Dat slaapt toch voor geen meter, ik slaap toch ook niet met een tok aan in bedquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
Geen bh's dragen?![]()
Ik draag ze zelfs in bed. Die dingen.
Ik vind ze niet zo comfy.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
Geen bh's dragen?![]()
Als ik naast je lig, kan je dat maar beter wel doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo comfy.
Ben een vieze feministe.
Ben je een tietgrijper?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik naast je lig, kan je dat maar beter wel doen.
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Tot mijn veertiende ofzo amper bh's gedragen maar toen 'moest' ik wel. Sindsdien nooit meer uitgedaan. Naja, niet letterlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo comfy.
Ben een vieze feministe.
quote:
In bed? Serieus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
Geen bh's dragen?![]()
Ik pas vanaf mijn 19e structureel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Tot mijn veertiende ofzo amper bh's gedragen maar toen 'moest' ik wel. Sindsdien nooit meer uitgedaan. Naja, niet letterlijk.
Jeps. Tenzij seks. Maar dat heb ik niet.quote:
I...I...just think you're awesomequote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik pas vanaf mijn 19e structureel.
En ik heb nog steeds maanden dat ik ze nauwelijks uit de kast haal.
Lekker hygiënischquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Tot mijn veertiende ofzo amper bh's gedragen maar toen 'moest' ik wel. Sindsdien nooit meer uitgedaan. Naja, niet letterlijk.
Ik heb dan meestal gewoon mijn shirt aan. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeps. Tenzij seks. Maar dat heb ik niet.
Ik heb er 27 dus opzich wel ja.quote:
Ik mijn panda- of berenpak! Helemaal ingepakt naar bedje toe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dan meestal gewoon mijn shirt aan. :$
Hoeft nog niet eens om seks te gaan hoor.:@quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeps. Tenzij seks. Maar dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik mijn panda- of berenpak! Helemaal ingepakt naar bedje toe.
Vandaar de geen seksquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe 'm ook uit bij het douchen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens om seks te gaan hoor.:@
Onesies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Onesie, kutwoordquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onesies.
Ik ga gewoon in nerdshirts in bed.
TIJGER LOSER LOSER LOSER. HAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook een leeuwenpakje, opwindend
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
TIJGER LOSER LOSER LOSER. HAHAHAHAHA.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zeker nooit buiten de landsgrenzen geweest? Zolderkamerterrorist.quote:
Lees eens een stuk terug, mej. de seksloze pandaquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit buiten de landsgrenzen geweest? Zolderkamerterrorist.
Maar ik heb wel uitstraling en vanavond nog seks als ik het WIL.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens een stuk terug, mej. de seksloze panda
Ik kan er binnen 1,5 uur zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik heb wel uitstraling en vanavond nog seks als ik het WIL.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens een stuk terug, mej. de seksloze panda
quote:
Ja en, ik ook, wat is je punt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik heb wel uitstraling en vanavond nog seks als ik het WIL.
Dat je geen punt hebt. Met je punt.quote:
Wel een Japanse mensen ontmoet eigenlijk? Want als er een volkje saai, humorloos en vreemd is zijn het Japanners wel.quote:
Punt op z'n bolle ogenquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je geen punt hebt. Met je punt.
Ze lopen vrij veel rond hier op de uni ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een Japanse mensen ontmoet eigenlijk? Want als er een volkje saai, humorloos en vreemd is zijn het Japanners wel.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze lopen vrij veel rond hier op de uni ja.
Erg zwakke reply voor een hoogbegaafde journaliste als jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je geen punt hebt. Met je punt.
En dan de punt in je zin vergeten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg zwakke reply voor een hoogbegaafde journaliste als jij
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:00 schreef Barbusse het volgende:
Holy shit, what? Did super hot and cute colleague just hit me on fb? We have a date? Dafuq?
She is seriously super model hot. And smart. And has geeky humorquote:
Neuk zequote:Op donderdag 28 mei 2015 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She is seriously super model hot. And smart. And has geeky humorI don't know what's happening
Nee, ik gedraag mequote:
Zieke shit :$quote:
Leuk tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She is seriously super model hot. And smart. And has geeky humorI don't know what's happening
Wat ben jij vroeg vandaag Yvquote:
Mogguh Lolaquote:
Shit is ziekquote:
quote:
quote:
Dat vind ik lief van je. En dit geeft me goede hoop voor de rest van de dagquote:
Drukke dag?quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je. En dit geeft me goede hoop voor de rest van de dag
Valt mee vandaag, maar moet vanmiddag wel een flink stuk fietsenquote:
Ik ben er al. Niet zeuren.quote:
Whyquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je. En dit geeft me goede hoop voor de rest van de dag
Hoiquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt mee vandaag, maar moet vanmiddag wel een flink stuk fietsen
Hoi trouwens
Vanmorgen regende het best door in het zuiden. Nu is het droog.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoi
Gelukkig blijft het droog als het goed is
Bietje externe positieve energie. Doet een zweefteef als mij goed :$quote:
Koffieinfuustijd, jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoi
Gelukkig blijft het droog als het goed is
Oh ok, dan zal ik mijn mond houden verder.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bietje externe positieve energie. Doet een zweefteef als mij goed :$
[..]
Koffieinfuustijd, ja
Beter van wel. Ik heb nog een wasje te drogen
/huisvrouwtje
Lekker aardig weer hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ok, dan zal ik mijn mond houden verder.
Ik heb nog 2 uur om wakker te worden, en ik doe er al 2,5 uur over.
Voor Dqod!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bietje externe positieve energie. Doet een zweefteef als mij goed :$
[..]
Koffieinfuustijd, ja
Beter van wel. Ik heb nog een wasje te drogen
/huisvrouwtje
Nee ik bedoel, zo positief ben ik niet atmquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker aardig weer hoor
Gewoon je tijd nemen :$
Godverquote:
Denk aan je weekend die morgen begintquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, zo positief ben ik niet atm
Maar ik heb slaap. Gister lange avond gehad en muhquote:
Ga leven dan, saaie mutsquote:
I know that feel. Ben ook echt heel moe en heb te kort geslapen en ik had zulks hitsige dromen dat ik boos wakker werd toen die werden onderbrokenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar ik heb slaap. Gister lange avond gehad en muh
Ik wilde vanavond nog even naar de stad maar ik denk dat ik gewoon vooral ga slapen.
DqGod nu ook al?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel. Ben ook echt heel moe en heb te kort geslapen en ik had zulks hitsige dromen dat ik boos wakker werd toen die werden onderbroken
Het komt goed Frau. Ik zeg het je dus het is zo, want godcomplex
Pica's!quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:00 schreef Barbusse het volgende:
Holy shit, what? Did super hot and cute colleague just hit me on fb? We have a date? Dafuq?
Al jarenquote:
Cokefie?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:12 schreef Dqod het volgende:
Misschien zit er wel coke door m'n koffie en dat ik dat daarom heb :$
/wishful thinking
Decadent, eerderquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We were in the divine presence then...
[..]
Zal je een leven geven!
[ afbeelding ]
Oh, dat was wel te zienquote:
Herkenbaar :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd wakker omdat ik een harde scheet liet.
#Justkaneelthings
Heb maar even het raam open gezet. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar :$
Wel het eerste geluid wat er uit m'n slaapkamer komt, na de wekker dan :$
Wil jij scheetjes met mij laten?quote:
Gvdquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar even het raam open gezet. :$
Het betrekt hier wel ineens zeg, tering.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar even het raam open gezet. :$
Zullen wij samen Super Mario spelen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga lekker naast Kaneel lopen meuren.
Loop ik je expres al niet te hosselen omdat ik respect voor je heb, krijgen we ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga lekker naast Kaneel lopen meuren.
En jij zit in Den Haag. Ik in Leidenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het betrekt hier wel ineens zeg, tering.
Gelijk op me afgeknapt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Loop ik je expres al niet te hosselen omdat ik respect voor je heb, krijgen we dit
Mogguh buurquote:
Nooitquote:
Kun je nagaan wat Kaneel heeft laten ontsnappen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En jij zit in Den Haag. Ik in Leiden
Fml
Buurtjequote:
Watquote:
quote:
Kijk uit dat je er niet per ongeluk een imgurlink van jezelf onder hebt danquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Kaneel heeft laten ontsnappen.
[..]
Buurtje
Ik ga die groet onder mijn Ctrl-V neerzetten
Alsof mensen mij zouden willen zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk uit dat je er niet per ongeluk een imgurlink van jezelf onder hebt dan
Ge-weldig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het met jullie deze mooie donderdagmorgen?
Goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Te erg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker hoor. Al denk ik dat ik zwanger ben van Bonnie ofzo. Morning sickness :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen Lokaquote:
Iewquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al denk ik dat ik zwanger ben van Bonnie ofzo. Morning sickness :$
Met jou?
Ook primaquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha gemiddeld, wel prima.
How 'bout yours
Ah, vandaar de mooie donderdagochtendquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iew
Honger maar lig nog te lekker in mn bedje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef artelligence het volgende:
http://m.9gag.com/gag/aQ4LN9w?ref=fbp
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef artelligence het volgende:
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaar de mooie donderdagochtendIn dat gevel van ik het met je eens.
Jij leest/kijkt echt soms zulke rotzooi. Is dat jouw opsta-ritueel?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef artelligence het volgende:
Dat worden wel prachtkindjes dan. Die intense kleuren, WOWquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iew
Honger maar lig nog te lekker in mn bedje
True. Wat een wijsheid weer en dat nog voor 9enquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktAl sta ik om 5 uur op, is het nog een mooie dag
Iedereen tochquote:
Begrijpelijkquote:
Zeg jij nu dat ik rotzooi kijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij leest/kijkt echt soms zulke rotzooi. Is dat jouw opsta-ritueel?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat worden wel prachtkindjes dan. Die intense kleuren, WOW
Ik ben jaloers, wil ook terug, maar ik moet over 20 minuutjes weg :$
Duidelijk ook.quote:
#viespositiefquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktAl sta ik om 5 uur op, is het nog een mooie dag
EVEN NORMAAL DOEN HE?!quote:
quote:
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik rotzooi kijk?Zo jammer
Zo zijn wequote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zit eyeliner in m'n oog nu. Ik stak mezelf
Doe eens niet danquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
EVEN NORMAAL DOEN HE?!
[..]
Er zit eyeliner in m'n oog nu. Ik stak mezelf
Ik wilde je vertellen wat ik vanmorgen heb gekeken maar ik weet niet meer wat, zo spannend was het blijkbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.
Vertel, wat vind je er leuk aan, misschien kan ik het leren begrijpen
Kwam het tegen op FBquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.
Vertel, wat vind je er leuk aan, misschien kan ik het leren begrijpen
Volgens mij in het weekend pas weer. Nu vooral nat en fris.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe eens niet dan![]()
En waarom is het nog steeds niet rond de 20 graden?Ik wil mn zomerkleren aan. Niet mn herfstkleren
Ze krijgt straks een knuffel van me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhww leedvermaak ten kosten van Dqod?
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij in het weekend pas weer. Nu vooral nat en fris.
Nadat je haar uitgelachen hebt? Oh oh oh Thijs.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze krijgt straks een knuffel van me.
Weer wat geleerd. 150 kilo spieren en dan een cocktail-prikker hebben. En ze klagen niet. Topbeesten!quote:
quote:
"Ja, sorry"quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe eens niet dan![]()
En waarom is het nog steeds niet rond de 20 graden?Ik wil mn zomerkleren aan. Niet mn herfstkleren
Echt eh. Ik heb het hier best zwaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhww leedvermaak ten kosten van Dqod?
Laagjes, veel dunne laagjes. Kan er steeds iets uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dus
Ik weet echt niet wat ik aan moet doen zometeen
In ieder geval lange mouwenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dus
Ik weet echt niet wat ik aan moet doen zometeen
Dat laatste klinkt als dat liedje over Den Haag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nadat je haar uitgelachen hebt? Oh oh oh Thijs.
quote:
Zou meneer van Tijn dat ook zeggen? Die harkt gvd al het geld binnen met z'n hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry ain't paying my bills, is it?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou meneer van Tijn dat ook zeggen? Die harkt gvd al het geld binnen met z'n hoofd
Jammerquote:
Demonizedquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:35 schreef Dqod het volgende:
Stond wel mooi trouwens. Beetje Evil Willow-esque, m'n hele ogen zwart
Zaterdag wel trouwens, maar dan ga ik naar m'n soulsistah :$quote:
I want to bequote:
Sauerkraut polka :$quote:
Ik ook wel, als Dean me dan komt pakkenquote:
Dat zal Thijs leren, jou een beetje uitlachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zaterdag wel trouwens, maar dan ga ik naar m'n soulsistah :$
Zaterdag blijf ik lekker in het Zuidenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zaterdag wel trouwens, maar dan ga ik naar m'n soulsistah :$
Zal jou eens uitlachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal Thijs leren, jou een beetje uitlachen
Begrijpelijk dan welquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, als Dean me dan komt pakken
Dan zoek ik Lenore wel op :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, als Dean me dan komt pakken
JA VERDOMMEquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal Thijs leren, jou een beetje uitlachen
Mogguh Caliquote:
Swsquote:
Beetjequote:
quote:
Zat het zo diep? Goed te horen dat je wat rustiger bent nuquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:40 schreef Californium het volgende:
[..]
BeetjeMaar heb gister wat woede eruit gewerkt
Last van mijn stem en van mn nek nu
![]()
Je voelt je nog steeds kut?quote:
In actie ook echtquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijna 'bij' met Supernatural. Moet ik wachten voor ikDean
weer in actie zie
Of ik ga alles nog eens kijken
Het is er nogsteeds niet helemaal uit dus jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat het zo diep? Goed te horen dat je wat rustiger bent nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohman. Mijn wildste dromen zijn met hemquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In actie ook echt
Volgens mij wil je hem in een heel ander soort actie zien
Let it all out!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is er nogsteeds niet helemaal uit dus ja
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Yv, plaag die jongen eens niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohman. Mijn wildste dromen zijn met hem
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij begonquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, plaag die jongen eens niet zo.
[..]
Ik vind het wel passen bij vrouwen die luid ruftend wakker worden, soort van type castingquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zomaar al je emoties eruit gooien klinkt zo, dierlijk en onbeheerst.
/basisschool mode onquote:
Oh, jij bent wakker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen bij vrouwen die luid ruftend wakker worden, soort van type casting
Soms is dat ook wel eens best fijn. Gewoon er alles uit gooien voor een paar minuten of hoelang het duurt, en dan voel je je ineens een stuk opgeluchter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zomaar al je emoties eruit gooien klinkt zo, dierlijk en onbeheerst.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga gewoon ontbijten met pizza.
Fuck de popo.
Bedpizza ftw.
Ik zou me alleen maar een idioot voelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is dat ook wel eens best fijn. Gewoon er alles uit gooien voor een paar minuten of hoelang het duurt, en dan voel je je ineens een stuk opgeluchter.
Meer van jou om van te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga gewoon ontbijten met pizza.
Fuck de popo.
Bedpizza ftw.
Daarom ook doen op een plek waar niemand het ziet of hoortquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou me alleen maar een idioot voelen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:51 schreef Dqod het volgende:
Omfg een hert vlak voor me langs! Het is echt zo fucking mooi hier eh
/enjoying my wonderful life
Hou daar eens mee op dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:51 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter en daarmee toeter ik naar jou, toe toet.
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ook doen op een plek waar niemand het ziet of hoort
Ik neem je mee, neem je mee op reis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:51 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter en daarmee toeter ik naar jou, toe toet.
Art, in de hoek.quote:
Naar rome of parijsquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je mee, neem je mee op reis.
Dit bedoel ik eigenlijk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
?
Nee, ik zou me gewoon een idioot voelen. Al ziet de koningin het, dat maakt me geen fuck uit. Gewoon het feit dat ik me labiel zou gedragen ok.
Waar naar toe?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je mee, neem je mee op reis.
Yv in de andere.quote:
Zoals 't een echte dame betaamtquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
?
Nee, ik zou me gewoon een idioot voelen. Al ziet de koningin het, dat maakt me geen fuck uit. Gewoon het feit dat ik me labiel zou gedragen ok.
quote:
Praat Nederlands met mequote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Naar rome of parijs
het lijkt... en toen was ik de tekst vergeten.
PLACE YOUR BETS NOW!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yv in de andere.
Are you ready. To. RUUUUMBLLEEEEEE?!?!
*bots*quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef Dqod het volgende:
[..]indeed
Nu weer verder fietsen voordat ik tegen een boom knal
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PLACE YOUR BETS NOW!
In the left corner, weighing at... nevermind that, Yv!
In the right corner, weighing at... screw that, Art!
Ik zou Yv nooit pijn doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PLACE YOUR BETS NOW!
In the left corner, weighing at... nevermind that, Yv!
In the right corner, weighing at... screw that, Art!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet niet wat ik zeggen moet, bonjour mon amour.OorwurmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook eentje door jullie
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oorwurm
Ik heb er ook eentje door jullie
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijsquote:
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurmquote:
Oh die hahahquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijs
Buur, showtime!quote:
Of een wurm in je oor maar dat is vies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurm
Maar zij jou misschien welquote:
Ah, dank je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurm
Banaanselfie..quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontbijten met banaanpannenkoek.Hij brak tijdens het omdraaien, maar die smaak, bohh.
Das toch een oorknijper? Of heet zoiets ook echt oorwurm?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oorwurmen zijn van die vieze beesten. Vorige week had ik er eentje op mijn muur.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oorwurmen zijn van die vieze beesten. Vorige week had ik er eentje op mijn muur.
brrrrquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord?
[ afbeelding ]
Das een oorknijper toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorwormenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Das toch een oorknijper? Of heet zoiets ook echt oorwurm?
Ik stamp erop!quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord?
[ afbeelding ]
Oorwormenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teaserquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontbijten met banaanpannenkoek.Hij brak tijdens het omdraaien, maar die smaak, bohh.
Echt?quote:
Oorwormen officieel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die al helemaal, smerige beesten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt?
De enige dieren die ik dood maak zijn muggen
Insectenversnipperaarsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik maak geen dieren meer dood sinds ik mijn allerliefste killingmachines in huis heb
Zie vrijwel nooit beestjes in mijn huis. Of ze zijn er niet, of mn katten zijn snelquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die al helemaal, smerige beesten.
[..]
Insectenversnipperaars
Niet smerig. Wel irritantquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die al helemaal, smerige beesten.
[..]
Insectenversnipperaars
Yuck.quote:
Helden van mij zijn zelfs bang voor spinnen... de mietjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik maak geen dieren meer dood sinds ik mijn allerliefste killingmachines in huis heb
Aard naar hun baasjequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie vrijwel nooit beestjes in mijn huis. Of ze zijn er niet, of mn katten zijn snel
Dat bedoelde ik. Had ie MI van dat andere beest nog in mijn hoofd.quote:
dat is toch dan een omeletquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 eitjes, 1 banaan, beetje kaneel en blueberries...
[ afbeelding ]
Haha. Die van mij spelen er altijd mee tot ze besluiten op te etenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helden van mij zijn zelfs bang voor spinnen... de mietjes
Spinnen vind ik helemaal OK, maar ik laatst stond hier een gifje van zo'n muurkruiper ter grootte van een hand, nouquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helden van mij zijn zelfs bang voor spinnen... de mietjes
Nou heb ik honger FFS.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
terug stinkenquote:
Ik heb echt suffe beesten, ze kijken er naar, dat pootje tikt er even tegen, dan beweegt het en dan is het: ja nou leuk doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Die van mij spelen er altijd mee tot ze besluiten op te etenZoals echte katten
Genocide is frowned upon :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terug stinken
[..]
Ik heb echt suffe beesten, ze kijken er naar, dat pootje tikt er even tegen, dan beweegt het en dan is het: ja nou leuk doei
Hoiquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Spinnen vind ik helemaal OK, maar ik laatst stond hier een gifje van zo'n muurkruiper ter grootte van een hand, nou
kleine spinnetjes doen me ook geen drol, maar die joekelsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Spinnen vind ik helemaal OK, maar ik laatst stond hier een gifje van zo'n muurkruiper ter grootte van een hand, nou
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terug stinken
[..]
Ik heb echt suffe beesten, ze kijken er naar, dat pootje tikt er even tegen, dan beweegt het en dan is het: ja nou leuk doei
Populaire benaming is banaanpannenkoek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is toch dan een omelet
geen pannenkoek
http://chickslovefood.com/skinny-bananenpannenkoekjes/quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meningen verschillen gelukkig.quote:
Zo oud zijn ze helemaal nog niet hoor...quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest hardop lachen
Misschien worden die van mij ook wel suf als ze ouder worden
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi
Je leeft weer
Zal ik mensen eens shockeren! Ik eet ontbijt, en wel thuis!
* MissMSX noteertquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Simpele basistriangulatie, beetje google, geschatte gemiddelde fiets snelheid van een vrouwelijke Homo Sapiens, kadaster uitdraai...........tot vanavond schatquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]Ja, doorgewerkt tot 3 en sinds net weer wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |