Wordt tijd dat Wilbert ook z'n vertrek aankondigt. Dan kan een opvolger die opbouw zelf doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
deze grote "schoonmaak" bij 3FM had natuurlijk al jaren geleden moeten gebeuren, dat had het geleidelijk gegaan. Nu wordt de zender zowat van onder af aan opnieuw opgebouwd. Dat is veel moeilijker
gewoon voor de gezelligheid blijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:50 schreef Qunix het volgende:
De vraag is wanneer.
Als Rob weggaat weet ik niet of ik nog hier in deze reeks blijf, behalve 90's week misschien en SR.
Opzoek naar een nieuw programma zoals dit...
ik ben van Curry&Van Inkel. Ik vond het verraad destijds dat Stenders van de VARA naar Veronica ging. Maar ja, hij ging wel met mijn andere favoriet Van Inkel de vrijdagavond doen....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben begonnen met écht radio 3 luisteren ten tijde van Stenders & van Inkel, da's nu zo'n beetje 27 jaar geleden. Eigenlijk is het van de gekke dat 1 van die 2 nog steeds op dezelfde zender zit.
Die moest vanmiddag huilen omdat ie nu pas echt zijn werk moet gaan doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Wilbert ook z'n vertrek aankondigt. Dan kan een opvolger die opbouw zelf doen.
ach, het is wel een uitdaging zo'n verschuiving binnen je personeel. Genoeg jongelui die het kunnen oppakken, doe er wat meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die moest vanmiddag huilen omdat ie nu pas echt zijn werk moet gaan doen
Is hij niet al langer weg?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Week of drie als je ver komt ja, en is meestal in mei.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, week New York geboekt in september.
Wilbert heeft die bomen zelf geplant.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Qunix het volgende:
"3FM Presents: Live at Amsterdamse Bos"
Da's bij mij in de buurt
Wie zegt dat Art het presenteert?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien Art stad en land afreist momenteel, voor diverse andere projecten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilbert heeft die bomen zelf geplant.
Avalon Hotel. Erg goed aangeschreven én centraal gelegen. Erg benieuwd. M'n vriendin is er al 5 keer geweest, mijn eerste keer.quote:
Doe je trouwens nog wat met fotografie? Je had toch altijd zo'n flickraccount?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avalon Hotel. Erg goed aangeschreven én centraal gelegen. Erg benieuwd. M'n vriendin is er al 5 keer geweest, mijn eerste keer.
Doe maar luxequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Avalon Hotel. Erg goed aangeschreven én centraal gelegen. Erg benieuwd. M'n vriendin is er al 5 keer geweest, mijn eerste keer.
Prima ligging!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je volgens mij superveel in Amerika. Gelukkig zelf geen slachtoffer geworden.quote:
Goed nummerquote:
Ik pak m'n camera te weinig.. Tegenwoordig vooral iPhone via instagram of FB.. Naar NYC gaat camera natuurlijk meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doe je trouwens nog wat met fotografie? Je had toch altijd zo'n flickraccount?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |