Johannes is geen fan van Amstel bierquote:Op maandag 25 mei 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Misschien wil Johannes een keer bij Koert vertellen over de keer dat hij Hans Nijland en Mevrouw Nijland had ontmoet in de snackbar.
Dit heb je al 20 keer gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de Europa League finale niet kijken
Sevilla natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaat winnen
djepper of sevielja?
Lekker hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een frikandel.
Ze waren een beetje tipsy.
Dus Hans is een drinker?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een frikandel.
Ze waren een beetje tipsy.
Is dat slecht, koortsreclames?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Rabobank heeft altijd van die ontzettende koortsreclames.
Het sap der perziken.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raad eens welk godennectar ik voor mij heb staan?
Goed!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hahaha!Jan heeft allemaal gevarieerde pizza's!
Ze moesten er zelf anders smakelijk om lachen!quote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Prima showtje, al mogen ze van mij dat item van Koert wel schrappen. Die verhalen komen er nooit echt lekker uit.
Echt van die je had er bij moeten zijn verhalenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Prima showtje, al mogen ze van mij dat item van Koert wel schrappen. Die verhalen komen er nooit echt lekker uit.
Wat is dit?quote:
Jammer dat ie niet de pizza inferno hadquote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat is absoluut een feit.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die me wel kan voorstellen dat het aardig smaakt?
Zie je, soms kan je best grappig zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
Nee, iedereen. Maar het is mijn zalmsalade en iedereen vindt het gewoon grappig mij hiermee te plagen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag niet meer komen van Johan Derksenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Timeschanger het volgende:
Ik heb Schelvis al een tijdje niet meer gezien. Komt ie nooit meer?
Hij zit tegenwoordig in de band van Dannyquote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Timeschanger het volgende:
Ik bid elke dag bij mijn Emile altaar dat hij toch terugkomt.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Timeschanger het volgende:
Foto's van jouw Emile altaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bid elke dag bij mijn Emile altaar dat hij toch terugkomt.
samenvattinkjes van de topklasse lijkt me wel lollig.quote:
Bronquote:Op maandag 25 mei 2015 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mag niet meer komen van Johan Derksen
Nog 4 shows hierna he? Sowieso nog een keer Valentijn en een keer Bossie. En dan nog 2 speciale gasten?quote:
Munsterman!quote:Op maandag 25 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 4 shows hierna he? Sowieso nog een keer Valentijn en een keer Bossie. En dan nog 2 speciale gasten?
Fons de Poelquote:Op maandag 25 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 4 shows hierna he? Sowieso nog een keer Valentijn en een keer Bossie. En dan nog 2 speciale gasten?
Krijg nu al ontwenningsverschijnselenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Die speelde als de twaalfde man van Vitesse
Ik zou ook willen dat mijn nieuwe club europees zou spelen als ik verder toch geen binding heb met mijn huidige club, Maikel is Ajacied, wat kan Zwolle hem schelen als hij er toch weg gaat?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Die speelde als de twaalfde man van Vitesse
Nou, PEC betaalt nog gewoon zijn salaris maar okéquote:Op maandag 25 mei 2015 21:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ook willen dat mijn nieuwe club europees zou spelen als ik verder toch geen binding heb met mijn huidige club, Maikel is Ajacied, wat kan Zwolle hem schelen als hij er toch weg gaat?
Hij gaat zelf weg.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom mag Huub niet bij Stuttgart blijven
Nou en, kut club.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, PEC betaalt nog gewoon zijn salaris maar oké
Juni is wel altijd een saaiige maand. Gelukkig zijn er nog festivals.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijg nu al ontwenningsverschijnselen. Gelukkig hebben we het wielrennen nog en straks weer TdJ.
Viezige naamquote:Op maandag 25 mei 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De promotie van Darmstadt is wel genot.
True. Pinkpop bijv.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juni is wel altijd een saaiige maand. Gelukkig zijn er nog festivals.
Best Kept Secret en Down the Rabbit Hole ook nogquote:
Fleetwood macquote:Op maandag 25 mei 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret en Down the Rabbit Hole ook nog![]()
Die staan maar op 1 festival helaas. Voor een concert vind ik dat wel echt te duur, is buiten Rumours en de selftitled ook net niet helemaal mijn ding sinds het vertrek van Peter Green.quote:
Ik niet , Twente mag van mij de afgrond inquote:Op maandag 25 mei 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan, rot op. Iedereen wil Schreuder weg hebben.
Van mij mag ie blijven hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan, rot op. Iedereen wil Schreuder weg hebben.
quote:
Eerste speelronde onderuit op de Vijverberg huppetee.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik niet , Twente mag van mij de afgrond in
Nee hoor, dat staat er al wekenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat je dat ff hebt zitten shoppen om een punt te maken
Boerenbruiloft met een jankende Marsmanquote:Op maandag 25 mei 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste speelronde onderuit op de Vijverberg huppetee.
Nee, het ziet er namelijk heel onprofessioneel uit.quote:
Jij bent de enige die dat vindt.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het ziet er namelijk heel onprofessioneel uit.
Nu ik erover nadenk is het meestal traditie dat via de play-off-promoverende ploegen met een uitwedstrijd starten dus ik stel mijn toekomstvisie bij naar een mensonterend verlies in Nijmegen. Lobje van Ars in de 94e minuut 2-1 hotsquote:Op maandag 25 mei 2015 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boerenbruiloft met een jankende Marsman
genot
Dat zou wel jammer zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is het meestal traditie dat via de play-off-promoverende ploegen met een uitwedstrijd starten dus ik stel mijn toekomstvisie bij naar een mensonterend verlies in Nijmegen. Lobje van Ars in de 94e minuut 2-1 hots
Graagquote:Op maandag 25 mei 2015 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie ook een Emile altaar wil, die zijn bij mij na te bestellen.
Vorig seizoen openden Dordrecht en Excelsior met een uitwedstrijd. Daarvoor Go Ahead ook met een uitwedstrijd. Dus geen epische terugkeer in de Eredivisie met een thuiswedstrijd.quote:
Mourinho is anders wel tien keer kalmerquote:Op maandag 25 mei 2015 22:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doet (op zijn voetbalfilosofie na ) alles na wat van gaal doet
Maar de eerste thuiswedstrijd tegen Ajax ? dat deden ze vroeger wel vakerquote:Op maandag 25 mei 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen openden Dordrecht en Excelsior met een uitwedstrijd. Daarvoor Go Ahead ook met een uitwedstrijd. Dus geen epische terugkeer in de Eredivisie met een thuiswedstrijd.
Waar?quote:
In 2007 werd De Graafschap toch geen kampioen?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de eerste thuiswedstrijd tegen Ajax ? dat deden ze vroeger wel vaker
Robertaquote:Op maandag 25 mei 2015 22:02 schreef Grifte het volgende:
Ik zappte naar 24kitchen in de hoop dat Estée Strooker's programma net aan de beurt was, maar helaas.
Weet ik veel .quote:Op maandag 25 mei 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2007 werd De Graafschap toch geen kampioen?
Is dat op Eurosport?quote:
Waarom staat er niet bij hoeveel chilometri ze nog moeten?quote:
Daar is ook niets mis mee ouwe reus. Al prefereer ik die gespeelde schattige naïviteit waarmee Estée met een zwoele stem en blikken haar gerechtjes klaarmaakt zo rond het avondeten.quote:
Om 8 uur moesten ze nog 153km...zal nu dus nog wel een km of 70 zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom staat er niet bij hoeveel chilometri ze nog moeten?
Weetje wat het is ouwe pik, ik val niet op blondquote:Op maandag 25 mei 2015 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee ouwe reus. Al prefereer ik die gespeelde schattige naïviteit waarmee Estée met een zwoele stem en blikken haar gerechtjes klaarmaakt zo rond het avondeten.
Aaah klasse!quote:Op maandag 25 mei 2015 22:28 schreef Oliver23 het volgende:
De Empee Vier
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d5e-8537b1319af3.mp4
Gaat hij dan:quote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Downwards het volgende:
Hans wordt morgen gewoon zoek gespeeld door ODIN.
quote:DE LEUGENS VAN EN DE WAARHEID OVER JOHAN DERKSEN…
johan derksenHet is inmiddels zo vaak gebeurd, dat het iedereen begint op te vallen. ‘Heeft Johan Derksen iets tegen jou?’, wordt me regelmatig gevraagd als hij me in zijn tv-programma Voetbal International weer eens heeft afgebrand of een sneer heeft gegeven. Afgelopen week was het weer raak toen hij in het boek ‘Topshow – achter de schermen bij Voetbal International’ liet weten dat hij mij de ‘meest enge man van Nederland’ vindt.
RANCUNEUS
Welnu, Derksen heeft inderdaad iets tegen mij. En ik weet ook precies wat dat is. Hij is rancuneus. De man die zelf iedereen bij de enkels afzaagt, is boos en wraakzuchtig omdat ik ooit een columpje over hem heb geschreven dat hem niet bevalt. En het is misschien tijd om dat eens bekend te maken.
We moeten daarvoor terug naar oktober 2008. Ja, zolang zit het Johan al hoog… Voor die tijd zat ik wel eens bij hem in het tv-programma en – eerlijk is eerlijk – dat waren best vermakelijke confrontaties. Ik wees Johan op zijn vaak inconsequente uitspraken en zijn gebrekkige geheugen als hij weer eens iemand kort door de bocht de maat nam en hij noemde mij op zijn beurt een aardige misdaadverslaggever die echter geen kaas had gegeten van de ‘list en bedrog in de voetbalwereld’. Na de opnamen gaven we elkaar altijd een hand. Geen probleem.
INTERVIEW
En kennelijk vond Johan het toch wel interessant om een kritische Ajax-volger als ondergetekende eens in zijn blad Voetbal International aan het woord te laten. Wilfred Genee kreeg opdracht om een groot, vier of vijf pagina’s tellend interview met mij te maken en zocht me daarvoor thuis op. In dezelfde week kwam VI-fotograaf Pim Ras langs om foto’s te maken. Zo slecht is onze verhouding dus niet altijd geweest.
Maar toen gebeurde het volgende.
JOURNALISTIEKE HELER
In die maand werd bekend dat een redactiemedewerker van het blad VI zich maandenlang stiekem toegang had verschaft tot de mailboxen van de toenmalige Ajax-voorzitter John Jaakke en assistent-trainer Hennie Spijkerman. Het was een regelrechte emailkraak. Een misdrijf. Een misdrijf waar Johan Derksen goede sier mee had gemaakt, als dankbare ‘heler’ van de gestolen informatie. En dus schreef ik die week – 17-10-2008 – in het blad Ajax Life, in mijn columpje:
‘… Derksen wist van niks, claimde hij, maar ik durf de stelling aan dat een beetje hoofdredacteur direct nattigheid had moeten voelen toen zijn database-redacteur met dit materiaal (het nog geheime rapport Coronel – prdv) op de proppen kwam en zelfs over vijf conceptversies van een nog niet verstuurd persbericht beschikte. Derksen had het in mijn ogen kunnen en moeten weten, want de ‘list en bedrog’ droop er vanaf, maar het verlangen naar een primeur won het van een kritische vraagstelling…’.
En deze opvatting van mij schoot Johan Derksen volledig in het verkeerde keelgat. De man die zo’n beetje iedereen in de voetballerij verbaal molesteert en vervolgens vaak grootmoedig beweert dan men over hem ‘ook alles mag zeggen’, begon als een kind te stampvoeten. Hij haalde meteen een streep door het al door Wilfred Genee geschreven interview: het mocht onder geen voorwaarde meer in VI verschijnen. De foto’s konden de prullenbak in. Mijn naam was voortaan taboe, vanwege dat columpje. Wie dit niet gelooft: vraag het aan Wilfred Genee. Hij heeft het interview later alsnog verkocht aan Nieuwe Revu.
VETO
Dezelfde Genee heeft later nog wel eens voorgesteld om mij in het tv-programma als tafelgast uit te nodigen, maar tot op de dag van vandaag leidt dat tot een onverbiddelijk veto van Johan Derksen, over wie, ik herhaal het nog maar eens, ‘iedereen alles mag zeggen’. Maar niet heus. Want als ik word uitgenodigd bij VI, zegt De Grote Johan Derksen: ‘Dan kom IK niet, dan blijf ik thuis’. En dus nodigt men mij maar niet meer uit. Dat zijn de feiten.
En daarom – en nergens anders om – haalt Johan Derksen nu nog steeds naar mij uit. Voor de goede orde: Het is zijn goed recht. Hij mag dat. En eerlijk gezegd had ik het erger gevonden als HIJ mij de ‘meest leuke man van Nederland’ had gevonden. Maar het is wel goed om even te weten wat de achtergrond daarvan is.
Peter R. de Vries
Dit. Maar zo slaat PRdV waarschijnlijk ook gewoon de spijker op z'n kop. Als je bij Johan iets fout doet zal hij niet schromen je regelmatig de maat te nemen, of het nou feitelijk juist is of niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef bascross het volgende:
Ik heb Peter R nog nooit ontmoet en hij heeft nog nooit een column over mij geschreven, maar ik deel de mening van Johan. Prima misdaadjournalist, maar een vreselijk ventje.
Jaren geleden deed Genee wel eens lange interviews die dan in VI werden geplaatst; weinig vreemds aan die bewering van De Vries.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens lijkt het verhaal van PRdV ook niet waterdicht? Genee die artikeltjes schrijft voor VI ja?
Genee is in het verleden medewerker geweest van het blad VIquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Maar zo slaat PRdV waarschijnlijk ook gewoon de spijker op z'n kop. Als je bij Johan iets fout doet zal hij niet schromen je regelmatig de maat te nemen, of het nou feitelijk juist is of niet.
Die hack trouwens? Was dat? Nooit iets over gehoord.
Overigens lijkt het verhaal van PRdV ook niet waterdicht? Genee die artikeltjes schrijft voor VI ja?
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ur.htm?channel=phonequote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Maar zo slaat PRdV waarschijnlijk ook gewoon de spijker op z'n kop. Als je bij Johan iets fout doet zal hij niet schromen je regelmatig de maat te nemen, of het nou feitelijk juist is of niet.
Die hack trouwens? Was dat? Nooit iets over gehoord.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:11 schreef bascross het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ur.htm?channel=phone
Wilfred heeft het ook weleens genoemd in die dagelijkse opnames die ze toen deden, maar ik kan geen fragment terugvinden op youtube.
Geniaal was dat, de ongemakkelijkheid spatte er vanafquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:37 schreef Zipportal het volgende:
René die over de vriendin van Hans begint. Maar zodra het over zijn eigen mokkel ging, werd het stil en gauw door naar een ander onderwerp.
![]()
[ afbeelding ]
Een slapzak eerste klas. En zo heb ik nog wel legio voorbeelden. Maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geniaal was dat, de ongemakkelijkheid spatte er vanaf
Kieft is een saaie kerel zonder humor. Hij is beter geschikt voor studio voetbalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rene is ook een hypocriet persoon. Zo begreep hij zogenaamd niks van Fred Rutten zijn gedrag na afloop van Zwolle uit. Terwijl hij zelf achter de bank kruipt als thuis de deurbel gaat. Ik vermaak me kostelijk met VI hoor, daar niet van, maar de enige aan tafel die ik serieus neem is Wim Kieft.
Sowieso begrijp ik dat nooit zo goed. Hij weet eigenlijk als geen ander hoeveel geluk hij heeft gehad in het leven, en daar komt dan ook een groot deel van dat relativeringsvermogen enzo bij wanneer het over zaken als voetbal gaat, maar op dat punt van emotionele zwakheden bij bepaalde spelers die dat laten zien op of buiten het veld, lacht hij ze keihard uit, terwijl hij zelf juist ook om het minste al compleet in elkaar kan vallen van ellende als iets hem niet bevalt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:
Het moet voor René natuurlijk niet te dicht bijkomen allemaal. Hij vindt het ook zichtbaar vervelend om over zijn zoontje te praten.
Het is gewoon lekkere wegkijk-TV. Beetje dom gelul, beetje lachen, soms wat saai wanneer het over de randperikelen bij clubs in de marge gaat, soms een leuk fragmentje.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rene is ook een hypocriet persoon. Zo begreep hij zogenaamd niks van Fred Rutten zijn gedrag na afloop van Zwolle uit. Terwijl hij zelf achter de bank kruipt als thuis de deurbel gaat. Ik vermaak me kostelijk met VI hoor, daar niet van, maar de enige aan tafel die ik serieus neem is Wim Kieft.
Nee, dat gevoel heb ik bij Dijkstra juist helemaal niet. Tenminste, niet op een manier dat hij in de dagelijkse leven anders zou zijn qua gedrag.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kieft tapt geen moppen, maar ik vermaak me gewoon kostelijk met de manier waarop hij praat.
Die meneer Dijkstra zit altijd duidelijk aan tafel met het idee van ik moet gevat uit de hoek komen. En daar kan ik dan weer heel slecht tegen.
Ik erger me juist altijd aan de manier waarop hij praat. Zo langzaam en hij herhaalt alle woorden 38 keer. Geen wonder als je 20 jaar lang gesnoven hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kieft tapt geen moppen, maar ik vermaak me gewoon kostelijk met de manier waarop hij praat.
Die meneer Dijkstra zit altijd duidelijk aan tafel met het idee van ik moet gevat uit de hoek komen. En daar kan ik dan weer heel slecht tegen.
Wie is Dijkstra? Derksen bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel heb ik bij Dijkstra juist helemaal niet. Tenminste, niet op een manier dat hij in de dagelijkse leven anders zou zijn qua gedrag.
Bij Kieft heb ik het gevoel ook niet dat hij anders is in het dagelijkse leven, maar dan lijkt het me dus ook een verschrikkelijk saaie lul, inhoudelijk gezien.
Bij Hans heb ik wel heel erg het idee dat hij een showtje aan het opvoeren is. Teninste, dat mag je hopen voor de mensen in zijn persoonlijke omgeving, alhoewel het wel al zijn mislukte relaties zou verklaren als hij normaal gesproken zich ook zo idioot gedraagt...
Die Twentse bosmongool.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:23 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Wie is Dijkstra? Derksen bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die Twentse bosmongool.Oh. HijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwacht van een doorgesnoven ex-atleet juist wat meer snelheid en vuurwerk. Kieft is blijkbaar de enige die lekker rustig wordt van een neusje vol coke...(!)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ik erger me juist altijd aan de manier waarop hij praat. Zo langzaam en hij herhaalt alle woorden 38 keer. Geen wonder als je 20 jaar lang gesnoven hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die Twentse bosmongool.Dat is idd geen beste foto...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik verwacht van een doorgesnoven ex-atleet juist wat meer snelheid en vuurwerk. Kieft is blijkbaar de enige die lekker rustig wordt van een neusje vol coke...(!)
Wat vin je van die meneer Driessen dan? Dat is toch ook geen geweldenaar? Of wil jij zeggen van wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:31 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig mag Emile Schelvis er niet meer zitten van Derksen, die was echt slaapverwekkend.
Nee, ook niet. Ik vind Hansie Hansie en Boskamp de leuksten. Ze praten louter onzin, maar het is wel altijd lachen met die twee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat vin je van die meneer Driessen dan? Dat is toch ook geen geweldenaar? Of wil jij zeggen van wel?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geniaal was dat, de ongemakkelijkheid spatte er vanaf
Nou is 26 jaar voor een nieuwe vriendin ook wel een beetje oud, hoor... die is dan al bijna afgeschreven.quote:
Jij hebt liever twee van 13 jaar zeker? Zit je ook op 26 jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou is 26 jaar voor een nieuwe vriendin ook wel een beetje oud, hoor... die is dan al bijna afgeschreven.
Raar weer dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt liever twee van 13 jaar zeker? Zit je ook op 26 jaar.
[ afbeelding ]
Ja je kon echt zien dat hij dat helemaal niet zo een leuk onderwerp vond. Maar als je de bal kaatst en zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:37 schreef Zipportal het volgende:
René die over de vriendin van Hans begint. Maar zodra het over zijn eigen mokkel ging, werd het stil en gauw door naar een ander onderwerp.
![]()
[ afbeelding ]
NOu nou nou.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je dat zoontje gezien tijdens Waar is de Mol? Kwam ook een beetje autistisch over.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:
Het moet voor René natuurlijk niet te dicht bijkomen allemaal. Hij vindt het ook zichtbaar vervelend om over zijn zoontje te praten.
Wat laf dat hij dat de dag doet na de laatste uitzending zodat Derksen zijn kant van dit verhaal niet kan melden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:51 schreef Silenus het volgende:
Peter R. de Vries zojuist op twitter/zijn site:
[..]
8 juni is de laatste uitzendingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat laf dat hij dat de dag doet na de laatste uitzending zodat Derksen zijn kant van dit verhaal niet kan melden.
twitter:rebeccaloebe twitterde op maandag 25-05-2015 om 21:48:05Hanging out backstage at Voetbal International with @JohanDerksen had a great time singing on the show! @VI_nl http://t.co/3QMlthtxjm reageer retweet
Die komt vrijdag flink aan de beurt hoop ik.quote:
Wel netjes van d'r dat ze niet negatief doet over de kermisklant waar ze mee op het podium moest staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rebeccaloebe twitterde op maandag 25-05-2015 om 21:48:05Hanging out backstage at Voetbal International with @JohanDerksen had a great time singing on the show! @VI_nl http://t.co/3QMlthtxjm reageer retweet
dit was heel goed van hansiequote:
Genee dacht ook, voor je het weet zit hij weer een half jaar ziek thuis.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit was heel goed van hansie
jammer dat genee rené zo nodig uit de brand moet helpen
O, dan heb ik dat verkeerd begrepen en verheug ik mij nu al op het fileren van PRdV.quote:
Nou leuk, halve uitzending Derksen weer met overslaande stem over Peter Rrrrrr.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, dan heb ik dat verkeerd begrepen en verheug ik mij nu al op het fileren van PRdV.
Nou nee, er moeten al wel toeters en bellen aanzitten natuurlijk, anders is er ook niets aan....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bridget blijft er toch goed uitzienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:42 schreef Grifte het volgende:
Als ze dat op SBS 6 hebben behandeld zullen ze wel met Jopie de wijken zijn in geweest, Hart van Nederland-stijl. Waarschijnlijk is nu in Oudewater de hele buurt geschokt.
iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:37 schreef Zipportal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hansie Hansie 8-0 gewonnen met dovo en daar naar de play-offs om promotie naar de topklasse.
Serhat Koçgodquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hansie Hansie 8-0 gewonnen met dovo en daar naar de play-offs om promotie naar de topklasse.
Blatter komt eindelijk ten val ... .. ....quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:59 schreef DrDentz het volgende:
Het schijnt toch niet helemaal zuivere koffie te zijn bij de FIFA, wie had dat gedacht?
Toevallig zag ik Marjan Olfers net bij Eenvandaag. Mijn maag draaide om.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet er vanavond gewoon een VI Extra uitgezonden worden, je kunt niet tot vrijdag wachten, dan loop je achter de feiten aan en hebben alle Marjan Olfersen al hun onwetende meningen gegeven op tv. Nee, de mensen willen het nieuws geduid door de mannen van VI.
Johan kan vanavond niet (EL-finale)quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan Johan vanavond bij Pauw aanschuiven, daar kan hij meteen snotneus Jesse Klaver slopen.
Mee eens. Dit is heet nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet er vanavond gewoon een VI Extra uitgezonden worden, je kunt niet tot vrijdag wachten, dan loop je achter de feiten aan en hebben alle Marjan Olfersen al hun onwetende meningen gegeven op tv. Nee, de mensen willen het nieuws geduid door de mannen van VI.
RTL 7 20:00quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:28 schreef Evertjan het volgende:
HEEL NEDERLAND ZIT TE WACHTEN OP DE MANNEN VAN VI WAAR ZIJN DE HELDEN ALS JE ZE NODIG HEBT
Nee, ik ken de mannen langer dan vandaag, Johan kent helemaal geen spelers van Dnjepprr.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan ze praten over Dnjepperdepepper tegen Zeevielja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |