Wat voor speciale nagellak zoek je dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht ik leuk cadeautje te kunnen kopen voor een collega (nagellak) is het verdomme nergens meer te vinden.
Dezequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor speciale nagellak zoek je dan?
Ja misschien. Keek net online maar blijkbaar oude collectie ofzo. Hatelijke shit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat ze bij de Bijenkorf zouden kunnen hebben?
Ja zou ik ook aan denken. Of een dure drogist ofzo. Wel een mooie kleurquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat ze bij de Bijenkorf zouden kunnen hebben?
Ja had hem zelf bij Ici Paris gekocht maar was alweer vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zou ik ook aan denken. Of een dure drogist ofzo. Wel een mooie kleur
In de nieuwe collectie zullen ze vast een gelijkaardige kleur hebben toch? Gewoon even vragen aan de experts daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien. Keek net online maar blijkbaar oude collectie ofzo. Hatelijke shit.
Op de Bijenkorf website hebben ze deze niet meer.
Hmm ja maar dan vind ze het misschien nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de nieuwe collectie zullen ze vast een gelijkaardige kleur hebben toch? Gewoon even vragen aan de experts daar.
Oeh bedankt voor de tip. Aan Ebay had ik nog niet gedachtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:04 schreef Karina het volgende:
Weet niet hoeveel tijd je nog hebt maar op Ebay zie ik er wel een paar te koop.
Moet wel uit Australië komen dan.
Al jouw zenuwen zijn 136 jaar geleden al afgestorven natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Danku. Ik moet donderdag ook naar de tandarts trouwens. Geen verdoving, die neem ik nooit.
Nee ik heb een kunstgebitjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al jouw zenuwen zijn 136 jaar geleden al afgestorven natuurlijk.
Ja het is behoorlijk aan de prijs. Plus dan nog de verzendkosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook gelijk weer een vermogen er voor vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |