Dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan reageer je daar op wat ik daar zeg, niet een week later in het Syrie topic over iets wat ik zei over Erdogan in een topic over Erdogan en zijn buitenlandbeleid en Assad.
Het Syrië topic / reeks zal gesloten worden als het op zo een trend doorgaat met idiote discussies als 'ja maar Turkije, Erdogan'. Wil je met mij over Erdogan discussiëren, prima, ik ben in vrijwel alle topics wat over Erdogan gaat actief. Kom niet met een idiote verwijzing naar Erdogan en Turkije als ik het uitsluitend heb over wat zich in Syrië afspeelt, dus Assad, ISIS en consorten, zeker niet als hierdoor al eerder het desbetreffende topic als is gesloten of dreigde te sluiten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:02 schreef pietba het volgende:
[..]
Dat bedoel ik helemaal niet.
Ik zeg dat het hypocriet is dat jij klaagt als iemand over Erdogan begint in een topic dat over Syrië gaat maar jij zelf begint over Assad in een topic dat over Turkije gaat.
racist.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:05 schreef sp3c het volgende:
ow zijn jullie nu hier verder gegaan?
kap er hier ook maar gelijk mee aub
Alweer negeer je mijn punt...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het Syrië topic / reeks zal gesloten worden als het op zo een trend doorgaat met idiote discussies als 'ja maar Turkije, Erdogan'. Wil je met mij over Erdogan discussiëren, prima, ik ben in vrijwel alle topics wat over Erdogan gaat actief. Kom niet met een idiote verwijzing naar Erdogan en Turkije als ik het uitsluitend heb over wat zich in Syrië afspeelt, dus Assad, ISIS en consorten, zeker niet als hierdoor al eerder het desbetreffende topic als is gesloten of dreigde te sluiten.
Oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:05 schreef sp3c het volgende:
ow zijn jullie nu hier verder gegaan?
kap er hier ook maar gelijk mee aub
Volgens mij was dat geen regel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:52 schreef mr_jack het volgende:
Volgens mij hadden we afgesproken dat er geen persoonlijke meningen/voorkeuren meer in de topic titel van de Syrie reeks zouden komen?
Nergens staat dat hij betrokken is bij dat bureau hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 01:35 schreef Xa1pt het volgende:
TS probeert komt klanten tekort.
NWS / Justitie dient in te grijpen bij ‘doorschuifgedrag’ van ziekenhuizen.
Nou, misschien dacht TS dat er echt wat aan de hand was.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Alweer brand bij de schiphol cellen
Dit topic gaat nergens over. Een automatische brandmelding is bijna dagelijkse kost, dus het is gewoon stemmingsmakerij.
Okequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, misschien dacht TS dat er echt wat aan de hand was.
Niet iedereen weet hoe dat met P2000 werkt.
Maar het is dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |