Hee, ja hequote:Op maandag 25 mei 2015 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hoi Fokker, wat leuk dat jij er ook weer bent
Lekker 20 euro betalen om je emailadres in te mogen vullenquote:
Ik had het voor een tientje gedaanquote:Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 20 euro betalen om je emailadres in te mogen vullen
Ik had het gewoon niet gedaanquote:
Ja maar jij werkt toch heel niet bij de Mediamarkt lieverdquote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik had zijn email adres voor een tientje ingevuld
Nee, bij ziggo toch?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt toch heel niet bij de Mediamarkt lieverd
Nee klopt.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt toch heel niet bij de Mediamarkt lieverd
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
Lekker Fokker zijn grap verpesten
Ik heb er geen eens gebruik van gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 20 euro betalen om je emailadres in te mogen vullen
Ach ja, je moet er wat voor over hebben hequote:Op maandag 25 mei 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marianne, dat pakhuis wat jij aanraadde is wel een beetje duur.
Dan is het gewoon nog dommerquote:Op maandag 25 mei 2015 15:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb er geen eens gebruik van gemaakt
Hoge levensstandaard in België.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er wat voor over hebben he
Seems legit.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
Hello, i see your Email in (http://facebook) How are you mydear good friend, My Name is Miss Rudo, Please I will like you to reply
me to my Email ID (*******@yahoo.co.uk) So i can brief you the reason
why i contact you. Your's Rudo
Belgie is meestal wel wat duurder dan Nederland volgens mij. En de bediening is trager.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoge levensstandaard in België.
Zijn dat de normale prijzen voor uit eten gaan? Ik moet zeggen dat bijna al mijn voorgaande vakanties naar Oost europa gingen, daar is uit eten gaan altijd gemakkelijk te betalen.
Ik heb Miss Rudo helemaal niet nodigquote:Op maandag 25 mei 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet mailt
quote:Op maandag 25 mei 2015 10:17 schreef Njosnavelin het volgende:
En op tweede Pinksterdag keerde Elfletterig terug. Wat symbolisch.
quote:
Kennelijk niet, hij heeft dit topic nog niet erns sticky gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium zo veel vrolijkheid wel trekt.
Allez, is er geen horeca opleiding?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Belgie is meestal wel wat duurder dan Nederland volgens mij. En de bediening is trager.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium zo veel vrolijkheid wel trekt.
Niemand moet ook lachen, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat de terugkeer van Elfletterig wordt vergeleken met de uitstorting van de Heilige Geest lijkt mij overigens enigszins overdreven.
Er worden hier vaak tranen gelachen en onnozel gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand moet ook lachen, zoals gewoonlijk.
Mij ook. Ik leef bovendien nog. Het wordt pas écht bijzonder als ik na mijn dood weer in dit topic opduik.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat de terugkeer van Elfletterig wordt vergeleken met de uitstorting van de Heilige Geest lijkt mij overigens enigszins overdreven.
Dat is al een paar keer gebeurd volgens mij.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij ook. Ik leef bovendien nog. Het wordt pas écht bijzonder als ik na mijn dood weer in dit topic opduik.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al een paar keer gebeurd volgens mij.
Bron?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij bent een kat met negen levens.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand moet ook lachen, zoals gewoonlijk.
Nou gelukkig.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was wel blij om je Belgié tips hoor
Boete gekregen?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
Zo'n kaartje dat je met tweede klas in de eerste mag zitten is natuurlijk weer niet op feestdagen geldig.
Kutbedrijf.
Ik heb een enorm "zondag" gevoel.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou bijna vergeten dat het vandaag een "feestdag" is....
LTKDV niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat iedereen bij geboorte 2 tepels heeft.
De opleidingen in België zijn zelfs beduidend beter dan de Neerlandsequote:Op maandag 25 mei 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez, is er geen horeca opleiding?
Het kan ook de lange afwezigheid in NWS-SC zijn die haar realiteitszin heeft vergroot.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar het valt me inderdaad wel op dat Fatima ineens een grote mond gekregen heeft. Zouden de Thaise jongetjes die ze 10 cent per dag betaalde om overal 'ja meesteres' op te zeggen haar realiteitszin een beetje door de war gegooid hebben?
Nou wat een feest vandaag zeg. Ik ben helemaal blij.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou bijna vergeten dat het vandaag een "feestdag" is....
quote:Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat een feest vandaag zeg. Ik ben helemaal blij.
Weet ik. Ik wilde eerst zeggen dat je op Specularium lijkt als je zo doet. Maar bij nader inzien vond ik "quote:
Ze is gewoon lekker pittig aan het doenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar het valt me inderdaad wel op dat Fatima ineens een grote mond gekregen heeft. Zouden de Thaise jongetjes die ze 10 cent per dag betaalde om overal 'ja meesteres' op te zeggen haar realiteitszin een beetje door de war gegooid hebben?
Wat een dramaquote:Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
Opzijhad
Uit de lange serie: woordgrapjes die niet helemaal uit de verf komen.![]()
Dat gaat zo slecht worden dat DWDD daar best een item aan wil wijden.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze ooit in boekvorm ga uitbrengen.
Ik verwacht minimaal het boek van de maand te worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat zo slecht worden dat DWDD daar best een item aan wil wijden.
In een wereld waar mannen aan de macht zijn hebben vrouwen geen keus.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is gewoon lekker pittig aan het doen. Ik verdenk #TeamOpzij van het ronselen ...
Nou, dan maken ze maar keus!quote:Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In een wereld waar mannen aan de macht zijn hebben vrouwen geen keus.
quote:
7 / 10quote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze ook weer biljarten, gahahahaha@!:P
Maar jij vindt Koefnoen ook geweldig.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de schaal van normale humor ja. Mijn schaal is precies omgekeerd: 10 - 3 is 7
Verrek... goed dat je het zegt. Ik heb nog helemaal niet naar Koefnoen van vrijdag gekeken.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij vindt Koefnoen ook geweldig.
Je kunt toch desktop lay out kiezen?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:25 schreef Peunage het volgende:
Fokken is wel een beetje kut op een tablet.
Positieve reacties in het topic.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verrek... goed dat je het zegt. Ik heb nog helemaal niet naar Koefnoen van vrijdag gekeken.
Jezus Arjan, wat een verhaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:42 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb net in dat magazine van het financieele dagblad een interview met een longarts gelezen; die rookte van haar 15de tot haar 30ste en tijdens haar studententijd rookte iedereen en dat vond ze fantastisch; op haar 30ste stopte ze ermee, maar 10 jaar !! later was ze een keer moe en toen dacht ze ' en nu een sigaret !!' ze deed het niet, maar zo diep zit het.
Ze heeft nu een website die oorlog voert tegen de tabaksindustrie
Voor jou is deze het meest passend:quote:Op maandag 25 mei 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
Dit is de beste, voor elke post van LTKDV.
[ afbeelding ].
Mijn paps is nu 18 jaar gestopt en die zegt zo 2 keer in het jaar nog wel eens dat ie zin heeft in een sigaretquote:Op maandag 25 mei 2015 19:42 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb net in dat magazine van het financieele dagblad een interview met een longarts gelezen; die rookte van haar 15de tot haar 30ste en tijdens haar studententijd rookte iedereen en dat vond ze fantastisch; op haar 30ste stopte ze ermee, maar 10 jaar !! later was ze een keer moe en toen dacht ze ' en nu een sigaret !!' ze deed het niet, maar zo diep zit het.
Ze heeft nu een website die oorlog voert tegen de tabaksindustrie
Had iemand de tegenwoordigheid van geest het te filmen?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ging net op mijn plaat op een drukke trap op het station![]()
Glee zo naar beneden.
Hopelijk moest je ook beneden zijn?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Glee zo naar beneden.
Bij sommige mensen blijft dat altijd, die zin, heb ik begrepen.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn paps is nu 18 jaar gestopt en die zegt zo 2 keer in het jaar nog wel eens dat ie zin heeft in een sigaret
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij sommige mensen blijft dat altijd, die zin, heb ik begrepen.
Ja dat welquote:Op maandag 25 mei 2015 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk moest je ook beneden zijn?
Ook niet als je anderen ziet roken,.of het ruikt ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef Tem het volgende:
5 jaar gestopt. Al zeker 4,5 jaar totaal geen behoefte meer aan een peuk.
En toen kwam er weer een aardige meneer om dat lieve meisje op te rapen?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Glee zo naar beneden.
Kon je het refrein van dat Le Le nummer nou al ontcijferen?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook niet als je anderen ziet roken,.of het ruikt ofzo?
Woon jij in Duitsland ofzoquote:Op maandag 25 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Mijn moeder zag vandaag een sigarettenautomaat staan en ging daar toch nog even naar kijken, beetje raar. Al 3 jaar gestopt.
Nee een lief meisje achter me, was helemaal bezorgd.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En toen kwam er weer een aardige meneer om dat lieve meisje op te rapen?
Heb je haar mee naar huis genomen?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee een lief meisje achter me, was helemaal bezorgd.
Nee inderdaad, stond in een van der Valk hotel.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Woon jij in Duitsland ofzo
in Nederland heb je die dingen vrijwel nergens, buiten althans
Oh helemaal vergeten, maar Johannes had toch al een link gepost?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kon je het refrein van dat Le Le nummer nou al ontcijferen?
Nee helaas, moest rennen voor mijn overstap.quote:
Oh dat had ik dan gemist.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten, maar Johannes had toch al een link gepost?
Nee, geen last van eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook niet als je anderen ziet roken,.of het ruikt ofzo?
Elfletterig zal blij zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
het begint te komen, die wil om te stoppen
Das gewoon goeien handel.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:02 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom denkt Google dat ik zaken wil doen met oliesjeiks uit Dubai ?
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat prinsen in Nigeria denken dat ik hun geld wil gevenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:02 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom denkt Google dat ik zaken wil doen met oliesjeiks uit Dubai ?
Hé, zo kennen we je niet.quote:
Niet? Ik heb nooit wat anders gevonden. Als mensen zichzelf de vernieling in willen roken, moeten ze dat mooi doen. Niet mijn probleem.quote:
En pindakaasquote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar Henk is in goed gezelschap hier, ik denk dat Mani een tax wil op alles behalve magere kwark
Daar schaam ik mij dood voor ja, daarom probeer ik altijd zo netjes mogelijk te zijn zodat mensen weten dat we niet allemaal zo zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Wielrenners zouden wel een tax mogen betalen voor het terroriseren van de fietspaden.
Afgelopen zondag had mani bijna zijn zin. Ons hele gezinnetje was bijna doodgereden door een peloton Teamwittegladdekuitenmethangbuikineentestrakpakje.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Wielrenners zouden wel een tax mogen betalen voor het terroriseren van de fietspaden.
He bah. Timmmm had dat ook wel leuk gevonden, met zijn kinderhaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen zondag had mani bijna zijn zin. Ons hele gezinnetje was bijna doodgereden door een peloton Teamwittegladdekuitenmethangbuikineentestrakpakje.
Mijn diepe excuses namens alle goedwillende fietsers. Ik zat laatst ook achter zo'n treintje, op een pad naderen ze een vrouw met kind, dat kind zet een stap opzij ofzo waardoor de voorste midlifecrisiszielepoot schrikt en een stukje moet uitwijken, gelijk achterom kijken met de gebalde vuist en van alles en nog wat foeteren richting dat kind. Wat een sadness.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Afgelopen zondag had mani bijna zijn zin. Ons hele gezinnetje was bijna doodgereden door een peloton Teamwittegladdekuitenmethangbuikineentestrakpakje.
Hoezo ook.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
He bah. Timmmm had dat ook wel leuk gevonden, met zijn kinderhaat.
Ben je er achteraan gerend?
Nee, vriendelijk uitgescholden. De bewoners langs de Rotte waren het met me eens.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat er steeds meer recreatie wielrenners bijkomen ieder jaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn diepe excuses namens alle goedwillende fietsers. Ik zat laatst ook achter zo'n treintje, op een pad naderen ze een vrouw met kind, dat kind zet een stap opzij ofzo waardoor de voorste midlifecrisiszielepoot schrikt en een stukje moet uitwijken, gelijk achterom kijken met de gebalde vuist en van alles en nog wat foeteren richting dat kind. Wat een sadness.
Wat een nobel streven van je, mani. Helaas zijn de negatieve ervaringen meestal memorabeler dan de positieve.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar schaam ik mij dood voor ja, daarom probeer ik altijd zo netjes mogelijk te zijn zodat mensen weten dat we niet allemaal zo zijn.
Helaas wel ja, ben er laatst ook nog door in de berm gedrukt omdat ze perse ergens moesten passeren waar geen ruimte was.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat er steeds meer recreatie wielrenners bijkomen ieder jaar.
Ja klopt, en elk wielrenbericht op NWS lees ik weer die virulente wielerhaat van eigenlijk iedereen. Maakt me een beetje sad.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een nobel streven van je, mani. Helaas zijn de negatieve ervaringen meestal memorabeler dan de positieve.
Nav wat tem zei.quote:
Ja maar ik zie liever geen kinderen aangereden worden hoor.quote:
Vriendelijk nog wel.. "vlegel!"quote:Op maandag 25 mei 2015 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, vriendelijk uitgescholden. De bewoners langs de Rotte waren het met me eens.
Onderling zijn ze dus ook zo asociaal?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ben er laatst ook nog door in de berm gedrukt omdat ze perse ergens moesten passeren waar geen ruimte was.
[..]
Ja klopt, en elk wielrenbericht op NWS lees ik weer die virulente wielerhaat van eigenlijk iedereen. Maakt me een beetje sad.
Als je niet tot het desbetreffende groepje hoort kan je de tering krijgen blijkbaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onderling zijn ze dus ook zo asociaal?
Nouja, wat een volk.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je niet tot het desbetreffende groepje hoort kan je de tering krijgen blijkbaar.
Maar je moet zelf ook erkennen dat het stiekem gewoon terecht is. Hoewel jij de dankbare uitzondering bent.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ben er laatst ook nog door in de berm gedrukt omdat ze perse ergens moesten passeren waar geen ruimte was.
[..]
Ja klopt, en elk wielrenbericht op NWS lees ik weer die virulente wielerhaat van eigenlijk iedereen. Maakt me een beetje sad.
Pardon, meneer? Met alle respect, u mag van mij de vliegende grafkankeraids krijgen. Als het zo uitkomt natuurlijk! Fijne dag nog!quote:
Mijn wielrennershaat overtreft mijn kinderhaatquote:Op maandag 25 mei 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag al gesteund tegen de anti-rookfascisten. Je kan niet alles hebbenquote:
En de honden, waar staan die?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn wielrennershaat overtreft mijn kinderhaat
Behalve als iemand op 20 meter afstand staat te roken, dan heel overdreven hoesten alsof je er last van hebt.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet? Ik heb nooit wat anders gevonden. Als mensen zichzelf de vernieling in willen roken, moeten ze dat mooi doen. Niet mijn probleem.
Nou ja, mijn droombeeld is een kudde wielrenners die over een nare hond heenrijden, beestje dood, minstens 5 van die boeven in het ziekenhuis. Alleen maar winnaars in de samenlevingquote:
Vergeet niet dat ze ook nog miljarden accijns op een jaar moeten dokken. Verder mogen ze mooi alles doenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve als iemand op 20 meter afstand staat te roken, dan heel overdreven hoesten alsof je er last van hebt.
Paardenlul.
Nog nooit gedaan. Ik heb 0,0 last van mensen die 20 meter bij mij vandaan staan te roken.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve als iemand op 20 meter afstand staat te roken, dan heel overdreven hoesten alsof je er last van hebt.
Paardenlul.
Iedereen die rookt weet waarmee hij/zij bezig is. Roken is een keuze, je kunt besluiten om te stoppen. Doe je het niet voor je gezondheid, dan kan geld een reden zijn om te stoppen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Dus je gaat er dood aan en daarom moeten mensen niet meer roken. Verbieden? Nah, dat er zoveel mensen doodgaan is ook weer niet zo erg dat we 2.5 miljard liever niet verdienen.
Nou vind ik in principe dat het het goed recht is van mensen als ze zich dood willen roken, maar als je dat niet vindt, en dat wil gaan regelen, ben je een criminele aap als je accijnsgelden zwaarder weegt dan mensenlevens. Want als je die doden wil voorkomen moet je gewoon verbieden
Zullen we hier niet weer opnieuw beginnen, elfje?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen die rookt weet waarmee hij/zij bezig is. Roken is een keuze, je kunt besluiten om te stoppen. Doe je het niet voor je gezondheid, dan kan geld een reden zijn om te stoppen.
Dan mag je ook naar de hete herenmeet komen want VS en ik roken allebei.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Ik heb 0,0 last van mensen die 20 meter bij mij vandaan staan te roken.
Je weet hoe ik over meets denk.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan mag je ook naar de hete herenmeet komen want VS en ik roken allebei.
.
quote:Op maandag 25 mei 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
Of Henk kan alleen met een takelwagen het huis uit.
Zo'n echte.
Heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn allemaal kut zeker? Met kutmensen.
Ik kan ook zonder takelwagen het huis uit.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
Of Henk kan alleen met een takelwagen het huis uit.
Zo'n echte.
Volgens mij zit LTKDV weer te d-dossen.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was dan ook een vraag.
En het plaatje van Tem verneukte FOK! volgens mij.
Tuurlijk doe ik datquote:Op maandag 25 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit LTKDV weer te d-dossen.
Omdat er geen reet meer aan is?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoezo ben jij nauwelijks nog te vinden in het Pauw topic? Vroeger was het vaste prik?
Ik kijk niet zo vaak naar Pauw, af en toe maar. Sowieso ben ik donderdag- en vrijdagavond rond die tijd meestal niet thuis; blijven er nog maar 3 potentiële avonden over.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoezo ben jij nauwelijks nog te vinden in het Pauw topic? Vroeger was het vaste prik?
Ik zet liever een fout filmpje op.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zolang je de dinsdag maar niet vergeet. Opsporing Verzocht, Opgelicht & De Rijdende Rechter Vervolgd.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook niet meer elke avond. Tegen de tijd dat het begint slaap ik al half.
En ik was natuurlijk vergeten dat het vandaag maandag is.
Desi Bouterse wilde niet komen.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ook echt Ramon Beuk uitnodigen, want het gaat over Suriname.
Elflettering?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik zag net meneer Poephoofd, hij heeft een nieuw programma.
Dat ga ik natuurlijk niet kijken.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/dilemma/POMS_S_EO_857407
Lang geleden, voordat dit gebeurde:quote:Op maandag 25 mei 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Barend en van Dorp.
Toen het leven nog leuk was,.
Ik weet nog dat hier een heel welkomsttopic voor was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lang geleden, voordat dit gebeurde:
[ afbeelding ]
Jammer dat Emile dat gifje verneukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genieten was dat altijd
Die goede ouwe tijd...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hier een heel welkomsttopic voor was.
Eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat Emile dat gifje verneukt.
Mijn kuiten zijn gebeiteld door de Goden zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij niet, wil je zeggen? Met je wielrenfiets. En je kuiten.
Fuck Emile!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een kwaad woord over Emile en ik ga super saiyan
Mag ik je alvast interviewen voor de FP?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een hele planeet gesloopt, je leest er morgen wel over bij het journaal.
Nee ik wil een FOK! exclusivequote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een hele planeet gesloopt, je leest er morgen wel over bij het journaal.
Ja, de FP kan wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Dus: zeg het maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mag ik je alvast interviewen voor de FP?
Ik kijk wel wie er betere vragen heeft: jij of Elfletterig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik wil een FOK! exclusiveDat zou weer een goede start voor mij zijn op de FP.
Ok komtie, wat is je favoriete kleur?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de FP kan wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Dus: zeg het maar.
Ik wil graag weten om welke planeet het gaat. Waarom je de behoefte voelde om een planeet te vernietigen; en waarom uitgerekend die planeet. Ik wil weten hoe je het hebt gedaan en of je van plan bent om nog meer planeten te vernietigen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de FP kan wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Dus: zeg het maar.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:51 schreef Webschip het volgende:
Måns Zelmerlöw met zijn Heroes. Wat een leuk liedje is dat.
Het gaat om de planeet Uranus want ik hou van Uranus. Hopelijk wordt dit artikel in het engels vertaald.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil graag weten om welke planeet het gaat. Waarom je de behoefte voelde om een planeet te vernietigen; en waarom uitgerekend die planeet. Ik wil weten hoe je het hebt gedaan en of je van plan bent om nog meer planeten te vernietigen.
Nee van Uranus.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Zeg je nu tegen Elfje dat je van zijn Anus houdt?
Mee eens. Ik had het toevallig begin april al ontdekt op Spotify in een playlist voor nieuwe muziek. Vond het meteen goed. Pas later las ik dat het de Zweedse inzending voor het Songfestival was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:51 schreef Webschip het volgende:
Måns Zelmerlöw met zijn Heroes. Wat een leuk liedje is dat.
De kop heb ik al:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat om de planeet Uranus want ik hou van Uranus. Hopelijk wordt dit artikel in het engels vertaald.
Ik had de behoefte die planeet te vernietigen omdat er werd gehaat op iets anders dat ik lief heb namelijk Emile. Ik heb dat gedaan door Super Saiyan te worden, dat lukt alleen als je een x aantal afleveringen van Dragon Ball Z hebt gezien en als Emile niet de erkenning krijgt die hij verdient is het zonnestelsel nog niet van me af.
Zijn er nog meer vragen?
Dat vindt de doelgroep van de FP dolkomisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kop heb ik al:
John Farlake: I love your anus
Nee, ik moet alleen nog even met je instelling bellen om toestemming te vragen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vindt de doelgroep van de FP dolkomisch.
Heb je nog meer quotes nodig of ga je het al publiceren?
Ik zag em vorige week voor het eerst...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. Ik had het toevallig begin april al ontdekt op Spotify in een playlist voor nieuwe muziek. Vond het meteen goed. Pas later las ik dat het de Zweedse inzending voor het Songfestival was.
Wat is er zo bijzonder aan Emile?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat om de planeet Uranus want ik hou van Uranus. Hopelijk wordt dit artikel in het engels vertaald.
Ik had de behoefte die planeet te vernietigen omdat er werd gehaat op iets anders dat ik lief heb namelijk Emile. Ik heb dat gedaan door Super Saiyan te worden, dat lukt alleen als je een x aantal afleveringen van Dragon Ball Z hebt gezien en als Emile niet de erkenning krijgt die hij verdient is het zonnestelsel nog niet van me af.
Zijn er nog meer vragen?
Oh, dan moet je de Rijksuniversiteit Groningen hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik moet alleen nog even met je instelling bellen om toestemming te vragen.
Het gemiddelde niveau was dit jaar inderdaad niet bijster hoog. Vorig jaar was het een stuk beter. Ik vond België ook wel aardig, trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zag em vorige week voor het eerst...
De andere inzendingen vond ik niet veel soeps.
Inderdaad, ik had België op nummer 2 gezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau was dit jaar inderdaad niet bijster hoog. Vorig jaar was het een stuk beter. Ik vond België ook wel aardig, trouwens.
Ik doelde meer op dat er niets mis is met elektrotechniek. Tegenwoordig ook prima te combineren met ICT.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien had het nummer meer kans dan locomotief oosterhuis.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Emile?
Emile is iemand die te grappig is voor de Nederlandse media, daarom worden zijn grapjes ook nooit begrepen. Elfletterig zou zich in hem moeten herkennen.
Welke planeet zou je volgende target zijn?
Mars want ik heb trek.
In hoeverre is planeet Aarde nog veilig?
Of je nou bent overgeleverd aan mijn grillen of mensen uit Iran met kernwapens, de planeet Aarde is nooit helemaal veilig maar niet in direct gevaar. Sowieso wil ik de volgende regionen sparen: Groningen, Japan, Bulgarije.
Zie je Captain Planet als een bedreiging?
Nee, en ook Fox Kids Planet niet.
Ben je moslim?
Nee, maar ik ben bereid er voor te zorgen dat zij de schuld krijgen evenals de joden.
Dit zou Freek de Jonge ook zeggen ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
"Mars, want ik heb trek" is 7,5 / 10 qua grapje.
Ik wacht nog op foto's, dat is altijd wel fijn in een artikel. Ik ben aan het zoeken op foto's van een "destroyed Uranus" maar daar wordt ik niet vrolijk van. Tot nu toe heb ik nog niets bruikbaars gevonden voor de FP.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nog steeds niks, alleen maar wat oninteressante artikelen.
[ afbeelding ]
Nee maar even serieus, je moet niet 'wordt ik' schrijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wacht nog op foto's, dat is altijd wel fijn in een artikel. Ik ben aan het zoeken op foto's van een "destroyed Uranus" maar daar wordt ik niet vrolijk van. Tot nu toe heb ik nog niets bruikbaars gevonden voor de FP.
Jij ging toch inhaken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat alles wat je over hem te zeggen hebt?
Johannes_Vermeer heeft een planeet vernietigd en verwacht dat wij dat onbeduidende nieuws op de FP gaan zetten.quote:
Ik zie de grap niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johannes_Vermeer heeft een planeet vernietigd en verwacht dat wij dat onbeduidende nieuws op de FP gaan zetten.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de kraan zit aan de verkeerde kant.
quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, je moet niet 'wordt ik' schrijven.
Nee, de kraan zit aan de goede kant. Het gasfornuis zit op een rare plek, dat wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de kraan zit aan de verkeerde kant.
Dan doe ik het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |