Ah, dank je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een liedje, of stukje van een liedje, wat in je hoofd blijft zitten. Oorwurm
Banaanselfie..quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontbijten met banaanpannenkoek.Hij brak tijdens het omdraaien, maar die smaak, bohh.
Das toch een oorknijper? Of heet zoiets ook echt oorwurm?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oorwurmen zijn van die vieze beesten. Vorige week had ik er eentje op mijn muur.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oorwurmen zijn van die vieze beesten. Vorige week had ik er eentje op mijn muur.
brrrrquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord?
[ afbeelding ]
Das een oorknijper toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorwormenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Das toch een oorknijper? Of heet zoiets ook echt oorwurm?
Ik stamp erop!quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord?
[ afbeelding ]
Oorwormenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teaserquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontbijten met banaanpannenkoek.Hij brak tijdens het omdraaien, maar die smaak, bohh.
Echt?quote:
Oorwormen officieel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die al helemaal, smerige beesten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt?
De enige dieren die ik dood maak zijn muggen
Insectenversnipperaarsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik maak geen dieren meer dood sinds ik mijn allerliefste killingmachines in huis heb
Zie vrijwel nooit beestjes in mijn huis. Of ze zijn er niet, of mn katten zijn snelquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die al helemaal, smerige beesten.
[..]
Insectenversnipperaars
Niet smerig. Wel irritantquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die al helemaal, smerige beesten.
[..]
Insectenversnipperaars
Yuck.quote:
Helden van mij zijn zelfs bang voor spinnen... de mietjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik maak geen dieren meer dood sinds ik mijn allerliefste killingmachines in huis heb
Aard naar hun baasjequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie vrijwel nooit beestjes in mijn huis. Of ze zijn er niet, of mn katten zijn snel
Dat bedoelde ik. Had ie MI van dat andere beest nog in mijn hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |