Ze gaan gewoon hetzelfde doen op Radio538 hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nooit meer de uibarstingen van Sander.
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we eerst zijn show van maandag afwachten voordat we het gaan afkraken?
Weet iemand waar Guus meeuwisquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:22 schreef k_man het volgende:
Vandaag alleen maar goede muziek. En Guus Meeuwis.
Alsof ik meega naar 538. Heb al genoeg moeite met 3FM de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon hetzelfde doen op Radio538 hoor.
Samenwonen, veel werken en steeds minder 3FM.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Kaptein!
Ouwe baas, je bent hier te weinig!
Een leven is voor mietjes!
ik las het. Echt die vrouwenquote:
Opgegeten door Rámon zegt men. Die wordt iig steeds vadsiger.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef alors het volgende:
Waar is Timur eigenlijk, las laatst hier dat hij al tijden niet gesignaleerd was...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Boh toch wel heftig dit. En ga niet over naar 538.
Om er maar weer eens wat nuance in te brengen, dat was het einde van een programma. Da's wat anders dan dat 2 drive time dj's vertrekken.quote:
precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om er maar weer eens wat nuance in te brengen, dat was het einde van een programma. Da's wat anders dan dat 2 drive time dj's vertrekken.
Wel een van de topprogramma's op dat moment.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om er maar weer eens wat nuance in te brengen, dat was het einde van een programma. Da's wat anders dan dat 2 drive time dj's vertrekken.
viel ook wel mee ze zijn eigenlijk 2 a 3 jaar te lang doorgaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel een van de topprogramma's op dat moment.
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
Afsluitend nummer find the river - REM?
Jaaa!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
Afsluitend nummer find the river - REM?
Fijn weekend Muis!quote:
Nee alleen de heetste HITSquote:
Maar ik denk niet dat ze bij de muziekpolitie aldaar aan moeten komen met Find the river, hoor. Veel te onbekend.quote:
Niks aan de hand hoor!!!!1quote:
Was dat het?quote:
quote:
Ik had ook een traantje in mijn oogquote:
last van hooikoorts?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook een traantje in mijn oog
Ja, maar da's Evers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin Edwin Evers draait vaak zat klassiekers in de morgen
totdat het geld op isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe lang geven de Coen en Sander samen bij 538?
Gezien de "dus" heb je ergens een bevestiging gezien/gelezen. Ik ben razend benieuwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |