Gerucht klopte dus... Erg jammer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Qunix het volgende:
WUT!?
Stenders gaat stoppen op 3FM!
Jelmer ook.
Jelmer toch alleen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:15 schreef Qunix het volgende:
WUT!?
Stenders gaat stoppen op 3FM!
Jelmer ook.
Pandagod.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb het teruggeluisterd. Ze lullen verdomme bijna een minuut over mij
Zo zei Jelmer dat en toen zei Rob, "Oh ik dacht dat we dit nog niet bekend maken" (oid)quote:
Eens. Het grootste deel van de belangrijkste dj's is achterin de 30, da's aan de oude kant.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
deze grote "schoonmaak" bij 3FM had natuurlijk al jaren geleden moeten gebeuren, dat had het geleidelijk gegaan. Nu wordt de zender zowat van onder af aan opnieuw opgebouwd. Dat is veel moeilijker
ja, dit is de generatie die de zender opbouwde, maar er daarna ook vastroestequote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Het grootste deel van de belangrijkste dj's is achterin de 30, da's aan de oude kant.
Ik ben wel benieuwd hoe de 'jongere' radio 2 gaat zijn. Of dat een beetje het gat op kan vullen voor de mensen voor wie 3fm nu echt te 'jong' wordt (zoals voor mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef ddx het volgende:
Had niet echt idee dat het heel serieus was ?
Zou wel jammer zijn, programma van Rob op radio2 is prima maar mist toch de lol die ze bij 3fm hebben.
Ik meen dat hij ooit zei dat wanneer hij 50 is hij zal stoppen bij 3. Zo'n x jaren geleden. Ik denk wel zeker dat het waar is en dat hij echt stopt, dit jaar nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Sersjee het volgende:
Radiozenders blijven niet je hele leven met je mee groeien. Da's vrij logisch. Dus is het logisch dat Rob een keer écht afscheid neemt van 3. De man is 50.
Daar kan ik me ook vaag iets van herinneren. Misschien stond het in z'n boek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat hij ooit zei dat wanneer hij 50 is hij zal stoppen bij 3. Zo'n x jaren geleden. Ik denk wel zeker dat het waar is en dat hij echt stopt, dit jaar nog.
klopt, in een interview met Nieuwe Revu. heb er toen nog een tweetje aan gewaagd en die is toen nog gefavorite door Stenders dacht ik...of door Revuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat hij ooit zei dat wanneer hij 50 is hij zal stoppen bij 3. Zo'n x jaren geleden. Ik denk wel zeker dat het waar is en dat hij echt stopt, dit jaar nog.
Rob gaat dus echt weg? Jammer, is een goede coach voor de jonge garde. Maar idd, toen ik jong was, was hij al oud...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:19 schreef Sersjee het volgende:
Radiozenders blijven niet je hele leven met je mee groeien. Da's vrij logisch. Dus is het logisch dat Rob een keer écht afscheid neemt van 3. De man is 50.
Amen!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:21 schreef rubbereend het volgende:
deze grote "schoonmaak" bij 3FM had natuurlijk al jaren geleden moeten gebeuren, dat had het geleidelijk gegaan. Nu wordt de zender zowat van onder af aan opnieuw opgebouwd. Dat is veel moeilijker
ik heb hem bij Radio 2 aan de telefoon gehad, buiten de uitzending, was chaos als altijd bij hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:27 schreef ddx het volgende:
Had niet echt idee dat het heel serieus was ?
Zou wel jammer zijn, programma van Rob op radio2 is prima maar mist toch de lol die ze bij 3fm hebben.
90's is ook afgeknald geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:50 schreef Qunix het volgende:
De vraag is wanneer.
Als Rob weggaat weet ik niet of ik nog hier in deze reeks blijf, behalve 90's week misschien en SR.
Opzoek naar een nieuw programma zoals dit...
ik vond destijds de 90s request te vroeg, hoe oud zal ik mij voelen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |