar ergens anders.]

[ Bericht 91% gewijzigd door jogy op 31-05-2015 22:43:31 ]
  zondag 31 mei 2015 @ 22:42:41 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153143746
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:00 schreef Divje het volgende:
Nee stel je voor dat Mata een tegenwoord krijgt :')
Of mag ik geen namen noemen van mensen die weigeren naar hun eigen postgedrag te kijken? Of mag dat pas als ik actief mee ga posten in topics die door die mensen verstierd worden?

;(
Nee, dat is het niet, het was de manier waarop als eerste en er moet weer eens wat rust in FB komen door het te beperken tot daadwerkelijk FB en niet dat heen en weer beschuldigen van elkaar :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 1 juni 2015 @ 00:58:43 #144
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_153146906
jogy, ik begrijp dat je het druk hebt en dan ook nog een boel hier op je bord krijgt, maar sinds veel mensen nu ongeveer een week uit de monsanto-thread vertrokken zijn, een thread die opgezet was als een soort van test, wilde ik je vragen of je ooit, in de nabije toekomst een paar stappen terug zou willen doen en een keertje een paar paginas van een eerder deel (bv deel 2) met de eerste paginas van deel 4 zou willen vergelijken.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 1 juni 2015 @ 15:17:06 #145
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_153157073
:N

[ Bericht 42% gewijzigd door Dance99Vv op 01-06-2015 15:27:40 ]
There is only one religion
pi_153157359
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Doe dat dan! Lijkt wel de sc hier, 10 pagina's slap ge-ouwehoer
(verwacht dus dat je deze post verwijderd als zijnde geen feedback)
Maar dat is het toch juist wel?
  maandag 1 juni 2015 @ 17:16:29 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153160862
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:58 schreef oompaloompa het volgende:
jogy, ik begrijp dat je het druk hebt en dan ook nog een boel hier op je bord krijgt, maar sinds veel mensen nu ongeveer een week uit de monsanto-thread vertrokken zijn, een thread die opgezet was als een soort van test, wilde ik je vragen of je ooit, in de nabije toekomst een paar stappen terug zou willen doen en een keertje een paar paginas van een eerder deel (bv deel 2) met de eerste paginas van deel 4 zou willen vergelijken.
Je krijgt hier nog een goed antwoord op hoor, beetje drama vandaag op het werk en ik wil er een uitgebreid antwoord op geven :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 1 juni 2015 @ 17:19:01 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153160920
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef Dance99Vv het volgende:
:N
Op je weggeëditte post, de tijd dat het vol gepost werd had ik visite en het is wel extreem mosterd na de maaltijd om het dan achteraf alsnog te verwijderen en er zat aardig wat relevant commentaar/kritiek tussen wat beantwoord moest worden. Vanaf het moment dat er zaken weggeëdit werden door mij was ik weer vol aanwezig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 1 juni 2015 @ 17:43:17 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153161423
Neem je deze terechte kritiek op de Matasturbatie-OP van dat topic ook mee?

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:34 schreef oompaloompa het volgende:

Nee het is een op met te veel links voor iemand om ooit te lezen, geen enkele discussie over waarom een link wel of niet nuttig is laat staan wat er in staat, en opgezet om een vraag te beantwoorden die niet eens de oorspronkelijke insteek van de thread was. Het versimpelt de vraag die aan de oorsprong lag, en creeert een idiologisch gevoels-debat wat ik juist wilde voorkomen in deze thread.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 juni 2015 @ 17:47:15 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153161511
El_Masturbatie is beter. Stop de tijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153164082
Valt niet mee als je al pagina's meeleest om te ontdekken wat nou het probleem is en waarom dat pagina's lang moet doorgaan in het FB topic

Dit is misschien ook geen echte feedback maar ik zou zeggen ga gewoon lekker posten in de topics ipv steeds weer terug te vallen in hetzelfde gezeur in FB

(zei ik pagina's? ik bedoel topics...jemig)
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 1 juni 2015 @ 20:34:01 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153167182
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:43 schreef Copycat het volgende:
Neem je deze terechte kritiek op de Matasturbatie-OP van dat topic ook mee?

[..]

We zijn in het topic zelf aan het bespreken hoe de OP er het beste uit kan komen te zien iig, waarschijnlijk terug naar een korte openingspost + wat de bedoeling is met het topic en wat er van de posters verwacht wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 1 juni 2015 @ 20:36:27 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153167294
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef jogy het volgende:

We zijn in het topic zelf aan het bespreken hoe de OP er het beste uit kan komen te zien iig, waarschijnlijk terug naar een korte openingspost + wat de bedoeling is met het topic en wat er van de posters verwacht wordt.
Ik las het. Mooie zaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 juni 2015 @ 20:38:12 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153167386
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:14 schreef Blaadjes het volgende:
maar ik zou zeggen ga gewoon lekker posten in de topics ipv steeds weer terug te vallen in hetzelfde gezeur in FB
Hear hear, heb ik ook meer tijd over om te modereren, iedereen blij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 4 juni 2015 @ 00:59:45 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153237265
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 00:51 schreef jogy het volgende:
Zo, een beetje opgeschoond. Ontopic of ergens anders gaan posten. Dank, kusje etc.
waarom haal je mijn hele post weg?
In het midden stond wat uitleg, en was wel degelijk on-topic!
je kon ook editten!

Ik was er mee bezig en zag daardoor die gele banner niet, kan dat stukje even terug gezet worden?

Bijvoorbaat hartelijk dank!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 juni 2015 @ 08:52:45 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153239144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 00:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

waarom haal je mijn hele post weg?
In het midden stond wat uitleg, en was wel degelijk on-topic!
je kon ook editten!

Ik was er mee bezig en zag daardoor die gele banner niet, kan dat stukje even terug gezet worden?

Bijvoorbaat hartelijk dank!
Dan post je de relevante info nog maar een keer. Komt goed :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 juni 2015 @ 22:03:24 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153452368
Wat doe jij bij Arnold?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_153453846
Jogy is Norman Reedus?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 01:25:40 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153459194
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef mootie het volgende:
Jogy is Norman Reedus?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153460746
Japie valt mij lastig per DM. Moet ik de politie bellen?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:05:35 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153462922
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Wat doe jij bij Arnold?
[ afbeelding ]
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef mootie het volgende:
Jogy is Norman Reedus?
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 01:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Wat doe jij bij Arnold?
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat ik niet meer vergeleken word met Shaggy van Scooby Doo. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 12-06-2015 12:49:51 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:08:11 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153462973
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 07:21 schreef Scrummie het volgende:
Japie valt mij lastig per DM. Moet ik de politie bellen?
Heb je een ignore functie op dat ding? Bij de PM wel iig. Als het echt de klauwen uit loopt kan je wel contact opnemen met mij of één van de FA's maar volgens mij is de regel een dat de FOK! crew er zich niet/minimaal mee bemoeit anders is het eind zoek :@.

11 september topic in ieder geval opgeschoond van offtopic reacties. Hier mogen jullie wel weer even jullie hart luchten mocht het nodig zijn zo lang het maar geen 3 topics door gaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153463138
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je een ignore functie op dat ding? Bij de PM wel iig. Als het echt de klauwen uit loopt kan je wel contact opnemen met mij of één van de FA's maar volgens mij is de regel een dat de FOK! crew er zich niet/minimaal mee bemoeit anders is het eind zoek :@.

11 september topic in ieder geval opgeschoond van offtopic reacties. Hier mogen jullie wel weer even jullie hart luchten mocht het nodig zijn zo lang het maar geen 3 topics door gaat.
Het zal me aan me reet roesten wat hij per DM zegt, denk ik meld het even hier ;). Als daar problemen van komen ben ik groot en sterk genoeg om ze zelf op te lossen :P.

[edit:Oké 'je hart luchten' was misschien een wat te vrijpostige uitnodiging tot lolligheid :{ ]

[ Bericht 13% gewijzigd door jogy op 12-06-2015 10:20:34 ]
pi_153463247
Nouja Jogy, ik ik was niet lollig, ik was vrij serieus.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:23:26 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153463274
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het zal me aan me reet roesten wat hij per DM zegt, denk ik meld het even hier ;). Als daar problemen van komen ben ik groot en sterk genoeg om ze zelf op te lossen :P.

[edit:Oké 'je hart luchten' was misschien een wat te vrijpostige uitnodiging tot lolligheid :{ ]
Ik kreeg het net nog even mee hoor welk vuil je (weer) spuugde over Tingo en Jaap en dan mij er in betrekken. Kun je nagaan hoe verknipt je bent. Sorry hoor, je bent heel erg triest bezig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153463297
trouwens, laat maar ook :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_153463300
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik kreeg het net nog even mee hoor welk vuil je (weer) spuugde over Tingo en Jaap en dan mij er in betrekken. Kun je nagaan hoe verknipt je bent. Sorry hoor, je bent heel erg triest bezig.
_O-

Of je de meesteres van Tingo en Japie was. Mét CGI zweepje.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:32:01 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153463447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:24 schreef kalinhos het volgende:
Jij CAD bent niet echt in de positie om mensen als verknipt te bestempelen - bijna 1 jaar geleden dacht jij nog vrolijk dat de slachtoffers van Mh17 fake waren en de nabestaanden ook. Dan heb je wel elk recht verspeeld om wie dan ook als 'verknipt' te bestempelen.
Dat doet er niet toe wat ik daarover denk, dat staat los van het gedrag van een paar users hier. Dat gescheld gaat gewoon door, afzeiken en naar beneden halen daar gaat het om, het achterbakse gedrag. Ik dacht na de discussie jl. in FB dat dit gedaan was maar het gaat gewoon op de oude voet verder door steeds dezelfde mensen. Ik vind ze geen knip voor hun neus waard en nogmaals: het motiveert mij steeds minder om deel te nemen aan topics en ik ben daar niet de enige in. Lijkt wel de achterbuurt hier. Fijne dag nog 8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:32:28 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153463454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:22 schreef Scrummie het volgende:
Nouja Jogy, ik ik was niet lollig, ik was vrij serieus.
Je nieuwsgierigheid naar de amoreuze connecties tussen FOK!kers is niet echt feedback dude :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153463468
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Je nieuwsgierigheid naar de amoreuze connecties tussen FOK!kers is niet echt feedback dude :{.
Dat is dan wel weer waar, juiste edit :Y :P
pi_153463482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe wat ik daarover denk, dat staat los van het gedrag van een paar users hier. Dat gescheld gaat gewoon door, afzeiken en naar beneden halen daar gaat het om, het achterbakse gedrag. Ik dacht na de discussie jl. in FB dat dit gedaan was maar het gaat gewoon op de oude voet verder door steeds dezelfde mensen. Ik vind ze geen knip voor hun neus waard en nogmaals: het motiveert mij steeds minder om deel te nemen aan topics en ik ben daar niet de enige in. Lijkt wel de achterbuurt hier. Fijne dag nog 8-)
Je hebt echt geen idee waar het over ging he? In het 9/11 topic? Of weet je dat wel en doe je gewoon alsof je neus bloed?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:34:10 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153463502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe wat ik daarover denk, dat staat los van het gedrag van een paar users hier. Dat gescheld gaat gewoon door, afzeiken en naar beneden halen daar gaat het om, het achterbakse gedrag. Ik dacht na de discussie jl. in FB dat dit gedaan was maar het gaat gewoon op de oude voet verder door steeds dezelfde mensen. Ik vind ze geen knip voor hun neus waard en nogmaals: het motiveert mij steeds minder om deel te nemen aan topics en ik ben daar niet de enige in. Lijkt wel de achterbuurt hier. Fijne dag nog 8-)
Als jij zo graag de inhoudelijke discussie wil waarom ga je die dan altijd uit de weg?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:36:51 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153463562
De kleine fittie in de 11 september reeks was gewoon weer een botsing tussen perspectieven en een onwil om enigszins neutraal tegen elkaar te posten. Van onderhands stiekem digitaal knijpen tot een all out fuck you and your dog gepost. Jammer, kan gebeuren maar liever niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153463584
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef jogy het volgende:
De kleine fittie in de 11 september reeks was gewoon weer een botsing tussen perspectieven en een onwil om enigszins neutraal tegen elkaar te posten. Van onderhands stiekem digitaal knijpen tot een all out fuck you and your dog gepost. Jammer, kan gebeuren maar liever niet.
Geef ook even aan dat ctrlaltdelete en japie niet zo moeten kontenkruipen bij Tingo als er een grapje word gemaakt.
pi_153463737
En een kleine tik over de vingers bij Japie en ctrl alt delete mag ook wel, nadat ze mij zonder reden (!) uit gingen maken voor 'zo dom als het achtereind van een varken' en voor achterbuurt'er enzo.

De tik die ik dan vanzelfsprekend ook krijg neem ik wel voor lief.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:51:31 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153463915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geef ook even aan dat ctrlaltdelete en japie niet zo moeten kontenkruipen bij Tingo als er een grapje word gemaakt.
Die 'grapjes' stapelen zich ook op hé dus op een gegeven moment komt de 'fuck you' weer om de hoek kijken en dat begrijp ik dan wel. Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar, liever niet zelfs.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153464433
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Die 'grapjes' stapelen zich ook op hé dus op een gegeven moment komt de 'fuck you' weer om de hoek kijken en dat begrijp ik dan wel. Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar, liever niet zelfs.
Ik ben Scrummie, de laatste keer dat ik Tingo de gek aanstak zal best een hele tijd geleden zijn. Wat anderen met 'm doen heb ik niets mee te maken. Plus, ik stak Tingo de gek aan, waarom mag Japie mij dan uitschelden?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:14:47 #178
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153464505
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben Scrummie, de laatste keer dat ik Tingo de gek aanstak zal best een hele tijd geleden zijn. Wat anderen met 'm doen heb ik niets mee te maken. Plus, ik stak Tingo de gek aan, waarom mag Japie mij dan uitschelden?
Dus nu ga je hier een beetje zielig lopen doen?

Ik heb veel sneue mensen gezien in mijn leven maar jij Scrummie spant toch wel de kroon zeg, ongelofelijk.

Wat betreft dat lastig vallen, ik heb je vriendelijke verzocht om BNW te verlaten omdat je de boel totaal verpest in mijn ogen met je gezuig, gesar en het constante beledigen van mensen. Dat is niet lastig vallen, dat is een verzoek.

Verder ga ik nu echt nooit meer op je in. Dus je hoeft van mij geen antwoorden meer te verwachten.
Feyenoord!
pi_153464541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus nu ga je hier een beetje zielig lopen doen?

Ik heb veel sneue mensen gezien in mijn leven maar jij Scrummie spant toch wel de kroon zeg, ongelofelijk.

Wat betreft dat lastig vallen, ik heb je vriendelijke verzocht om BNW te verlaten omdat je de boel totaal verpest in mijn ogen met je gezuig, gesar en het constante beledigen van mensen. Dat is niet lastig vallen, dat is een verzoek.

Verder ga ik nu echt nooit meer op je in. Dus je hoeft van mij geen antwoorden meer te verwachten.
Vriendelijk? _O-

Welk gezuig? Welk gesar? Welke constante beledigingen? Linkjes graag.

Oh nee, je gata nu niet meer op me in, als er vragen worden gesteld die je niet hard kan maken. Daar gaan we weer. Kloontje van Mata.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 11:17:01 ]
pi_153464554
Dit is Japie's vriendelijkheid;

edit: dm's blijven privé hé

[ Bericht 62% gewijzigd door jogy op 12-06-2015 11:18:23 ]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:17:29 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153464573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben Scrummie, de laatste keer dat ik Tingo de gek aanstak zal best een hele tijd geleden zijn. Wat anderen met 'm doen heb ik niets mee te maken. Plus, ik stak Tingo de gek aan, waarom mag Japie mij dan uitschelden?
Het was ook niet op jou specifiek gericht hoor, volgens mij had tingo fittie met tuinhek en nog een paar anderen. Het is nu opgeschoond en men kan weer verder. In dit geval was iedereen en dus eigenlijk niemand echt schuldig aan het wild gaan van het topic dus dan is het opschonen, tot 10 tellen en weer verder gaan.

Mensen zijn hier bij tijd en wijle inderdaad wat te lichtgeraakt, beetje eelt op de ziel voor alle betrokkenen zou op zich handig zijn denk ik wel eens :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153464688
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was ook niet op jou specifiek gericht hoor, volgens mij had tingo fittie met tuinhek en nog een paar anderen. Het is nu opgeschoond en men kan weer verder. In dit geval was iedereen en dus eigenlijk niemand echt schuldig aan het wild gaan van het topic dus dan is het opschonen, tot 10 tellen en weer verder gaan.

Mensen zijn hier bij tijd en wijle inderdaad wat te lichtgeraakt, beetje eelt op de ziel voor alle betrokkenen zou op zich handig zijn denk ik wel eens :).
Niemand echt schuldig? Jawel, dat was Japie. Tot Japie op mij in ging als een gebeten hyena was er niets aan de hand. Japie is schuldig, want ging los in het topic én per DM. Dat dien jij te bestraffen.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:27:59 #183
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153464797
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niemand echt schuldig? Jawel, dat was Japie. Tot Japie op mij in ging als een gebeten hyena was er niets aan de hand. Japie is schuldig, want ging los in het topic én per DM. Dat dien jij te bestraffen.
Dus als jij Tingo beledigt ben je niet schuldig maar als ik jou beledig ben ik wel schuldig?
Feyenoord!
pi_153464810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus als jij Tingo beledigt ben je niet schuldig maar als ik jou beledig ben ik wel schuldig?
Jij zou niet meer op mij reageren, hou je eens aan je woord.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:30:47 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153464876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus als jij Tingo beledigt ben je niet schuldig maar als ik jou beledig ben ik wel schuldig?
Ik meen mij te herinneren dat jij al boos wordt omdat ik iemand die onzin post vertel dat hij onzin post, en jammerde dat ik je bedreigd zou hebben maar dat niet kon aantonen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_153464978
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 10:08 schreef jogy het volgende:
Heb je een ignore functie op dat ding? Bij de PM wel iig. Als het echt de klauwen uit loopt kan je wel contact opnemen met mij of één van de FA's maar volgens mij is de regel een dat de FOK! crew er zich niet/minimaal mee bemoeit anders is het eind zoek :@.

11 september topic in ieder geval opgeschoond van offtopic reacties. Hier mogen jullie wel weer even jullie hart luchten mocht het nodig zijn zo lang het maar geen 3 topics door gaat.
Hoe kan het dat er drie posts (van mij, Tuinhek en Tingo), volgens de kleine lettertjes, door jou gewijzigd zijn terwijl er niks gewijzigd is ? :D
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:38:35 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153465077
Kinderachtig en over het algemeen nog steeds hetzelfde liedje, steeds dezelfde users die nog steeds van die sneaky opmerkingen en beledigingen in de lucht slingeren met als bedoeling een ander op de kast te jagen en erna de heilige onschuld te spelen. Bah bah.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:41:47 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153465180
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hoe kan het dat er drie posts (van mij, Tuinhek en Tingo), volgens de kleine lettertjes, door jou gewijzigd zijn terwijl er niks gewijzigd is ? :D
Er is wel wat gewijzigd dan hoor maar heb ik het voor de leesbaarheid niet gemarkeerd met edit

Anders staat er 'edit leg eens edit edit en edit edit edit waarom denk je edit edit' etc.

Een gemiddeld vrijgegeven top secret document van de VS is dan nog leesbaarder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153465233
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Kinderachtig en over het algemeen nog steeds hetzelfde liedje, steeds dezelfde users die nog steeds van die sneaky opmerkingen en beledigingen in de lucht slingeren met als bedoeling een ander op de kast te jagen en erna de heilige onschuld te spelen. Bah bah.
Lullig dat je Tingo nu zo publiekelijk afvalt.
Ik had van jou wel anders verwacht. ;(
pi_153465302
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 11:41 schreef jogy het volgende:
Er is wel wat gewijzigd dan hoor maar heb ik het voor de leesbaarheid niet gemarkeerd met edit

Anders staat er 'edit leg eens edit edit en edit edit edit waarom denk je edit edit' etc.

Een gemiddeld vrijgegeven top secret document van de VS is dan nog leesbaarder.
Van mijn post weet ik heel zeker dat er niks gewijzigd is.
Is verder ook geen principekwestie, vroeg me alleen af wat er gebeurd was.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 11:47:45 ]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:47:07 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153465336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niemand echt schuldig? Jawel, dat was Japie. Tot Japie op mij in ging als een gebeten hyena was er niets aan de hand. Japie is schuldig, want ging los in het topic én per DM. Dat dien jij te bestraffen.
Jij en Japie kunnen elkaar niet luchten of zien, ik heb genoeg opmerkingen over en weer zien gaan, onder andere hier in FB en elders waar dat uit blijkt, ik ben moderator en geen psychiater of magiër dus dat mogen jullie onder elkaar uitvogelen. Als ik kwade wil zie of bewust trollgedrag dan note ik erop maar als ik frustratie zie wat het één en ander ontspoort dan schoon ik het vaker wel dan niet gewoon op, probeer ik een discussie aan te zwengelen om wat wederzijds begrip te kweken en mocht dat niet lukken en er is dan weer iets chronisch gaande kan ik altijd nog noten en bannetjes aanvragen, als het echt niet anders kan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:47:42 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153465352
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:46 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Van mijn post weet ik heel zeker dat er niks gewijzigd is.
Is verder ook geen principekwestie, vroeg me alleen af wat er gebeurd was.
Dan heb ik je gequote bericht aangepast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153465470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Kinderachtig en over het algemeen nog steeds hetzelfde liedje, steeds dezelfde users die nog steeds van die sneaky opmerkingen en beledigingen in de lucht slingeren met als bedoeling een ander op de kast te jagen en erna de heilige onschuld te spelen. Bah bah.
:D _O-

Lachwekkend! En het mooiste, je hebt het zelf niet door _O-
pi_153465591
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Kinderachtig en over het algemeen nog steeds hetzelfde liedje, steeds dezelfde users die nog steeds van die sneaky opmerkingen en beledigingen in de lucht slingeren met als bedoeling een ander op de kast te jagen en erna de heilige onschuld te spelen. Bah bah.
Dat was hier niet aan de orde. Ik plaatste een heel normale opmerking en kreeg een STFU naar mijn hoofd van tingo. Dat was echt nergens voor nodig. Tingo beledigde en passant nog een paar andere mensen en ineens was daar Japie die nog een 'bijdrage' moest leveren.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat het blijkbaar niet overduidelijk is wie er hier uit de bocht vloog.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:57:40 #195
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153465640
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:43 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Lullig dat je Tingo nu zo publiekelijk afvalt.
Ik had van jou wel anders verwacht. ;(
Joh ga tegen iemand anders trollen :{w

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D _O-

Lachwekkend! En het mooiste, je hebt het zelf niet door _O-
Idem
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153465712
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh, ga tegen iemand anders trollen :{w
Ik troll niet, ik meen dat oprecht.
En Scrummie ook, denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 12:01:06 ]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 12:00:18 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153465743
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat was hier niet aan de orde. Ik plaatste een heel normale opmerking en kreeg een STFU naar mijn hoofd van tingo. Dat was echt nergens voor nodig. Tingo beledigde en passant nog een paar andere mensen en ineens was daar Japie die nog een 'bijdrage' moest leveren.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat het blijkbaar niet overduidelijk is wie er hier uit de bocht vloog.
Ik heb ook voor die 'uit de bocht' reactie wat posts aan moeten passen die erg denigrerend over kwamen en vanaf daar is de escalatie begonnen, dus om alles op het conto van Tingo (en japie) te gooien gaat wat ver.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 12:03:47 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153465859
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat was hier niet aan de orde. Ik plaatste een heel normale opmerking en kreeg een STFU naar mijn hoofd van tingo. Dat was echt nergens voor nodig. Tingo beledigde en passant nog een paar andere mensen en ineens was daar Japie die nog een 'bijdrage' moest leveren.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat het blijkbaar niet overduidelijk is wie er hier uit de bocht vloog.
Nog zo'n heilig boontje :Z Net zoals Japie ook al aangaf vloog Tingo wellicht uit de bocht door steeds dat zelfde gebash en gestook hier tegen hem en steeds dezelfde users zoals Jaap, Biek en ondergetekende, waar ik van hoopte dat het na de discussie van even gelee een betere kant op zou gaan. Dat was tevergeefse hoop natuurlijk. Een hoop achterbaks- en schijnheiligheid hier. Ik heb mijn zegje hierover wel weer gedaan. Het is pauze en ik ga lekker naar buiten. Ajuus ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153466205
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat was hier niet aan de orde. Ik plaatste een heel normale opmerking en kreeg een STFU naar mijn hoofd van tingo. Dat was echt nergens voor nodig. Tingo beledigde en passant nog een paar andere mensen en ineens was daar Japie die nog een 'bijdrage' moest leveren.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat het blijkbaar niet overduidelijk is wie er hier uit de bocht vloog.
Ik vind je 'normale opmerkingen' soms heel erg provocerend.
So sorry over de 'STFU' reactie.
Als je wil 'normale' discussie over verkreukelende autos....doe dat dan maar....misschien ga je wel wat meer over verkreukelende vliegtuigen snappen.
Je heb ook zeker fotos van de schade 'n 5kg vogel kan doen - try to imagine wat voor schade 20 of meer stalen balken zullen doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 12 juni 2015 @ 13:22:44 #200
45833 crew  Fogel
pi_153468465
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')