Jazekerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij bent nog mod geweest van de chat? Fossiel. --> zal dus wel een hoax zijn ook.
Voor jou was de excuus bedoelt hé, dat het even duidelijk is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alle meningen zijn welkom maar die van mij niet want dan miep ik?
Vroeger toen trollen nog onder een brug woonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
JazekerSamen met Dubbeldrank, Highlander, Fe2O3, toen IRC nog hip was.
reactie nog graagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:41 schreef Tjacka het volgende:
wel grappig dat het paar maanden terug nog juist niet veel erger moest worden (dit zijn de woorden van danny)
nu wordt het blijkbaar toegestaan en toegejuicht
raar beleid
je verwacht het niet
Kan hier iemand even naar kijken?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Klopt ,het gezamelijk doel hoort te zijn het naar boven brengen van nieuwe feiten.
Het opzetten van een expeditie en andere users geld uit de zak rammelen kan en mag wat mij betreft niet.
Het is ook niet ondenkbaar dat er mensen ingehuurd zijn om op forums er alsmaar op te hameren dat Boquete enorm veilig is en dat er niks aan de hand is.
Dat er na dit soort gebeurtenissen een negatieve publiciteit is en dat er veel minder toeristen komen is een feit,dat was op Aruba na 2005 ook zo.
Op Aruba hebben ze toen het Strategic Communications Task Force team opgezet om vooral op forums potentiële toeristen ervan te overtuigen dat er op Aruba helemaal niks aan de hand was.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:46 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Kan hier iemand even naar kijken?
Dat geldgedoe is voldoende besproken; is een uitgekauwd onderwerp, is allang verleden tijd.
Waarom er weeeer over beginnen, het is niet aan de orde, allang niet meer, als het dat al ooit was.
Topic weer schoongeveegd en stop met het spammen graag. Dank.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:49 schreef StaceySinger het volgende:
Lutalo wil je stoppen mij ongevraagd dm's te sturen ?
Bedankt
Helemaal gemist, excuus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:41 schreef Tjacka het volgende:
wel grappig dat het paar maanden terug nog juist niet veel erger moest worden (dit zijn de woorden van danny)
nu wordt het blijkbaar toegestaan en toegejuicht
raar beleid
je verwacht het niet
Op wat voor manier zou BNW erger zijn dan andere topics dan vraag ik me af? Het geruzie zie je toch ook op andere subfora. En je kan verwachten bij extreme onderwerpen je meer geruzie hebt dan bij een discussie over een serie of een roman.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal gemist, excuus.
Het grootste probleem nu is dat het aantal modjes wat omlaag is gegaan en ik minder aanwezig ben dan mijn ex-collega dus loop ik wat achter de feiten aan. Dus niet echt beleid, eerder onderbezetting.
Het is ook helemaal niet erger geworden, maar de vriendjes van de ex-mod vinden het leuk om te doen alsof het hier een zootje is sinds Jogy mod is geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op wat voor manier zou BNW erger zijn dan andere topics dan vraag ik me af? Het geruzie zie je toch ook op andere subfora. En je kan verwachten bij extreme onderwerpen je meer geruzie hebt dan bij een discussie over een serie of een roman.
De kampen zijn hier wat duidelijker geloof ik. Je hebt een groepje wat roept maar niet onderbouwt, en een groepje wat wel onderbouwt maar datzelfde verwacht van het andere groepje (en terecht).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op wat voor manier zou BNW erger zijn dan andere topics dan vraag ik me af? Het geruzie zie je toch ook op andere subfora. En je kan verwachten bij extreme onderwerpen je meer geruzie hebt dan bij een discussie over een serie of een roman.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet erger geworden, maar de vriendjes van de ex-mod vinden het leuk om te doen alsof het hier een zootje is sinds Jogy mod is geworden.
Hou op zeg. Vooral doorgaan met dit soort opmerkingen, krijg je vrienden van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet erger geworden, maar de vriendjes van de ex-mod vinden het leuk om te doen alsof het hier een zootje is sinds Jogy mod is geworden.
dat zorgt wel voor een hoop begrip.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal gemist, excuus.
Het grootste probleem nu is dat het aantal modjes wat omlaag is gegaan en ik minder aanwezig ben dan mijn ex-collega dus loop ik wat achter de feiten aan. Dus niet echt beleid, eerder onderbezetting.
Feitelijk heb je een vermelding over sponsoring toegevoegd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik heb de vermelding over sponsoring verwijderd.
Maak het nou niet zo ontwikkeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Feitelijk heb je een vermelding over sponsoring toegevoegd.
Mwoah. De boel klapt wel wat vaker sinds het overzicht minder is. In andere fora heb je het ook wel maar daar kunnen de verschillende meningen elkaar wat beter verdragen. Ook omdat die niet zo wereldwijd uiteen staan natuurlijk. In POL heb je Links en rechts tegen elkaar maar over het algemeen wel redelijk rationeel en die vinden allebei de libertaristen een stel koekwausen. Hier is het alsof communisten tegen libertariers aan het kiften zijn, zo groot is het verschil vaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De vergelijking van Joden vs Moslims vindt ik beter passenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is het alsof communisten tegen libertariers aan het kiften zijn, zo groot is het verschil vaak.
Overzicht minder? Lavenderr heeft het 3 jaar alleen gedaan en toen was het, meen ik, een stuk drukker.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah. De boel klapt wel wat vaker sinds het overzicht minder is. In andere fora heb je het ook wel maar daar kunnen de verschillende meningen elkaar wat beter verdragen. Ook omdat die niet zo wereldwijd uiteen staan natuurlijk. In POL heb je Links en rechts tegen elkaar maar over het algemeen wel redelijk rationeel en die vinden allebei de libertaristen een stel koekwausen. Hier is het alsof communisten tegen libertariers aan het kiften zijn, zo groot is het verschil vaak.
Minder uren per dag. Lavenderr was er altijd en deed het werk van 2 modjes als het niet meer is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Overzicht minder? Lavenderr heeft het 3 jaar alleen gedaan en toen was het, meen ik, een stuk drukker.
dit had ik me ook al bedachtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Een zekere toewijding is beslist noodzakelijk. Zeker hier, dat is waar ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Minder uren per dag. Lavenderr was er altijd en deed het werk van 2 modjes als het niet meer is.
Gewoon vorige topic teruglezen en het gesloten topic. Dat zou een redelijk beeld moeten geven denk ik. Dus de reeks heeft even een time out tot ik vanavond weer in de gelegenheid ben om te boenen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er is voorgevallen in het Panama-topic? Ik ben nauwelijks online geweest de afgelopen week. (PM mag ook.)
De boven-ons-gestelden vonden niertjes bij Nelvis in november niet leuk, denk ik...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er is voorgevallen in het Panama-topic? Ik ben nauwelijks online geweest de afgelopen week. (PM mag ook.)
Dus jij denkt dat als je anderen idioot noemt ed, dat dat onderbouwen is?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De kampen zijn hier wat duidelijker geloof ik. Je hebt een groepje wat roept maar niet onderbouwt, en een groepje wat wel onderbouwt maar datzelfde verwacht van het andere groepje (en terecht).
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je anderen idioot noemt ed, dat dat onderbouwen is?
Nu hoef je natuurlijk niet te doen alsof het 'idioot' noemen van anderen een éénzijdig geheel is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je anderen idioot noemt ed, dat dat onderbouwen is?
Moet allemaal kunnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:38 schreef 11en30 het volgende:
Een goeie pot bekvechten af en toe is gezond. Desnoods nog een paar tikken op de neus erachteraan. Daarna samen een pot bier drinken.
Een stervende man, die op zijn sterfbed nog beweert astronaut te zijn geweest. Hoe verquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een held en ik vond het een geweldige speech maar is het wel of niet meer dan een speech van een stervende man? In zichzelf is het geen bewijs van iets.
[..]
Het onhoudbare standpunt kan op een miljoen andere manieren worden aangetoond.
[..]
Je kan hem op genoeg andere manieren te kakken zetten hoor, en vaak genoeg doet hij het helemaal zelf dus dat komt wel goed.
[..]
Ik ben hartstikke dol op de BNW users en het modereren vind ik erg uitdagend maar ook heel leuk om te doen.
[..]
Ik vond zijn post inderdaad heel grappig, dat is helemaal niet erg, ik ben het ook vaak genoeg met hem eens als het op andere punten aan komt maar soms komt er iets langs wat zo ver buiten mijn belevingswereld schiet dat ik inderdaad in de lach schiet. Nogmaals dat is geen probleem. Je mag een onderwerp of post geweldig/extreem onwaarschijnlijk vinden en ook zo'n reactie erop geven maar dan val je de persoon zelf niet perse aan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd er gewoon door beide partijen zaken aangenomen en geaccepteerd van elkaar. Ik viel bijna van mijn stoel af.
Maar als ik uitspraken herinner als 'nu niet meer zeuren', 'nu weer lief doen', ''Ik doe niet aan micromanagement hoor', ''ik kan er geen patat van bakken hoor, kan dat niet wachten tot een nieuw deel?'' dan krijg ik het gevoel dat je je er zo gemakkelijk mogelijk vanaf wil maken en als dat zo is, heb je je vergist in de zwaarte van het forum. Ik vind het jammer dat er nu al users kwaad zijn weggelopen, in amper een maand tijd. Diplomatie is natuurlijk goed, maar er is een dunne scheidslijn met vriendjespolitiek. Als je het mensen naar de zin wil maken die voorheen bekend stonden als zg. trollen, dan krijg je anderen tegen je. Of de eerste groep weer, als je moet bijsturen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:58 schreef jogy het volgende:
... niet erger dan anderen iig, al zegt dat niet veel in BNW soms.
Ik heb een paar keer een grap gemaakt over Mata's beroep.. Zeker ivm. wat anderen eruit gooien lijkt me dat niet het einde van de wereld. Verder dan dat een geoloog zijn hoofd in het zand steekt of een quote als 'Houston we've got a problem' als hij zich weer eens vergaloppeerde ging het niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:24 schreef jogy het volgende:
Overigens was ik misschien wel iets te snel met het verwijderen van de post hoor, mata kan best goed voor zichzelf zorgen. daar niet van. Maar ik heb het je een tijdje geleden hier ook al gezegd; jouw op de persoon / op het topic ratio is een beetje te ver doorgeschoten naar de 'op persoon' kant dus dat telt ook mee. Weinig inhoudelijks maar juist veel tegen de mensen die je niet zint, soms zonder ook maar naar het topic te kijken lijkt wel.
Lachwekkend. Echtquote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef Izzy73 het volgende:
Een ex-mod die constant tegen de mod loopt te mekkeren.Je zou beter moeten weten.
De veranderingen die plaats vinden zijn juist goed. Dit is BNW, zoals jezelf aangeeft werden BNW-ers voorheen uitgemaakt voor trollen, kregen continue notes, werden ge-edit en regelmatig geband. Stel je doet zoiets op ieder forum, dan kan je heel fok wel opdoeken. Er is nu een betere balans. Voorheen liepen BNW-ers hier weg en nu misschien wat meer users de andere partij. Goede zaak imo.
Wat je beter noemt.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef Izzy73 het volgende:
Een ex-mod die constant tegen de mod loopt te mekkeren.Je zou beter moeten weten.
De veranderingen die plaats vinden zijn juist goed. Dit is BNW, zoals jezelf aangeeft werden BNW-ers voorheen uitgemaakt voor trollen, kregen continue notes, werden ge-edit en regelmatig geband. Stel je doet zoiets op ieder forum, dan kan je heel fok wel opdoeken. Er is nu een betere balans. Voorheen liepen BNW-ers hier weg en nu misschien wat meer users de andere partij. Goede zaak imo.
Een 'echte BNWer' zijn is geen vrijbrief om je onbeschoft te gedragen.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef Izzy73 het volgende:
Gedraag ik me onbeschoft dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een 'echte BNWer' zijn is geen vrijbrief om je onbeschoft te gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |