je staat 4e nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:55 schreef DaveDave09 het volgende:
Waar kan de de scorito ranking zien? of heb ik keihard gefaald en zit ik niet bij de fok groep?
Het is er dan in elk geval wel op vooruitgegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:49 schreef 1239758715981 het volgende:
"Het publiek klapt"
Commentaar bij de NOS![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is voortaan hopen dat het op de eerste dagen regent, dan kunnen ze nog op de eerste woensdag in het toernooi zitten
Internet, kan alleen de global ranking vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je staat 4e nu.
Waar open je de poule op ? App / Internet?
Ben het met je eens dat deze site beetje onoverzichtelijk is, maar het went
Poule dashboard en dan pijltje naar rechts naar FOK poolquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Internet, kan alleen de global ranking vinden.
En holyshit hoe heb ik verdasco kunnen missen
Dan zie je ws. alleen de ' hoofdpoule' toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Internet, kan alleen de global ranking vinden.
En holyshit hoe heb ik verdasco kunnen missen
en met zondagquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dat Eurosport de halve dag geen tennis uitzendt. Tot en met welke datum is dat wielrennen?
heb ik ook. Waarom niet? Wie heb jij dan? Kun je per speelronde wijzigen he !!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom een C-speler als captain Dave?
ES2 ook niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dat Eurosport de halve dag geen tennis uitzendt. Tot en met welke datum is dat wielrennen?
Omdat met captain de punten verdubbeld worden en het doel natuurlijk is om meeste punten te pakken van iedereen. D-speler levert meer punten op dan een C-speler. Ik had Verdasco als captainquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heb ik ook. Waarom niet? Wie heb jij dan? Kun je per speelronde wijzigen he !!
Ja dat snapt iedereen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat met captain de punten verdubbeld worden en het doel natuurlijk is om meeste punten te pakken van iedereen. D-speler levert meer punten op dan een C-speler. Ik had Verdasco als captain
Als ik verdasco niet had gemist had ik hem ook als captain, Op mijn andere d spelers durfde ik het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat met captain de punten verdubbeld worden en het doel natuurlijk is om meeste punten te pakken van iedereen. D-speler levert meer punten op dan een C-speler. Ik had Verdasco als captain
Je loopt dan wel direct 40 punten mis, dat is best pittig in Scorito vrees ik. Zeker aangezien je per ronde mag kiezen. Verdasco was in dit geval best een veilige keuze vond ik. Ik had het ook aangedurfd om Stephens captain te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snapt iedereen.
Dat is toch eenieders keuze. Of blijf je tot de finale indien mogelijk een D-speler als captain aanwijzen. Ik had ook de Fogmeister, durfde Verdasco niet aan.
Dank je wel.quote:
Ja, maar dat heb ik niet op mijn tv. Kijk nu naar Eurosport Player op mijn computer maar ik kijk veel liever op tv.quote:
Ja Igor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:14 schreef Norrage het volgende:
Had Rafa ook een nóg slechtere 1e ronde tegenstander kunnen treffen, dan een 18-jarige Franse WC?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Speelt overigens tegen
[ afbeelding ]
Baan 16 zal wel geen publiek zitten
Kan dit in een spoilerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Aan alle vast bezoekers van de tennistopics op FOK;
Ik wens jullie een prettige Roland Garros !!
[ afbeelding ]
Groetjes Alison
Dit.quote:
En dit.quote:
Of hij is resistant geworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Rafa's ampullen zijn op ? Of is z'n leverancier gearresteerd ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef DaveDave09 het volgende:
kut nadal spuit jezelf gewoon weer vol, niemand geeft een fok (kijk naar djoko) 'glutenvrij' xd xd
Zo waar dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die vreselijke Mark Brasser. Slechtste commentator ooit.
Tsja, hoe kut Rafa ook speelt die kwartfinale haalt ie wel. Zijn loting tot aan de kwart is zelfs in deze vorm te doen. Die van Djoko ook trouwens, die is helemaal simpel. Dus die kwartfinale gaat de finale worden....wat triestquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef Szura het volgende:
Mensen die nog steeds denken daar een 'Rafole' komt dit toernooi
Dit deed 'ie toch niet gek: 6-3 *4-2. Als hij in straight sets wint, is hij al blij neem ik aan. Hij hoeft nu nog niet op zijn best te zijn.quote:
Peak Nadal zou 6-1 6-1 6-1 hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit deed 'ie toch niet gek: 6-3 *4-2. Als hij in straight sets wint, is hij al blij neem ik aan. Hij hoeft nu nog niet op zijn best te zijn.
Klopt, maar als hij geleidelijk aan beter wordt in het topernooi, hoop ik dat het genoeg is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Peak Nadal zou 6-1 6-1 6-1 hebben gewonnen.
Of Almagro.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij geleidelijk aan beter wordt in het topernooi, hoop ik dat het genoeg is.
Lijkt me wel spectaculair als hij - als hij van Halys wint - tegen Dolgopolov moet.
Ja, maar wat doet het ertoe. Federer loopt ook minder over zijn tegenstanders heen dan vroeger. Zolang hij wint, lijkt het me niet erg.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef Norrage het volgende:
Peak Nadal had 6-0 6-0 6-0 gewonnen van deze nobody.
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of Almagro.
Tricky voor een tweede ronde.
Wat is daar nou weer mis mee.quote:
Eh, nee, moet dat dan? Ben gewoon elke keer weer blij dat hij wint.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Had je iets anders verwacht tegen de nummer 296 van de wereld in zijn tweede ATP wedstrijd.
Die Belgische heeft nog gewonnen ook, na 4-0 achter en 11 (ELF) setpoints tegen onderweg, waarvan 8 in 1 game...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Speelt overigens tegen
[ afbeelding ]
Baan 16 zal wel geen publiek zitten
quote:Kiki Bertens verloor in de eerste ronde van Roland Garros van Svetlana Koeznetsova, maar na afloop ging het vooral over het moeilijke afgelopen jaar van de Wateringse. Bertens vertelde dat een jaar geleden een knobbel is ontdekt bij haar schildklier. Pas twee weken geleden bleek het om een goedaardig gezwel te gaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:01 schreef Max23 het volgende:
Deze schoonheid heeft de eerste set verloren tegen de Belgische Van Uytvanck
[ afbeelding ]
Mooi affiche!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Almagro wint het gevecht van de gevaarlijke ongeplaatste spelers en mag het tegen Nadal opnemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:14 schreef Norrage het volgende:
Had Rafa ook een nóg slechtere 1e ronde tegenstander kunnen treffen, dan een 18-jarige Franse WC?
Called it!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef Gruisman het volgende:
inb4 Norrage die dit nog een makkelijke draw voor Rafa gaat noemen
Dit gaat alleen over de 1e ronde tegenstander lieverdquote:
Streamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik naar gezapt, ja.quote:
Pijnlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef BobW het volgende:
Reactie Haase op zijn partij tegen Cilic: http://nos.nl/artikel/203(...)ch-wel-pijnlijk.html
Ik heb tot nu toe 18/20 met Djokovic en Dimugtrov nog aan het spelen. Voorlopig in de top-10. 20/20 door zou echt voor het eerst zijn bij mequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:34 schreef Gruisman het volgende:
Die labiele vrouwen verpesten wel heel m'n scorito
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 18/20 met Djokovic en Dimugtrov nog aan het spelen. Voorlopig in de top-10. 20/20 door zou echt voor het eerst zijn bij me
Heftig verhaal ja, Kiki kreeg pas twee weken geleden het bericht dat het een goedaardig gezwel wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:21 schreef borisz het volgende:
Kiki met een reactie http://nos.nl/artikel/203(...)bij-schildklier.html
[..]
Bij mij ook al 3 eruit, en dan bij de mannen nog Garcia-Lopezquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:34 schreef Gruisman het volgende:
Die labiele vrouwen verpesten wel heel m'n scorito
Ach ja, ik heb 16/20quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:09 schreef TheArt het volgende:
Dimugtrov
Dikke loser. Mijn laatste pion zorgt ervoor dat het niet 20/20 wordt
Heb die wijven allemaal op uiterlijk gekozen.... ben ze bijna allemaal kwijtquote:
Met alle respect, maar Bouchard heeft dit jaar bijna nog geen pepernoot geraaktquote:
Nee, daar heb ik me blijkbaar verkeken.. Of de andere B-spelers waren niet veel soeps...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Bouchard heeft dit jaar bijna nog geen pepernoot geraakt![]()
het draait toch om de xl gamequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:28 schreef Norrage het volgende:
WAarom weet/wist ik niets van deze Fok! Poule?? Ik had ook willen meedoen
Is ook totaal niet vermeld dat er een subpoule was ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:28 schreef Norrage het volgende:
WAarom weet/wist ik niets van deze Fok! Poule?? Ik had ook willen meedoen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef wimderon het volgende:
Ik heb een subpoule aangemaakt op Scorito voor Roland Garros, mocht er iemand interesse hebben:
http://www.scorito.com/te(...)land-garros?source=1
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef wimderon het volgende:
Deelnemen jongons.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Scorito natuurlijk, 14 man reeds.
Ben je aan het solliciteren?quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:24 schreef Szura het volgende:
Die Scoritocrap kan wel hier wat mij betreft
SPT / Het grote XL-tennisgame tussenstanden topic #2
Als mod? Ik ben niet bereid een kopie van m'n paspoort naar Banny te sturen, dus helaas.quote:
Terecht. Dat heb ik ook nooit gedaan, zo'n harde eis leek het iig nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 07:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mod? Ik ben niet bereid een kopie van m'n paspoort naar Banny te sturen, dus helaas.
Het zit allemaal diep he, de haat jegens FOK!.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht. Dat heb ik ook nooit gedaan, zo'n harde eis leek het iig niet.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is ook totaal niet vermeld dat er een subpoule was ofzo.
[..]
[..]
[..]
Dan gewoon volgende ronde eraf met 0-6 0-6quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Haase en gravelfaler Youzhny winnen van Granollers / Lopez. Het is lang geleden dat ik zoiets geniaals heb gelezen.
Gelukkig maakt de ondergrond bij het dubbelen iets minder uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Haase en gravelfaler Youzhny winnen van Granollers / Lopez. Het is lang geleden dat ik zoiets geniaals heb gelezen.
Ja kan een pittige pot worden. Bellucci is in vorm getuigen zijn toernooizege en zijn goede pot tegen Djoko. In potentie een ware top 10 speler op gravel. Ik zie Kei hier wel verliezen eigenlijk....quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
Gisteravond lieten ze in Game Set & Mats zien wat ze vandaag gaan uitzenden. Nishikori-Bellucci stond daar niet bij terwijl me dat op papier de leukste partij van de dag leek.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:20 schreef Norrage het volgende:
Ik zie Kei hier wel verliezen eigenlijk....
ok maxquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:45 schreef Max23 het volgende:
Aantal spannende wedstrijden vandaag, waar wel eens wat verrassingen uit kunnen komen.
Kei Nishikori (JPN) [5] vs. Thomaz Bellucci (BRA)
Martin Klizan (SVK) vs. Gilles Simon (FRA) [12]
Radek Stepanek (CZE) vs. Tomas Berdych (CZE) [4]
Ernests Gulbis (LAT) [24] vs. Nicolas Mahut (FRA)
Dominic Thiem (AUT) vs. Pablo Cuevas (URU) [21]
Pablo Andujar (ESP) vs. Philipp Kohlschreiber (GER) [22]
Fabio Fognini (ITA) [28] vs. Benoit Paire (FRA)
Roberto Bautista Agut (ESP) [19] vs. Lukas Rosol (CZE)
Bovenstaande geplaatste spelers zouden het weleens lastig kunnen krijgen.
Dank voor je nuttige reactiequote:
Heb de uitslagen van de partijen die niet spannend zijn alvast dikgedrukt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:45 schreef Max23 het volgende:
Aantal spannende wedstrijden vandaag, waar wel eens wat verrassingen uit kunnen komen.
Kei Nishikori (JPN) [5] vs. Thomaz Bellucci (BRA)
Martin Klizan (SVK) vs. Gilles Simon (FRA) [12]
Radek Stepanek (CZE) vs. Tomas Berdych (CZE) [4]
Ernests Gulbis (LAT) [24] vs. Nicolas Mahut (FRA)
Dominic Thiem (AUT) vs. Pablo Cuevas (URU) [21]
Pablo Andujar (ESP) vs. Philipp Kohlschreiber (GER) [22]
Fabio Fognini (ITA) [28] vs. Benoit Paire (FRA)
Roberto Bautista Agut (ESP) [19] vs. Lukas Rosol (CZE)
Bovenstaande geplaatste spelers zouden het weleens lastig kunnen krijgen.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Heb de uitslagen van de partijen die niet spannend zijn alvast dikgedrukt.
Ik zou niet verbaasd zijn als Thiem wint van Cuevas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Heb de uitslagen van de partijen die niet spannend zijn alvast dikgedrukt.
Blijf raar, want die vent kan echt geweldig tennissen en zeker op gravel, hij heeft het spel om Roland Garros te kunnen winnen, maar blijkbaar is hij echt totaal niet constant.quote:
Zou me allicht niet verbazen als hij nu makkelijk 3 sets wintquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blijf raar, want die vent kan echt geweldig tennissen en zeker op gravel, hij heeft het spel om Roland Garros te kunnen winnen, maar blijkbaar is hij echt totaal niet constant.
Ja, nee, ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blijf raar, want die vent kan echt geweldig tennissen en zeker op gravel, hij heeft het spel om Roland Garros te kunnen winnen, maar blijkbaar is hij echt totaal niet constant.
Na 1 set sowieso weinig van te zeggen, heb wel meer gravelrukkers een setje zien verliezen deze weekquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
dat valt ook wel meequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, en heeft hij t spel niet om RG te kunnen winnen. Kan me de halve finale van (dacht US Open) herrinneren waarin Verdasco echt briljant speelde en van Nadal had moeten winnen.quote:
Uiteraard, gaat me ook niet om deze wedstrijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Na 1 set sowieso weinig van te zeggen, heb wel meer gravelrukkers een setje zien verliezen deze week
Klopt idd, Austin Krajicek nu ook in actie samen met Young.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Michaella Krajicek trouwens in actie in dubbelspel met Strycova
gogo Klizan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Max23 het volgende:
Klizan mist op 5-5 twee breakkansen tegen Simon, nu moet hij serveren om een tiebreak af te dwingen
Je raadt het al, nu heeft Simon twee breakkansen om dus de set te winnenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
gogo Klizan.
Simon vind ik geen interessante speler om naar te kijken.
AO 2009 was idd zijn topniveau. Hij had misschien, misschien een kansje gehad in 2009 als hij in de helft van Federer had gezeten als hij dat niveau had gehaald.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, en heeft hij t spel niet om RG te kunnen winnen. Kan me de halve finale van (dacht US Open) herrinneren waarin Verdasco echt briljant speelde en van Nadal had moeten winnen.
Ik heb die Cuevas ooit op de Challenger in Scheveningen Robin Haase weg zien beuken. Toen wist ik: Dit is meer dan alleen een goede jongen! Sindsdien wacht ik slechts tot hij het zelf eens serieus neemt en dat lijkt sinds halverwege vorige jaar het geval. Thiem daarentegen is echt zo'n afwezigheidspresteerder als de goede jongens vakantie houden met goede lotingen en sprokkelpuntjes van Challengers in Mozambique enzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaasd zijn als Thiem wint van Cuevas.
Verder met je eens.
Verdasco is gewoon één van de grootste chokers op de tour, ook die wereldpartij tegen Rafa eindigde hij met een dubbele fout. Als je mentaal zo zwak bent kun je nooit een GS winnen. Maar als die in vorm is is het wel een fantastische speler om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, en heeft hij t spel niet om RG te kunnen winnen. Kan me de halve finale van (dacht US Open) herrinneren waarin Verdasco echt briljant speelde en van Nadal had moeten winnen.
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 27 mei 2015 12:10 schreef XL het volgende:
Thiem daarentegen is echt zo'n afwezigheidspresteerder als de goede jongens vakantie houden met goede lotingen en sprokkelpuntjes van Challengers in Mozambique enzo.
hij komt tenminste ergensquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb die Cuevas ooit op de Challenger in Scheveningen Robin Haase weg zien beuken. Toen wist ik: Dit is meer dan alleen een goede jongen! Sindsdien wacht ik slechts tot hij het zelf eens serieus neemt en dat lijkt sinds halverwege vorige jaar het geval. Thiem daarentegen is echt zo'n afwezigheidspresteerder als de goede jongens vakantie houden met goede lotingen en sprokkelpuntjes van Challengers in Mozambique enzo.
Beetje zoals deze god dusquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte
Die Thiem staat vaak in halve finales als de top 50 geen zin heeft om mee te doen.
Vind Thiem - Cuevas overigens de meest interessante pot van vandaag.
Ik kan me dat vaag herinneren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb die Cuevas ooit op de Challenger in Scheveningen Robin Haase weg zien beuken. Toen wist ik: Dit is meer dan alleen een goede jongen! Sindsdien wacht ik slechts tot hij het zelf eens serieus neemt en dat lijkt sinds halverwege vorige jaar het geval. Thiem daarentegen is echt zo'n afwezigheidspresteerder als de goede jongens vakantie houden met goede lotingen en sprokkelpuntjes van Challengers in Mozambique enzo.
Dat zou gezien het algehele niveau van de Nederlandse spelers weleens heel goed mogelijk zijn geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me dat vaag herinneren.
Volgens mij versloeg Cuevas dat jaar in praktisch elke ronde een Nederlander.
9 van 16 punten werden gebroken in tiebreakquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:33 schreef Max23 het volgende:
Thiem laat de eerste set daar echt liggen tegen Cuevas. Meerder SP gemist.
ATPquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
9 van 16 punten werden gebroken in tiebreak
Granollers mag inmiddels wel zijn spullen gaan pakken en zijn maatje Marc Lopez achterna naar Spanje. Tenzij hij nog meedoet met gemengd dubbelquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat lekker met Granollers. In één keer *5-1 achter in de tiebreak.
En wint toch de game na een 0-40 met 3 UEs gecreeerd te hebben:Dquote:
http://www.stevegtennis.c(...)gen_Challenger/2007/quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zou gezien het algehele niveau van de Nederlandse spelers weleens heel goed mogelijk zijn geweest.
Wauw wat een raar scoreverloop is dit.quote:
Alsnog de game binnen... Gekke vent is hetquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw wat een raar scoreverloop is dit.
Bevestigd mijn eerdere bericht dat hij niet constant zou zijn.
Hele knappe constatering van jequote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bevestigd mijn eerdere bericht dat hij niet constant zou zijn.
7-7 inmiddels.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdasco op weg naar eliminatie, 30-0 achter
Is die Benjamin Becker een leuke speler om naar te kijken? Of is dat geen aanwinst voor de volgende ronde?quote:
Nishikori - Becker, zeg het maar...quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is die Benjamin Becker een leuke speler om naar te kijken? Of is dat geen aanwinst voor de volgende ronde?
Nishikori lijkt mequote:Op woensdag 27 mei 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nishikori - Becker, zeg het maar...
Mwah, goede service redelijk matig verder, speelt een beetje aanvallend, maar niet bijzonder of zo. Misschien op gras.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is die Benjamin Becker een leuke speler om naar te kijken? Of is dat geen aanwinst voor de volgende ronde?
Nishikori in goeden doen maakt daar gewoon een 3 setter van. Een gravelrukker als Verdasco had dit gewoon moeten winnen, zeker als je weet dat Becker gewoon geen ruk presteert op gravelquote:
Ik had dus wel Verdascoquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig vanmorgen mijn captain veranderd van Verdasco naar Kyrgios
Was mijn voorgevoel toch juistquote:
Doe niet mee aan de subpoule. Ik stond na gisteren 10e, maar zal wel flink zakken door die homo van een Verdasco.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie ben je trouwens op Scorito?
Ah jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe niet mee aan de subpoule. Ik stond na gisteren 10e, maar zal wel flink zakken door die homo van een Verdasco.
Toch mooi hoe Gulbis er hier tegen een gravel-nobody van buiten de top 100 in straight sets af gaat, en wel in straight sets van Slice wintquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:10 schreef Norrage het volgende:
Bellucci had kansen in de 1e set. Verder een erg sterke Kei. Die gaat zo op voor de kwartfinale clash tegen Berdych. De winnaar mag dan Federer Monfils of Wawrinka van de baan timmeren in de halve hopelijk.
Laten we het hopen. Fed mag niet wegkomen met die deze easy draw.quote:
wtfquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair zijn Federer en Nishikori zwaarder favoriet voor winst van RG dan Nadal.
Niet vreemd hoor gezien schemaquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair zijn Federer en Nishikori zwaarder favoriet voor winst van RG dan Nadal.
Mooi gezegd. Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vreemd ondanks schema. 80%+ dat de winnaar uit de helft van Nadal komt. Federer en Nishikori hebben misschien meer kans op een finale, maar minder kans om te winnen.
Zie je Ferrer als favoriet tegen Nishikori?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:31 schreef Norrage het volgende:
Blijft ziek dat de bij uitstek grootste kanshebbers (Djoko, Rafa, Murray en in mindere mate Ferrer) allen in dezelfde helft zitten....Ik zou alle favorieten in de andere helft onder deze 4 scharen (tenzij Fed tegen Ferrer in de finale zou staan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |