Ze gaan gewoon hetzelfde doen op Radio538 hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nooit meer de uibarstingen van Sander.
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we eerst zijn show van maandag afwachten voordat we het gaan afkraken?
Weet iemand waar Guus meeuwisquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:22 schreef k_man het volgende:
Vandaag alleen maar goede muziek. En Guus Meeuwis.
Alsof ik meega naar 538. Heb al genoeg moeite met 3FM de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon hetzelfde doen op Radio538 hoor.
Samenwonen, veel werken en steeds minder 3FM.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Kaptein!
Ouwe baas, je bent hier te weinig!
Een leven is voor mietjes!
ik las het. Echt die vrouwenquote:
Opgegeten door Rámon zegt men. Die wordt iig steeds vadsiger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef alors het volgende:
Waar is Timur eigenlijk, las laatst hier dat hij al tijden niet gesignaleerd was...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Boh toch wel heftig dit. En ga niet over naar 538.
Om er maar weer eens wat nuance in te brengen, dat was het einde van een programma. Da's wat anders dan dat 2 drive time dj's vertrekken.quote:
precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om er maar weer eens wat nuance in te brengen, dat was het einde van een programma. Da's wat anders dan dat 2 drive time dj's vertrekken.
Wel een van de topprogramma's op dat moment.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om er maar weer eens wat nuance in te brengen, dat was het einde van een programma. Da's wat anders dan dat 2 drive time dj's vertrekken.
viel ook wel mee ze zijn eigenlijk 2 a 3 jaar te lang doorgaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel een van de topprogramma's op dat moment.
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
Afsluitend nummer find the river - REM?
Jaaa!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
Afsluitend nummer find the river - REM?
Fijn weekend Muis!quote:
Nee alleen de heetste HITSquote:
Maar ik denk niet dat ze bij de muziekpolitie aldaar aan moeten komen met Find the river, hoor. Veel te onbekend.quote:
Niks aan de hand hoor!!!!1quote:
Was dat het?quote:
quote:
Ik had ook een traantje in mijn oogquote:
last van hooikoorts?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook een traantje in mijn oog
Ja, maar da's Evers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin Edwin Evers draait vaak zat klassiekers in de morgen
totdat het geld op isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe lang geven de Coen en Sander samen bij 538?
Gezien de "dus" heb je ergens een bevestiging gezien/gelezen. Ik ben razend benieuwd.quote:
lekker toch als ze van een ander forum zouden komen en Pino112 1 miljoen euro zouden bieden om daar de boel te verzieken dan ging meneertje Pino112 ook gelijk zijn zakken vullenquote:
Timur is er vandaag niet bij, bij het afscheid. Vrij opvallend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:10 schreef MaJo het volgende:
Het valt me wel op dat Timur er bijna nooit is. Dat live uit Klazienaveen gebeuren heb ik nog maar een keer of 2 samen met Timur gehoord, verder is het altijd met Domien of iemand anders. Ik vind sowieso dat ze op 3fm wel erg makkelijk vervanging sturen...
Gold ...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Lekker. Dit draaien ze nooit op 538. Cold on the ceiling 😃😃
Had de statics voor je willen opzoeken, maar 3fmfan.nl bestaat niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Lekker. Dit draaien ze nooit op 538. Cold on the ceiling 😃😃
Zijn laatste twitter is van 18 april: https://twitter.com/timur3fmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:10 schreef MaJo het volgende:
Het valt me wel op dat Timur er bijna nooit is. Dat live uit Klazienaveen gebeuren heb ik nog maar een keer of 2 samen met Timur gehoord, verder is het altijd met Domien of iemand anders. Ik vind sowieso dat ze op 3fm wel erg makkelijk vervanging sturen...
Het mysterie Timur. Als die weggaat bij 3FM...jeetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn laatste twitter is van 18 april: https://twitter.com/timur3fm
Volgens de Televaag is hij op sabbatical voor z'n nieuwe show in september.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel vreemd. Was Domien er wel bij? Die is immers ook op vakantie deze week.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Timur is er vandaag niet bij, bij het afscheid. Vrij opvallend.
And the plot thickensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Domien was er wel. Trouwens coen en sander dus definitief vanaf 17 augustus op 538.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel vreemd. Was Domien er wel bij? Die is immers ook op vakantie deze week.
Sowieso is Timur de laatste tijd steeds ziek/op vakantie/kan niet. Misschien is er iets met hem wat ze niet bekend willen maken?
[..]
And the plot thickens
Beetje raar aangezien hij net een nieuwe show heeft sinds een paar maanden en daar al nooit bij was.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Volgens de Televaag is hij op sabbatical voor z'n nieuwe show in september.
Naast zakkenvullen hebben ze ook nog eens even 11 weken vakantiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Domien was er wel. Trouwens coen en sander dus definitief vanaf 17 augustus op 538.
Slim toch 👍quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naast zakkenvullen hebben ze ook nog eens even 11 weken vakantie
Ik vermoed dat er meer aan de hand is. En nee, ik heb niet meer info.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:20 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Volgens de Televaag is hij op sabbatical voor z'n nieuwe show in september.
Wat?quote:
Nog steeds ziek/zwak/misselijk, ik doe niks met etenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Allemaal nieuwe users!
Welkom, neem een drankje.
Ik geloof dat minthy meloen-bloemkoolsnacks heeft meegenomen!
Iemand riep dat hij niet in het filmpje zat, niets officieels. Ik zou t jammer vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gezien de "dus" heb je ergens een bevestiging gezien/gelezen. Ik ben razend benieuwd.
Domien was nét terug van vakantie, had net op de tijd de boot vanaf Texel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Domien was er wel. Trouwens coen en sander dus definitief vanaf 17 augustus op 538.
Heb het teruggeluisterd. Ze lullen verdomme bijna een minuut over mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je kwam voorbij in het positief nieuws met je sokken
Awwwquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds ziek/zwak/misselijk, ik doe niks met eten
Mag ik je handtekening? #fanvanheteersteuurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb het teruggeluisterd. Ze lullen verdomme bijna een minuut over mij
Wil je het fragmentje hebben om digitaal te kunnen inlijsten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doe maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wil je het fragmentje hebben om digitaal te kunnen inlijsten?
De hele uitzending is terug te luisteren via http://3fm.nl/gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:55 schreef alors het volgende:
Ik ben weggezapt tijdens het reclameblok van 17u, en vergeten hem weer aan te zettenAlles gemist
Ja ik weet het, ik had het alleen liever met beeld gezien, in zijn geheeld. Maar de hoogtepunten zullen wel op video komen idd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De hele uitzending is terug te luisteren via http://3fm.nl/gemist
En ik ben nu bezig een paar audiofragmentjes te knippen. Video volgt maandag.
Positief nieuws van vanmiddag: http://radiobox2.omroep.nl/audiofragment/file/186839/fragment.mp3quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doe maar.![]()
En de Holy moly van afgelopen woensdag?
waarom pas maandag videoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De video-editor is al 2 weken op vakantie en pas maandag terug... en de stagiair en ikzelf hadden vanavond écht geen tijd meer.quote:
Ik wil erg graag de beelden zien van Wilbert en de laatste woorden van c&squote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De video-editor is al 2 weken op vakantie en pas maandag terug... en de stagiair en ikzelf hadden vanavond écht geen tijd meer.
En zó belangrijk is het nu ook weer niet.
Voor de laatste woorden van C&S kan je vanavond kijken naar Shownieuws.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil erg graag de beelden zien van Wilbert en de laatste woorden van c&s
Heldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Positief nieuws van vanmiddag: http://radiobox2.omroep.nl/audiofragment/file/186839/fragment.mp3
Holy Moly van woensdag: http://download.omroep.nl(...)e-van-pandaplint.mp4
Internet > TVquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor de laatste woorden van C&S kan je vanavond kijken naar Shownieuws.
Doet Timur geen radio meer in het weekend?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
officieel wel, maar hij is er dus al weken niet. men zegt sabbatical, maar er gaan ook geruchten dat hij overspannen is, meedoet aan Wie is de Robinson, ontslagen is of gaat overstappen naar Sky.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Doet Timur geen radio meer in het weekend?
Ok genoeg optiesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
officieel wel, maar hij is er dus al weken niet. men zegt sabbatical, maar er gaan ook geruchten dat hij overspannen is, meedoet aan Wie is de Robinson, ontslagen is of gaat overstappen naar Sky.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
neem aan dat je ook iets van een max aan aantal uren per week hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De video-editor is al 2 weken op vakantie en pas maandag terug... en de stagiair en ikzelf hadden vanavond écht geen tijd meer.
En zó belangrijk is het nu ook weer niet.
Sky Radio vind ik de meest plausibele verklaring.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
officieel wel, maar hij is er dus al weken niet. men zegt sabbatical, maar er gaan ook geruchten dat hij overspannen is, meedoet aan Wie is de Robinson, ontslagen is of gaat overstappen naar Sky.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Qunix het volgende:
WUT!?
Stenders gaat stoppen op 3FM!
Jelmer ook.
Hij zag er toch ook heel slecht uit laatste keren? Zal wel overspannen zijn. Huwelijk was ook voorbij en toen had hij opeens een vriend/scharrel toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het wordt steeds kariger op de zender, ik luister al bijna nooit meer en als Stenders ook nog weggaat helemaal niet meer vrees ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Qunix het volgende:
WUT!?
Jelmer ook.
Gerucht klopte dus... Erg jammer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Qunix het volgende:
WUT!?
Jelmer ook.
Jelmer toch alleen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Qunix het volgende:
WUT!?
Jelmer ook.
Pandagod.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo zei Jelmer dat en toen zei Rob, "Oh ik dacht dat we dit nog niet bekend maken" (oid)quote:
Eens. Het grootste deel van de belangrijkste dj's is achterin de 30, da's aan de oude kant.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
deze grote "schoonmaak" bij 3FM had natuurlijk al jaren geleden moeten gebeuren, dat had het geleidelijk gegaan. Nu wordt de zender zowat van onder af aan opnieuw opgebouwd. Dat is veel moeilijker
ja, dit is de generatie die de zender opbouwde, maar er daarna ook vastroestequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Het grootste deel van de belangrijkste dj's is achterin de 30, da's aan de oude kant.
Ik ben wel benieuwd hoe de 'jongere' radio 2 gaat zijn. Of dat een beetje het gat op kan vullen voor de mensen voor wie 3fm nu echt te 'jong' wordt (zoals voor mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef ddx het volgende:
Had niet echt idee dat het heel serieus was ?
Zou wel jammer zijn, programma van Rob op radio2 is prima maar mist toch de lol die ze bij 3fm hebben.
Ik meen dat hij ooit zei dat wanneer hij 50 is hij zal stoppen bij 3. Zo'n x jaren geleden. Ik denk wel zeker dat het waar is en dat hij echt stopt, dit jaar nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Sersjee het volgende:
Radiozenders blijven niet je hele leven met je mee groeien. Da's vrij logisch. Dus is het logisch dat Rob een keer écht afscheid neemt van 3. De man is 50.
Daar kan ik me ook vaag iets van herinneren. Misschien stond het in z'n boek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat hij ooit zei dat wanneer hij 50 is hij zal stoppen bij 3. Zo'n x jaren geleden. Ik denk wel zeker dat het waar is en dat hij echt stopt, dit jaar nog.
klopt, in een interview met Nieuwe Revu. heb er toen nog een tweetje aan gewaagd en die is toen nog gefavorite door Stenders dacht ik...of door Revuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat hij ooit zei dat wanneer hij 50 is hij zal stoppen bij 3. Zo'n x jaren geleden. Ik denk wel zeker dat het waar is en dat hij echt stopt, dit jaar nog.
Rob gaat dus echt weg? Jammer, is een goede coach voor de jonge garde. Maar idd, toen ik jong was, was hij al oud...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Sersjee het volgende:
Radiozenders blijven niet je hele leven met je mee groeien. Da's vrij logisch. Dus is het logisch dat Rob een keer écht afscheid neemt van 3. De man is 50.
Amen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
deze grote "schoonmaak" bij 3FM had natuurlijk al jaren geleden moeten gebeuren, dat had het geleidelijk gegaan. Nu wordt de zender zowat van onder af aan opnieuw opgebouwd. Dat is veel moeilijker
ik heb hem bij Radio 2 aan de telefoon gehad, buiten de uitzending, was chaos als altijd bij hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef ddx het volgende:
Had niet echt idee dat het heel serieus was ?
Zou wel jammer zijn, programma van Rob op radio2 is prima maar mist toch de lol die ze bij 3fm hebben.
90's is ook afgeknald geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:50 schreef Qunix het volgende:
De vraag is wanneer.
Als Rob weggaat weet ik niet of ik nog hier in deze reeks blijf, behalve 90's week misschien en SR.
Opzoek naar een nieuw programma zoals dit...
ik vond destijds de 90s request te vroeg, hoe oud zal ik mij voelen....quote:
dat zijn twee antwoordenquote:
Toen de 80's week er was vond ik dat tof. Zeroes waren voor mij te vroeg. 90's begin, geen idee, wanneer was dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond destijds de 90s request te vroeg, hoe oud zal ik mij voelen....
Wordt tijd dat Wilbert ook z'n vertrek aankondigt. Dan kan een opvolger die opbouw zelf doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
gewoon voor de gezelligheid blijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:50 schreef Qunix het volgende:
De vraag is wanneer.
Als Rob weggaat weet ik niet of ik nog hier in deze reeks blijf, behalve 90's week misschien en SR.
Opzoek naar een nieuw programma zoals dit...
ik ben van Curry&Van Inkel. Ik vond het verraad destijds dat Stenders van de VARA naar Veronica ging. Maar ja, hij ging wel met mijn andere favoriet Van Inkel de vrijdagavond doen....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben begonnen met écht radio 3 luisteren ten tijde van Stenders & van Inkel, da's nu zo'n beetje 27 jaar geleden. Eigenlijk is het van de gekke dat 1 van die 2 nog steeds op dezelfde zender zit.
Die moest vanmiddag huilen omdat ie nu pas echt zijn werk moet gaan doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Wilbert ook z'n vertrek aankondigt. Dan kan een opvolger die opbouw zelf doen.
ach, het is wel een uitdaging zo'n verschuiving binnen je personeel. Genoeg jongelui die het kunnen oppakken, doe er wat meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die moest vanmiddag huilen omdat ie nu pas echt zijn werk moet gaan doen
Is hij niet al langer weg?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Week of drie als je ver komt ja, en is meestal in mei.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, week New York geboekt in september.
Wilbert heeft die bomen zelf geplant.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Qunix het volgende:
"3FM Presents: Live at Amsterdamse Bos"
Da's bij mij in de buurt
Wie zegt dat Art het presenteert?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien Art stad en land afreist momenteel, voor diverse andere projecten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilbert heeft die bomen zelf geplant.
Avalon Hotel. Erg goed aangeschreven én centraal gelegen. Erg benieuwd. M'n vriendin is er al 5 keer geweest, mijn eerste keer.quote:
Doe je trouwens nog wat met fotografie? Je had toch altijd zo'n flickraccount?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avalon Hotel. Erg goed aangeschreven én centraal gelegen. Erg benieuwd. M'n vriendin is er al 5 keer geweest, mijn eerste keer.
Doe maar luxequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avalon Hotel. Erg goed aangeschreven én centraal gelegen. Erg benieuwd. M'n vriendin is er al 5 keer geweest, mijn eerste keer.
Prima ligging!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je volgens mij superveel in Amerika. Gelukkig zelf geen slachtoffer geworden.quote:
Goed nummerquote:
Ik pak m'n camera te weinig.. Tegenwoordig vooral iPhone via instagram of FB.. Naar NYC gaat camera natuurlijk meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doe je trouwens nog wat met fotografie? Je had toch altijd zo'n flickraccount?
Ben erg benieuwd. Weet inmiddels natuurlijk al veel van de stad. Komende tijd nog wat meer inlezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima ligging!
En ook leuk dat je al een personal guide bij je hebt die de weg kent en de do's en don'ts.Ben er inmiddels zes keer geweest en wil nog wel zestig keer. Topstad. Om knettergek in te worden maar op een leuke manier.
De radio stond best zacht op 't werk maar ik hoorde ze het woord 'plint' zeggen, ik dacht "het zal toch niet?" Verdommequote:
hij is natuurlijk ook een tijdje weggeweest. In de tijd dat Stenders naar YorinFM verhuisde ben ik meeverhuisd. had toen werk waar ik dagelijk de radio aan had en vaak zelf kon bepalen wat ik luisterde. weet dat 's ochtends Stenders zat, daarna gouden uren oid. tussen de middag Westbroek, geen idee wie daarna zat en eind vd middag Jensen. mooie tijd. Ik heb het idee, als ik zo wiki van Timur lees, dat hij in die tijd ook bij Yorin zat, maar dat kan ik me totaal niet herinneren...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben begonnen met écht radio 3 luisteren ten tijde van Stenders & van Inkel, da's nu zo'n beetje 27 jaar geleden. Eigenlijk is het van de gekke dat 1 van die 2 nog steeds op dezelfde zender zit.
Ja hij zat in de ochtend na Stenders.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is natuurlijk ook een tijdje weggeweest. In de tijd dat Stenders naar YorinFM verhuisde ben ik meeverhuisd. had toen werk waar ik dagelijk de radio aan had en vaak zelf kon bepalen wat ik luisterde. weet dat 's ochtends Stenders zat, daarna gouden uren oid. tussen de middag Westbroek, geen idee wie daarna zat en eind vd middag Jensen. mooie tijd. Ik heb het idee, als ik zo wiki van Timur lees, dat hij in die tijd ook bij Yorin zat, maar dat kan ik me totaal niet herinneren...
toch gek dat het tijdtechnisch niet klopt. van half 2002 tot half 2003 heb ik fulltime bij een kweker gewerkt en daar stond die radio aan. STenders ging pas in 2004 naar YorinFM. zou ik dan alleen tijdens de schoolvakanties, toen werkte ik als vakantiebaantje bij die kweker, naar YorinFM hebben geluisterd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hij zat in de ochtend na Stenders.
Ik was in die tijd pakketchauffeur bij de TNT en liep doordeweeks stage, lekker radiootje aan en veel meepakken van al die shows, prachtige tijd idd!
Ben was 3FM gaan luisteren toen yorin stopte eigenlijk...
Dat was ook nog bij m'n tweede keer, vijf weken later gingen ze om.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
Ik wil ook wel weer eens naar NY. Laatste keer stonden de Twin Towers nog overeind.
Yup, zag afgelopen week een item daarover bij RTL Nieuws.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was ook nog bij m'n tweede keer, vijf weken later gingen ze om.![]()
Ben ook wel weer benieuwd naar de nieuwe toren, die gaat deze week open voor het publiek toch?
Oh dus jij was hetquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was ook nog bij m'n tweede keer, vijf weken later gingen ze om.![]()
Ben ook wel weer benieuwd naar de nieuwe toren, die gaat deze week open voor het publiek toch?
Ja ik heb nog op film staan dat ik van boven op de toren commentaar gaf over het feit dat het voor een zelfmoordenaar lastig is hiervan af te springen.quote:
Vrouwen faxen nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik heb nog op film staan dat ik van boven op de toren commentaar gaf over het feit dat het voor een zelfmoordenaar lastig is hiervan af te springen.![]()
En daarna nog een fax achter gelaten op de wc.
Met gelijkwaardige herrie?quote:
Thijs overdagtwitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 12:07:30As maandag maak ik bekend hoe de rest vd nieuwe #3FM programmering per 1 augustus zal worden. Doorstroom vele 3FM DJ talenten. Spannend! reageer retweet
Heb hem even getweetquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Thijs overdagtwitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 12:07:30As maandag maak ik bekend hoe de rest vd nieuwe #3FM programmering per 1 augustus zal worden. Doorstroom vele 3FM DJ talenten. Spannend! reageer retweet
Kondigt ie meteen het vertrek van Timur aan. Gok ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Dus Stenders blijft tot 1 augustus!?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kondigt ie meteen het vertrek van Timur aan. Gok ik.
Dit las ik op www.3fm.nl. Even voor de duidelijkheid: ik luister op dit moment niet naar 3fm.quote:Timur doet inspiratie op voor zijn nieuwe programma
Timur heeft even een rustperiode ingelast om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe programma. Daarom is hij even niet te horen op 3FM. Rámon praatte je zaterdagmiddag 30 mei helemaal bij.
Timur heeft een sabbatical-periode ingelast. Hij laat de teugels even lekker vieren om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe radioshow die in september begint. In dat nieuwe programma wil Timur al zijn creativiteit kunnen uiten, dus hij neemt even de tijd om er alles uit te halen wat erin zit! Welk programma Timur gaat presenteren, is trouwens nog niet helemaal duidelijk.
No worries!
Dus, om alle geruchten de wereld uit te helpen: Timur doet niet stiekem mee aan Wie Is De Mol of Expeditie Robinson (zou wel leuk zijn). En hij gaat ook écht niet weg bij 3FM. Timur is snel weer te horen op 3FM!
Waarom nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[..]
Dit las ik op www.3fm.nl. Even voor de duidelijkheid: ik luister op dit moment niet naar 3fm.
Vandaag zeggen dat Timur blijft en dan maandag zeggen dat-ie weg gaat? Lijkt me niet hè?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kondigt ie meteen het vertrek van Timur aan. Gok ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Gerard Ekdom maakt op 31 juli zijn laatste uitzending op 3FM. Dit laat de dj via Twitter weten. Op 5 oktober start hij op Radio 2 met zijn ochtendshow 'Ekdom in de ochtend'.
Ekdom stopt na ruim zeventien jaar bij 3FM. "Het is tijd voor een nieuwe stap, een nieuw hoofdstuk in mijn carrière. Een geweldige kans om op Radio 2 een compleet nieuwe ochtendshow te gaan doen, een avontuur waar ik erg veel zin in heb", zei Ekdom bij de bekendmaking van de overstap.
De dj wil met zijn overstap ook het talent op 3FM een kans geven. "Ik had nog jaren door kunnen gaan op 3FM, maar daar barst het momenteel ook van het jonge talent dat ook een kans verdient", aldus Ekdom.
Radiofreak
Jim Vorwald terugquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd, dit is eigenlijk het eerste wat Wilbert moet doen. Vrijwel nieuwe programmering, nieuwe marketing koers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Wilbert ook z'n vertrek aankondigt. Dan kan een opvolger die opbouw zelf doen.
Asmaandag bestaat helemaal niet, Aswoensdag welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Ik voelde me ook aangesprokenquote:
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 15:37:20Waar zitten de muzieknerds…..? Van wie wast origineel ? @NPORadio2 #robstandards http://t.co/LGWETl8zQZ reageer retweet
twitter:Pandaplint twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 15:53:13@Robstenders @NPORadio2 GLEE? reageer retweet
Gast.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:58 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 15:37:20Waar zitten de muzieknerds…..? Van wie wast origineel ? @NPORadio2 #robstandards http://t.co/LGWETl8zQZ reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Pandaplint twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 15:53:13@Robstenders @NPORadio2 GLEE? reageer retweet
dagprogrammering is wel bekend denk ik ben nieuwsgierig hoe de weekend programmering eruit gaat zien. Eva Koreman zal denk ik de weekend ochtendshow overnemen van Hoogiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Asmaandag bestaat helemaal niet, Aswoensdag wel
en hoogie dan naar Open RAdio tijd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dagprogrammering is wel bekend denk ik ben nieuwsgierig hoe de weekend programmering eruit gaat zien. Eva Koreman zal denk ik de weekend ochtendshow overnemen van Hoogie
Wilbert was Wastedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:35 schreef Cee het volgende:
Plintje, hoe was het feestje van Sander en Handjes op de Veronicaboot gisteren? Lekker de beest uitgehangen met je nieuwe incrowd?
waaromquote:Op zondag 31 mei 2015 10:00 schreef Cee het volgende:
Morgen!![]()
Deze week drie keer naar de Ziggo hi ha ho
![]()
Veel plezier bij Fleetwood MacBook Pro xDquote:Op zondag 31 mei 2015 10:00 schreef Cee het volgende:
Morgen!![]()
Deze week drie keer naar de Ziggo hi ha ho
![]()
Het schijnt een concertzaal te zijnquote:
Wheeeheheheh.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier bij Fleetwood MacBook Pro xD
Kutoldbie dat je d'r bent ook.quote:
same herequote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
Ik wil ook wel weer eens naar NY. Laatste keer stonden de Twin Towers nog overeind.
Ik ging in 2006 voor het eerst dus heb ze helaas nooit kunnen zienquote:Op zondag 31 mei 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
same herepaar maanden later waren ze niet meer
bizar dat het alweer 14 jaar geleden is
Er liepen rare gestresste lui rond. Met twee sigaretten tijdens de lunchbreak. En ik heb nog stiekem een zakenman gefilmd die in z'n pauze, zittend op een plantenbak, met zijn walkman op hardop vol overgave 'It must have been love' van Roxette meeblèrde.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ging in 2006 voor het eerst dus heb ze helaas nooit kunnen zien
quote:
quote:Timur doet inspiratie op voor zijn nieuwe programma
Timur heeft even een rustperiode ingelast om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe programma. Daarom is hij even niet te horen op 3FM. Rámon praatte je zaterdagmiddag 30 mei helemaal bij.
Timur heeft een sabbatical-periode ingelast. Hij laat de teugels even lekker vieren om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe radioshow die in september begint. In dat nieuwe programma wil Timur al zijn creativiteit kunnen uiten, dus hij neemt even de tijd om er alles uit te halen wat erin zit! Welk programma Timur gaat presenteren, is trouwens nog niet helemaal duidelijk.
No worries!
Dus, om alle geruchten de wereld uit te helpen: Timur doet niet stiekem mee aan Wie Is De Mol of Expeditie Robinson (zou wel leuk zijn). En hij gaat ook écht niet weg bij 3FM. Timur is snel weer te horen op 3FM!
quote:
Ik momenteel ook nietquote:
Ik heb heel nergens last van!quote:
Heel 3FM doet dat momenteel, logisch ook natuurlijk.quote:
Jammer zeg. Was best een geinig programma.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:33 schreef Pino112 het volgende:
En ook PS Radio stopt. Volgende week laatste uitzending.
idd gaat Sophie ook weg bij 3fm?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer zeg. Was best een geinig programma.
met om 21:00 uur de avondploeg met ivo en danielquote:Op zondag 31 mei 2015 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen maakt Wilbert bekent dat 3FM stopt. Klaar. Slotje.
Wij waren die dag al het Empire State Building op geweest en bij het WTC was het best druk. Zeiden tegen elkaar "bewaren we die toch voor de volgende keer"quote:Op zondag 31 mei 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
same herepaar maanden later waren ze niet meer
bizar dat het alweer 14 jaar geleden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |