Ferrer niet joh, ik zie Federer, Berdych, Nishikori en Wawrinka allemaal wel winnen van Ferrer of minimaal gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:31 schreef Norrage het volgende:
Blijft ziek dat de bij uitstek grootste kanshebbers (Djoko, Rafa, Murray en in mindere mate Ferrer) allen in dezelfde helft zitten....Ik zou alle favorieten in de andere helft onder deze 4 scharen (tenzij Fed tegen Ferrer in de finale zou staan).
Tuurlijk is dat niet vreemd. Als de kans dat je de finale haalt vrij groot is tov alle anderen - omdat alle favorieten in de andere helft zitten, en elkaar dus uitschakelen voor toernooiwinst voordat de finale in zicht is - heeft dat uiteraard een direct ( en positief ) effect op de odds voor de toernooiwinst van een outsider als Federer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vreemd ondanks schema. 80%+ dat de winnaar uit de helft van Nadal komt. Federer en Nishikori hebben misschien meer kans op een finale, maar minder kans om te winnen.
Nee hoor:quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair zijn Federer en Nishikori zwaarder favoriet voor winst van RG dan Nadal.
Als Federer heel het toernooi wint ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef Tortugal het volgende:
Krijg je 16 keer je inzet terug als Federer wint?
Alweer gebroken zie ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Weer iemand minder voor mijn scorito, komt fog nog bij
Sorry, ik zeg het niet goed. Federer en Nishikori zijn favoriet ten opzichte van Nadal zonder Djokovic ('w/o Djokovic'):quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee hoor:
Nadal @ 5.9
Federer @ 16
Nishikori @ 17
Dat is op zich wel logisch toch? Schat de kans hoger in dat Federer en Nishikori de finale halen dan Nadal eigenlijk..quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het niet goed. Federer en Nishikori zijn favoriet ten opzichte van Nadal zonder Djokovic ('w/o Djokovic'):
Federer: 3.75
Nishikori: 4.1
Nadal: 5.2
Ja, maar die markt is verre van compleet. Er zijn bijna geen lay-odds dus deze odds laten niet de werkelijkheid zien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het niet goed. Federer en Nishikori zijn favoriet ten opzichte van Nadal zonder Djokovic ('w/o Djokovic'):
Federer: 3.75
Nishikori: 4.1
Nadal: 5.2
Op hoeveel staat Djoko dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee hoor:
Nadal @ 5.9
Federer @ 16
Nishikori @ 17
Nee, want dit gat over toernooiwinst.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is op zich wel logisch toch? Schat de kans hoger in dat Federer en Nishikori de halve finale halen dan Nadal eigenlijk.
Precies, ik ook. Maar dan zouden die odds niet logisch zijn.quote:De kans op toernooiwinst schat ik dan weer hoger in bij Nadal.
1.9. Echt heel erg laag. Iemand enig idee hoe hoog Nadals odds waren in bijvoorbeeld 2008 toen hij in de tweede ronde stond?quote:
Zal de volgende wedstrijd wel verliezen danquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:40 schreef danusz1986 het volgende:
Ligt absoluut niet aan Halep. Lucic heeft de wedstrijd van haar leven. In deze vorm zou ze grote kans hebben tegen Serena en Sharapova.
Uiteraard vergroot dat je kans enigszins, aangezien je er maar één hoeft te verslaan, 0.05 > 0,05 x 0.05, bijvoorbeeld. Dat maakt hem nog niet groter dan de kansen van Nadal, aangezien ik Federer geen van de mogelijke finalisten zie verslaan. De kansen van de outsiders tegen de favorieten schat ik zo laag in dat ik denk dat Federer nu overgewaardeerd wordt in de odds.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:46 schreef DO2 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet vreemd. Als de kans dat je de finale haalt vrij groot is tov alle anderen - omdat alle favorieten in de andere helft zitten, en elkaar dus uitschakelen voor toernooiwinst voordat de finale in zicht is - heeft dat uiteraard een direct ( en positief ) effect op de odds voor de toernooiwinst van een outsider als Federer.
1.9, dus ze verwachten dat de kans meer dan 50% is dat Djokovic wint.quote:
Ja, maar toernooiwinst zonder Djokovic toch? Dat zou dus betekenen dat een finaleplaats tegen Djoko al genoeg is..quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want dit gat over toernooiwinst.
[..]
Precies, ik ook. Maar dan zouden die odds niet logisch zijn.
Nee, de odds waarop jij reageerde waren de odds mét Djokovic.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar toernooiwinst zonder Djokovic toch? Dat zou dus betekenen dat een finaleplaats tegen Djoko al genoeg is..
Nu ja, die odds kloppen dan ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uiteraard vergroot dat je kans enigszins, aangezien je er maar één hoeft te verslaan, 0.05 > 0,05 x 0.05, bijvoorbeeld. Dat maakt hem nog niet groter dan de kansen van Nadal, aangezien ik Federer geen van de mogelijke finalisten zie verslaan. De kansen van de outsiders tegen de favorieten schat ik zo laag in dat ik denk dat Federer nu overgewaardeerd wordt in de odds.
Dat was mijn hele punt, de switch van odds naar Federer is veel te groot, vind ik, omdat ik denk dat hij niet een finale kan winnen, wie er ook staat.
Oh, dan snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de odds waarop jij reageerde waren de odds mét Djokovic.
Nee, want Federer heeft wel hogere odds dan Nadal, dat zei Federer-Fan dus verkeerd. Jij hebt gelijk en dat denkt de markt ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uiteraard vergroot dat je kans enigszins, aangezien je er maar één hoeft te verslaan, 0.05 > 0,05 x 0.05, bijvoorbeeld. Dat maakt hem nog niet groter dan de kansen van Nadal, aangezien ik Federer geen van de mogelijke finalisten zie verslaan. De kansen van de outsiders tegen de favorieten schat ik zo laag in dat ik denk dat Federer nu overgewaardeerd wordt in de odds.
Dat was mijn hele punt, de switch van odds naar Federer is veel te groot, vind ik, omdat ik denk dat hij niet een finale kan winnen, wie er ook staat.
Ja, dat moet dan wel onder de 2 duiken. Dan wordt ie wel als grote favoriet gezien, dus. Terwijl ie het toernooi nog nooit gewonnen heeft. Interessant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef BobW het volgende:
[..]
1.9, dus ze verwachten dat de kans meer dan 50% is dat Djokovic wint.
https://www.betfair.com/exchange/plus/#/tennis/market/1.114344178
Ik reageerde op deze odds die jij noemdequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de odds waarop jij reageerde waren de odds mét Djokovic.
Set Zwartmanquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:12 schreef Szura het volgende:
Mja die Zwartman kan niks op z'n eigen service, wordt gewoon een driesetter voor de clown
quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:12 schreef Szura het volgende:
Mja die Zwartman kan niks op z'n eigen service, wordt gewoon een driesetter voor de clown
Niet verrast, wel teleurgesteld. Die gast heeft het in zich om het de toppers lastig te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat mensen nog steeds verrast zijn wanneer Fognini een wanprestatie vertoont.
.
Ze hebben me niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:25 schreef Max23 het volgende:
Thiem laat weer kansen liggen, maar deze keer kost het hem de wedstrijd.
Cuevas wint met 7-6 7-5 6-7 7-5
Bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Heb de uitslagen van de partijen die niet spannend zijn alvast dikgedrukt.
En hij doet ook nog eens aan doping!1! Wat een valsspelertquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Nadal wilt een bepaalde umpire niet tijdens zijn wedstrijden. Wat een competitie vervalser
op rosol en Bautista ja? Win-win!quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:57 schreef GwaiLow het volgende:
Ik had volle bak mn geld op een combi Bautista, Rosol en Mahut gezet. Gogo Mahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
quote:The Daily Telegraph
May 27, 2015 9:29AM
Tennis star Nick Kyrgios: "I have sex before a big game even if you should abstain from it."
“I don’t abide by that rule,” Kyrgios tells the latest issue of GQ Australia, adding: “I don’t abide by that at all.”
Kyrgios, 20, says he attracts a lot of female admirers travelling the world on the circuit.
“There’s definitely some advantages,” he said. “You fly around the world doing what you love and that’s play tennis. And if you’re good enough, some of the top players have a lot of girls as well.”
It’s a cocky admission from Australia’s highest ranked male tennis player who is competing at the French Open this week.
Kyrgios was last September linked to Belarusian Victoria Azarenka after her breakup from controversial former X Factor judge Redfoo.
The pair shared their witty banter on social media. But Kyrgios has hosed down any suggestions of the pair hooking up.
“I won’t say any (names), but mate, a lot goes on. What happens on tour gets around fast, so you have to be careful,” he told the magazine, out Monday. “That’s why I don’t mess with any tennis chicks.”
Kyrgios makes no apologies for being outspoken and controversial.
“I say what I think. People are so conscious of saying the right thing in front of the media that they hid how they truly feel. If I don’t agree with something, or think there’s a chance to say something funny, then I’m gonna say it.”
Heeft Mahut m ook al binnen? Dan is mijn geld er ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
op rosol en Bautista ja? Win-win!
Rosol en Bautista moesten tegen elkaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heeft Mahut m ook al binnen? Dan is mijn geld er ook
nu=altijdquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:35 schreef Szura het volgende:
Monfils ramt nu maar gewoon elke bal blind weg
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:37 schreef BobW het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)p-roland-garros.html
Stepanek miste anders wel een setpoint om 1-1 in sets te makenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stepanek - Berdych is helemaal niet spannend.
Bij mij ook, en sportpools ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef Gruisman het volgende:
Nou.. dit was wel echt bijltjesdag voor m'n scorito
wtf 14 op RGquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die heeft dus gewoon 55 vijfsetters gespeeld![]()
![]()
![]()
Monfils 23 waarvan 14 op RG
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:37 schreef BobW het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)p-roland-garros.html
2-0 voor in sets, gaat goedquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef GwaiLow het volgende:
Nu nog hopen dat Pablo wint, want daar staat ook een hoop poen op.
Mocht hij winnen dan is dit een zeer lucratieve dag
Wat heb je betaald voor je kaart en tot welke banen heb je dan toegang?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef luckass het volgende:
Morgen in Parijs. Topshowtjes toch wel de Kok - de Toom en Borna - Boekhouder.
Alleen buitenbanen. 57 euro incl busreisquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb je betaald voor je kaart en tot welke banen heb je dan toegang?
Zorg wel dat je op tijd bent bij de baan die je wilt, want het zal erg druk zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Alleen buitenbanen. 57 euro incl busreis.
bij alle banen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Zorg wel dat je op tijd bent bij de baan die je wilt, want het zal erg druk zijn.
Valt best meequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Alleen buitenbanen. 57 euro incl busreis.
oke thanks. ga het proberenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, niet bij alle banen maar waarschijnlijk wel bij banen met (interessante) enkelpartijen.
Verwaarloosbaar. Als je voor de rest niets kan, houdt het snel op. Gaat om het complete pakket.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef DO2 het volgende:
Ik chargeer natuurlijk n beetje, mbt Krajicek. Maar het is weldegelijk zo dat mensen met een snoeiharde service een enorm voordeel hebben. Zeker op de snelle banen.
Oh uiteraard, maar de vraag is in hoeverre dat voordeel weggaat als er geen 2de service meer is. Dat risico blijven ze dan toch nemen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef DO2 het volgende:
Ik chargeer natuurlijk n beetje, mbt Krajicek. Maar het is weldegelijk zo dat mensen met een snoeiharde service een enorm voordeel hebben. Zeker op de snelle banen.
Ben ik niet met je eens. Die servicekanonnen doen het op de snelle banen gemiddeld veel beter dan op trage banen. De service is dan echt een enorm wapen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar. Als je voor de rest niets kan, houdt het snel op. Gaat om het complete pakket.
Als de eerste goed moet zijn scheelt dat nogal, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh uiteraard, maar de vraag is in hoeverre dat voordeel weggaat als er geen 2de service meer is. Dat risico blijven ze dan toch nemen waarschijnlijk.
En enkele van de big servers kunnen ook nog eens aan een hoog percentage serveren. Als die op 90% (zeg maar tussen eerste en tweede service in) gaan serveren om een nog hoger percentage te halen blijft de service op snelle banen zo goed als onbreekbaar, terwijl een modale service die je op 90% gaat slaan veel gemakkelijker te breken zal zijn. Big servers zouden in mijn ogen alleen maar profijt hebben van een enkele service in het tennis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh uiteraard, maar de vraag is in hoeverre dat voordeel weggaat als er geen 2de service meer is. Dat risico blijven ze dan toch nemen waarschijnlijk.
Maar met 1 opslag behoudt iemand met een betere service nog altijd zijn voordeel tov iemand met een mindere service. De vraag waarom ze er 2 nodig hebben om de bal in het spel te brengen blijft bestaan. Het is een regel die misschien wel z'n beste tijd gehad heeft, en het spelletje - met de techniek en fysiek van nu - negatief beïnvloedt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef truedestiny het volgende:
Zonder 2e service trek je weer de spelers met een goede return voor. Er zijn altijd mensen die in één ding van het spelletje beter zijn dan de andere.
Dat vraag ik me oprecht af.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
En enkele van de big servers kunnen ook nog eens aan een hoog percentage serveren. Als die op 90% (zeg maar tussen eerste en tweede service in) gaan serveren om een nog hoger percentage te halen blijft de service op snelle banen zo goed als onbreekbaar, terwijl een modale service die je op 90% gaat slaan veel gemakkelijker te breken zal zijn. Big servers zouden in mijn ogen alleen maar profijt hebben van een enkele service in het tennis.
Vind ik niet. Zonder 2e service haal je het voordeel van de serveerder weg(die er in mijn opzicht gewoon bijhoort). En je krijgt heel veel punten waarbij er niet 'gespeeld' wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Maar met 1 opslag behoudt iemand met een betere service nog altijd zijn voordeel tov iemand met een mindere service. De vraag waarom ze er 2 nodig hebben om de bal in het spel te brengen blijft bestaan. Het is een regel die misschien wel z'n beste tijd gehad heeft, en het spelletje - met de techniek en fysiek van nu - negatief beïnvloedt.
Is bij baanwielrennen net zo. Weet je nog op de OS met die Engelsen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef DO2 het volgende:
Het is eigenlijk heel vreemd dat ze 2x mogen serveren bij tennis. Zeker op professioneel niveau. In feite is het idee achter de service namelijk niets meer dan de bal in het spel brengen. Je zou toch denken dat 1 service op dat niveau dan wel volstaat. Het zou het voordeel van de serverende partij ook drastisch naar beneden halen. Vooral op snelle banen heeft iemand met een snoeiharde service een belachelijk voordeel. Zo heeft Krajicek zichzelf destijds immers ook naar de overwinning geserveerd.
Is er überhaupt nog een andere sport waarbij ze die regel hanteren? Nee, toch?
Euh, nee...quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is bij baanwielrennen net zo. Weet je nog op de OS met die Engelsen?
http://velonews.competito(...)n-team-sprint_232933quote:
Ok, bob. Vergeef me mijn onnozelheid, maar zou je me dan ms ook nog even kunnen uitleggen wat dat in vredesnaam met een tweede opslag bij tennis te maken heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://velonews.competito(...)n-team-sprint_232933
Prachtige beelden welHij valt echt gewoon om
Nou, hij viel voor een bepaald punt. Daardoor kwam er een tweede start. Onze Engelse vriend was namelijk niet tevreden met zijn eerste start. Dus net als bij tennis kregen ze dus een tweede kans. Zo werden ze Olympisch kampioen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:54 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ok, bob. Vergeef me mijn onnozelheid, maar zou je me dan ms ook nog even kunnen uitleggen wat dat in vredesnaam met een tweede opslag bij tennis te maken heeft?
Ah. De vergelijking loopt een beetje mank. Maar als het aan jou ligt gaan we voortaan dus ook gewoon voor 1 service. Mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, hij viel voor een bepaald punt. Daardoor kwam er een tweede start. Onze Engelse vriend was namelijk niet tevreden met zijn eerste start. Dus net als bij tennis kregen ze dus een tweede kans. Zo werden ze Olympisch kampioen.
Je moet dit ook niet diep uit willen leggen, lieve DO2quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah. De vergelijking loopt een beetje mank. Maar als het aan jou ligt gaan we voortaan dus ook gewoon voor 1 service. Mooi.
Kolere, bob. Met jou valt ook geen normaal gesprek aan te gaan, hè.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet dit ook niet diep uit willen leggen, lieve DO2Daarnaast heb ik nog geen waardeoordeel gegeven over de actie van Hindes
Ik denk dat het voor bepaalde Nederlandse tennisters wel drama zou zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Kolere, bob. Met jou valt ook geen normaal gesprek aan te gaan, hè.
De tragiek die me zojuist ten deel is gevallen zou best eens van onontkoombare aard kunnen zijn, bob. Er volledig in berusten lijkt me daarom het beste voor iedereen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik DO2 echt teleurgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
De tragiek die me zojuist ten deel is gevallen zou best eens van onontkoombare aard kunnen zijn, bob. Er volledig in berusten lijkt me daarom het beste voor iedereen.Maakt niet uit. Ik kan alsnog gewoon genieten van dit stukje proza. Het was eigenlijk best simpel. Die baanwielrenners mochten na een eerste start en val nog een tweede maal starten. Bij testen mag je na een eerste faal nogmaals serveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Hmz. Ja. Biertje dan maar?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kan alsnog gewoon genieten van dit stukje proza. Het was eigenlijk best simpel. Die baanwielrenners mochten na een eerste start en val nog een tweede maal starten. Bij testen mag je na een eerste faal nogmaals serveren.
Al een tijdje, hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:35 schreef Norrage het volgende:
Wat gezellig dat je ook in dit topic meedoet DO2![]()
Ja, vrouwen. Die zouden ze er eigenlijk 3 moeten geven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Tortugal het volgende:
Bij tafeltennis speelt een beetje speler 99% van de tijd zijn 1e service gewoon in. Bij tennis is het, ook bij professionals veel moeilijker om altijd een goede service te produceren als je maar een service hebt. Beeld je eens een vrouwenpartij in met maar 1 service
Ik voel me wel zwaar onbegrepenquote:
Ja maar nu actiefquote:
BIER VOOR BOB! En een dubbele whisky om m mee weg te spoelen, svp...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik voel me wel zwaar onbegrepenEn dan verwacht je ook nog dat ik matige opmerkingen uit ga leggen
In wielrentopic hoef ik maar iets als Hautacam en Riis te roepen en iedereen weet wat ik bedoel
DOE MAAR BIEER JAAA
Absoluut niet verwaarloosbaar. Als je de service weghaalt bij bijvoorbeeld Raonic is het gewoon een degelijke top 20/30 speler. Isner zou dan ook met moeite misschien nog in de top 50 bivakkeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar. Als je voor de rest niets kan, houdt het snel op. Gaat om het complete pakket.
Ja, maar bij tafeltennis hoeft de bal niet zo'n grote afstand te overbruggen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Tortugal het volgende:
Bij tafeltennis speelt een beetje speler 99% van de tijd zijn 1e service gewoon in. Bij tennis is het, ook bij professionals veel moeilijker om altijd een goede service te produceren als je maar een service hebt. Beeld je eens een vrouwenpartij in met maar 1 service
Ik denk het niet, eigenlijk. Je wordt dan toch gedwongen om minder risico te nemen. De opslag zal in dat geval veel eerder tegen de tweede aanzitten, waarbij ze toch vooral proberen om de bal binnen het servicevak te slaan. Anders kost het je bij voorbaat teveel punten. Je zal echt veel minder vaak een ace zien, en veel vaker een goede return. Meer slagenwisselingen van beide kanten, dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:19 schreef Norrage het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de goede serveerders hiermee in het voordeel zijn. Niet in het nadeel.
er zijn hier meer mensen met internet Hansquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kyrgios -> R3 zonder te spelen, tegenstander Edmund heeft zich teruggetrokken
Haase/Youzhny omstreeks 12.30-13.00 op baan tegen Albot/Rosol. Rosol is wel in topvorm deze RG blijkbaar, gewonnen van Bautista Agut gisteren.
Rojer/Tecau ook op baan tegen Johnson/Querrey
Haha ja, als je dat argument gebruikt hoeft niemand hier meer te posten he...quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er zijn hier meer mensen met internet Hans
als je geen internet hebt dan kun je hier ook niet postenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ja, als je dat argument gebruikt hoeft niemand hier meer te posten he...
De Australiërs Kokkinakis en Tomic tegen elkaar. Zou leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Nog interessante potjes vandaag? En dan doel ik niet op de whipes van Djoko en Murray.
Kokki de favoriet volgens de bookies. Ik wil het nog wel eens zien. Beide niet echtquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
De Australiërs Kokkinakis en Tomic tegen elkaar. Zou leuk kunnen zijn.
En natuurlijk de dubbels met Rojeren Haase
Is die Goerges een bitch ja ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef IbanMayo het volgende:
Wozniacki tegen bitch Gorges. Nee dank u.
Haten op Serenaquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef Norrage het volgende:
Sowieso al die beauty-queens zijn stoephoeren. Genie, Maria, Ana...bah bah bahDie gaan ten onder aan hun capsones.
Ze is gewoon leuk en sympathiek. I.t.t. die Duitse.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is die Goerges een bitch ja ?
Ik heb de laatste twee jaar trouwens wel een zwak voor Wozniacki en ik weet niet waarom
je gaat serieus zaadpotten kijken vanwege Scoritoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef DaveDave09 het volgende:
Mijn scorito lijkt voorlopig gebouwd te zijn op Sloane stephens, captain voor deze ronde en volgende ronde moet de winnaar van stephens - watson tegen Pironkova of Allertova (wie??)
Mag ook wel want ben er al 6 kwijt![]()
Ze speelt op court 7 als laatste partij, daar zijn zometeen wel streams voor te vinden?
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je gaat serieus zaadpotten kijken vanwege Scorito?
Ondertussen, niet ver er vandaan:quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haten op Serena![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ondertussen, niet ver er vandaan:
[ afbeelding ]
Een flauwe grap, die indirect verwijst naar de omvang van de nummer 1 bij het vrouwentennis.quote:
Ik vind dat lichaam best sexy eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haten op Serena![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind dat lichaam best sexy eigenlijk.
Nee, dat vind ik juist vreselijk hehequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet alleen skinny girls van 40 KG adoreren
One hit wonder.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Gublis gaat trouwens rond plek 85 komen na rg6 maanden terug nog top 10, en dat zonder blessures
Toernooi directeur bij de stockholm openquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die weet wat Soderling tegenwoordig nog doet. Zal wel einde oefening zijn of niet dan?
Wauw, dat is waar je al die jaren voor getennist hebtquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:42 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Toernooi directeur bij de stockholm open
Soderling heeft twee weken geleden ook nog eens zijn eigen merk tennisballen op de markt gebracht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die weet wat Soderling tegenwoordig nog doet. Zal wel einde oefening zijn of niet dan?
Vandaag heerlijk gratis 270 punten erbij dankzij Kyrgiosquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef DaveDave09 het volgende:
Mijn scorito lijkt voorlopig gebouwd te zijn op Sloane stephens, captain voor deze ronde en volgende ronde moet de winnaar van stephens - watson tegen Pironkova of Allertova (wie??)
Mag ook wel want ben er al 6 kwijt![]()
Ze speelt op court 7 als laatste partij, daar zijn zometeen wel streams voor te vinden?
Wint wel eerste set. Anabooli zal wel moe zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Norrage het volgende:
Wel mooi dat Cilic een fantastische vorm was toegedicht na zijn pot tegen Roowbin, maar dat dus volstrekt onzin blijkt te zijn als hij niet eens van Arnaboldi kan winnenRoowbin is gewoon zó slecht.
Ik vond Sloane Stephens een verademing. Echt diep op baseline spelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef DO2 het volgende:
Ik mis bij de vrouwen toch een type Hingis. Een intelligente speelster die met voortdurende slagenwisselingen, accuratie en een wonderschone techniek al die baseline hardhitters alle kanten op laat rennen, en ze helemaal gek kan maken.
Die zal ik eens in de gaten houden. Of ligt ze er al uit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vond Sloane Stephens een verademing. Echt diep op baseline spelen
Ze won in 1e ronde van Venus Williams, komt ergens deze middag in actiequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Die zal ik eens in de gaten houden. Of ligt ze er al uit?
Gisteren of eergisteren postte je ook al zoiets over een speler die daarna als een trein gingquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Norrage het volgende:
Wel mooi dat Cilic een fantastische vorm was toegedicht na zijn pot tegen Roowbin, maar dat dus volstrekt onzin blijkt te zijn als hij niet eens van Arnaboldi kan winnenRoowbin is gewoon zó slecht.
Jezus, kut verdasco had het gewoon moeten afmaken in set 4.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Schijnt dat Becker al een walk-over heeft gegeven aan Nishikori 3e ronde.
Durf het alleen nog niet met 100% zekerheid te zeggen...
Extra leuk voor de Verdascootjes van gisterenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Schijnt dat Becker al een walk-over heeft gegeven aan Nishikori 3e ronde.
Durf het alleen nog niet met 100% zekerheid te zeggen...
Had laatst nog een interviewtje van Gulbis gezien waarin die gewoon zei dat die tot nu toe een lekker jaartje had en goed aan het trainen wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Gublis gaat trouwens rond plek 85 komen na rg6 maanden terug nog top 10, en dat zonder blessures
Jij bent vast een heel gezellige gesprekspartner.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je polio ?
www.rolandgarros.com
Gulbis komt uit een steenrijke familie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Had laatst nog een interviewtje van Gulbis gezien waarin die gewoon zei dat die tot nu toe een lekker jaartje had en goed aan het trainen waswas echt stuitend om te zien
Ja. 6-1 6-1 nu. Ben benieuwd hoe ver Cilic geraakt, wss straks tegen Ferrer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wint wel eerste set. Anabooli zal wel moe zijn.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Extra leuk voor de Verdascootjes van gisteren
Mooi leven tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Had laatst nog een interviewtje van Gulbis gezien waarin die gewoon zei dat die tot nu toe een lekker jaartje had en goed aan het trainen waswas echt stuitend om te zien
Roken doet 75% van de toptennissers geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooi leven toch
Rookt ie ook nog?
Echt? Alleen Ferrer toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roken doet 75% van de toptennissers geloof ik
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roken doet 75% van de toptennissers geloof ik
Henman, Pioline, en bij de vrouwen Capriati in het verleden ook. Van de huidige weet ik het niet.quote:
Omdat ik dat van insiders hoor. De top 10 misschien niet (behalve Ferrer), maar daarbuiten echt veel. Staan gewoon met elkaar naast de kleedkamers te paffenquote:
Federer rookt ook.quote:![]()
[quote][b]Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik dat van insiders hoor. De top 10 misschien niet (behalve Ferrer), maar daarbuiten echt veel. Staan gewoon met elkaar naast de kleedkamers te paffenVooral de Spanjaarden en Italianen doen dat geregeld.
Wat dan? Ik wil me ook graag ergeren op het commentaar..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Szura het volgende:
Ik kijk twee minuten en hoor die vreselijke Mark Brasser alweer foute info geven
Hm ik was ff zo geërgerd dat ik weggezapt ben en het weer vergeten benquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik wil me ook graag ergeren op het commentaar..
Ok. Bizar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik dat van insiders hoor. De top 10 misschien niet (behalve Ferrer), maar daarbuiten echt veel. Staan gewoon met elkaar naast de kleedkamers te paffenVooral de Spanjaarden en Italianen doen dat geregeld.
Nee, uiteraard niet. Maar ik wil best aannemen dat er n paar tussen zitten die zo nu en dan een sigaretje opsteken. Echte rokers zullen het niet zijn. Daar kom je niet mee weg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet als feit aannemen hoor. Met teksten als "insiders"..
Nee, daarom zit ik ook op FOK!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jij bent vast een heel gezellige gesprekspartner.
twitter:BenRothenberg twitterde op donderdag 28-05-2015 om 13:12:24Kei Nishikori gets walkover from Benjamin Becker, who was already bothered by his shoulder in 10-8 fifth set vs Verdasco yesterday. #RG15 reageer retweet
quote:
Zo ziet er het ook uit, ja. Voor gravelbanen nog verdomd snel, lijkt me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een keer op PC gestaan, jaren geleden. Lijkt wel een betonbaan met een dun laagje gravel erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |