je staat 4e nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:55 schreef DaveDave09 het volgende:
Waar kan de de scorito ranking zien? of heb ik keihard gefaald en zit ik niet bij de fok groep?
Het is er dan in elk geval wel op vooruitgegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:49 schreef 1239758715981 het volgende:
"Het publiek klapt"
Commentaar bij de NOS![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is voortaan hopen dat het op de eerste dagen regent, dan kunnen ze nog op de eerste woensdag in het toernooi zitten
Internet, kan alleen de global ranking vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je staat 4e nu.
Waar open je de poule op ? App / Internet?
Ben het met je eens dat deze site beetje onoverzichtelijk is, maar het went
Poule dashboard en dan pijltje naar rechts naar FOK poolquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Internet, kan alleen de global ranking vinden.
En holyshit hoe heb ik verdasco kunnen missen
Dan zie je ws. alleen de ' hoofdpoule' toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Internet, kan alleen de global ranking vinden.
En holyshit hoe heb ik verdasco kunnen missen
en met zondagquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dat Eurosport de halve dag geen tennis uitzendt. Tot en met welke datum is dat wielrennen?
heb ik ook. Waarom niet? Wie heb jij dan? Kun je per speelronde wijzigen he !!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom een C-speler als captain Dave?
ES2 ook niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dat Eurosport de halve dag geen tennis uitzendt. Tot en met welke datum is dat wielrennen?
Omdat met captain de punten verdubbeld worden en het doel natuurlijk is om meeste punten te pakken van iedereen. D-speler levert meer punten op dan een C-speler. Ik had Verdasco als captainquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heb ik ook. Waarom niet? Wie heb jij dan? Kun je per speelronde wijzigen he !!
Ja dat snapt iedereen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat met captain de punten verdubbeld worden en het doel natuurlijk is om meeste punten te pakken van iedereen. D-speler levert meer punten op dan een C-speler. Ik had Verdasco als captain
Als ik verdasco niet had gemist had ik hem ook als captain, Op mijn andere d spelers durfde ik het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat met captain de punten verdubbeld worden en het doel natuurlijk is om meeste punten te pakken van iedereen. D-speler levert meer punten op dan een C-speler. Ik had Verdasco als captain
Je loopt dan wel direct 40 punten mis, dat is best pittig in Scorito vrees ik. Zeker aangezien je per ronde mag kiezen. Verdasco was in dit geval best een veilige keuze vond ik. Ik had het ook aangedurfd om Stephens captain te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snapt iedereen.
Dat is toch eenieders keuze. Of blijf je tot de finale indien mogelijk een D-speler als captain aanwijzen. Ik had ook de Fogmeister, durfde Verdasco niet aan.
Dank je wel.quote:
Ja, maar dat heb ik niet op mijn tv. Kijk nu naar Eurosport Player op mijn computer maar ik kijk veel liever op tv.quote:
Ja Igor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:14 schreef Norrage het volgende:
Had Rafa ook een nóg slechtere 1e ronde tegenstander kunnen treffen, dan een 18-jarige Franse WC?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Speelt overigens tegen
[ afbeelding ]
Baan 16 zal wel geen publiek zitten
Kan dit in een spoilerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Aan alle vast bezoekers van de tennistopics op FOK;
Ik wens jullie een prettige Roland Garros !!
[ afbeelding ]
Groetjes Alison
Dit.quote:
En dit.quote:
Of hij is resistant geworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Rafa's ampullen zijn op ? Of is z'n leverancier gearresteerd ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef DaveDave09 het volgende:
kut nadal spuit jezelf gewoon weer vol, niemand geeft een fok (kijk naar djoko) 'glutenvrij' xd xd
Zo waar dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die vreselijke Mark Brasser. Slechtste commentator ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |