Hier kan ik dan wel weer om lachenquote:Op maandag 20 april 2015 19:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:04 schreef LompeHork het volgende:
Hoi ik verveel me, mag ik weer mod worden?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:04 schreef LompeHork het volgende:
Ik stuur je mijn login wel. Gaarne wel alle DM's van tochtige FOK!sters beantwoorden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:04 schreef LompeHork het volgende:
Roger roger!quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn login wel. Gaarne wel alle DM's van tochtige FOK!sters beantwoorden.
Alsof LH er een dagtaak bij wil.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn login wel. Gaarne wel alle DM's van tochtige FOK!sters beantwoorden.
Je TR was aangekomen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Mogen er (wat meer) topics van ene Psy-freak dicht? Die jongen haalt het hele niveau van FOK! naar beneden met z'n ranzige bezigheden en interesses. Werkelijk, kan hier iets aan gedaan worden?
Mijn dank is groot Fopjequote:Op donderdag 7 mei 2015 14:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je TR was aangekomen hoor![]()
Maar je hebt gelijk
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:33 schreef smegmanus het volgende:
Als hij op deze voet verder gaat zul je niet lang last van 'm hebben.
Groei een ruggengraat.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:12 schreef Fylax het volgende:
Waar slaat het op om de TT aan te passen? Belachelijk dit..
Open er een topic over in FB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |