Oh het plaatje is wel okquote:
Of je in de houding wilt gaan staanquote:
Mannen in uniformquote:
wel uitkijken op wiens strepen je gaat staanquote:
Ik voel me wel soms legerquote:
deed wel pijn die schop met die legerkistjesquote:
variabele opquote:
Ik heb er ook geen zin in, Prima zoquote:Op zondag 24 mei 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht nog even straks zitten we in ......
Niks mis mee zeikerdquote:
Ik zeik en zeur totdat je er bij neervaltquote:
zeiken en zeuren is ook mijn specialiteitquote:Op zondag 24 mei 2015 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeik en zeur totdat je er bij neervalt
Ik vind het wel prima zoquote:
OK en daar zitten we nu met het laatste lange weekend voor de komende 6 maanden in GC of zou iemand zn zwembroek vergeten zijn ?quote:
owja damn, gedaan met de extra vrije dagenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en daar zitten we nu met het laatste lange weekend voor de komende 6 maanden in GC of zou iemand zn zwembroek vergeten zijn ?
niet zeuren jij bent pas op vakantie geweestquote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja damn, gedaan met de extra vrije dagen
Ja ... Zag ik gisteren een onderwerp over... Wij in Nederland hebben de minste vaste vrije dagen in Europa ....quote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja damn, gedaan met de extra vrije dagen
klopt, maar moet af en toe mijn zeurderige reputatie waarmakenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
niet zeuren jij bent pas op vakantie geweest
Ligt eraan wie je bent.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Zag ik gisteren een onderwerp over... Wij in Nederland hebben de minste vaste vrije dagen in Europa ....
Momenteel heb ik er ook geen last van...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent.Ik hoor niet bij 'wij'.
Dan valt er ook niks te klagen, doe ik ook niet.quote:
klagen is zo leukquote:Op zondag 24 mei 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan valt er ook niks te klagen, doe ik ook niet.
Jazeker, maar niet over dat ik te hard moet werken en te weinig vrij heb.quote:
quote:
ehhhh we zijn er alweer weg Moquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme best leuk, ben ik ook een keer bij DEF.
Eens kijken welke oorlog er te winnen valt hier.
Wist niet eens dat het bestond...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme best leuk, ben ik ook een keer bij DEF.
Eens kijken welke oorlog er te winnen valt hier.
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?quote:
nee ik ga morgen wel even 9 holes lopen maar ik ben nog niet top-fitquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Moregen weer een fles winnen op de golfclub?
denk dat de desbetreffende verhuismod op z'n lazer heeft gehadquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?
ik heb net nog kaas gegeten met appelstroopquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?
Op tijd naar bed dan en beterschap.. Nogmaals na zoveel dagenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik ga morgen wel even 9 holes lopen maar ik ben nog niet top-fit
Hoezo waren we niet on topic genoeg?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de desbetreffende verhuismod op z'n lazer heeft gehad
ik ga ook hartstikke op tijd naar bed toequote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Op tijd naar bed dan en beterschap.. Nogmaals na zoveel dagen
Ik heb speklapjes, krieltjes en spinazie voor mijn neus.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net nog kaas gegeten met appelstroop
DIe staat nu voor het militair tribunaalquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de desbetreffende verhuismod op z'n lazer heeft gehad
je was vannacht ook aardig laatquote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga ook hartstikke op tijd naar bed toeik kan morgen nog uitslapen hč
Ik was even mijn bord eten opscheppen, dus had niets in de gaten.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor we zelf doorhadden waar we waren waren we alweer terug in GC
Morgen heeft toch iedereen vrij...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:44 schreef Koen66 het volgende:
om een of andere reden verwacht ik deze nacht weinig actie op Fok
was trouwens wel heel grappig, ik had gegolfd vanmiddag, en er was bij "ons" ook een groot voetbaltoernooi dus daar ook even wezen kijken, werd muziek gedraaid en mensen waren verbaasd dat ik zo snel zoveel nummers herkendequote:
Wat leverde dat in euro's op?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
was trouwens wel heel grappig, ik had gegolfd vanmiddag, en er was bij "ons" ook een groot voetbaltoernooi dus daar ook even wezen kijken, werd muziek gedraaid en mensen waren verbaasd dat ik zo snel zoveel nummers herkende
aanzien, onbetaalbaarquote:
hou toch op manquote:Op zondag 24 mei 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
Het blijft ongehoord hoe er met ons wordt gesolt
Mijn topicquote:
Sc voor gevorderdenquote:
3 is nog te doenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
Ik zit godverdomme in 5 topics te postten, moet niet gekker worden
Vrouwen kunnen multitasken. Is best handig voor mannen die graag delegeren.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
Ik zit godverdomme in 5 topics te postten, moet niet gekker worden
Ik word gek !!!!quote:
Je doet het maar lekker allemaal zelfquote:Op zondag 24 mei 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken. Is best handig voor mannen die graag delegeren.
Tegen een vrouw moet je gewoon zeggen, maar schat, jij kan dat toch veel beter dan ik?quote:
Je bent niet goed bij je knarquote:Op maandag 25 mei 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen een vrouw moet je gewoon zeggen, maar schat, jij kan dat toch veel beter dan ik?
En voor je het weet gaan ze 10 dingen tegelijk doen, terwijl je met een biertje op de bank zit.
CUL of CRE, daar zijn tenminste mogelijkheden. GC, DEF of ESF is niks.quote:
ESF is nu weer dood voor een jaar dus die kunnen ze ook net zo goed onder MUZ stoppenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL of CRE, daar zijn tenminste mogelijkheden. GC, DEF of ESF is niks.
Ik noem dat geen muziek.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ESF is nu weer dood voor een jaar dus die kunnen ze ook net zo goed onder MUZ stoppen
Juist we waren erg crea in CRE, CUL ligt me ook welquote:Op maandag 25 mei 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL of CRE, daar zijn tenminste mogelijkheden. GC, DEF of ESF is niks.
Ja maarquote:
Daar liggen de thema's voor het oprapen.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist we waren erg crea in CRE, CUL ligt me ook wel
WE kennen je kookkunsten idd ! Staat je keuken nog?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist we waren erg crea in CRE, CUL ligt me ook wel
Het is een liedjesfestijn met liedjes die je nauwelijks liedjes kan noemen, het gaat over de 'aankleding', dus in feite over gelul.quote:
Oh haai, mag het. Golden oldies on tourquote:
Precies en hangop als toetjequote:Op maandag 25 mei 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ergens is de opheffing van 40+ best leuk, nu kunnen de oudjes overal slap ouwehoeren, niemand die dat een paar dementerende ouwe knarren en dozen kwalijk neemt, we weten niet beter.
Kunnen we losgaan over vloeibare voeding enzo.....quote:
Smoothies aldaayquote:Op maandag 25 mei 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kunnen we losgaan over vloeibare voeding enzo.....
Hahahahaquote:Op maandag 25 mei 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kunnen we losgaan over vloeibare voeding enzo.....
Hoezo? Dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ergens is de opheffing van 40+ best leuk, nu kunnen de oudjes overal slap ouwehoeren,
Die discussie van jou vandeweek met die ene gast was leuk, die gozer snapte er geen hol van.quote:
Linkjequote:Op maandag 25 mei 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die discussie van jou vandeweek met die ene gast was leuk, die gozer snapte er geen hol van.
Ben aan het zoeken. Maar ik heb er niet gepost en weet niet meer wanneer het was afgelopen donderdag geloof ik.quote:
Die hufter heeft ook een geschiedenis waar niet door te komen is.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken. Maar ik heb er niet gepost en weet niet meer wanneer het was afgelopen donderdag geloof ik.
Ja das niet te volgen, mmaar wat moet je als je je verveelt of je wilt je spullen aan de man brengenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hufter heeft ook een geschiedenis waar niet door te komen is.
Ach klaagbaak. Ik weet niet of daar zin in hebquote:Op maandag 25 mei 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken. Maar ik heb er niet gepost en weet niet meer wanneer het was afgelopen donderdag geloof ik.
KLB / Mensen die nieuw zijn op het internet
Kuchquote:Op maandag 25 mei 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das niet te volgen, mmaar wat moet je als je je verveelt of je wilt je spullen aan de man brengen
Die discussie is geinig. Het is nog steeds niet duidelijk welk punt die vent nou wilde maken, dat wist ie zelf niet volgens mij, maar goed hij ergerde zich aan bepaalde users, hetgeen ook leuk is.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach klaagbaak. Ik weet niet of daar zin in heb
Op die tijdstippen kom je de leukste users tegen hier.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morgen bij een bakkie koffiequote:Op maandag 25 mei 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die discussie is geinig. Het is nog steeds niet duidelijk welk punt die vent nou wilde maken, dat wist ie zelf niet volgens mij, maar goed hij ergerde zich aan bepaalde users, hetgeen ook leuk is.
Je was hem goed aan het jennen, op een gegeven moment vond ie het niet meer leuk.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op die tijdstippen kom je de leukste users tegen hier.
Die goser gaf wel snel opquote:Op maandag 25 mei 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piet had gewonnenquote:Op donderdag 21 mei 2015 05:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
En je punt is? Dit is KLB. Maar veel succes met trollen jonge, ga zo door. Ik ga er in ieder geval niet meer op in
.
Oh serieus was dat het.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was hem goed aan het jennen, op een gegeven moment vond ie het niet meer leuk.
Jij nog wakker? Je bent toch niet ziek? En ja, die gast begon zich te ergeren.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Die goser gaf wel snel op
[..]
Piet had gewonnen
Ik heb het even gelezen jaquote:
Nee ik ben niet ziek, gewoon wakker...quote:Op maandag 25 mei 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij nog wakker? Je bent toch niet ziek? En ja, die gast begon zich te ergeren.
quote:Ik maak me niet druk, ik erger me lichtelijk aan mensen die niet snappen dat 50% van het internet trolls zijn. Commentaar op videos is maar een voorbeeld. Fora en discussiemedia op het internet in het algemeen hebben een gezond percentage trolls, en de meeste mensen weten dit. Youtube is geen uitzondering als het om het percentage trolls gaat, maar wel om het percentage idioten. Als je een troll die zo overduidelijk is als in het gezicht geslagen worden niet snapt dan snap ik niet hoe je functioneert in de samenleving.
Ja leukquote:
He Fannquote:Op maandag 25 mei 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ziek, gewoon wakker...
Ja dat las is van die gast, was wel grappig
Ik opper een zeikhoekquote:Op maandag 25 mei 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik maak me niet druk, ik erger me lichtelijk.
In Fann haar keuken, Die word toch niet gebruiktquote:
Die ligt al 2 dagen op zn nestquote:Op maandag 25 mei 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is al opgenomen waarschijnlijk.
Wie ?quote:
Hij heeft zich waarschijnlijk doodgeërgerd.quote:
Ken ik nietquote:
Als die sukkel geen biefstuk kan bakken is het exitquote:
Dat is ferme taal.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als die sukkel geen biefstuk kan bakken is het exit
Ja zeg basicquote:
Er is een mafkees daar die adviseert >quote:
Zonde van je biefstukkie.quote:eerst koken in water, daarna als het afgekoeld is in de vriezer stoppen en als het vastgevroren is, even een paar minuten in de magnetron en dan in de pan. Olijfolie gebruiken.
Alles behalve doorgebakkenquote:
Wat een mafkees.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is een mafkees daar die adviseert >
[..]
Zonde van je biefstukkie.
Medium, lekker rose, niet rood en niet grijs.quote:
Dat ja..quote:Op maandag 25 mei 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Medium, lekker rose, niet rood en niet grijs.
Eerst op kamertemperatuur laten komen en dan max. 2 minuten bakken aan elke kant en 5 minuten laten rusten in of onder alufolie.quote:
Ik flikker ze gewoon recht uit de koelkast eerst in de oven.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:22 schreef Soury het volgende:
Kamertemperatuur wel, voor het bakken. En dan shhh shhhh op de grilpan
Ik ookquote:
Oven waaromquote:Op maandag 25 mei 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik flikker ze gewoon recht uit de koelkast eerst in de oven.
Op kamertemperatuur laten komen is beter anders ´schrikt´ het vlees.quote:
Uhh okquote:
Ja dat zei ik zelf alquote:Op maandag 25 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op kamertemperatuur laten komen is beter anders ´schrikt´ het vlees.
Net zoals rode wijn laten chambrerenquote:Op maandag 25 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op kamertemperatuur laten komen is beter anders ´schrikt´ het vlees.
Ik ook, maar jij postte iets eerder.quote:
Werkt prima, biefstuk in de folie, met koude oven beginnen en dan even tijdje op graad of 40 -45 houden.quote:
Nu snap ik dat je geen vent hebtquote:
Waarom is dat geen verrassing voor mij?quote:
Ja ik had het al door. Ik begreep het niet in eerste instantiequote:Op maandag 25 mei 2015 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt prima, biefstuk in de folie, met koude oven beginnen en dan even tijdje op graad of 40 -45 houden.
Snel bruinbakken en weer rusten in de oven op 40-45 graden
Die kun je dan bakken in dezelfde pan terwijl de biefstuk in de oven ligt.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heel raar, maar ik wil altijd verse gebakken champignons op mijn biefje.
Yeps, nooit samen doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kun je dan bakken in dezelfde pan terwijl de biefstuk in de oven ligt.
Ik krijg trek en geen snacks in huisquote:Op maandag 25 mei 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kun je dan bakken in dezelfde pan terwijl de biefstuk in de oven ligt.
Als ze daarmee ontdooidt zijn en op temperatuur Jaquote:Op maandag 25 mei 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heel raar, maar ik wil altijd verse gebakken champignons (gesneden in de dv en zonder ontdooien in de pan als het biefje eruit is, is ook vers in mijn ogen) op mijn biefje.
Die ontdooien direct in de pan en worden bruin gebakken, met verse champignons bedoel ik > geen uit blik of pot (die zijn vies). Ik snij ze altijd en verdeel ze in zakjes voor in de dv, die kan je dan altijd direct gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze daarmee ontdooidt zijn en op temperatuur Ja
Nee nog vier. Ohh shit en spekjesquote:Op maandag 25 mei 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd iets met eieren verzinnen of zijn die ook op?
Ja en dan smaakt je biefje niet meer, want die moet je zonder water bakken. Bijkomend voordeel is dat de champignons in het vet van de bief gebakken worden, dat geeft meer smaak.quote:
Nee ik doe het niet.quote:
Ja raar je bent geen ventquote:Op maandag 25 mei 2015 01:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo raar is het toch niet dat ik geen biefstuk lust? Ik lust echt zo ontzettend veel
Kappen nouquote:Op maandag 25 mei 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb ook ontbijtspek in de dv in porties, en die gooi ik ook bevroren in de pan, die zijn in 10 tellen ontdooid en dan beetje bruin bakken en geklutst ei eroverheen.
Wel als je ontzettend veel lustquote:Op maandag 25 mei 2015 01:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo raar is het toch niet dat ik geen biefstuk lust? Ik lust echt zo ontzettend veel
Iets niet lekker vinden of niet lusten is al een verschil. Ik eet alles, er zijn wel dingen die ik niet lekker vind.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lust geen geitenkaas, maar dat is mannelijk.
Ik heb geen idee wat die Turk hier voor kaas in zijn broodjes stopt?quote:Op maandag 25 mei 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lust geen geitenkaas, maar dat is mannelijk.
Nah, daar zit wat in, maar er zijn toch 3 soorten groenten die ik niet weg krijg, zonder kokhalzen.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets niet lekker vinden of niet lusten is al een verschil. Ik eet alles, er zijn wel dingen die ik niet lekker vindt.
Gesmolten valt het overigens wel mee.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die Turk hier voor kaas in zijn broodjes stopt?
Ik eet uien en tomaat ook alleen gebakken.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rooie bieten en rauwe groenten weiger ik te eten
Feta staat er op het bordje, is dat geitenkaas?quote:Op maandag 25 mei 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gesmolten valt het overigens wel mee.
Venkel, dat kan ik niet etenquote:Op maandag 25 mei 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, daar zit wat in, maar er zijn toch 3 soorten groenten die ik niet weg krijg, zonder kokhalzen.
Niks mis mee, beetje bitter meer niet.quote:
Rauw wel? Ik vind het heerlijkquote:
de structuur is zo walgelijk. Rauw lust ik het wel, eet morgen stamppot rauwe andijviequote:Op maandag 25 mei 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis mee, beetje bitter meer niet.
Onzin dan vreten ze maar nietquote:Op maandag 25 mei 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
Als er dan ooit nog eens een meet komt ... Alleen drankjes en geen hapjes
Dan snap ik het nietquote:Op maandag 25 mei 2015 01:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de structuur is zo walgelijk. Rauw lust ik het wel, eet morgen stamppot rauwe andijvie
Structuur heeft ook geen smaak.quote:
Ik snap het snot gekookt wel, maar de rest niet.quote:
Nou !? EEn andere struktuur zou wel de smaak kunnen beinvloeden... Zie het als het bakken van je biefstukje... rare medium of well done.. EN wel of niet eerst op kamertemperatuur etcquote:
Tot snot gekookte prei, gadverdamme.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het snot gekookt wel, maar de rest niet.
Dat is anders, een te lang gebakken biefje is taai.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou !? EEn andere struktuur zou wel de smaak kunnen beinvloeden... Zie het als het bakken van je biefstukje... rare medium of well done.. EN wel of niet eerst op kamertemperatuur etc
Ja die eet je ook niet zomaar rauw,quote:Op maandag 25 mei 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Structuur heeft ook geen smaak.
Maar goed, ik heb dat met rauwe uien.
Dat zie je toch nergens meer... Net als die snot andijvie... Grootmoeders recepten die niemand meer gebruiktquote:Op maandag 25 mei 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot snot gekookte prei, gadverdamme.
Gebakken ben ik er gek op, maar op een frikandel speciaal (die eet ik zelden of nooit) wil ik ze dus niet.quote:
op mijn werk welquote:Op maandag 25 mei 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie je toch nergens meer... Net als die snot andijvie... Grootmoeders recepten die niemand meer gebruikt
Dat is ook een van mijn jeugdtrauma's.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie je toch nergens meer... Net als die snot andijvie... Grootmoeders recepten die niemand meer gebruikt
En er ging nog een papje overheen.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kun je ook prima bakken.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben overigens gek op spruiten. Altijd geweest.
Bejaarde centrumquote:
lang niet overal. Op sommige locaties komt er eten van de maaltijdservice en soms koken collega's.quote:
Rare een vraag misschien, maar hoeveel uur per week werk je?quote:Op maandag 25 mei 2015 02:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lang niet overal. Op sommige locaties komt er eten van de maaltijdservice en soms koken collega's.
Dan moet je die collegas opvoeden met dat ze dat nooit meer koken.. Of anders alleen in de rauwe stampot versiequote:Op maandag 25 mei 2015 02:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lang niet overal. Op sommige locaties komt er eten van de maaltijdservice en soms koken collega's.
Dat wil ook nog eens maken. Mijn moeder is altijd de sjaak met mijn culinaire experimenten. Ach die kan wel wat hebben.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens improviseren met Paella
Tis net als met pasta ... Je kunt er van alles voor gebruiken...quote:Op maandag 25 mei 2015 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil ook nog eens maken. Mijn moeder is altijd de sjaak met mijn culinaire experimenten. Ach die kan wel wat hebben.
Ik ook en ik kook graagquote:
Ja zo kan ik het ook, komt wel iets meer bij kijken sjoef.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis net als met pasta ... Je kunt er van alles voor gebruiken...
Ja googel het welquote:Op maandag 25 mei 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis net als met pasta ... Je kunt er van alles voor gebruiken...
Alsof ik dat niet weet Piet.... De basisprincipes natuurlijk en de juiste rijst . echte saffraanquote:Op maandag 25 mei 2015 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, komt wel iets meer bij kijken sjoef.
Fucking lekkerquote:Op maandag 25 mei 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, we gaan de 'can can' dansen.
Zelfs de Aldi verkoopt het, weet alleen niet of ze het altijd hebben.quote:
Ik had mijn moessaka gister weer gemaakt. Ik eet elke week bij mijn moeder en we koken om de beurt.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn pastapic daar weleens gepost.
Ik zag het bij de Lidl. Ik heb het ooit gekocht maar ik snap het nietquote:
Weet ik ook niet of het altijd bij de Lidl is.. Maar een colorante als alternatief kan ook prima.. Alleen je mist een beetje de saffraan smaak.. Maar in Spanje worden de meeste paellas ook gewoon met kleurstof gemaakt ...quote:Op maandag 25 mei 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs de Aldi verkoopt het, weet alleen niet of ze het altijd hebben.
Je rijst wordt geel en saffraan geeft een net iets ander smaakjequote:Op maandag 25 mei 2015 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag het bij de Lidl. Ik heb het ooit gekocht maar ik snap het niet
Is net als toverballen eerst rood en dan geel.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je rijst wordt geel en saffraan geeft een net iets ander smaakje
Ja maar het is rete duur. Dan pleur ik wel anders erdoorquote:Op maandag 25 mei 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je rijst wordt geel en saffraan geeft een net iets ander smaakje
Kerrie.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het is rete duur. Dan pleur ik wel anders erdoor
Ja je hebt potjes met kleurstof die 1000 x goedkoper per gram zijn.. Dus iedereen gevruikt dat ook .. Maar van origine zou het met saffraan moeten...quote:Op maandag 25 mei 2015 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het is rete duur. Dan pleur ik wel anders erdoor
Maar smaak heeft het niet. Ik vind het bullshitquote:Op maandag 25 mei 2015 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt potjes met kleurstof die 1000 x goedkoper per gram zijn.. Dus iedereen gevruikt dat ook .. Maar van origine zou het met saffraan moeten...
Dat is bruin.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar smaak heeft het niet. Ik vind het bullshit
Waar heb je het voor gebruikt?quote:Op maandag 25 mei 2015 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar smaak heeft het niet. Ik vind het bullshit
Door rijst gedaan. Nice rice.quote:
Je kan ook koenjit / kurkuma / geelwortel (is allemaal hetzelfde) gebruiken wordt de rijst ook geel.quote:
Ja kan ook, smaakt wel andersquote:Op maandag 25 mei 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook koenjit / kurkuma / geelwortel (is allemaal hetzelfde) gebruiken wordt de rijst ook geel.
Ja ik moest het ooit kopen. Nu weet ik waarom ik het niet hief te doenquote:Op maandag 25 mei 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook koenjit / kurkuma / geelwortel (is allemaal hetzelfde) gebruiken wordt de rijst ook geel.
Dat is het spul dat de atjar zo geel maakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moest het ooit kopen. Nu weet ik waarom ik het niet hief te doen
Goeie atjar en pittig die moet ik nog vinden, Er zit een redelijk grote oosterse super in de buurt.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
\
Dat is het spul dat de atjar zo geel maakt.
Ohh ik zit dagelijks in culquote:Op maandag 25 mei 2015 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
In deze reeks kun je veel info vinden. CUL / Nasi a la Johannes
Die ken ik, vaker gelezen, maar ik vind de foto's niet altijd even smakelijk uitzien.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
In deze reeks kun je veel info vinden. CUL / Nasi a la Johannes
Weer eens wat anders dan over mooie mannen dromen.quote:
Iets met tonijn zou ik zeggenquote:Op maandag 25 mei 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik toch niks, als dit nasi moet voorstellen.
Misschien voor de hond.![]()
Het moet nu nog verwerkt worden neem ik aanquote:Op maandag 25 mei 2015 02:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kom op zeg, dit is een pic uit dat topic. Sorry, maar dat ga ik niet meer eten dus.
Ik zal wel een zeikerd zijn. Waarom ligt die witte rijst op die plank![]()
Dan laat je het toch in de pan, je dumpt het toch niet op 2 planken.quote:
Of in een vergiet of zo maar niet zo losquote:Op maandag 25 mei 2015 02:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan laat je het toch in de pan, je dumpt het toch niet op 2 planken.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Of in een vergiet of zo maar niet zo los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |