Wat voor speciale nagellak zoek je dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht ik leuk cadeautje te kunnen kopen voor een collega (nagellak) is het verdomme nergens meer te vinden.
Dezequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor speciale nagellak zoek je dan?
Ja misschien. Keek net online maar blijkbaar oude collectie ofzo. Hatelijke shit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat ze bij de Bijenkorf zouden kunnen hebben?
Ja zou ik ook aan denken. Of een dure drogist ofzo. Wel een mooie kleurquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat ze bij de Bijenkorf zouden kunnen hebben?
Ja had hem zelf bij Ici Paris gekocht maar was alweer vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zou ik ook aan denken. Of een dure drogist ofzo. Wel een mooie kleur
In de nieuwe collectie zullen ze vast een gelijkaardige kleur hebben toch? Gewoon even vragen aan de experts daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien. Keek net online maar blijkbaar oude collectie ofzo. Hatelijke shit.
Op de Bijenkorf website hebben ze deze niet meer.
Hmm ja maar dan vind ze het misschien nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de nieuwe collectie zullen ze vast een gelijkaardige kleur hebben toch? Gewoon even vragen aan de experts daar.
Oeh bedankt voor de tip. Aan Ebay had ik nog niet gedachtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:04 schreef Karina het volgende:
Weet niet hoeveel tijd je nog hebt maar op Ebay zie ik er wel een paar te koop.
Moet wel uit Australië komen dan.
Al jouw zenuwen zijn 136 jaar geleden al afgestorven natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Danku. Ik moet donderdag ook naar de tandarts trouwens. Geen verdoving, die neem ik nooit.
Nee ik heb een kunstgebitjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al jouw zenuwen zijn 136 jaar geleden al afgestorven natuurlijk.
Ja het is behoorlijk aan de prijs. Plus dan nog de verzendkosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook gelijk weer een vermogen er voor vragen
Hmm mja voor een spontaan cadeautje eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is behoorlijk aan de prijs. Plus dan nog de verzendkosten.
Misschien kunnen we Mani's nagels lakken in regenboogkleuren, deed ik vroeger ook wel eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kleurtjes en Mani.
Dit is ook meer jouw kleur denk ik:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar lekker uit met jullie kleurtjes en Mani.
Donkerblauw enzo vind ik wel mooier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is ook meer jouw kleur denk ik:
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donkerblauw enzo vind ik wel mooier.
Ligt er een beetje aan.
Ik ga meer voor de lichte kleuren want ik smeer toch altijd alles ernaastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donkerblauw enzo vind ik wel mooier.
Ligt er een beetje aan.
Je moeder is barbietroep.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik houd niet echt van felroze barbietroep nee.
Inmiddels is alles gewoon open he?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Wil de hele tijd ontbijt maken maar ik heb geen brood
Ja ik weet maar moet nog douchen en alles.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inmiddels is alles gewoon open he?
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Mani's nagels lakken in regenboogkleuren, deed ik vroeger ook wel eens.
Doe even niet zo mal, Jasmijntje.quote:
Kamperen in Oldenzaal kan net zo leuk zijn als Thailand.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Maar ze hebben echt veel ingehouden op mijn vakantiegeld
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kamperen in Oldenzaal kan net zo leuk zijn als Thailand.
Als je verzamelinkomen lager is dan 5000.- wel dacht ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Weten jullie of je een deel van de loonheffing die ze van je vakantiegeld hebben ingehouden volgend jaar weer kan terug vragen?
Nee daar zit ik boven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Als je verzamelinkomen lager is dan 5000.- wel dacht ik
Kijk anders op de site van de belastingdienst, die leggen alles goed uit.
Daar smokkelt ze anders altijd wijn mee het vliegtuig inquote:
Evenveel buitenlanders #PVVquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kamperen in Oldenzaal kan net zo leuk zijn als Thailand.
Volgens mij is er maar 1 met 7 sterren?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nee
Bahia Del Duque in Tenerife ofzo
Daar komen koningen en filmsterren
Zat ooit in een 3 sterren hotel er pal naast.
Tegelijkertijd lijkt me dat ook best lastig, en een zooiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben van niet met zijn honderden op dezelfde pot schijten
fok you ibehquote:
Weet je wat ook gruwelijk lekker isquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Wisten jullie al dat een broodje speklap gruwelijk lekker is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat ook gruwelijk lekker isOeh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krat bier hier, halloquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:07 schreef sp3c het volgende:
goed topic, ik geef het een tien met een griffel
natuurlijk wisten we dat al, we komen niet uit de woestijn ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Gadverdammequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik schrok ik dacht even dat er Mr Visser stondquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
Meester Henk Visser houdt vanachter een struik tussen tien vakantiehuisjes de slapende leerlingen van groep 8 in de gaten. NWS / Nieuwe preutsheid werkt aanstekelijk.
Misschien is dat handig ja, dat jij hem elke keer uit gaat leggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Logisch wel, jullie werken namelijk niet.
Adriaan had eerst een ander account, wat denk je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
Het blijft een raadsel hoe Adriaan hier ooit een account heeft kunnen aanmaken
Probeer via mijn tel foto te uploaden maar lukt niet. Anyway het is gewoon een hele speklap gefrituurd.quote:
Ik word al misselijk bij de gedachte.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Probeer via mijn tel foto te uploaden maar lukt niet. Anyway het is gewoon een hele speklap gefrituurd.
Hij zal het nu wel opgeschreven hebben en op zijn beeldscherm geplaktquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan had eerst een ander account, wat denk je?
Wachtwoord kwijt.
quote:
Het wachtwoord wel ....quote:
Veel te veel spek joh. Vond het vroeger al vies als mijn moeder zuurkoolspek bij de zuurkool maakte.quote:
Oh maar spek is zo lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel te veel spek joh. Vond het vroeger al vies als mijn moeder zuurkoolspek bij de zuurkool maakte.
Krijg er de rillingen van, dat vieze vettige zachte glibberige spul in je mond.
Ik ga niet eens de moeite nemen deze in te koppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Karina het volgende:
Waarom moet je je wachtwoord printen? Ik heb geen idee trouwens bij hotmail, dat heb ik al jaaaaren niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Het wachtwoord wel ....
dat ging fout... je moet bij die 3 balletjes bovenaan bij hotmail zijn, dat wist ik niet, je kan het op meerdere manieren printen de meesten doen het niet...
Dan heb je het verkeerde stukje van de speklap.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel te veel spek joh. Vond het vroeger al vies als mijn moeder zuurkoolspek bij de zuurkool maakte.
Ik bedoel dat randje spek zeg maar. Dat is gewoon vies. Beetje zoals van die jellopudding. Pudding vind ik ook vies trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerde stukje van de speklap.
(Hier zat weer ergens een goeie sig in trouwens)
Omdat ik niet in staat ben om het te onthouden en tegelijkertijd vanaf een tabblad het correct over te typen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom moet je je wachtwoord printen? Ik heb geen idee trouwens bij hotmail, dat heb ik al jaaaaren niet meer gebruikt.
je kan ook een pen en papier gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in staat ben om het te onthouden en tegelijkertijd vanaf een tabblad het correct over te typen.
Je kunt het toch copy pasten? Dat doe ik altijd met van die wachtwoorden met rare tekens en zo erin.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in staat ben om het te onthouden en tegelijkertijd vanaf een tabblad het correct over te typen.
Mijn linkermuisknop werkt erg slechtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het toch copy pasten? Dat doe ik altijd met van die wachtwoorden met rare tekens en zo erin.
Jij bent gewoon Joopiequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:46 schreef arjan1112 het volgende:
Nou met extreem veel moeite is het me gelukt om in te loggen bij thuisbezorgd
eerst bijna de pc uit het raam gesmeten daarna me moeder verrot gescholden
uiteindelijk deed de printer het zelfs
en nu krijgt ze een kapsalon en ik een pizza
Je bent echt hopeloos Arjanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Mijn linkermuisknop werkt erg slecht
Ik doe niet aan trouwen hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wil je nou alweer met me trouwen om me elke dag in elkaar te slaan?
Shit nu heb je me. Beetje helpen met hun printer en zoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ok. wat doe jij met schattige kereltjes van 40 dan
Ja praat jij er ook maar overheen. Ga daten met LTVDKquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Karina en arjan112 sitting in a tree .....
hihihihihiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja praat jij er ook maar overheen. Ga daten met LTVDK
quote:
Kan ze je helpen met je 'printer'quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:08 schreef arjan1112 het volgende:
Karina komt mij helpen met alles, nu heb ik het voor elkaar.
Nou niet met alles. Laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:08 schreef arjan1112 het volgende:
Karina komt mij helpen met alles, nu heb ik het voor elkaar.
Alleen met dingen die ik niet snap enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet met alles. Laat dat even duidelijk zijn.
Hmm nu je het zegt....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Ooit een succesvolle hossel geweest in dit topic?
Oh dus seks snap je welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Alleen met dingen die ik niet snap enzo
Geen seks zeker
Hm...
Dikke pech weer
Tuurlijk niet Mani. Niemand hier durft naar buiten dan wordt het sowieso al lastig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Ooit een succesvolle hossel geweest in dit topic?
Nee ik snap niks van relaties en seks, kan je me daar ook mee helpen dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus seks snap je wel
[..]
Tuurlijk niet Mani. Niemand hier durft naar buiten dan wordt het sowieso al lastig.
Nee man daar snap ik ook helemaal niets van. Daar moet je iemand anders voor zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee ik snap niks van relaties en seks, kan je me daar ook mee helpen dan?
Deze usernamequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef Fokker89 het volgende:
V&A / [TK] Amplifiers voorjaarsopruiming!
Goed topic
quote:
Het uitlachen van een ambtenaar in functie kan als belediging worden gezien...quote:
Hoiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Internetpolitieafd.FOK het volgende:
[..]
Het uitlachen van een ambtenaar in functie kan als belediging worden gezien...
Dat U het maar even weet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Internetpolitieafd.FOK het volgende:
[..]
Het uitlachen van een ambtenaar in functie kan als belediging worden gezien...
Dat U het maar even weet.
Daar is een super handig trucje voor, had ik eens een tutorial van gezien op YT. Zal het eens opzoeken als je benieuwd bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de lichte kleuren want ik smeer toch altijd alles ernaastMet een lichte kleur valt dat niet zo op.
Woop woopquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:18 schreef Internetpolitieafd.FOK het volgende:
[..]
Wilt u dat even weghalen?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is een super handig trucje voor, had ik eens een tutorial van gezien op YT. Zal het eens opzoeken als je benieuwd bent.
Ik ben al uitgehuwelijkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:20 schreef arjan1112 het volgende:
Yasmin wat denk je ervan ?
een huwelijk met mij
Oh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:20 schreef Internetpolitieafd.FOK het volgende:
[..]
Dat hoeft u niet te weten.
Ik heb hier 8 miljoen in contanten liggen, heb jij nog een adresje waar ik dat kan witwassen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:20 schreef Internetpolitieafd.FOK het volgende:
[..]
Dat hoeft u niet te weten.
407027quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
heeft de gelukkige ook een Fok! account ?
Weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
heeft de gelukkige ook een Fok! account ?
quote:
Wat een vertrouwen weer zegquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je eigen liefdesleven werken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:16 schreef arjan1112 het volgende:
kennen jullie nog een leuke vrouw van 28 jaar die wel met een getikte lelijke dikke gozer van 38 wil trouwen?
Ik heb vanochtend al aan Snavelaar gevraagd of ze bij je langs wil, ik weet niet wat ze er van zeiquote:
Hier laten ze het zien (vanaf 1.10 ongeveer). Je doet dus alles vanaf het midden van de nagel, zeg maar, en dan lichtjes buigen naar links en daarna naar rechts. Vond ik heel handige tip, maar misschien doen jullie dat al.quote:
Helaas, al bezetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
als ik naar limburg was gegaan had ik die takitakitie ofzo wel kunnen schaken denk ik....
Hmm ja zo begin ik ook. Alsnog schiet ik alle kanten op. Maar haal het gewoon weg onder de douche.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier laten ze het zien (vanaf 1.10 ongeveer). Je doet dus alles vanaf het midden van de nagel, zeg maar, en dan lichtjes buigen naar links en daarna naar rechts. Vond ik heel handige tip, maar misschien doen jullie dat al.
Die heeft al een FOK!ker aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
als ik naar limburg was gegaan had ik die takitakitie ofzo wel kunnen schaken denk ik....
Harde woorden meneer timmmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Ja, ik hoop dat onze lieve heer toeslaat en bij de eigenaren van die teringkloons het internet afsluit.
Mocht je dat toevallig denken: nee, je bent niet grappig. Niet gevat. Niet leuk. Geen grijnsje kan ervan af.
Met wattenstaafje met wat remover is ook handig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja zo begin ik ook. Alsnog schiet ik alle kanten op. Maar haal het gewoon weg onder de douche.
Stoere woorden weer Timmetje.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg aids en sterf denk ik eerder, maar dat mag ik vast niet zeggen
Nouja zeg. kloontjes leven bij mij over het algemeen toch maar maar een uurtje maximaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijg aids en sterf denk ik eerder, maar dat mag ik vast niet zeggen
Ik had het ook vooral over de eigenaren van de kloons.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja zeg. kloontjes leven bij mij over het algemeen toch maar maar een uurtje maximaal.
Die van mij overleeft al 12 jaarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja zeg. kloontjes leven bij mij over het algemeen toch maar maar een uurtje maximaal.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het ook vooral over de eigenaren van de kloons.
Dat is Danny, dat had je moeten weten als je de policy had gelezen. Ik hoop dat hij dat kan waarderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het ook vooral over de eigenaren van de kloons.
Gevat dit. Misschien moet je overwegen stand up te gaan doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is Danny, dat had je moeten weten als je de policy had gelezen. Ik hoop dat hij dat kan waarderen.
Neequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
hoezo ik ben 38 dik en lelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Arjan, misschien helpt een foto mij bij het zoeken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gevat dit. Misschien moet je overwegen stand up te gaan doen
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou... je was wel flink bezig en alles hoor
je zocht iemand gewoon
MPGod is nu vies mad.quote:
Ik dacht eerst dat jij het weer was, maar toen zag ik spelfouten in dat andere topic.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoog Specularium-gehalte, deze post....
Misschien expres fouten gemaakt om jou op een dwaalspoor te zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij het weer was, maar toen zag ik spelfouten in dat andere topic.
Jij post gewoon met elke kloon precies hetzelfde.
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie straks van mij af.
Alweer?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou... je was wel flink bezig en alles hoor
je zocht iemand gewoon
Wat verwacht je dan? Dat mijn kloons opzettelijke spelfouten gaan maken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij het weer was, maar toen zag ik spelfouten in dat andere topic.
Jij post gewoon met elke kloon precies hetzelfde.
NEEEEEE!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
Efteling is zo autistisch dat hij d/t fouten niet kan laten staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien expres fouten gemaakt om jou op een dwaalspoor te zetten.
Hoezo? Krijg je een ban?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Fylax het volgende:
Fylax?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heb je één van mijn kloons nog steeds niet ontdekt, maar die kloon is dan ook een hopeloze flop.
Wel een ideetje om te onthouden, naar de toekomst toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zau ik nooid doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Flikker toch op met je spam man.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:45 schreef Fylax het volgende:
Ik ga zometeen de Charlie Charlie Challenge doen, daarom...
Ga je dan mohammed cartoons uitdelen in de moskee?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:45 schreef Fylax het volgende:
Ik ga zometeen de Charlie Charlie Challenge doen, daarom...
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan mohammed cartoons uitdelen in de moskee?
Aanname.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verkapt ja, want dan gaan mensen vragen wat het is, en dan zet je weer een linkje
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook een linkje.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150526_01698528
Vroeger deden we dat gewoon met een glas en alfabet.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie mogen mij trouwens binnenkort op de Nederlandse wegen verwelkomen. Ik heb mijn rijbewijs gehaald![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie mogen mij trouwens binnenkort op de Nederlandse wegen verwelkomen. Ik heb mijn rijbewijs gehaald![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Waar woon jij ook al weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:49 schreef LTVDK het volgende:
Geef je wel aan wanneer je door het land rijdt?
Gefeliciteerd. Niet dit doen hè: Vrouw achter het stuur: rijdt tankshop inquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Wist ik al.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
JEEEEEEEEEEEJ!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wow, wat stomquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Niet dit doen hè: Vrouw achter het stuur: rijdt tankshop in
Ik denk dat het in dit geval beter is voor de openbare veiligheid als ik dat niet zegquote:
Je doet er wel goed aan om zo af en toe eens in een auto te stappen.... (achter het stuur dan)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Na mijn succesvol afgeronde rijexamen heb ik precies 0 meter meer in een auto gereden, maar ik heb wel mijn rijbewijs!
Hij zit niet zo graag op de bijrijdersstoel, weet niet of dat met mijn rijkunsten te maken heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef arjan1112 het volgende:
Ga je nou je vriendje zonder rijbewijs overal naartoe brengen Nosje ? Naar zijn werk ofzo en dan geef je um een zoen en zeg je zet hem op kanjer !
Heb je weer zitten afluisteren?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je dat hebt zitten vertellen.
Ik wil nog niet dood.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doet er wel goed aan om zo af en toe eens in een auto te stappen.... (achter het stuur dan)
Dat roken is wel een obsessie voor je, of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef arjan1112 het volgende:
Erno ofzo ? die wil zichzelf als een slaaf van vrouwen gedragen ofzo, en hij is een extreme anti roker
Zit jij jezelf nou aan te bieden?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zit niet zo graag op de bijrijdersstoel, weet niet of dat met mijn rijkunsten te maken heeft
Misschien kan ik wel die FOK!ker vervoeren die een fetisj heeft voor vrouwen achter het stuur. Tegen betaling
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, kunnen we eens samen rijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Afschieten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat hatelijke gekrijs van buitenspelende kinderen.
Nee jij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat roken is wel een obsessie voor je, of niet?
Weet jij een betere methode dan?quote:
Dankje, Yokiquote:
Ja dat deed ik alquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:06 schreef anonymoussie het volgende:
Moet je wel meteen de grote weg op hè Njos.
Dankjewel! Niet met die enorme auto van jou hoor, ben kleine autootjes gewend.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, kunnen we eens samen rijden.
Probleem opgelostquote:
Alleen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje, Yoki
[..]
Ja dat deed ik al
[..]
Dankjewel! Niet met die enorme auto van jou hoor, ben kleine autootjes gewend.
Ja ik heb 3 maanden met een voorlopig rijbewijs gereden in Belgie, daarmee mag ik gewoon alleen rijden.quote:
Ooooooow.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik heb 3 maanden met een voorlopig rijbewijs gereden in Belgie, daarmee mag ik gewoon alleen rijden.
Deze boi wordt tantoe wasted vandaag dusquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb mooi even 24 blikjes shandy voor 6 euro weten te bemachtigen
Ook hier is het devies gewoon afschietenquote:
Doe jij dat ook altijd bij vervelende gasten?quote:
Nee maar vanaf nu welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe jij dat ook altijd bij vervelende gasten?
RIP alle tokkies en kansenjongeren in Aggaquote:
Ineens is iedereen weg?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIP alle tokkies en kansenjongeren in Agga
Ze zijn bang voor jequote:
Omdat jij gruwelijk gevaarlijk bent.quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze boi wordt tantoe wasted vandaag dus
Ik heb dat spul al 15 jaar niet meer op denk ik. Smaakt toch gewoon naar een sneeuwwitje?quote:
Is toch gewoon een soort sneeuwwitje?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat spul al 15 jaar niet meer op denk ik. Smaakt toch gewoon naar een sneeuwwitje?
Dat is een sneeuwwitje jaquote:
Schietsequote:
De 2e graag. Ben namelijk niet verwardquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schietse
Ik ben alvast een FP bericht aan het maken, welke titel wil je?
'Verwarde vrouw richt bloedbad aan in Den Haag'
of
'Vrouw geradicaliseerd door internetforum schiet kinderen kapot'
Nou ...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De 2e graag. Ben namelijk niet verward
Lekker makkelijk, ons de schuld gevenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben gewoon met de verkeerde mensen in aanraking gekomen, jullie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |