quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohman. Mijn wildste dromen zijn met hemquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In actie ook echt
Volgens mij wil je hem in een heel ander soort actie zien
Let it all out!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is er nogsteeds niet helemaal uit dus ja
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Yv, plaag die jongen eens niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohman. Mijn wildste dromen zijn met hem
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij begonquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, plaag die jongen eens niet zo.
[..]
Ik vind het wel passen bij vrouwen die luid ruftend wakker worden, soort van type castingquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zomaar al je emoties eruit gooien klinkt zo, dierlijk en onbeheerst.
/basisschool mode onquote:
Oh, jij bent wakker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen bij vrouwen die luid ruftend wakker worden, soort van type casting
Soms is dat ook wel eens best fijn. Gewoon er alles uit gooien voor een paar minuten of hoelang het duurt, en dan voel je je ineens een stuk opgeluchter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zomaar al je emoties eruit gooien klinkt zo, dierlijk en onbeheerst.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga gewoon ontbijten met pizza.
Fuck de popo.
Bedpizza ftw.
Ik zou me alleen maar een idioot voelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is dat ook wel eens best fijn. Gewoon er alles uit gooien voor een paar minuten of hoelang het duurt, en dan voel je je ineens een stuk opgeluchter.
Meer van jou om van te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga gewoon ontbijten met pizza.
Fuck de popo.
Bedpizza ftw.
Daarom ook doen op een plek waar niemand het ziet of hoortquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou me alleen maar een idioot voelen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:51 schreef Dqod het volgende:
Omfg een hert vlak voor me langs! Het is echt zo fucking mooi hier eh
/enjoying my wonderful life
Hou daar eens mee op dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:51 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter en daarmee toeter ik naar jou, toe toet.
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ook doen op een plek waar niemand het ziet of hoort
Ik neem je mee, neem je mee op reis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:51 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter en daarmee toeter ik naar jou, toe toet.
Art, in de hoek.quote:
Naar rome of parijsquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je mee, neem je mee op reis.
Dit bedoel ik eigenlijk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
?
Nee, ik zou me gewoon een idioot voelen. Al ziet de koningin het, dat maakt me geen fuck uit. Gewoon het feit dat ik me labiel zou gedragen ok.
Waar naar toe?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je mee, neem je mee op reis.
Yv in de andere.quote:
Zoals 't een echte dame betaamtquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
?
Nee, ik zou me gewoon een idioot voelen. Al ziet de koningin het, dat maakt me geen fuck uit. Gewoon het feit dat ik me labiel zou gedragen ok.
quote:
Praat Nederlands met mequote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Naar rome of parijs
het lijkt... en toen was ik de tekst vergeten.
PLACE YOUR BETS NOW!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yv in de andere.
Are you ready. To. RUUUUMBLLEEEEEE?!?!
*bots*quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:53 schreef Dqod het volgende:
[..]indeed
Nu weer verder fietsen voordat ik tegen een boom knal
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PLACE YOUR BETS NOW!
In the left corner, weighing at... nevermind that, Yv!
In the right corner, weighing at... screw that, Art!
Ik zou Yv nooit pijn doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PLACE YOUR BETS NOW!
In the left corner, weighing at... nevermind that, Yv!
In the right corner, weighing at... screw that, Art!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet niet wat ik zeggen moet, bonjour mon amour.OorwurmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook eentje door jullie
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oorwurm
Ik heb er ook eentje door jullie
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijsquote:
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurmquote:
Oh die hahahquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee, naar Rome of Parijs
Buur, showtime!quote:
Of een wurm in je oor maar dat is vies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurm
Maar zij jou misschien welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |