Dit bedoel ik eigenlijk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
?
Nee, ik zou me gewoon een idioot voelen. Al ziet de koningin het, dat maakt me geen fuck uit. Gewoon het feit dat ik me labiel zou gedragen ok.
Waar naar toe?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je mee, neem je mee op reis.
Yv in de andere.quote:
Zoals 't een echte dame betaamtquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
?
Nee, ik zou me gewoon een idioot voelen. Al ziet de koningin het, dat maakt me geen fuck uit. Gewoon het feit dat ik me labiel zou gedragen ok.
quote:
Praat Nederlands met mequote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Naar rome of parijs
het lijkt... en toen was ik de tekst vergeten.
PLACE YOUR BETS NOW!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yv in de andere.
Are you ready. To. RUUUUMBLLEEEEEE?!?!
*bots*quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef Dqod het volgende:
[..]indeed
Nu weer verder fietsen voordat ik tegen een boom knal
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PLACE YOUR BETS NOW!
In the left corner, weighing at... nevermind that, Yv!
In the right corner, weighing at... screw that, Art!
Ik zou Yv nooit pijn doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PLACE YOUR BETS NOW!
In the left corner, weighing at... nevermind that, Yv!
In the right corner, weighing at... screw that, Art!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet niet wat ik zeggen moet, bonjour mon amour.OorwurmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook eentje door jullie
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oorwurm
Ik heb er ook eentje door jullie
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijsquote:
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurmquote:
Oh die hahahquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijs
Buur, showtime!quote:
Of een wurm in je oor maar dat is vies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurm
Maar zij jou misschien welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |