Succes!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:05 schreef Melting het volgende:
Even wat verzoekjes voor ik naar het ziekenhuis moet.
Succes!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:05 schreef Melting het volgende:
Even wat verzoekjes voor ik naar het ziekenhuis moet.
quote:
Ahhh, check!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kwam erop doordat tailfox Tears for Fears gisteren niet kende
heel veel plezier!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef just me het volgende:
dag lieve allemaal ik kom later vanavond vast nog wel even om de hoek kijken
![]()
tijd voorfeestweekend
Dit is toch niet de verklaring waarom jij er wel bent neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat mensen hard aan het werk zijn of een leven hebben ofzo. Geen idee
ik lig met pijn op de bank, moed te verzamelen om boodschappen te halenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is toch niet de verklaring waarom jij er wel bent neem ik aan?![]()
Je had iets met naalden toch? Lijkt me overigens ook best eng naalden in je lijf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig met pijn op de bank, moed te verzamelen om boodschappen te halen
het werkt goed en ik kijk gewoon niet naar de naalden. Was wel grappig, ondanks dat ik zei dat het eerder goed bij me werkte was deze nieuwe fysio er niet zo van overtuigd, ook omdat ze vorige week met aftasten niet de 'juiste' reacties waarnam. Maar nu dus wel en dat gaf ze ook direct toe. Dus een paar keer prikken en dan samen aan de slag om mijn nek en schouders weer een beetje ok te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had iets met naalden toch? Lijkt me overigens ook best eng naalden in je lijf.![]()
Niet kijken herken ik, ik moet elke 2 mndn bloed prikken, heb ik totaal geen last van. Maar ik moet niet naar de naald kijken als ie erin gaat, daarna wel, dan kijk ik altijd hoe ze minimaal 3 buisjes vullen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het werkt goed en ik kijk gewoon niet naar de naalden. Was wel grappig, ondanks dat ik zei dat het eerder goed bij me werkte was deze nieuwe fysio er niet zo van overtuigd, ook omdat ze vorige week met aftasten niet de 'juiste' reacties waarnam. Maar nu dus wel en dat gaf ze ook direct toe. Dus een paar keer prikken en dan samen aan de slag om mijn nek en schouders weer een beetje ok te krijgen.
ik kijk nooit bij bloedafnames, ik zeg ook altijd dat ik het allemaal niet wil zien. Ik heb hele heftige naalden gezien toen ik met clienten mee moest naar nierdialyse, brr.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet kijken herken ik, ik moet elke 2 mndn bloed prikken, heb ik totaal geen last van. Maar ik moet niet naar de naald kijken als ie erin gaat, daarna wel, dan kijk ik altijd hoe ze minimaal 3 buisjes vullen.
Die naald is ook vrij dik vind ik, maar ik ga zitten stroop mijn mouw op, kijk even weg, ding erin en ik kijk weer, verder heb ik er geen moeite mee. Maar goed, zolang de uitslag OK is ben ik weer tevreden. Maar het is geen hobby.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kijk nooit bij bloedafnames, ik zeg ook altijd dat ik het allemaal niet wil zien. Ik heb hele heftige naalden gezien toen ik met clienten mee moest naar nierdialyse, brr.
Nee. Dan ga ik bij mijn maten kijken die gaan darten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Dan ga ik bij mijn maten kijken die gaan darten.
Ik doe niet mee, vanwege mijn handen, maar ga gewoon even voor de gezelligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |