Oh het plaatje is wel okquote:
Of je in de houding wilt gaan staanquote:
Mannen in uniformquote:
wel uitkijken op wiens strepen je gaat staanquote:
Ik voel me wel soms legerquote:
deed wel pijn die schop met die legerkistjesquote:
variabele opquote:
Ik heb er ook geen zin in, Prima zoquote:Op zondag 24 mei 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht nog even straks zitten we in ......
Niks mis mee zeikerdquote:
Ik zeik en zeur totdat je er bij neervaltquote:
zeiken en zeuren is ook mijn specialiteitquote:Op zondag 24 mei 2015 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeik en zeur totdat je er bij neervalt
Ik vind het wel prima zoquote:
OK en daar zitten we nu met het laatste lange weekend voor de komende 6 maanden in GC of zou iemand zn zwembroek vergeten zijn ?quote:
owja damn, gedaan met de extra vrije dagenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en daar zitten we nu met het laatste lange weekend voor de komende 6 maanden in GC of zou iemand zn zwembroek vergeten zijn ?
niet zeuren jij bent pas op vakantie geweestquote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja damn, gedaan met de extra vrije dagen
Ja ... Zag ik gisteren een onderwerp over... Wij in Nederland hebben de minste vaste vrije dagen in Europa ....quote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja damn, gedaan met de extra vrije dagen
klopt, maar moet af en toe mijn zeurderige reputatie waarmakenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
niet zeuren jij bent pas op vakantie geweest
Ligt eraan wie je bent.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Zag ik gisteren een onderwerp over... Wij in Nederland hebben de minste vaste vrije dagen in Europa ....
Momenteel heb ik er ook geen last van...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent.Ik hoor niet bij 'wij'.
Dan valt er ook niks te klagen, doe ik ook niet.quote:
klagen is zo leukquote:Op zondag 24 mei 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan valt er ook niks te klagen, doe ik ook niet.
Jazeker, maar niet over dat ik te hard moet werken en te weinig vrij heb.quote:
quote:
ehhhh we zijn er alweer weg Moquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme best leuk, ben ik ook een keer bij DEF.
Eens kijken welke oorlog er te winnen valt hier.
Wist niet eens dat het bestond...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdomme best leuk, ben ik ook een keer bij DEF.
Eens kijken welke oorlog er te winnen valt hier.
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?quote:
nee ik ga morgen wel even 9 holes lopen maar ik ben nog niet top-fitquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Moregen weer een fles winnen op de golfclub?
denk dat de desbetreffende verhuismod op z'n lazer heeft gehadquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?
ik heb net nog kaas gegeten met appelstroopquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit, kan ik nog niet eens even tussendoor rustig eten?
Op tijd naar bed dan en beterschap.. Nogmaals na zoveel dagenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik ga morgen wel even 9 holes lopen maar ik ben nog niet top-fit
Hoezo waren we niet on topic genoeg?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de desbetreffende verhuismod op z'n lazer heeft gehad
ik ga ook hartstikke op tijd naar bed toequote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Op tijd naar bed dan en beterschap.. Nogmaals na zoveel dagen
Ik heb speklapjes, krieltjes en spinazie voor mijn neus.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net nog kaas gegeten met appelstroop
DIe staat nu voor het militair tribunaalquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de desbetreffende verhuismod op z'n lazer heeft gehad
je was vannacht ook aardig laatquote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga ook hartstikke op tijd naar bed toeik kan morgen nog uitslapen hč
Ik was even mijn bord eten opscheppen, dus had niets in de gaten.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor we zelf doorhadden waar we waren waren we alweer terug in GC
Morgen heeft toch iedereen vrij...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:44 schreef Koen66 het volgende:
om een of andere reden verwacht ik deze nacht weinig actie op Fok
was trouwens wel heel grappig, ik had gegolfd vanmiddag, en er was bij "ons" ook een groot voetbaltoernooi dus daar ook even wezen kijken, werd muziek gedraaid en mensen waren verbaasd dat ik zo snel zoveel nummers herkendequote:
Wat leverde dat in euro's op?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
was trouwens wel heel grappig, ik had gegolfd vanmiddag, en er was bij "ons" ook een groot voetbaltoernooi dus daar ook even wezen kijken, werd muziek gedraaid en mensen waren verbaasd dat ik zo snel zoveel nummers herkende
aanzien, onbetaalbaarquote:
hou toch op manquote:Op zondag 24 mei 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
Het blijft ongehoord hoe er met ons wordt gesolt
Mijn topicquote:
Sc voor gevorderdenquote:
3 is nog te doenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
Ik zit godverdomme in 5 topics te postten, moet niet gekker worden
Vrouwen kunnen multitasken. Is best handig voor mannen die graag delegeren.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
Ik zit godverdomme in 5 topics te postten, moet niet gekker worden
Ik word gek !!!!quote:
Je doet het maar lekker allemaal zelfquote:Op zondag 24 mei 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken. Is best handig voor mannen die graag delegeren.
Tegen een vrouw moet je gewoon zeggen, maar schat, jij kan dat toch veel beter dan ik?quote:
Je bent niet goed bij je knarquote:Op maandag 25 mei 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen een vrouw moet je gewoon zeggen, maar schat, jij kan dat toch veel beter dan ik?
En voor je het weet gaan ze 10 dingen tegelijk doen, terwijl je met een biertje op de bank zit.
CUL of CRE, daar zijn tenminste mogelijkheden. GC, DEF of ESF is niks.quote:
ESF is nu weer dood voor een jaar dus die kunnen ze ook net zo goed onder MUZ stoppenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL of CRE, daar zijn tenminste mogelijkheden. GC, DEF of ESF is niks.
Ik noem dat geen muziek.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ESF is nu weer dood voor een jaar dus die kunnen ze ook net zo goed onder MUZ stoppen
Juist we waren erg crea in CRE, CUL ligt me ook welquote:Op maandag 25 mei 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
CUL of CRE, daar zijn tenminste mogelijkheden. GC, DEF of ESF is niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |