Ben erg benieuwd. Weet inmiddels natuurlijk al veel van de stad. Komende tijd nog wat meer inlezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima ligging!
En ook leuk dat je al een personal guide bij je hebt die de weg kent en de do's en don'ts.Ben er inmiddels zes keer geweest en wil nog wel zestig keer. Topstad. Om knettergek in te worden maar op een leuke manier.
De radio stond best zacht op 't werk maar ik hoorde ze het woord 'plint' zeggen, ik dacht "het zal toch niet?" Verdommequote:
hij is natuurlijk ook een tijdje weggeweest. In de tijd dat Stenders naar YorinFM verhuisde ben ik meeverhuisd. had toen werk waar ik dagelijk de radio aan had en vaak zelf kon bepalen wat ik luisterde. weet dat 's ochtends Stenders zat, daarna gouden uren oid. tussen de middag Westbroek, geen idee wie daarna zat en eind vd middag Jensen. mooie tijd. Ik heb het idee, als ik zo wiki van Timur lees, dat hij in die tijd ook bij Yorin zat, maar dat kan ik me totaal niet herinneren...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:58 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben begonnen met écht radio 3 luisteren ten tijde van Stenders & van Inkel, da's nu zo'n beetje 27 jaar geleden. Eigenlijk is het van de gekke dat 1 van die 2 nog steeds op dezelfde zender zit.
Ja hij zat in de ochtend na Stenders.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is natuurlijk ook een tijdje weggeweest. In de tijd dat Stenders naar YorinFM verhuisde ben ik meeverhuisd. had toen werk waar ik dagelijk de radio aan had en vaak zelf kon bepalen wat ik luisterde. weet dat 's ochtends Stenders zat, daarna gouden uren oid. tussen de middag Westbroek, geen idee wie daarna zat en eind vd middag Jensen. mooie tijd. Ik heb het idee, als ik zo wiki van Timur lees, dat hij in die tijd ook bij Yorin zat, maar dat kan ik me totaal niet herinneren...
toch gek dat het tijdtechnisch niet klopt. van half 2002 tot half 2003 heb ik fulltime bij een kweker gewerkt en daar stond die radio aan. STenders ging pas in 2004 naar YorinFM. zou ik dan alleen tijdens de schoolvakanties, toen werkte ik als vakantiebaantje bij die kweker, naar YorinFM hebben geluisterd?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hij zat in de ochtend na Stenders.
Ik was in die tijd pakketchauffeur bij de TNT en liep doordeweeks stage, lekker radiootje aan en veel meepakken van al die shows, prachtige tijd idd!
Ben was 3FM gaan luisteren toen yorin stopte eigenlijk...
Dat was ook nog bij m'n tweede keer, vijf weken later gingen ze om.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:32 schreef JDude het volgende:
Ik wil ook wel weer eens naar NY. Laatste keer stonden de Twin Towers nog overeind.
Yup, zag afgelopen week een item daarover bij RTL Nieuws.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was ook nog bij m'n tweede keer, vijf weken later gingen ze om.![]()
Ben ook wel weer benieuwd naar de nieuwe toren, die gaat deze week open voor het publiek toch?
Oh dus jij was hetquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was ook nog bij m'n tweede keer, vijf weken later gingen ze om.![]()
Ben ook wel weer benieuwd naar de nieuwe toren, die gaat deze week open voor het publiek toch?
Ja ik heb nog op film staan dat ik van boven op de toren commentaar gaf over het feit dat het voor een zelfmoordenaar lastig is hiervan af te springen.quote:
Vrouwen faxen nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik heb nog op film staan dat ik van boven op de toren commentaar gaf over het feit dat het voor een zelfmoordenaar lastig is hiervan af te springen.![]()
En daarna nog een fax achter gelaten op de wc.
Met gelijkwaardige herrie?quote:
Thijs overdagtwitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 12:07:30As maandag maak ik bekend hoe de rest vd nieuwe #3FM programmering per 1 augustus zal worden. Doorstroom vele 3FM DJ talenten. Spannend! reageer retweet
Heb hem even getweetquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Thijs overdagtwitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 12:07:30As maandag maak ik bekend hoe de rest vd nieuwe #3FM programmering per 1 augustus zal worden. Doorstroom vele 3FM DJ talenten. Spannend! reageer retweet
Kondigt ie meteen het vertrek van Timur aan. Gok ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Dus Stenders blijft tot 1 augustus!?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:14 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kondigt ie meteen het vertrek van Timur aan. Gok ik.
Dit las ik op www.3fm.nl. Even voor de duidelijkheid: ik luister op dit moment niet naar 3fm.quote:Timur doet inspiratie op voor zijn nieuwe programma
Timur heeft even een rustperiode ingelast om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe programma. Daarom is hij even niet te horen op 3FM. Rámon praatte je zaterdagmiddag 30 mei helemaal bij.
Timur heeft een sabbatical-periode ingelast. Hij laat de teugels even lekker vieren om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe radioshow die in september begint. In dat nieuwe programma wil Timur al zijn creativiteit kunnen uiten, dus hij neemt even de tijd om er alles uit te halen wat erin zit! Welk programma Timur gaat presenteren, is trouwens nog niet helemaal duidelijk.
No worries!
Dus, om alle geruchten de wereld uit te helpen: Timur doet niet stiekem mee aan Wie Is De Mol of Expeditie Robinson (zou wel leuk zijn). En hij gaat ook écht niet weg bij 3FM. Timur is snel weer te horen op 3FM!
Waarom nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[..]
Dit las ik op www.3fm.nl. Even voor de duidelijkheid: ik luister op dit moment niet naar 3fm.
Vandaag zeggen dat Timur blijft en dan maandag zeggen dat-ie weg gaat? Lijkt me niet hč?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kondigt ie meteen het vertrek van Timur aan. Gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |