Wat zit jij nou tof te doen tegen LTKDV?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welke achterlijk mens heeft nou zo'n keuken?
Iemand die wel bij de Frontpage redactie zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Welke achterlijk mens heeft nou zo'n keuken?
Ghahahahahah!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iemand die wel bij de Frontpage redactie zit.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de kraan zit aan de verkeerde kant.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze opmerking is best venijnig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Boks terug negerettequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Crewbash, ban.quote:
Als alle crewleden die mij hebben gebasht een ban zouden krijgen blijft er bijna geen crewlid over.quote:
Ik hoef geen tong tegen mijn anus aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan jij alleen nog maar van dromen broekie.
Punt voor Fylax.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als alle crewleden die mij hebben gebasht een ban zouden krijgen blijft er bijna geen crewlid over.
Ja, maar jij bent gewoon makkelijk op de stang te jagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als alle crewleden die mij hebben gebasht een ban zouden krijgen blijft er bijna geen crewlid over.
Je krijgt een beetje dictatoriale trekjes is het niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb je (nog) niet gebasht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar trek het je allemaal niet te serieus aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige ja, waarvoor bedankt.
Gaat moeilijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar trek het je allemaal niet te serieus aan.
Kom op man. Als je weet wie er achter al die accounts hier zitten.quote:
Jonge, als je nou niet zo snel er op in gaat, dan is de lol er zo af hoor.quote:
Ja dat doen wij dus nu alvast, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
Maar over een paar jaar lach ik ook mee met jullie over wat voor kneus ik eerst was.
Dat is niet hetzelfde als crewbash.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat die aan je kont liktequote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
Ik had wel een konijn, maar die is overleden zoals velen weten.
Hoe vaak heb je al op mijn profiel gekeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom op man. Als je weet wie er achter al die accounts hier zitten.
Vooral Specularium. gahahahahaha :p
Ik vraag me soms wel eens af of Specularium wel echt een mens is. Het zou ook maar zo een intelligent computerscript kunnen zijn. Hij draait gewoon een bepaald programma af volgens een vast patroon en begint daarna weer van voor af aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
1 keer. Was genoeg om deze conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al op mijn profiel gekeken?
Wil je ook op mijn facebook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af of Specularium wel echt een mens is. Het zou ook maar zo een intelligent computerscript kunnen zijn. Hij draait gewoon een bepaald programma af volgens een vast patroon en begint daarna weer van voor af aan.
Nee hij is echt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af of Specularium wel echt een mens is. Het zou ook maar zo een intelligent computerscript kunnen zijn. Hij draait gewoon een bepaald programma af volgens een vast patroon en begint daarna weer van voor af aan.
Over een paar jaar ben je de onbetwiste top-poster van FOK! als je in dit tempo doorgaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
Maar over een paar jaar lach ik ook mee met jullie over wat voor kneus ik eerst was.
Heb je hem nog steeds niet geblockt?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
1 keer. Was genoeg om deze conclusie te trekken.
Best knap voor een halve Turk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
1 keer. Was genoeg om deze conclusie te trekken.
WebGod is de enige bot hier, daar heb ik veel werk in gestoken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Noem je hem nu gewoon niks?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes. K merk toch niets van zijn aanwezigheid
We zijn allemaal heel normale lieve mensen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ging heus niet vragen of ik in je fb mocht hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaHeb ik daar mensen van FOK! op? Nee. Wil ik dat zo houden? Ja.
Jawel, ik zag de vraag ook al aankomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ging heus niet vragen of ik in je fb mocht hoor
Doe een plaatje van Uranus en een gifje dat iemand super saiyan gaat en klaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wacht nog op foto's, dat is altijd wel fijn in een artikel. Ik ben aan het zoeken op foto's van een "destroyed Uranus" maar daar wordt ik niet vrolijk van. Tot nu toe heb ik nog niets bruikbaars gevonden voor de FP.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:11 schreef Specularium het volgende:
Dan hadden wij zo allemaal Henk kunnen traceren via de facebook van Yasmin.
Had echt lachen geweest. Heeft ie ook een keer een vriendschapsverzoek.
Ies koeltoer.quote:
Relaxquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ging heus niet vragen of ik in je fb mocht hoor
Als mensen mij ooit traceren, komt door de muziek die ik zoal deel op FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:11 schreef Specularium het volgende:
Dan hadden wij zo allemaal Henk kunnen traceren via de facebook van Yasmin.
Had echt lachen geweest. Heeft ie ook een keer een vriendschapsverzoek.
okquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, word liever niet opgepakt.
Denk het ja. Ben eigenlijk een heel schuw persoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Durf jij ook niet naar meets, zoals Efteling?
Dat doe ik dan weer wel, FOK!kers op Facebook toevoegen vind ik dan weer niet nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Durf jij ook niet naar meets, zoals Efteling?
Ik heb er mooi wel 5 vriendjes bijquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er mooi wel 5 vriendjes bij![]()
Ik zou Fylax ook kunnen toevoegen maar hij had al gewaarschuwd dat je dan ook het profiel van zijn moeder erbij krijgt en dan ben ik bang dat ik cache problemen ga krijgen.
Okequote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou Fylax ook kunnen toevoegen maar hij had al gewaarschuwd dat je dan ook het profiel van zijn moeder erbij krijgt en dan ben ik bang dat ik cache problemen ga krijgen.
We durven hier stiekem allemaal niet naar buiten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk het ja. Ben eigenlijk een heel schuw persoon.
Behalve ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
We durven hier stiekem allemaal niet naar buiten.
Dus er zijn helemaal geen meets?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
We durven hier stiekem allemaal niet naar buiten.
Even wachten of iemand een TR gaat zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb 1 van jullie gevonden
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Ik zal jou eens RickRollen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
hihihiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
Dat is een oude grap.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
WTF DOE NORMAALquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar ja jij ziet hem in levende lijve.
Hoe klein zijn die dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms, kleintjes, want dan durft iedereen.
Sorry, deze pagina is niet beschikbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
Er was er eentje in Utrecht een tijdje geleden met maar liefst vier personen waaronder ikzelf en het was reuze gezelligquote:
Van deze slowchat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was er eentje in Utrecht een tijdje geleden met maar liefst vier personen waaronder ikzelf en het was reuze gezellig
okquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haal eens weg? Ik ben niet eens ingelogd.
Oh shit, shots has been firedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heet jouw broertje toevallig Kenneth?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Mijn broertje heeft wel een fok account dus technisch gezien heb ik wel een FOK!ker op facebook.
Syntix vindt dit erg humoristisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heet jouw broertje toevallig Kenneth?
Noem jij Johannes nu gewoon een neger?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heet jouw broertje toevallig Kenneth?
Haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even wachten of iemand een TR gaat zetten.
Gaat laatste tijd wel lekker fout bij Googlequote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb Henk overigens gevonden: http://www.bndestem.nl/re(...)r-efteling-1.4947611
Dus dat paardenlulletje zit onnodig TR's te zetten omdat ik niks beters te doen heb?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trapt hij er nou alweer in![]()
ONZ / FOK!ker stalt mij op facebook
Toch wel nice voor een copy/pastequote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon een compliment gekregen in het FP FB topicFB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Denk het, ik wil niet stoken, maar ik zou hem een note geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus dat paardenlulletje zit onnodig TR's te zetten omdat ik niks beters te doen heb?
Zoiets krijg ik nou nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon een compliment gekregen in het FP FB topicFB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Helemaal niet jongen, heb ik gewoon de halve dag op zitten typen en onderzoekenquote:
Uquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk het, ik wil niet stoken, maar ik zou hem een note geven.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet jongen, heb ik gewoon de halve dag op zitten typen en onderzoeken
Haha ik weet op welke school je zitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
Als je mijn voor- en achternaam intypt op google maps krijg je mijn school te zien.
Stomme hugoquote:
Jaaahaaaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe weet jij überhaupt mijn voor en achternaam?
Misschien een idee om dat via wat kekke googlebait hier te veranderenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
Als je mijn voor- en achternaam intypt op google maps krijg je mijn school te zien.
huhquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat via wat kekke googlebait hier te veranderen
Dat hoofd van jou is zeldzaam. Easy to trace.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
hooooquote:
Terecht ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef LTVDK het volgende:
Haha nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat via wat kekke googlebait hier te veranderen
sexy ladyquote:
Grote klasse jongen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef LTVDK het volgende:
Oh dacht dat je dat wel wist.quote:
Oh youquote:
Meen je dit? Wtf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat wel wist.
Er was toen bij een of andere radio zender iemand zo flink om jouw complete NAW op te zoeken, en dat op een bepaald sidekick forum te plaatsen.
Daar kwam die ruzie toen ook weg. Want dat was natuurlijk nogal een trieste bedoeling.
Je voornaam staat toch in die gare twitter van je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook op de weblog.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je voornaam staat toch in die gare twitter van je?
En dat natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ff zonder grappen maar je bent niet echt anoniem of zo
Dat weet ik ook wel, maar om als volwassen persoon hele gegevens te gaan opzoeken van een kind gaat wel te ver.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ff zonder grappen maar je bent niet echt anoniem of zo
Ik heb ook tegen Elflettering gezegd dat hij dat niet meer moet doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar om als volwassen persoon hele gegevens te gaan opzoeken van een kind gaat wel te ver.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen Elflettering gezegd dat hij dat niet meer moet doen.
Je bent een kind?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar om als volwassen persoon hele gegevens te gaan opzoeken van een kind gaat wel te ver.
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is toevallig precies wat kinderen doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dat even terzijde, je wilt ook alleen een kind genoemd worden als het je uit komt he
Ja dat weet ik niet, ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toevallig precies wat kinderen doen.
Fuck je hebt me door.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Maar dat even terzijde, je wilt ook alleen een kind genoemd worden als het je uit komt he
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Door die gare kut feestdagen heb ik dus geen ontbijt morgen.
In Afrika hebben ze ook elke dag feest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nog wel beschuit liggenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Gewoon Mc Donalds.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Vast wel als je zegt dat je een bruine boterham met ham zonder ham wiltquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die bezorgen toch geen bruin brood?:P
Ben ik vandaag nog geweest... Omdat alles verdomme dicht was. Woon in fucking Den Haag. Flikker op met je kut feestdagen.quote:
Bak gewoon een eitje danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die bezorgen toch geen bruin brood?:P
Doe eens even normaal ja?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ik vandaag nog geweest... Omdat alles verdomme dicht was. Woon in fucking Den Haag. Flikker op met je kut feestdagen.
Gewoon nog een keer doen, kan makkelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ik vandaag nog geweest... Omdat alles verdomme dicht was. Woon in fucking Den Haag. Flikker op met je kut feestdagen.
Hier in Emmeloord waren zelfs 2 supermarkten openquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel waar Pinksteren voor staat?quote:
Ik heb op een Christelijke bassischool gezeten, zegt dat genoeg?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel waar Pinksteren voor staat?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb op een Christelijke bassischool gezeten, zegt dat genoeg?
Ik heb The Book of Eli gezien, heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb op een Christelijke bassischool gezeten, zegt dat genoeg?
godverdomme yokiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik wil nu een gifje plaatsen welke ik niet mag plaatsen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
godverdomme yoki
WAAROM
GEBRUIK
JIJ
WELKE
??
de -> die/welkequote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]Oh doe ik dat fout? Teach me, oh great spellchecker.
Tja, mensen denken dat je zulke verhalen zo even uit de pols schudt, maar er gaat vaak veel tijd in zitten.quote:
Uurtje of 3,5quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, mensen denken dat je zulke verhalen zo even uit de pols schudt, maar er gaat vaak veel tijd in zitten.
Iedereen hier weet hoe je heet. Mijn echte naam weten ze niet. Mensen denken dat ik Henk heet. Mooi zo houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Fylax heet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe je heet. Mijn echte naam weten ze niet. Mensen denken dat ik Henk heet. Mooi zo houden.
Nickerquote:
Ik schudde het altijd uit mijn pols. Daardoor heeft Timmmmm mij ontslagen, want hij was bang voor zijn positie als ERquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, mensen denken dat je zulke verhalen zo even uit de pols schudt, maar er gaat vaak veel tijd in zitten.
Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiquote:
Is ook wel zo. Daarom kijk ik ze ook liever naquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is goed, stuur maar dm oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik jou ook even toevoegen.
Kop of munt?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een dilemma jongens. Heb nog 1 blikje cola. Neem ik die nu of morgenochtend?
Straks krijg jij zo een steen door je ruit van de policor gutmenschen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen hier weet hoe je heet. Mijn echte naam weten ze niet. Mensen denken dat ik Henk heet. Mooi zo houden.
Caffeine is voor 's ochtends.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een dilemma jongens. Heb nog 1 blikje cola. Neem ik die nu of morgenochtend?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou is zeldzaam. Easy to trace.
Ik ben het niet hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks krijg jij zo een steen door je ruit van de policor gutmenschen.
Zou best kunnen ja. Maar mijn ouders bedachten een andere naam.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Elf zou eigenlijk best Igor kunnen heten.
Hmmm Maurits?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Maar mijn ouders bedachten een andere naam.
Jij heet gewoon Ernst.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Maar mijn ouders bedachten een andere naam.
Dat zijn geen mensen hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, een beetje mens is op zijn minst over 2 uur al wakker.
Weltrusten, en heel veel kusjes om LTPaardenlul jelly te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen hoor.
Maar oke cola is voor morgen. Ik ga slapen.
Slaap lekker iedereen
Ach zo erg is het niet, je hebt nog altijd Mevlana in Den Haag als je midden in de nacht trek krijgt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je zo lekker aan die piercing gaat likken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weltrusten, en heel veel kusjes om LTPaardenlul jelly te maken.
Nee. Mijn voor- en achternaam samen zijn zelfs korter dan 11 letters.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:02 schreef Fylax het volgende:
Ik gok dat Elfteling een 11-letterige voornaam heeft.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je zo lekker aan die piercing gaat likken.
Creepyquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is niet nodig, ik voeg je nu gelijk wel toe.
Viro en ik kennen elkaar al een jaar of 7/8.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dit niet, maar dat zal aan mij liggen?
Ah okquote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Viro en ik kennen elkaar al een jaar of 7/8.
Jullie keken samen Bleach en zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Viro en ik kennen elkaar al een jaar of 7/8.
Wil je even niet dat soort dingen tegen Faalax zeggen, Sjaak?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jonge, als je nou niet zo snel er op in gaat, dan is de lol er zo af hoor.
Net als met dat conchita verhaal, als je zo fel blijft reageren, dan juist vind iedereen het mooi om nog even een schop na te geven.
Tapdarts? Is dat als he met biervaten naar wen dartboard gooit?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
Lekker met een verdoofde bakkes bij de tabdarts. Hatelijk.
Terwijl ik al stront erkouden ben, lekker blaffen als een hond terwijl je dikke lip overal naar toe bungelt
Bedoening.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat wel wist.
Er was toen bij een of andere radio zender iemand zo flink om jouw complete NAW op te zoeken, en dat op een bepaald sidekick forum te plaatsen.
Daar kwam die ruzie toen ook weg. Want dat was natuurlijk nogal een trieste bedoeling.
Muil houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tapdarts? Is dat als he met biervaten naar wen dartboard gooit?
Lekker man, ik mag volgende week weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
Lekker met een verdoofde bakkes bij de tabdarts. Hatelijk.
Terwijl ik al stront erkouden ben, lekker blaffen als een hond terwijl je dikke lip overal naar toe bungelt
Haha ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet er iets getrokken worden, timmmm?
Dat hangt ervan af of je een beetje lekker bent. Indien ja, graag en zo niet, heb ik hoofdpijn vanavond en komt het niet uitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet er iets getrokken worden, timmmm?
Neem maar een paracetamolletje dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of je een beetje lekker bent. Indien ja, graag en zo niet, heb ik hoofdpijn vanavond en komt het niet uit
Helaas. Maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neem maar een paracetamolletje dan.
Zullen we voor zijn verjaardag allemaal wat bij elkaar leggen en zo'n ladyboy hoer voor hem bestellen?quote:
Wanneer is hij jarig?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we voor zijn verjaardag allemaal wat bij elkaar leggen en zo'n ladyboy hoer voor hem bestellen?
Nee. Ik gebruik mijn geld liever voor iets anders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we voor zijn verjaardag allemaal wat bij elkaar leggen en zo'n ladyboy hoer voor hem bestellen?
Jij wilt een manhoer voor jezelf?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik gebruik mijn geld liever voor iets anders.
Dus jij gunt Arjan geen plezier?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Sigaretten? Dat zou Arjan wel begrijpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo is zij wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij gunt Arjan geen plezier?
En dat natuurlijk. Ik geen plezier niemand plezier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij gunt Arjan geen plezier?
En dan vlucht hij het land uit naar Thailand. Misschien niet eens zo'n slechte uitkomst voor hem..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marianne en ik denken dat een stripper inhuren voor Arjan ook verkeerd af kan lopen.
[ afbeelding ]
Ik heb ooit een totaal niet langdradige miniserie gezien met Nicole Kidman over hoe gezellig het is in de Thaise bajes. Dat lijkt me bij nader inzien niks voor Arjan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan vlucht hij het land uit naar Thailand. Misschien niet eens zo'n slechte uitkomst voor hem..
Ik denk dat een realdoll inderdaad een betere optie is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marianne en ik denken dat een stripper inhuren voor Arjan ook verkeerd af kan lopen.
[ afbeelding ]
Het zou wel een ernstige vorm van misleiding zijn geweest als Bangkok Hilton zich in Singapore af had gespeeld.quote:
Dat ziet er echt off the hook uit!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat een realdoll inderdaad een betere optie is.
[ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou wel een ernstige vorm van misleiding zijn geweest als Bangkok Hilton zich in Singapore af had gespeeld.
Zo te zien doe je het al 3 jaar zonder, Sidonia, dus dat zal wel meevallen.quote:
Dit zou wel het meest gewaardeerde verjaardagscadeau ooit zijn denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik natuurlijk wijn he.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Zo te zien doe je het al 3 jaar zonder, Sidonia, dus dat zal wel meevallen.
Primaire levensbehoefte, ik keur dit goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik natuurlijk wijn he.
Danku. Ik moet donderdag ook naar de tandarts trouwens. Geen verdoving, die neem ik nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Primaire levensbehoefte, ik keur dit goed
Jij drinkt gewoon 2 pakken wijn voor je gaat, voel je ook niksquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Danku. Ik moet donderdag ook naar de tandarts trouwens. Geen verdoving, die neem ik nooit.
Hardcore.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Danku. Ik moet donderdag ook naar de tandarts trouwens. Geen verdoving, die neem ik nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |