Ferrer niet joh, ik zie Federer, Berdych, Nishikori en Wawrinka allemaal wel winnen van Ferrer of minimaal gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:31 schreef Norrage het volgende:
Blijft ziek dat de bij uitstek grootste kanshebbers (Djoko, Rafa, Murray en in mindere mate Ferrer) allen in dezelfde helft zitten....Ik zou alle favorieten in de andere helft onder deze 4 scharen (tenzij Fed tegen Ferrer in de finale zou staan).
Tuurlijk is dat niet vreemd. Als de kans dat je de finale haalt vrij groot is tov alle anderen - omdat alle favorieten in de andere helft zitten, en elkaar dus uitschakelen voor toernooiwinst voordat de finale in zicht is - heeft dat uiteraard een direct ( en positief ) effect op de odds voor de toernooiwinst van een outsider als Federer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vreemd ondanks schema. 80%+ dat de winnaar uit de helft van Nadal komt. Federer en Nishikori hebben misschien meer kans op een finale, maar minder kans om te winnen.
Nee hoor:quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair zijn Federer en Nishikori zwaarder favoriet voor winst van RG dan Nadal.
Als Federer heel het toernooi wint ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef Tortugal het volgende:
Krijg je 16 keer je inzet terug als Federer wint?
Alweer gebroken zie ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Weer iemand minder voor mijn scorito, komt fog nog bij
Sorry, ik zeg het niet goed. Federer en Nishikori zijn favoriet ten opzichte van Nadal zonder Djokovic ('w/o Djokovic'):quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee hoor:
Nadal @ 5.9
Federer @ 16
Nishikori @ 17
Dat is op zich wel logisch toch? Schat de kans hoger in dat Federer en Nishikori de finale halen dan Nadal eigenlijk..quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het niet goed. Federer en Nishikori zijn favoriet ten opzichte van Nadal zonder Djokovic ('w/o Djokovic'):
Federer: 3.75
Nishikori: 4.1
Nadal: 5.2
Ja, maar die markt is verre van compleet. Er zijn bijna geen lay-odds dus deze odds laten niet de werkelijkheid zien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het niet goed. Federer en Nishikori zijn favoriet ten opzichte van Nadal zonder Djokovic ('w/o Djokovic'):
Federer: 3.75
Nishikori: 4.1
Nadal: 5.2
Op hoeveel staat Djoko dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee hoor:
Nadal @ 5.9
Federer @ 16
Nishikori @ 17
Nee, want dit gat over toernooiwinst.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is op zich wel logisch toch? Schat de kans hoger in dat Federer en Nishikori de halve finale halen dan Nadal eigenlijk.
Precies, ik ook. Maar dan zouden die odds niet logisch zijn.quote:De kans op toernooiwinst schat ik dan weer hoger in bij Nadal.
1.9. Echt heel erg laag. Iemand enig idee hoe hoog Nadals odds waren in bijvoorbeeld 2008 toen hij in de tweede ronde stond?quote:
Zal de volgende wedstrijd wel verliezen danquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:40 schreef danusz1986 het volgende:
Ligt absoluut niet aan Halep. Lucic heeft de wedstrijd van haar leven. In deze vorm zou ze grote kans hebben tegen Serena en Sharapova.
Uiteraard vergroot dat je kans enigszins, aangezien je er maar één hoeft te verslaan, 0.05 > 0,05 x 0.05, bijvoorbeeld. Dat maakt hem nog niet groter dan de kansen van Nadal, aangezien ik Federer geen van de mogelijke finalisten zie verslaan. De kansen van de outsiders tegen de favorieten schat ik zo laag in dat ik denk dat Federer nu overgewaardeerd wordt in de odds.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:46 schreef DO2 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet vreemd. Als de kans dat je de finale haalt vrij groot is tov alle anderen - omdat alle favorieten in de andere helft zitten, en elkaar dus uitschakelen voor toernooiwinst voordat de finale in zicht is - heeft dat uiteraard een direct ( en positief ) effect op de odds voor de toernooiwinst van een outsider als Federer.
1.9, dus ze verwachten dat de kans meer dan 50% is dat Djokovic wint.quote:
Ja, maar toernooiwinst zonder Djokovic toch? Dat zou dus betekenen dat een finaleplaats tegen Djoko al genoeg is..quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want dit gat over toernooiwinst.
[..]
Precies, ik ook. Maar dan zouden die odds niet logisch zijn.
Nee, de odds waarop jij reageerde waren de odds mét Djokovic.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar toernooiwinst zonder Djokovic toch? Dat zou dus betekenen dat een finaleplaats tegen Djoko al genoeg is..
Nu ja, die odds kloppen dan ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uiteraard vergroot dat je kans enigszins, aangezien je er maar één hoeft te verslaan, 0.05 > 0,05 x 0.05, bijvoorbeeld. Dat maakt hem nog niet groter dan de kansen van Nadal, aangezien ik Federer geen van de mogelijke finalisten zie verslaan. De kansen van de outsiders tegen de favorieten schat ik zo laag in dat ik denk dat Federer nu overgewaardeerd wordt in de odds.
Dat was mijn hele punt, de switch van odds naar Federer is veel te groot, vind ik, omdat ik denk dat hij niet een finale kan winnen, wie er ook staat.
Oh, dan snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de odds waarop jij reageerde waren de odds mét Djokovic.
Nee, want Federer heeft wel hogere odds dan Nadal, dat zei Federer-Fan dus verkeerd. Jij hebt gelijk en dat denkt de markt ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uiteraard vergroot dat je kans enigszins, aangezien je er maar één hoeft te verslaan, 0.05 > 0,05 x 0.05, bijvoorbeeld. Dat maakt hem nog niet groter dan de kansen van Nadal, aangezien ik Federer geen van de mogelijke finalisten zie verslaan. De kansen van de outsiders tegen de favorieten schat ik zo laag in dat ik denk dat Federer nu overgewaardeerd wordt in de odds.
Dat was mijn hele punt, de switch van odds naar Federer is veel te groot, vind ik, omdat ik denk dat hij niet een finale kan winnen, wie er ook staat.
Ja, dat moet dan wel onder de 2 duiken. Dan wordt ie wel als grote favoriet gezien, dus. Terwijl ie het toernooi nog nooit gewonnen heeft. Interessant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:55 schreef BobW het volgende:
[..]
1.9, dus ze verwachten dat de kans meer dan 50% is dat Djokovic wint.
https://www.betfair.com/exchange/plus/#/tennis/market/1.114344178
Ik reageerde op deze odds die jij noemdequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de odds waarop jij reageerde waren de odds mét Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |