Oh het plaatje is wel okquote:
Of je in de houding wilt gaan staanquote:
Mannen in uniformquote:
wel uitkijken op wiens strepen je gaat staanquote:
Ik voel me wel soms legerquote:
deed wel pijn die schop met die legerkistjesquote:
variabele opquote:
Ik heb er ook geen zin in, Prima zoquote:Op zondag 24 mei 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht nog even straks zitten we in ......
Niks mis mee zeikerdquote:
Ik zeik en zeur totdat je er bij neervaltquote:
zeiken en zeuren is ook mijn specialiteitquote:Op zondag 24 mei 2015 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeik en zeur totdat je er bij neervalt
Ik vind het wel prima zoquote:
OK en daar zitten we nu met het laatste lange weekend voor de komende 6 maanden in GC of zou iemand zn zwembroek vergeten zijn ?quote:
owja damn, gedaan met de extra vrije dagenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en daar zitten we nu met het laatste lange weekend voor de komende 6 maanden in GC of zou iemand zn zwembroek vergeten zijn ?
niet zeuren jij bent pas op vakantie geweestquote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja damn, gedaan met de extra vrije dagen
Ja ... Zag ik gisteren een onderwerp over... Wij in Nederland hebben de minste vaste vrije dagen in Europa ....quote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja damn, gedaan met de extra vrije dagen
klopt, maar moet af en toe mijn zeurderige reputatie waarmakenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
niet zeuren jij bent pas op vakantie geweest
Ligt eraan wie je bent.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Zag ik gisteren een onderwerp over... Wij in Nederland hebben de minste vaste vrije dagen in Europa ....
Momenteel heb ik er ook geen last van...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent.Ik hoor niet bij 'wij'.
Dan valt er ook niks te klagen, doe ik ook niet.quote:
klagen is zo leukquote:Op zondag 24 mei 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan valt er ook niks te klagen, doe ik ook niet.
Jazeker, maar niet over dat ik te hard moet werken en te weinig vrij heb.quote:
quote:
ehhhh we zijn er alweer weg Moquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme best leuk, ben ik ook een keer bij DEF.
Eens kijken welke oorlog er te winnen valt hier.
Wist niet eens dat het bestond...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme best leuk, ben ik ook een keer bij DEF.
Eens kijken welke oorlog er te winnen valt hier.
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?quote:
nee ik ga morgen wel even 9 holes lopen maar ik ben nog niet top-fitquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Moregen weer een fles winnen op de golfclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |