Ben je nu verfijnd of overduidelijk bezig?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je vergat te vermelden dat je 12 was.
Het is een internet meme. Je weet wel, ik ben 12 en waar gaat dit over? Trouwens ben jij nu bezig, en ik ben wel onder de indruk van je finesse.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nu verfijnd of overduidelijk bezig?
Waren we niet allemaal 12? Ooit..quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je komt wat verward over, wat is nu precies je klacht?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:32 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is een internet meme. Je weet wel, ik ben 12 en waar gaat dit over? Trouwens ben jij nu bezig, en ik ben wel onder de indruk van je finesse.
Denk je niet dat jij degene bent die verward is als je geen idee hebt waar het over gaat? Lees de OP. Als je het nog steeds niet snapt, lees de OP opnieuw totdat je het snapt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt wat verward over, wat is nu precies je klacht?
Je maakt je druk over commentaar op video's lees ik in de OP.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Denk je niet dat jij degene bent die verward is als je geen idee hebt waar het over gaat? Lees de OP. Als je het nog steeds niet snapt, lees de OP opnieuw totdat je het snapt.
Ik maak me niet druk, ik erger me lichtelijk aan mensen die niet snappen dat 50% van het internet trolls zijn. Commentaar op videos is maar een voorbeeld. Fora en discussiemedia op het internet in het algemeen hebben een gezond percentage trolls, en de meeste mensen weten dit. Youtube is geen uitzondering als het om het percentage trolls gaat, maar wel om het percentage idioten. Als je een troll die zo overduidelijk is als in het gezicht geslagen worden niet snapt dan snap ik niet hoe je functioneert in de samenleving.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je maakt je druk over commentaar op video's lees ik in de OP.
Ok, je maakt je niet druk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:44 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik erger me lichtelijk aan mensen die niet snappen dat 50% van het internet trolls zijn. Commentaar op videos is maar een voorbeeld. Fora en discussiemedia op het internet in het algemeen heeft een gezond percentage trolls, en de meeste mensen weten dit. Youtube is geen uitzondering als het om het percentage trolls gaat, maar wel om het percentage idioten. Als je een troll die zo overduidelijk is als in het gezicht geslagen worden niet snapt dan snap ik niet hoe je functioneert in de samenleving.
Je hoeft je toch niet druk te maken over iets om erover te klagen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom staat dit topic dan in KLB?
N00bs die zich hier nog aan ergerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 04:21 schreef SpikedPsych het volgende:
Nou heb ik zelf wat verfijnder getrolld, maar soms is de bait zo overduidelijk dat ik me afvraag hoe de mensen die ervoor vallen in het normale leven functioneren. Als iemand zoiets als "Lil wayne is the best raper eminem sucks" op een video van Eminem plaatst moet je toch wel zo dom zijn als een zak stenen om niet te begrijpen dat het een troll is.
Waarom zou je klagen over dingen die je geen reet schelen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet druk te maken over iets om erover te klagen?
Waarom ga je ervan uit dat het mij niks kan schelen? Waarom klaag je dan over het feit dat ik klaag over domme internetgebruikers?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je klagen over dingen die je geen reet schelen?
Ben zeker geen noob, het blijft gewoon een ergernis als je wat vaker op Youtube of andere populaire discussiemedia zit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
N00bs die zich hier nog aan ergeren
Je moet de boel niet omdraaien, jij klaagt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:54 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat het mij niks kan schelen? Waarom klaag je dan over het feit dat ik klaag over domme internetgebruikers?
En je punt is? Dit is KLB. Maar veel succes met trollen jonge, ga zo doorquote:Op donderdag 21 mei 2015 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet de boel niet omdraaien, jij klaagt.
Je kunt niet leren wat je al weetquote:Op donderdag 21 mei 2015 05:05 schreef Aethereal het volgende:
Ts is zo'n kutnewbie, hij leert het nog wel hoor..
Er zijn mensen die het nooit leren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:05 schreef Aethereal het volgende:
Ts is zo'n kutnewbie, hij leert het nog wel hoor..
quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het nooit leren.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je kunt niet leren wat je al weet
quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt het helemaal volgens mij.
Volgens mij niet....quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt het helemaal volgens mij.
Môge Spikey, always spiked of zet jeje prong wel eens af? Ik nooit btw. Ben kaal daaronder...quote:
Nee, verfijnd al dan niet, zo goed als Trollscience(TM) word ik nooit. Ook môge Piet btw alwakker of nog?quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de kunst van het verfijnde trollen.
Ik ga zo slapen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, verfijnd al dan niet, zo goed als Trollscience(TM) word ik nooit. Ook môge Piet btw alwakker of nog?
Weltrust maar slapen is voor apen zeggen ze op het speedforum. finjerfan?quote:
Ik schop zo vrouw wakker en dan duik ik erin.quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Weltrust maar slapen is voor apen zeggen ze op het speedforum. finjerfan?
In vrouw?quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik schop zo vrouw wakker en dan duik ik erin.
Cowgirl, reversed al dan niet. Laat haar maar werken, daar zijn ze toch voor. Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
Praktijk:quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik schop zo vrouw wakker en dan duik ik erin.
Ha ha zog. dutch oven. Môge birdy. Lekker geslapenquote:Op donderdag 21 mei 2015 05:36 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Praktijk:
Schatje is het goed als ik naast je kom liggen ik zal echt heel stil zijn.
Vrouw:
NEE!! Je gaat maar op de bank liggen met je geruft onder het dekbed, ik ben je zat.
Piet:
Okè schatje is goed slaap lekker.
I am twelve years old and what is this.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |