SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader zei vroeger altijd dat ik goed van brood stront kon maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ja het is ook beetje mijn vak naast paarden fokken, papier maken en rentenieren.
Mijn vader zei nooit zoveel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader zei vroeger altijd dat ik goed van brood stront kon maken.
Die van mij was OK, streng op een bepaalde manier, en kijk me nou, ik doe en laat wat ik wil, ga mijn eigen gang.quote:
Ik hoor het.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goedemorgen, ben bezig met de ochtendgymnastiek.
Je bent goed bezig, buiten jou en mij is er nog 1 eenzame luisteraar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goedemorgen, ben bezig met de ochtendgymnastiek.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, buiten jou en mij is er nog 1 eenzame luisteraar.
4 nu dus ik ga door.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, buiten jou en mij is er nog 1 eenzame luisteraar.
Ah jij bent het ik had al zo een vermoeden, toen straks waren er nog 5, had al een uurtje niet meer gecheckt.quote:
Daarna mag die vis weer. Dan kan ik slapen.quote:
Komt uit Den Haag, toffe gozert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Legowelt - Decay Dream > lekker muziekje.
Werk ze. Laters...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:22 schreef Melting het volgende:
Piet_Piraat, bedankt voor de paar nummers.
Ik ben er weg van.
Tot straks maar weer.
Elektronisch en lekkere voice-samples erdoor geven altijd een bepaald sfeertje.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oei, vrouw boos nu:" Kun je niet een uur langer op die radio draaien?"
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oei, vrouw boos nu:" Kun je niet een uur langer op die radio draaien?"
Ik had de muziek op de speakers gezet, viel niet helemaal goed volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:36 schreef just me het volgende:
waarom was ze boos dan PP kwam je te vroeg naar bed?
Dat doe je toch ook niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had de muziek op de speakers gezet, viel niet helemaal goed volgens mij.
Mwah...... kan me er iets bij voorstellen gezien het tijdstip.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had de muziek op de speakers gezet, viel niet helemaal goed volgens mij.
Da's lekker wakker worden dacht ik maar mijn vrouw niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:38 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah...... kan me er iets bij voorstellen gezien het tijdstip.
Maar daar had jij in je enthousiasme niet aan gedacht
En hoe ga je dat nu weer goedmaken ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's lekker wakker worden dacht ik maar mijn vrouw niet.
Succes!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:05 schreef Melting het volgende:
Even wat verzoekjes voor ik naar het ziekenhuis moet.
Succes!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:05 schreef Melting het volgende:
Even wat verzoekjes voor ik naar het ziekenhuis moet.
quote:
Ahhh, check!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kwam erop doordat tailfox Tears for Fears gisteren niet kende
heel veel plezier!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef just me het volgende:
dag lieve allemaal ik kom later vanavond vast nog wel even om de hoek kijken
![]()
tijd voorfeestweekend
Dit is toch niet de verklaring waarom jij er wel bent neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat mensen hard aan het werk zijn of een leven hebben ofzo. Geen idee
ik lig met pijn op de bank, moed te verzamelen om boodschappen te halenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is toch niet de verklaring waarom jij er wel bent neem ik aan?![]()
Je had iets met naalden toch? Lijkt me overigens ook best eng naalden in je lijf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig met pijn op de bank, moed te verzamelen om boodschappen te halen
het werkt goed en ik kijk gewoon niet naar de naalden. Was wel grappig, ondanks dat ik zei dat het eerder goed bij me werkte was deze nieuwe fysio er niet zo van overtuigd, ook omdat ze vorige week met aftasten niet de 'juiste' reacties waarnam. Maar nu dus wel en dat gaf ze ook direct toe. Dus een paar keer prikken en dan samen aan de slag om mijn nek en schouders weer een beetje ok te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had iets met naalden toch? Lijkt me overigens ook best eng naalden in je lijf.![]()
Niet kijken herken ik, ik moet elke 2 mndn bloed prikken, heb ik totaal geen last van. Maar ik moet niet naar de naald kijken als ie erin gaat, daarna wel, dan kijk ik altijd hoe ze minimaal 3 buisjes vullen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het werkt goed en ik kijk gewoon niet naar de naalden. Was wel grappig, ondanks dat ik zei dat het eerder goed bij me werkte was deze nieuwe fysio er niet zo van overtuigd, ook omdat ze vorige week met aftasten niet de 'juiste' reacties waarnam. Maar nu dus wel en dat gaf ze ook direct toe. Dus een paar keer prikken en dan samen aan de slag om mijn nek en schouders weer een beetje ok te krijgen.
ik kijk nooit bij bloedafnames, ik zeg ook altijd dat ik het allemaal niet wil zien. Ik heb hele heftige naalden gezien toen ik met clienten mee moest naar nierdialyse, brr.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet kijken herken ik, ik moet elke 2 mndn bloed prikken, heb ik totaal geen last van. Maar ik moet niet naar de naald kijken als ie erin gaat, daarna wel, dan kijk ik altijd hoe ze minimaal 3 buisjes vullen.
Die naald is ook vrij dik vind ik, maar ik ga zitten stroop mijn mouw op, kijk even weg, ding erin en ik kijk weer, verder heb ik er geen moeite mee. Maar goed, zolang de uitslag OK is ben ik weer tevreden. Maar het is geen hobby.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kijk nooit bij bloedafnames, ik zeg ook altijd dat ik het allemaal niet wil zien. Ik heb hele heftige naalden gezien toen ik met clienten mee moest naar nierdialyse, brr.
Nee. Dan ga ik bij mijn maten kijken die gaan darten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Dan ga ik bij mijn maten kijken die gaan darten.
Ik doe niet mee, vanwege mijn handen, maar ga gewoon even voor de gezelligheid.
Zitten al enkele weken in een brace. Steken in de muis van mijn duim.quote:
Met beide handen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zitten al enkele weken in een brace. Steken in de muis van mijn duim.
Ah, leven in de brouwerij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, leven in de brouwerij.
Zet mij maar vanaf 20.30 voor 2 uur op het rooster.
Heb onverwacht een avondje vrij en wil de vroege avond wel vullen...
Oeffff.....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze therapeute hoopt dat ik er over 4 weken vanaf ben.
Je staat op het rooster.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, leven in de brouwerij.
Zet mij maar vanaf 20.30 voor 2 uur op het rooster.
Heb onverwacht een avondje vrij en wil de vroege avond wel vullen...
quote:
En dat in beide handen? Weird, maar vooral rottig en pijnlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, en geen tunnelsyndroom.
Ze hebben gezien dat er wat kraakbeen weg is.
Ze vermoeden dat het daar vandaan komt.
heb je ook van die mooie zwarte? Ik heb dezequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zitten al enkele weken in een brace. Steken in de muis van mijn duim.
Beide handen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat in beide handen? Weird, maar vooral rottig en pijnlijk.
yeah!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, nu bedenken wat we gaan doen.
U hoort nog van mij...
Ja, ga je eindelijk plaatjes aan elkaar praten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U hoort nog van mij...
Nee, ik heb een tijdelijke.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ook van die mooie zwarte? Ik heb deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U hoort nog van mij...
Ja, die.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze die voor je gemaakt van zo'n velletje foam dat ze in warm water leggen?
Ik doe het met mijn mond dicht...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ga je eindelijk plaatjes aan elkaar praten?
Heb je sindsdien die zwarte?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de mijne ligt sinds vorige week in de kliko
ik heb sinds anderhalf jaar de zwarte en kwam die andere in een lade tegen, dus maar eens weggegooid, heb 'm iets van 2 jaar gebruikt. Na het klussen en verhuizen werden de klachten erger en ook op andere plek, dus toen die zwarte aangeschaft.quote:
Aha... en heb je die permanent om?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb sinds anderhalf jaar de zwarte en kwam die andere in een lade tegen, dus maar eens weggegooid, heb 'm iets van 2 jaar gebruikt. Na het klussen en verhuizen werden de klachten erger en ook op andere plek, dus toen die zwarte aangeschaft.
Dan leg ik me er maar bij neer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is dat ik me niet verstaanbaar kan maken via de kabel...
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef Melting het volgende:
Nou..... tot morgen dan maar weer. Ik ga mijn maten even gezelschap houden. Is alweer een paar weken geleden dat ik ze gezien heb.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef Melting het volgende:
Nou..... tot morgen dan maar weer. Ik ga mijn maten even gezelschap houden. Is alweer een paar weken geleden dat ik ze gezien heb.
Hee have fun, man!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:27 schreef Melting het volgende:
Ik let ook meer op zijn liedjes en die zijn leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit zo op zijn neus gelet
bijdehandjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit zo op zijn neus gelet
Thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Voor mijn grootste vriendin met een natte T...
de grootste?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Voor mijn grootste vriendin met een natte T...
Nehquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de jonge generatie dit nou ook nog kunnen waarderen?
het grootste deel niet denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de jonge generatie dit nou ook nog kunnen waarderen?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
indirect mijn idee deze show, dus ik ga niet weg
Ah okee!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
indirect mijn idee deze show, dus ik ga niet weg
Whehehe, waarheen waarvoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Vertaald door Karel Hille, u allen bekend als schrijver van....
De Boegiesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noordelijke punk: De Boegies - Meh...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ken je dit echt niet? Is echt een klassieker
Ohh ok. Cabaretquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ton Lebbink - Vol Gas
De voormalige portier annex dichter van Paradiso in Amsterdam...
idd ja!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
dit doet me een beetje denken aan Nederwiet
Nou rapperquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon de eerste Nederlandstalige rapper toen dat nog niet eens bestond...
Leest hij maar terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Piet P. is hier gek op, jammer dat 'ie er niet is...
Ik hoor het bijna ook niet, maar dat is misschien omdat ik meezingquote:
nice and slowquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit is wel een goed nummer daarvoor
net als ToT gisterenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de verhalen horen die ik tussen de nummers door vertel...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de verhalen horen die ik tussen de nummers door vertel...
Ik was bij het afscheidconcertquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
Doe Maar nog live gezien. In Utrecht. Wat een weekend was dat [ afbeelding ]
Geen moeilijke vragen gaan stellen, het was in ieder geval in Ahoyquote:
dat lijkt me wat, jouw kloon die doet alsof hij een Amsterdamse hooligan isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Je zou bijna denken dat Madmaster mijn kloon is
Waar is die mc. Neal eikquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat lijkt me wat, jouw kloon die doet alsof hij een Amsterdamse hooligan is
I Am-sterdam...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Je zou bijna denken dat Madmaster mijn kloon is
quote:
Aan de kust...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
't Zand, dat is toch richting Den Helder?
Die ligt wel onder het zand, dat weet ik dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt wel onder het zand, dat weet ik dan weer wel Oh kut.![]()
Als ik Jerney hoor moet ik aan die photoshop van jou denken van mij met zonnebrilquote:
kloptquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
't Zand, dat is toch richting Den Helder?
Jerney leeft!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt wel onder het zand, dat weet ik dan weer wel
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Jerney hoor moet ik aan die photoshop van jou denken van mij met zonnebril
Ja ik weet het al kijkt ze niet zo, maar ik bedoelde die weet ik veel wiequote:
Zangeres zonder naam?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het al kijkt ze niet zo, maar ik bedoelde die weet ik veel wie
Succes!quote:
ik ben geboord in Ursemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan is ze verhuisd...
maar dan woont ze nog dichter bij me
nee, vertellusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. En had ik al verteld dat ik Rene een beetje ken?
Dat is balen, ik heb het ook vaak, dan valt het geluid ineens weg, maar vanavond gaat het prima.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word er echt simpel van, nu stopt de muziek in de browser ook steeds als ik wissel naar facebook
quote:
Dat is Shirley Zwerus van Shocking Blue! Ja, die is dood!quote:
hij zat in een bandje van vrienden, band was gestopt, maar maakt nu na 10 jaar een doorstartquote:
Die bedoelde ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is Shirley Zwerus van Shocking Blue! Ja, die is dood!
die heet Mariska Veresquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is Shirley Zwerus van Shocking Blue! Ja, die is dood!
Shirley had ook nog een solonummer, Heel even, drama!quote:
country?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij zat in een bandje van vrienden, band was gestopt, maar maakt nu na 10 jaar een doorstartThe Yearlings, ze maken alt.country
Hoe kom ik aan Shirley Zwerus?quote:
dat is ook een zangeres..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan Shirley Zwerus?
Domme vraag, als ik het niet weet, weet jij het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |