Met beide handen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zitten al enkele weken in een brace. Steken in de muis van mijn duim.
Ah, leven in de brouwerij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, leven in de brouwerij.
Zet mij maar vanaf 20.30 voor 2 uur op het rooster.
Heb onverwacht een avondje vrij en wil de vroege avond wel vullen...
Oeffff.....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze therapeute hoopt dat ik er over 4 weken vanaf ben.
Je staat op het rooster.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, leven in de brouwerij.
Zet mij maar vanaf 20.30 voor 2 uur op het rooster.
Heb onverwacht een avondje vrij en wil de vroege avond wel vullen...
quote:
En dat in beide handen? Weird, maar vooral rottig en pijnlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, en geen tunnelsyndroom.
Ze hebben gezien dat er wat kraakbeen weg is.
Ze vermoeden dat het daar vandaan komt.
heb je ook van die mooie zwarte? Ik heb dezequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zitten al enkele weken in een brace. Steken in de muis van mijn duim.
Beide handen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat in beide handen? Weird, maar vooral rottig en pijnlijk.
yeah!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, nu bedenken wat we gaan doen.
U hoort nog van mij...
Ja, ga je eindelijk plaatjes aan elkaar praten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U hoort nog van mij...
Nee, ik heb een tijdelijke.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ook van die mooie zwarte? Ik heb deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U hoort nog van mij...
Ja, die.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze die voor je gemaakt van zo'n velletje foam dat ze in warm water leggen?
Ik doe het met mijn mond dicht...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ga je eindelijk plaatjes aan elkaar praten?
Heb je sindsdien die zwarte?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de mijne ligt sinds vorige week in de kliko
ik heb sinds anderhalf jaar de zwarte en kwam die andere in een lade tegen, dus maar eens weggegooid, heb 'm iets van 2 jaar gebruikt. Na het klussen en verhuizen werden de klachten erger en ook op andere plek, dus toen die zwarte aangeschaft.quote:
Aha... en heb je die permanent om?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb sinds anderhalf jaar de zwarte en kwam die andere in een lade tegen, dus maar eens weggegooid, heb 'm iets van 2 jaar gebruikt. Na het klussen en verhuizen werden de klachten erger en ook op andere plek, dus toen die zwarte aangeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |