SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader zei vroeger altijd dat ik goed van brood stront kon maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ja het is ook beetje mijn vak naast paarden fokken, papier maken en rentenieren.
Mijn vader zei nooit zoveel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader zei vroeger altijd dat ik goed van brood stront kon maken.
Die van mij was OK, streng op een bepaalde manier, en kijk me nou, ik doe en laat wat ik wil, ga mijn eigen gang.quote:
Ik hoor het.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goedemorgen, ben bezig met de ochtendgymnastiek.
Je bent goed bezig, buiten jou en mij is er nog 1 eenzame luisteraar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goedemorgen, ben bezig met de ochtendgymnastiek.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, buiten jou en mij is er nog 1 eenzame luisteraar.
4 nu dus ik ga door.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, buiten jou en mij is er nog 1 eenzame luisteraar.
Ah jij bent het ik had al zo een vermoeden, toen straks waren er nog 5, had al een uurtje niet meer gecheckt.quote:
Daarna mag die vis weer. Dan kan ik slapen.quote:
Komt uit Den Haag, toffe gozert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Legowelt - Decay Dream > lekker muziekje.
Werk ze. Laters...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:22 schreef Melting het volgende:
Piet_Piraat, bedankt voor de paar nummers.
Ik ben er weg van.
Tot straks maar weer.
Elektronisch en lekkere voice-samples erdoor geven altijd een bepaald sfeertje.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oei, vrouw boos nu:" Kun je niet een uur langer op die radio draaien?"
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oei, vrouw boos nu:" Kun je niet een uur langer op die radio draaien?"
Ik had de muziek op de speakers gezet, viel niet helemaal goed volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:36 schreef just me het volgende:
waarom was ze boos dan PP kwam je te vroeg naar bed?
Dat doe je toch ook niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had de muziek op de speakers gezet, viel niet helemaal goed volgens mij.
Mwah...... kan me er iets bij voorstellen gezien het tijdstip.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had de muziek op de speakers gezet, viel niet helemaal goed volgens mij.
Da's lekker wakker worden dacht ik maar mijn vrouw niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:38 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah...... kan me er iets bij voorstellen gezien het tijdstip.
Maar daar had jij in je enthousiasme niet aan gedacht
En hoe ga je dat nu weer goedmaken ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's lekker wakker worden dacht ik maar mijn vrouw niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |