Ik weet het ik ken ze. Ik vind het niks, dat kan gebeuren.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:05 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die "potsierlijke herrie" levert een aardig palmares op, waar andere Nederlandse artiesten alleen maar van gaan kwijlen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Within_Temptation
Bij een vrouw betekent nee altijd ja. Gewoon nog even onder druk zetten dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen niet, al jaren zeggen ze 'nee'
Ik vind dat ook niks voor op het ESF. En ik het kan het soms best waarderen, maar nee, dat scoort niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Within Temptation heeft een grote en trouwe fanbase in heel Europa, maar ja, ze willen echt niet.
'Goed, maar niet geschikt voor het songfestival' (copryright Daniël Dekker)quote:Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks voor op het ESF. En ik het kan het soms best waarderen, maar nee, dat scoort niet.
En ik ben al blij als ik trots kan zijn op een inzending (dus geen draaiorgel of Jantje), ik heb niet dat hele fanatieke dat we per se top 3 moeten worden.
Ik hoop dat ze (wie het ook mag en moet beslissen) gewoon de tijd nemen tot er iets leuks voorbij komt.
Het Eurovisie Songfestival vindt vooralsnog plaats op 10, 12 en 14 mei 2016.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:09 schreef Elfletterig het volgende:
• Laten we eens uitgaan van onze kwaliteiten. Die liggen niet bij gehypte rockbands als Kensington.
• Stuur eens wat jongere artiesten. Sinds 2004 was geen enkele Songfestivalwinnaar ouder dan 30 jaar. Een groot deel zat zelfs dichter bij de 20. Hoe mooi ze ook kan zingen,
een vrouw van 42 is te oud om Nederland op het songfestival te vertegenwoordigen.
Volgens mij kan dit juist gigantisch scoren. Een hoop buitenlandse Songfestivalfans die ik ken zijn gek op de bombastische liedjes van Within Temptation en met een goed optreden moeten ze het erg goed kunnen doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks voor op het ESF. En ik het kan het soms best waarderen, maar nee, dat scoort niet.
In het intervieuw met Humberto Tan zette de zangeres de deur toch op een kier. Als men bij de AVRO/TROS nu een goed verstaander was...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het nut van het discusieren over hoe een band die absoluut niet wil het zou doen op het ESF, ontgaat mij een beetje.
En ondanks die buitenlandse optredens houdt ze dat (voor een artiest) té basic buitenkantje wat de volgende deelnemer nou NIET moet hebben. Ook weer zo'n typische 'polderartiest'.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:30 schreef superrmama het volgende:
Sita Vermeulen. Knoert van een hit in Frankrijk oa, heeft ook met Tom Jones gezongen in Cannes. Nog steeds ook die X factor.
Noem maar even een voorbeeld, hoeft niet iets of iemand die momenteel heel goed scoort. Ze gaat er wel voor, wat ze ook doet.
Hoeft dus niet zo heel voor de hand liggend te zijn.
Da's al een beter idee. Goed, hij scoort al jaren geen hits meer, maar voor de gemiddelde buitenlandse kijker zal het gewoon een nieuwe artiest zijn (met een prima hoofd + stem).quote:
De-Wie?quote:
Sita? Dewi? Dit is niet het topic waarin we met terugwerkende kracht moeten bepalen wie we in 2004 moeten sturen, hoorquote:
Loreen deed ook mee aan de Zweedse idols in 2004 en 8 jaar later wint ze het songfestival, zelfde geldt voor Mans.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sita? Dewi? Dit is niet het topic waarin we met terugwerkende kracht moeten bepalen wie we in 2004 moeten sturen, hoor
Loreen is inderdaad wel een bijzonder geval. Die was na Idols eigenlijk uit beeld verdwenen. Al deed ze een jaar voor Euphoria al wel zonder succes deel aan het Melodifestivalen. Mans is jarenlang vrij succesvol gebleven en heeft ook meerdere Top 10-hits en MF-deelnames gescoord.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef capristo het volgende:
[..]
Loreen deed ook mee aan de Zweedse idols in 2004 en 8 jaar later wint ze het songfestival, zelfde geldt voor Mans.
True maar Loreen en Mans stonden redelijk vooraan in de rij toen charisma en uitstraling werden uitgedeeld. Sita en Dewi waren toen nog hun auto aan het parkerenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef capristo het volgende:
[..]
Loreen deed ook mee aan de Zweedse idols in 2004 en 8 jaar later wint ze het songfestival, zelfde geldt voor Mans.
De 1e poll telt niet, alleen de 2e.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:48 schreef WhiteBeard het volgende:
Volgens mij moet de OP de titel van het onderwerp veranderen als je zo de poll bekijkt
Daar ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1e poll telt niet, alleen de 2e.
Pfff, veel te gemakkelijk. Doe dan hacken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, daar zit iemand proxymatig te fucken volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |