Raikkonen stuurde in, Ricciardo nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach kom op man. Hij beukt Raikkonen's achterband. Dat is geen inhaalactie.
Dan knal je niet tegen de achterkant.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh Nee. Maar je mag wel de ruimte proberen af te dwingen.
Er was geen ruimte. Ricciardo zat er niet naast.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Raikkonen stuurde in, Ricciardo nog niet.
Een van die lamstralen was Tom Kristensen, is maar negenvoudig Le Mans kampioen waarvan zes op een rij, zal inderdaad wel jaloezie zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
Belachelijk die straf
Welke rancuneuze oetlul zat vandaag bij de Stewards? Een of andere lamstraal die het nooit heeft gemaakt waarschijnlijk en die stinkjaloers is op het talent van Verstappen.
Compleet belachelijk![]()
Dan rem je niet 100 meter voor de bocht.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan knal je niet tegen de achterkant.
Dat is onzin, paar meter eerder misschien vanwege de banden en om plek te verdedigen in de bocht.quote:
Troll, kutuser, baggeraar, you name itquote:Op zondag 24 mei 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als figuren als hmmmz een troll zijn is geralt ook een troll, duidelijk
Ok, prima, als we zo gaan redeneren is er geen inhalen meer aan. Ja; bij een groene vlag. De echte wedstrijd wordt dan op zaterdag gereden.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is onzin, paar meter eerder misschien vanwege de banden en om plek te verdedigen in de bocht.
Verstappen maakte even een inschattingsfout daar.
Types als jij maken het voor de trolls des te makkelijker.quote:
Er was geen sprake van inhalen op het moment van de crash.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ok, prima, als we zo gaan redeneren is er geen inhalen meer aan. Ja; bij een groene vlag. De echte wedstrijd wordt dan op zaterdag gereden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was geen sprake van inhalen op het moment van de crash.
Volgens Verstappen zette hij daar niet eens een inhaalactie in.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:30 schreef DeeBee het volgende:
'Bewust' vroeger remmen is natuurlijk altijd lastig te bewijzen, want het wil niet zeggen dat een coureur ronde na ronde perfect kan rijden. Grosjean zal dan zeggen: 'ja, ik miste m'n rempunt!'
Dan maakt het niet eens uit of hij hem wel of niet een breaktest gaf, omdat je de schijn ook nog eens tegen hebt is een straf dan een veilige keuze vanuit de stewards. En in dit geval ook terecht wel denk ik, want de inhaalactie inzetten daar was vrij agressief (en een beetje roekeloos), al vind ik die 2 strafpunten overdreven. Probleem is alleen zodra je 'commit' om daar in te halen je hem altijd gaat raken, want op dat moment en in die bocht anticiperen is gewoon onmogelijk.
De stewards zijn alleen wel vrij vaag bezig af en toe, want waar Ricciardo vandaag mee weg kwam dat sloeg ook nergens op imho.
Die reed daar een andere lijn en werd verrast door de wat vroege remactie van Grosjeanquote:Op zondag 24 mei 2015 18:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens Verstappen zette hij daar niet eens een inhaalactie in.
Verstappen was aan het pushen om Grosjean in een foutje te drukken. Grosjean maakte die fout, in het nadeel van Verstappen. Dan is Verstappen imho genoeg gestraft. Raceincident, klaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die reed daar een andere lijn en werd verrast door de wat vroege remactie van Grosjean
De Franse FIA die in Frankrijk een buitenlander bestraft die een Franse coureur punten ontneemt?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
Belachelijk die straf
Welke rancuneuze oetlul zat vandaag bij de Stewards? Een of andere lamstraal die het nooit heeft gemaakt waarschijnlijk en die stinkjaloers is op het talent van Verstappen.
Compleet belachelijk![]()
Hmm, ik kreeg er een ander idee bij op de on-board en eerlijk gezegd vind ik dat wel een aparte opmerking, want het was de enige plek waar het kon.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens Verstappen zette hij daar niet eens een inhaalactie in.
Verkeerde topicquote:Op zondag 24 mei 2015 18:44 schreef Geralt het volgende:
Schakelt Sport1 nou gewoon te laat in voor de start?
Is de race al aan de gang? Of is dit de eerste yellow?
Allemaal dezelfde auto dan pas krijg je een race.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:48 schreef Ferry_76 het volgende:
Gaan we verdomme ooit nog een keer racen.....???
Sorry, zit hier met het Indycar en F1 topic open.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde auto dan pas krijg je een race.
Het was toevallig wel ontopic.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sorry, zit hier met het Indycar en F1 topic open.
Leukquote:Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef Marcoss het volgende:
Wel een geniaal filmpje he
https://www.facebook.com/Sport1nl/videos/942309149145140/
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als figuren als hmmmz een troll zijn is geralt ook een troll, duidelijk
Senna zou vandaag de dag voor het leven geschorst worden...quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Mothzor het volgende:
Ach Max was de enige die voor spektakel zorgde.
Iedereen bleef braaf op minimaal 1sec afstand om geen downforce te verliezen. Verstappen dook bij iedereen in de versnellingsbak.
Dit is toch wat we willen zien? Racen op de limiet! Ongeacht of het nou een nederlander is of niet, al zou vettel of alonso zo bezig zijn vinden we het ook heerlijk om te zien.
Meteen al die verstappen haters overal.
pff serieus? De NOS en Formule 1 blijft een ongelukkige combinatie.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:56 schreef eight het volgende:
De NOS liet zich net ook weer eens van zijn slechtste kant zien door Max agressief rijgedrag te verwijten.
Elke coureur maakt zo'n fout minimaal 1 keer in z'n carrière.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
pff serieus? De NOS en Formule 1 blijft een ongelukkige combinatie.
Het was een inschattingsfout van Max. Heeft verder niet veel met zijn leeftijd of ervaring te maken. Schumacher overkwam als veertigplusser precies hetzelfde in Singapore 2012 toen hij Vergne eraf kegelde.
Kun je 't maar beter al op je 17e gehad hebbenquote:Op zondag 24 mei 2015 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Elke coureur maakt zo'n fout minimaal 1 keer in z'n carrière.
Als dit de enige keer is dan is dat zeer gunstig idd.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je 't maar beter al op je 17e gehad hebben
En in 2011 op hetzelfde puntquote:Op zondag 24 mei 2015 20:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het was een inschattingsfout van Max. Heeft verder niet veel met zijn leeftijd of ervaring te maken. Schumacher overkwam als veertigplusser precies hetzelfde in Singapore 2012 toen hij Vergne eraf kegelde.
Straf is gewoon terecht, want gebruikelijk bij dit soort fouten.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef THEFXR het volgende:
ik vind de straf te zwaar, vooral omdat GRO gewoon verder kon
Brake test bij GRO...quote:Op zondag 24 mei 2015 20:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Straf is gewoon terecht, want gebruikelijk bij dit soort fouten.
O jij weet het beter dan de FIA?quote:
Gewoon een feit, Grosjean remde eerder dan de ronde ervoor. Dat de stewards vinden dat Max fout zat vind ik wel terecht, maar de straf verre van. Vroeger deden ze niks anders, dat is echt knallen zoals het hoort.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
O jij weet het beter dan de FIA?
Nee, duidelijk dan.
zegt een troll, die nooit F1 kijktquote:Op zondag 24 mei 2015 20:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een brake test is iets anders dan een eerder rempunt nemen.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon een feit, Grosjean remde eerder dan de ronde ervoor. Dat de stewards vinden dat Max fout zat vind ik wel terecht, maar de straf verre van. Vroeger deden ze niks anders, dat is echt knallen zoals het hoort.
Twee keer fout. Heel erg fout zelfs.quote:
Alleen jammer dat ze het dan niet consequent toepassen.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Consequent zijn ze idd niet, zo kon het oordeel tav Kimi die aangetikt werd ook anders zijn (had wat mij betreft anders moeten zijn), maar ook dat hoort erbij.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:58 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen jammer dat ze het dan niet consequent toepassen.
gast die licentie punten is pas nieuw dit jaar, dus is de straf dubbel, grid en licentie puntenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Consequent zijn ze idd niet, zo kon het oordeel tav Kimi die aangetikt werd ook anders zijn (had wat mij betreft anders moeten zijn), maar ook dat hoort erbij.
De straf is verder niet ongewoon.
De regels zijn anders, klopt. Ik denk dat ze dat ook doorgegeven hebben aan Verstappen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast die licentie punten is pas nieuw dit jaar, dus is de straf dubbel, grid en licentie punten
Idd. Hij heeft de hele periode al de nodige pech gehad en hij weet dat er nog strafpunten gaan aankomen met de onvermijdbare motorwissels. Dan heeft hij eindelijk een moment te pakken waarin de auto goed en snel is en moet hij er nog eentje inhalen om een punt te verdienen. Volkomen logisch dat hij dan gaat opjagen. Ik vind het nog steeds meer pech dan een inschattingsfout .quote:Op zondag 24 mei 2015 20:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij eerder remde? Is dat bekend gemaakt?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een feit, Grosjean remde eerder dan de ronde ervoor. Dat de stewards vinden dat Max fout zat vind ik wel terecht, maar de straf verre van. Vroeger deden ze niks anders, dat is echt knallen zoals het hoort.
Die zelfs door ervaren coureurs nog gemaakt wordt. Zoals Webber en Schumacher.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:38 schreef Tjacka het volgende:
Mag doet mij enorm denken aan Vettel trouwens.
Allebei coureurs met karakter en die het maximale uit de auto willen halen. De enige twee waarvoor ik eigenlijk nog kijk.
Al maakte Max vandaag een behinnersfoutje.
Je hoeft geen techneut te zijn om dat te zien aan de hand van de onboard beelden.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:50 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij eerder remde? Is dat bekend gemaakt?
Eerder? Of remde Max te laat?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft geen techneut te zijn om dat te zien aan de hand van de onboard beelden.
De ronde ervoor gebruik ik als uitgangspunt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerder? Of remde Max te laat?
Dat verschil zie je niet.
OK. Dan nog is Max fout, maar de straf misschien wat zwaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ronde ervoor gebruik ik als uitgangspunt.
Niet eens per sé fout, dit is gewoon racen zoals het hoort.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
OK. Dan nog is Max fout, maar de straf misschien wat zwaar.
Kijkvoer.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:11 schreef nils7 het volgende:
Massa trekt zn smoel ook weer open https://www.facebook.com/(...)id=10153347289601052
Ja mijn reactie heeft ook de meeste likes hahahahquote:
Daar gaat mijn orginaliteitquote:Op zondag 24 mei 2015 22:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja mijn reactie heeft ook de meeste likes hahahah
Die reacties allemaalquote:Op zondag 24 mei 2015 22:11 schreef nils7 het volgende:
Massa trekt zn smoel ook weer open https://www.facebook.com/(...)id=10153347289601052
Grid penalty voor die crash ja?quote:Op zondag 24 mei 2015 22:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Adam cooper ( bekend f1 journalist) op den twitter:
@adamcooperF1: He may have ended up in the wall and with a grid penalty for Canada, but @Max33Verstappen was undoubtedly a star of the weekend
Alle opties ophouden, als Max zich flink blijft ontwikkelen wil over een aantal jaar iedereen hem.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Ook opvallend. Mercedes f1 heeft gewoon 3 keer een positieve tweet over max gestuurd tijdens de race. Ze flirten continue met hem....iemand weet waarom? https://twitter.com/pff1/status/602564434607939585
De 5e snelste tijd, nog niet slechtquote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb paar maar minuten hier en daar live mee kunnen pakken vandaag, de crash live gezien.. Maar zag dat ie eerder achter Vettel reed, weliswaar op een ronde, maar dat Verstappen toen als snelste tijd over hele race een 1.18 had en Vettel een 1.19.
Was Max na de Mercedessen de snelste op de baan?
Wel zuur dit, was al sinds Barcelona bang dat ie in Monaco zou crashen.. Het zit nog niet mee steeds.
Zucht..quote:Op zondag 24 mei 2015 22:11 schreef nils7 het volgende:
Om subtiel maar even aan te geven dat het ter discussie stellen van de super licentie voor Max wel erg overdreven is.quote:Until the crash, Verstappen had not been involved in any controversial incidents with other drivers.
Cool. Daar ga ik met Brennie heen. Die had kaartjes gekocht als verrassing voor mijquote:
Ik voel een FOK!meet aankomen, mits mijn reisgenoten er zin in hebbenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Cool. Daar ga ik met Brennie heen. Die had kaartjes gekocht als verrassing voor mij
Maar de baan werd na Max z'n uitvallen nog wel sneller gok ik? Of iig dat ze sneller gingen vanwege minder benzine ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De 5e snelste tijd, nog niet slecht
http://www.bbc.com/sport/formula1/2015/monaco-grand-prix/results
Zoveel sneller was Max vandaag in vergelijking met Sainz. Ook dat Sainz niet eens doorhad dat Max hem inhaalde, nee Max is de betere racer...dat is wel duidelijk sinds vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar de baan werd na Max z'n uitvallen nog wel sneller gok ik? Of iig dat ze sneller gingen vanwege minder benzine ook.
Volle seconde sneller dan Sainz... das wel heel veel.
Dat vond ik zo geweldig. Tot tweemaal toe inhalen terwijl zowel Sainz als Bottas niet eens wist wat er gebeurdequote:Op zondag 24 mei 2015 22:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zoveel sneller was Max vandaag in vergelijking met Sainz. Ook dat Sainz niet eens doorhad dat Max hem inhaalde, nee Max is de betere racer...dat is wel duidelijk sinds vandaag.
Bij Bottas zat ik gewoon juichend op de bankquote:Op zondag 24 mei 2015 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vond ik zo geweldig. Tot tweemaal toe inhalen terwijl zowel Sainz als Bottas niet eens wist wat er gebeurde
Wel slecht van het team dat ze dat niet vertelde toen hij het 1x gedaan had. Hij was continu in beeld en zat nog steeds in de versnellingsbak van Vettel. Teamfoutje imo om je coureur daar niet van op de hoogte te brengen.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vond ik zo geweldig. Tot tweemaal toe inhalen terwijl zowel Sainz als Bottas niet eens wist wat er gebeurde
Ik ook. En toen ie de muur in vloog stond ik te vloeken naar mn tv en de katten schrokken zich de teringquote:Op zondag 24 mei 2015 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Bottas zat ik gewoon juichend op de bank
Bij Sainz kon het natuurlijk ook een teamorder zijn... Het zou idioot zijn als Sainz Verstappen op zou houden.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel slecht van het team dat ze dat niet vertelde toen hij het 1x gedaan had. Hij was continu in beeld en zat nog steeds in de versnellingsbak van Vettel. Teamfoutje imo om je coureur daar niet van op de hoogte te brengen.
Mijn reactie kan meer worden omschreven als:quote:Op zondag 24 mei 2015 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. En toen ie de muur in vloog stond ik te vloeken naar mn tv en de katten schrokken zich de tering
Zou goed kunnen, maar het was wel op een plek waar het ook zonder teamorder kanquote:Op zondag 24 mei 2015 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Sainz kon het natuurlijk ook een teamorder zijn... Het zou idioot zijn als Sainz Verstappen op zou houden.
Ik had het dan ook over Bottas die hij daarna inhaalde. Dat was gewoon slecht van Williams.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Sainz kon het natuurlijk ook een teamorder zijn... Het zou idioot zijn als Sainz Verstappen op zou houden.
Ik ook dusquote:Op zondag 24 mei 2015 23:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Bottas die hij daarna inhaalde. Dat was gewoon slecht van Williams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |