Hee, ja hequote:Op maandag 25 mei 2015 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hoi Fokker, wat leuk dat jij er ook weer bent
Lekker 20 euro betalen om je emailadres in te mogen vullenquote:
Ik had het voor een tientje gedaanquote:Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 20 euro betalen om je emailadres in te mogen vullen
Ik had het gewoon niet gedaanquote:
Ja maar jij werkt toch heel niet bij de Mediamarkt lieverdquote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik had zijn email adres voor een tientje ingevuld
Nee, bij ziggo toch?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt toch heel niet bij de Mediamarkt lieverd
Nee klopt.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt toch heel niet bij de Mediamarkt lieverd
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
Lekker Fokker zijn grap verpesten
Ik heb er geen eens gebruik van gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 20 euro betalen om je emailadres in te mogen vullen
Ach ja, je moet er wat voor over hebben hequote:Op maandag 25 mei 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marianne, dat pakhuis wat jij aanraadde is wel een beetje duur.
Dan is het gewoon nog dommerquote:Op maandag 25 mei 2015 15:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb er geen eens gebruik van gemaakt
Hoge levensstandaard in België.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er wat voor over hebben he
Seems legit.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
Hello, i see your Email in (http://facebook) How are you mydear good friend, My Name is Miss Rudo, Please I will like you to reply
me to my Email ID (*******@yahoo.co.uk) So i can brief you the reason
why i contact you. Your's Rudo
Belgie is meestal wel wat duurder dan Nederland volgens mij. En de bediening is trager.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoge levensstandaard in België.
Zijn dat de normale prijzen voor uit eten gaan? Ik moet zeggen dat bijna al mijn voorgaande vakanties naar Oost europa gingen, daar is uit eten gaan altijd gemakkelijk te betalen.
Ik heb Miss Rudo helemaal niet nodigquote:Op maandag 25 mei 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet mailt
quote:Op maandag 25 mei 2015 10:17 schreef Njosnavelin het volgende:
En op tweede Pinksterdag keerde Elfletterig terug. Wat symbolisch.
quote:
Kennelijk niet, hij heeft dit topic nog niet erns sticky gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium zo veel vrolijkheid wel trekt.
Allez, is er geen horeca opleiding?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Belgie is meestal wel wat duurder dan Nederland volgens mij. En de bediening is trager.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of Specularium zo veel vrolijkheid wel trekt.
Niemand moet ook lachen, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat de terugkeer van Elfletterig wordt vergeleken met de uitstorting van de Heilige Geest lijkt mij overigens enigszins overdreven.
Er worden hier vaak tranen gelachen en onnozel gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand moet ook lachen, zoals gewoonlijk.
Mij ook. Ik leef bovendien nog. Het wordt pas écht bijzonder als ik na mijn dood weer in dit topic opduik.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat de terugkeer van Elfletterig wordt vergeleken met de uitstorting van de Heilige Geest lijkt mij overigens enigszins overdreven.
Dat is al een paar keer gebeurd volgens mij.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij ook. Ik leef bovendien nog. Het wordt pas écht bijzonder als ik na mijn dood weer in dit topic opduik.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is al een paar keer gebeurd volgens mij.
Bron?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij bent een kat met negen levens.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand moet ook lachen, zoals gewoonlijk.
Nou gelukkig.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was wel blij om je Belgié tips hoor
Boete gekregen?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
Zo'n kaartje dat je met tweede klas in de eerste mag zitten is natuurlijk weer niet op feestdagen geldig.
Kutbedrijf.
Ik heb een enorm "zondag" gevoel.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou bijna vergeten dat het vandaag een "feestdag" is....
LTKDV niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat iedereen bij geboorte 2 tepels heeft.
De opleidingen in België zijn zelfs beduidend beter dan de Neerlandsequote:Op maandag 25 mei 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez, is er geen horeca opleiding?
Het kan ook de lange afwezigheid in NWS-SC zijn die haar realiteitszin heeft vergroot.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar het valt me inderdaad wel op dat Fatima ineens een grote mond gekregen heeft. Zouden de Thaise jongetjes die ze 10 cent per dag betaalde om overal 'ja meesteres' op te zeggen haar realiteitszin een beetje door de war gegooid hebben?
Nou wat een feest vandaag zeg. Ik ben helemaal blij.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou bijna vergeten dat het vandaag een "feestdag" is....
quote:Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat een feest vandaag zeg. Ik ben helemaal blij.
Weet ik. Ik wilde eerst zeggen dat je op Specularium lijkt als je zo doet. Maar bij nader inzien vond ik "quote:
Ze is gewoon lekker pittig aan het doenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar het valt me inderdaad wel op dat Fatima ineens een grote mond gekregen heeft. Zouden de Thaise jongetjes die ze 10 cent per dag betaalde om overal 'ja meesteres' op te zeggen haar realiteitszin een beetje door de war gegooid hebben?
Wat een dramaquote:Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
Opzijhad
Uit de lange serie: woordgrapjes die niet helemaal uit de verf komen.![]()
Dat gaat zo slecht worden dat DWDD daar best een item aan wil wijden.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze ooit in boekvorm ga uitbrengen.
Ik verwacht minimaal het boek van de maand te worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat zo slecht worden dat DWDD daar best een item aan wil wijden.
In een wereld waar mannen aan de macht zijn hebben vrouwen geen keus.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is gewoon lekker pittig aan het doen. Ik verdenk #TeamOpzij van het ronselen ...
Nou, dan maken ze maar keus!quote:Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In een wereld waar mannen aan de macht zijn hebben vrouwen geen keus.
quote:
7 / 10quote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze ook weer biljarten, gahahahaha@!:P
Maar jij vindt Koefnoen ook geweldig.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de schaal van normale humor ja. Mijn schaal is precies omgekeerd: 10 - 3 is 7
Verrek... goed dat je het zegt. Ik heb nog helemaal niet naar Koefnoen van vrijdag gekeken.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij vindt Koefnoen ook geweldig.
Je kunt toch desktop lay out kiezen?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:25 schreef Peunage het volgende:
Fokken is wel een beetje kut op een tablet.
Positieve reacties in het topic.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verrek... goed dat je het zegt. Ik heb nog helemaal niet naar Koefnoen van vrijdag gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |